home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:13:44 brukens5434 Klubsøgnin... Bayern München
25 Feb 2025, 21:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23531
  0 Brugere, 791 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Europa rundt
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  En karakter til denne blog på 13 skalaen?
13
- 19 (46,3%)
11
- 10 (24,4%)
10
- 6 (14,6%)
9
- 0 (0%)
8
- 1 (2,4%)
7
- 0 (0%)
6
- 0 (0%)
5
- 0 (0%)
03
- 5 (12,2%)
Antal Stemmer: 41

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 26 Udprint
Forfatter Emne: Europa rundt  (Læst 62487 gange)
Bademesteren
Manager

Sv: Presset hviler på Shakhtar
« Svar #45: 16 Sep 2006, 15:17 »

Nemlig. I mit Lyngby spil har jeg ikke ændret noget som helst og det går fint Smiley

Jeg kørte jo også en artikelserie om test af spillets 442 system, hvor det jo gik helt fantastisk, så man skal ikke kimse af standardtaktikerne.

Sjovt at læse dem igen:  Grin

Taktikpanik 1

Taktikpanik 2

Taktikpanik 3

cube
Manager

« Svar #46: 16 Sep 2006, 15:28 »

Jeg er enormt tilfreds med, hvordan det hele er gået. Status er den at ved januarvinduets åbning har jeg endnu kun tabt én kamp som Shakhtar træner. En ud af 29!

Vi er sikre ettere med 14 sejre, 2 uafgjorte og 0 nederlag i ligaen, mens Champions League har budt på 4 sejre, 1  uafgjort og 1 nederlag. I pokalturneringen har vi kæmpet os frem til semifinalen.
Da jeg ikke har været så meget inde på pokalturneringen vil jeg lige remse vores vej til semifinalen op:

Shakhtar - Zakarpattya 6-0
Shakhtar - Metalist 3-0
Bershad - Shakhtar 0-3
Shakhtar - Tavria 3-0

Tal om stabilitet!
I semifinalen skal vi op imod de evige rivaler fra Dinamo Kiev.

Gabriel Tamas

Jeg havde på forhånd indgået en aftale med romæneren Gabriel Tamas, så han har nu sluttet sig til os for den ringe sum af 40 mio. kr. Tamas er en overordentlig stærk midterforsvarer, men jeg tvivler på hvor meget spilletid han får, da pladsen for det første er godt besat og han ikke er ukrainer (man må højst have 12 udlændinge med i den udtagne trup og vi har allerede alt for mange).

Det skal også nævnes, at en af vores bedste spillere, Darijo Srna, netop er blevet kåret til Årets udenlandske spiller i den ukrainske liga.
"Det er selvfølgelig en stor ære at modtage en sådan pris. Især når man er oppe imod en hær af dygtige brasilianere (reference til Elano og Fernandinho, red.)".
Srna har udemærket sig med sine gode ryk og mange kreative idéer på venstrekanten.

For lige at vende tilbage til Champions League. Ottendedelsfinalern e  er således blevet udtrukket og vi har fået en modstander som jeg alt i alt er rimelig godt tilfreds med, nemlig hollandske PSV Eindhoven.
Ingen kampe er lette på dette niveau, men det her var et hold jeg på forhånd så muligt at slå over to kampe. Jeg glæder mig meget til den første kamp, der skal spilles om få uger i Holland. Det er ikke tit at mine spillere får lov til at spille et så vigtigt opgør.
De resterende ottendedelsfinaler ser sådan ud:

Juventus - Manchester United
FC Bayern - Liverpool
Ajax - Lille
Sparta Prag - AC Milan
Everton - Barcelona
Betis - Arsenal
Chelsea - Olympiakos
« Seneste Redigering: 16 Sep 2006, 15:37 af cube » Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst

« Svar #47: 16 Sep 2006, 15:35 »

Det ser jo godt ud makker Opstemt

Tillykke til Srna Opstemt

Også et stort tillykke til dig kun 1 eneste nederlag i alle dine kamp i klubben Shockeret det er jo vildt !

