home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 486 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  En oprigtig stolthed
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: En oprigtig stolthed  (Læst 30092 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #15: 28 Aug 2011, 20:03 »


6. Marts 2011

7#
Den store evaluering
Som varslet, så har jeg brugt vinterpausen på at evaluere samtlige spillere og vurderet ud fra klubbens nuværende økonomiske situation og kommende kampprogram, har jeg besluttet mig for hvilke spillere der ikke længere er ønsket i klubben. Med en gæld på 272 millioner kr, et underskud på balancen samt en bestyrelse der føler sig tvunget til at skyde penge i klubben for at holde den kørende, har jeg selv som manager et stort ansvar for at økonomien holdes på rette kurs igennem lønninger og bonusser. Derfor kan vi heller ikke længere tillade os at have den store bredde i truppen som vi har haft i efteråret, hvilket dog heller ikke er nødvendigt længere, nu hvor vi både er slået ud af Europa League og pokalturneringen. 

Inden sæsonen listede jeg en række af spillere op, som jeg havde en øget fokus på og som var nød til at overbevise mig for at kunne blive i klubben. Det er dog reelt set kun Kalilou Traoré der har præsteret på et højt nok niveau, til at jeg ønsker at beholde ham. Med fire scoringer og fem assist som kantspiller, har han gjort nok til at jeg vil beholde ham, hvor han forsat skal kæmpe om pladsen på højre midtbane sammen med Rurik Gislason.

De tre angribere Björn Rundström, Demba-Nyrén og Caca levede ikke op til mine forventninger, hvorfor alle tre nu er blevet sendt videre til andre klubber. Rundström og Demba-Nyrén formåede slet ikke at score i liga sammenhæng, mens Caca med to scoringer og en enkelt assist var tæt på at tilspille sig en plads på holdet, men med tanke på den nuværende økonomiske situationen besluttede jeg mig for at han kunne undværes, og at andre spillere kunne dække hans rolle, såfremt jeg skulle løbe ind i skader eller karantæner.

I forsvaret har hverken Jonas Troest eller Atle Roar Håland overbevist mig om at de bør være en del af dette hold i fremtiden, men med afgangen af Thomas Helveg der stopper karrieren samt manglede kapital, har jeg følt mig nødsaget til at beholde de to stoppere.   

Af andre transfers har Alexander Lund Hansen forladt klubben på en fri transfer, hvor Jimmy Nielsen er hentet ind som erstatning. Oliver Feldballe og Henrik Hansen er begge blevet lejet ud, hvor Feldballe forhåbentlig vil opnå mere spilletid end her i OB, mens jeg blot ville undgå at betale Henrik Hansen løn på 2.1 millioner kr. årligt.

OB næstbedst i Skandinavien
Som noget helt nyt, har jeg valgt at OB fremover skal være vært for en lille ligaturneringen hvor de nykårede norske og svenske mestre sammen med det bedst rangeret danske hold og os, skal dyste om at være Skandinaviens bedste hold. Efter uafgjort mod Malmø, og en imponerende sejr på hele 5:0 over Rosenborg var vi klar til en slags finale mod FCK. Her blev vi mildest talt kørt over, og fik smagt vores egen medicin da københavnerne vandt med intet mindre end 0:5. Nederlaget giver anledning til bekymring inden det sidste og måske afgørende indbyrdes opgør i femte sidste runde, og allerede nu har jeg tankerne på det opgør og hvordan jeg skal gribe kampen an.
 


Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #16: 28 Aug 2011, 20:26 »

du skriver fandme lækkert, guldbrand! og fed idé med Skandinavien-turneringen, dog ærgerligt du ikke hentede trofæet, det havde været en god præstation i mine øjne! Smiley kiu, følger helt klart med her.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #17: 29 Aug 2011, 20:10 »

du skriver fandme lækkert, guldbrand! og fed idé med Skandinavien-turneringen, dog ærgerligt du ikke hentede trofæet, det havde været en god præstation i mine øjne! Smiley kiu, følger helt klart med her.

Mange tak Harlev..

Ja jeg syntes også det er lidt sjovt med sådan en turnering, men av hvor gjorde nederlaget til FCK ondt på selvtilliden.. Men som en undskyldning skal det dog siges at mine spillere var meget trætte efter opgøret mod Rosenborg dagen forinden.