Sehested47
Førsteholdsspiller

« Svar #48: 16 Sep 2006, 15:53 »

Kan faktisk godt lide at det billede med Gabriel Tamas' spilleregenskaber, fordi så fylder det ikke alt for meget. Wink

Men en spændene blog du har der, og god. Wink

Hvad skal der stå her? Rullende Øjne

cube
Manager

« Svar #49: 16 Sep 2006, 16:04 »

Halvårlig spiller statistik

Et hurtigt overblik over, hvordan spillerne har klaret sig her i Shakhtar Donetsk.

Topscorer:
1. Ciprian Andrei Marica, 24
2. Elano Blumer, 17
3. Tomas Sivok, 5
3. Jádson, 5
5. Sergio Agüero, 4
5. Osmar Ferreyra, 4
5. Darijo Srna, 4
8. Fernandinho, 3
9. Flavius Vladimir Stoican, 1
9. Thomas Hübschmann, 1
9. Vyacheslav Shevchuk, 1
9. Olexiy Bakharev, 1
9. Matuzalém, 1
9. Rãzvan Dinca Rat, 1

Oplæg (top 5):
1. Darijo Srna, 13
2. Osmar Ferreyra, 9
3. Ciprian Andrei Marica, 8
4. Elano Blumer, 6
5. Flavius Vladimir Stoican, 5

Gennemsnitsbedømmel se (top 10):
1. Darijo Srna, 7.89
2. Osmar Ferreyra, 7.76
3. Flavius Vladimir Stoican, 7.69
4. Vyacheslav Shevchuk, 7.64
5. Ciprian Andrei Marica, 7.59
5. Elano Blumer, 7.59
7. Rãzvan Dinca Rat, 7.45
8. Tomas Sivok, 7.39
9. Olexiy Bakharev, 7.36
10. Jádson, 7.35
« Seneste Redigering: 16 Sep 2006, 16:06 af cube » Logged

cube
Manager

« Svar #50: 16 Sep 2006, 18:06 »

Så gjaldt det mødet med PSV! Desværre havde vi en del skader i truppen så jeg var ikke alt for selvsikker inden kampen. Igang kom den dag, og vi lagde klart bedst ud. Efter et massivt pres bragte Marica os i front, men målet blev annulleret for offside. I det hele taget vadede vi i chancer i 1. halvleg, men pausestillingen var alligevel 0-0.
Desværre viste de mange skader sig som et handicap i 2. halvleg, hvor forsvaret pludselig vaklede og Farfán bragte PSV i front. Minuttet efter var Marica så på spil i den anden ende, hvor han udlignede.
I kampens overtid scorede vi, men målet blev endnu engang annulleret.

Thomas Hübschmann blev til alt held klar efter en skade og kunne tørne ud i returkampen mod PSV. 0-0 vil være nok for videre avancement.
PSV viste for alvor tænder i 1. halvleg og kunne ganske fortjent bringe sig i front inden pausen. Der skulle andre boller på suppen, hvis vi ville videre. "Hvor er viljen, gutter?!"
Jan Vennegoor of Hesselink scorede hurtigt endnu et mål og så var det slut for os. Vi fik reduceret, men tabte en faktisk meget lige kamp. Trods nederlaget mener jeg nu godt vi kan tillade os at være tilfredse med den indsats vi har leveret ude i det store Europa.

Det lod til at blive en let kamp mod Metalist efterfølgende. Efter kort tid var vi foran med mange mål og slutresultatet var da heller ikke af. En Elano i topform var med fire mål, manden bag den flotte sejr på 0-6.

Endnu en overkommelig modstander ventede - nemlig Metalurg Zp. Kampen var godt hypet op efter 0-6 sejren, men alligevel var vi kun foran med et enkelt mål ved pausen. Alligevel gav jeg Shevchuk og Derkach chancen fra 2. halvlegs start, men ingen af disse imponerede. Vi fik en let 1-2 sejr.

Vi var nået frem til semifinalen i den ukrainske pokalturnering. Her mødte vi, som tidligere nævnt, de evige rivaler fra Dinamo Kiev.
Der var blot spillet 2 minutter af opgøret, før Elano bragte os i front og 10 minutter senere var det Darijo Srna, der scorede sit 6. sæsonmål. Elano måtte udgå med en skade, hvilket nødsagede Matuzalém til at gå op i angrebet. En tydeligt uvant situation for ham.
2. halvleg var ikke vores bedste halvleg. Kiev formåede at score 2 gange, mens Marica stod for vores enlige mål. Det var dog nok til en sejr på 3-2. Srna var, som så ofte før, banens bedste.

I Vyscha Lihas 19. runde hed modstanderen Kryvbas, der indtog ligaens 13. plads. Osmar Ferreyra havde været væk længe grundet en skade, men var igen med i aftenens kamp. Han fik dog ikke en hovedrolle.
Fernandinho og Srna scorede målene i en ensidig affære. Kampen endte 2-0.

Gode præstationer bliver belønnet med gode placeringer. Ligatabellen ser således ud:

bachpoulsen
Førsteholdsspiller

« Svar #51: 16 Sep 2006, 18:51 »

skide godt cube!!!!

"Og der har vi ham med hans karateristiske hårpagt. Sat med en ribbensteg."

ZhotLog
Gæst

« Svar #52: 16 Sep 2006, 18:51 »

God blog som altid Thumbs Up! Synes det er utrolig hurtigt denne blog har fået en del updates, hvilket jo bare er positivt Smiley

cube
Manager

« Svar #53: 16 Sep 2006, 18:53 »

God blog som altid Thumbs Up! Synes det er utrolig hurtigt denne blog har fået en del updates, hvilket jo bare er positivt Smiley

Ja, men jeg har intet haft at lave, så jeg har bare kørt på Grin
Og tak.

Soccerpop
Gæst

« Svar #54: 16 Sep 2006, 19:40 »

Super resultater, søndt du røg ud af CL.
KUTGW Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #55: 16 Sep 2006, 22:32 »

Det er et meget flot resultat at nå til ottendedelsfinalen i CL med et så "lille" hold, men noget tyder på du også skal spille med andre af Europas bedste i næste sæson.

duno
Lilleputspiller
*

« Svar #56: 16 Sep 2006, 22:37 »

Ser jo ganske fint ud, god historie og gode updates Smiley..

Tror ikke der går længe før du når hele vejen i CL Smiley

cube
Manager

« Svar #57: 17 Sep 2006, 09:43 »

Sæsonen er ovre og jeg kan tillade mig at være meget tilfreds. Ikke alene dominerede vi ligaen fra start til slut. Vi vandt også super cuppen og pokalturneringen, mens vi i det store udland nåede frem til ottendedelsfinalern e i Champions League og bl.a. slog Bayern München to gange på vejen.
Her er et kort resumé over, hvordan de sidste kampe af sæsonen forløb:

Vyscha Liha:
Vi fortsatte, hvor vi slap og leverede tonsvis af scoringer personificeret i Marica og Elano. Vi tabte dog - til min store skuffelse - en enkelt kamp. Det var Chornomorets, der stjal points med en 1-0 sejr i en kamp, hvor vi havde 30 skudchancer, de havde 5.
Ellers tabte vi ingen kampe og en flot sæson blev pryddet med en 6-1 sejr over rivalerne fra Dinamo Kiev.

Ukrainske pokalturnering:
Efter at have vundet den første semifinale i pokalturneringen var vi så godt som videre, og der var da heller ingen slinger i valsen, da vi endnu engang besejrede Dinamo Kiev. Denne gang med 0-1.
Det betød finaleplads og her skulle vi møde Chornomorets - et hold jeg ikke forventede det store af.
Kampen kom i gang og vi spillede som lyn og torden. I starten af 2. halvleg stod der 0-4 i vores favør. Chornomorets ville dog kunne gå fra banen med æren i behold og med en god slutspurt fik de 2-4. Det ændrede dog intet - vi vandt pokalturneringen.
« Seneste Redigering: 17 Sep 2006, 09:49 af cube » Logged

MisterFCK
Gæst

« Svar #58: 17 Sep 2006, 12:35 »

Tillykke med sejren i pokalturneringen, og de flotte resultater i ligaen. Det var sku ærgeligt, at du røg ud i CL men så må du jo bare prøve igen næste år Smiley

Soccerpop
Gæst

« Svar #59: 17 Sep 2006, 13:16 »

Tillyke med det Double.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 26 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010