Men som altid, ønskes der SS så skal i bare spørge i tråden.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #18: 30 Aug 2011, 20:07 »


10. April 2011

8#
Foråret kickstartet
De første fem kampe af foråret er spillet og selvom vejret har været koldt og kedeligt, så kan vi alligevel være yderst tilfredse med spillet og resultaterne. Til trods for at det er hold fra den nedre region af tabellen vi har mødt, og selvom det er en smule ubetryggende at vi ikke har formået at holde nullet i nogle af kampene, så kan vi

    Resultater:
  • 4-2 SønderjyskE, SL
  • 2-1 AC Horsens, SL
  • 2-1 FC Nordsjælland, SL
  • 3-1 Randers FC, SL
  • 3-1 AaB, SL
glæde os over at vi har overhalet FCK efter fem sejre. Dermed er det nu os der er i førersædet med et forspring på to point, og dette er til stor glæde hos mig selv, og jeg sender gerne en tak til Silkeborg for at de netop besejrede FCK i det seneste opgør med 2:1.

Godt nok er der mange kampe endnu, og dermed også mange point at spille om. Men kigger man på kampprogrammet, så ligger det til vores fordel. Vi har fem hjemmekampe ud af ni kampe, og blandt dem er altså FCM, Brøndby og FCK, mens vores værste udebaneture er mod Esbjerg og Silkeborg. FCK skal derimod både en tur til Aalborg, Randers og Odense, og har ligeledes to pokalsemifinaler de skal tage hensyn til, mens de også har både Brøndby og FC Midtjylland på hjemmebane

Et kig på økonomien
Efter vinterens transfers, med afgange af hele seks spillere på enten transfers eller lejeophold er klubbens økonomi blevet markant sundere end den var i efteråret. Godt nok hentede vi kun tre millioner kr på salgene, men vi sparede tilgengæld intet mindre end ti millioner kr. årligt i lønningsomkostninge r, hvilket er et godt skridt i den rigtige retning for at opnå en sundere og bedre økonomi.

Der er dog lang vej endnu, og klubben har stadig et minus på hele 24.5 millioner kr på bundlinjen, oven i en uoverskuelig gæld på over 270 millioner kr. Men med reduceringen af lønudgifterne, samt store muligheder for at hente kapital i spillere som Peter Utaka og Eric Djemba-Djemba er der lys for enden af tunnelen, og så længe vi holder os til en fornuftig transfer strategi ved at købe billigt ind eller hente på fri transfer, er jeg overbevist om at klubben nok skal komme godt ud af denne svære periode.

 





Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #19: 01 Sep 2011, 19:53 »


7. Maj 2011

9#
FC København nr. 1 inden indbyrdes guldbrag
Vi nåede op på imponerende syv sejre i træk i foråret start, hvor det senest blev til sejre over de to midtjyske klubber Silkeborg og FC Midtjylland. Sidstnævnte blevet slået med hele 3:0 i en kamp som jeg ellers på forhånd frygtede. Men heldigvis fik midtjyderne ikke kampen over på deres præmisser, og i stedet kunne vi lukrere på vores fysiske styrke, og afblæse ethvert forsøg FC Midtjylland havde.

Alt har dog sin ende, og det havde vores gode stime desværre også. Brøndby formåede at få 3:3 i Odense, men det er faktisk et resultat jeg tillader mig at være utrolig stolt over. Godt nok fik vi en elendig start på kampen og var allerede bagud med 0:2 efter 17 minutter, og da Mendy så rødt ti minutter senere så det virkelig skidt ud. Vi fik dog reduceret til pausestillingen 1:2 men Brøndby fik øget til 1:3, med bare tyve minutter igen. Mine spillere gav dog ikke op til trods for at være en mand i undertal, og Peter Utaka kunne med to scoringer i det 84. Og 92. Minut, sikre mig et resultat som jeg kunne være stolt over. Bagud 0:2 og med en mand i undertal, formåede vi alligevel at få uafgjort.

Det flotte comeback mod Brøndby blev dog skuffende fulgt op af et nederlag til Esbjerg. Vi kom ellers i front på et selvmål i 1. Halvlegs overtid, men to scoringer i anden halvleg sænkede os og dermed kunne FC København overhale os igen, inden vores indbyrdes opgør i næste runde som meget vel kan få en afgørende betydning for hvorvidt mesterskabet skal havne i Odense eller København.
 





Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #20: 03 Sep 2011, 17:03 »


29. maj 2011

10#
Av!  Vi snublede i sidste spillerunde
Det er noget af det mest bitre jeg har oplevet i mine mange år i beskæftigelse med Manager, og forhelved hvor syntes jeg at vi har fortjent det mesterskab. Vi skrabede intet mindre end 76 point sammen, hvilket jeg – uden at have kigget i historiebøgerne, tror er det højeste pointantal OB nogensinde har skrabet sammen og alligevel rækker det ikke til et mesterskab, som blev tabt på gulvet i sidste spillerunde.

Det indbyrdes opgør mod FCK i Odense endte uden vindere, men da vi vandt de efterfølgende tre kampe og FCK tabte mod Lyngby, havde vi alle muligheder for at sikre os mesterskabet. Alt vi skulle var blot at vinde over SønderjyskE på eget græs, men dette formåede vi ikke trods et stort spilovertag. Kampen endte 0:0, og da FCK vandt 4:0 over nedrykkerne Brøndby IF så kunne FCK på en fucking bedre målscore sikre sig mesterskabet for tredje år i træk. Det blev iøvrigt ligeledes til The double for FCK, som vandt over Silkeborg i pokalfinalen efter straffesparks konkurrence.

Selvom vi skrabede fantastiske 76 point sammen, hvilket jeg er yderst tilfreds med, så kan man ikke undgå at sidde med en utrolig bitter smag i munden, hvilket ikke bliver bedre af at jeg allerede fra første spillerunde var overbevist om at mesterskabet nok skulle komme hjem til Odense. Truppen er stærk, moralen har været god hele vejen, og taktikken fejler heller ikke noget. Vi har tilmed heller ikke været uheldige hvad angår skader og karantæner, men vi må bare konstatere at FCK har været det bedre defensivt end os og at de nu kan fejre mesterskabet på en bedre målscorer.

De to nedrykkere blev AC Horsens og Brøndby som må en tur ned i 1. Divisionen, mens AGF og Viborg i sikker stil rykker op i Superligaen.

Sølv ved U-21 EM
Selvom jeg havde håbet på at være godt repræsenteret på U21 landsholdet ved EM på eget græs, så var det kun Bashkim Kadrii der var med ved slutrunden, mens Daniel Høegh og Oliver Feldballe fik en kurv i stedet.

Bashkim Kadrii leverede dog en rigtig flot indsats ved slutrunden hvor han bidrog med hele fire scoringer, hvilket var stærkt medvirkende til at Danmark hentede sølv på hjemmebane. Desværre var det dog noget af en lussing Danmark løb ind i, i finalen, hvor de nykårede mestre Italien slog hjemmeholdet med hele 6:1. Danmark havde ellers slået favoritterne fra Spanien i semifinalen, men presset blev åbenbart for meget for de danske U-21 spillere i finalen. 

 





Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #21: 03 Sep 2011, 20:43 »


1. Juni 2011

11#
Overblik over 2010/2011 sæsonen
Sæsonen 2010/2011 er overstået og for nogle af Europas største traditions klubber blev det en mindeværdig sæson. I Tyskland kunne Hamburger SV for første gang siden 1983 hæve Bundesliga trofæet, og den stolte nordtyske by kan igen bryde ud i ekstase. I Torino kan man igen se Juventus hæve sig som Italiens største klub, da de med
deres 28. Mesterskab satte endnu en streg under deres suverænitet i støvlelandet og med den nyvunde titel håber man, at man igen kan blive en magtfaktor i europæisk fodbold.

Det bliver dog næppe meget større end det At. Madrid præsterede, da de hjemtog det spanske mesterskab for 10. gang i historien og samtidigt genvandt Europa League, med en finale sejr over Napoli. I England kan Chelsea glæde sig over mesterskabet, mens Liverpool ser ud til at være tilbage i fordums styrke. Manchester United må fortvivlende se sig selv på tredjepladsen, men kan tilgengæld glæde sig over Champions League trofæet som blev vundet over FC Bayern. I Everton er der stor glæde at finde, da de sluttede på en imponerende fjerdeplads foran Arsenal, Tottenham og Manchester City.

I Sverige blev det til det 16. Mesterskab for Malmø FF, og de er nu blot to mesterskabstitler fra at nå IFK Göteborgs 18. Mesterskaber som det højeste i Svensk fodbold. I Norge tog Rosenborg endnu et skridt fra de øvrige hold med deres 22. Mesterskab, mens Rangers fremstår som et af de mest succesrige hold i verden med deres 54. Mesterskab.

I græsk fodbold lykkedes det Panathinaikos at genvinde mesterskabet foran Olympiakos, og dermed definitivt afslutte Olympiakos periode på 13 år i træk med tolv mesterskaber. I Holland fejre Ajax rundt, da de sikrede deres 30. Mesterskab, mens Dinamo i kroatisk fodbold vandt deres sjette titel i træk.

Men imens mange klubber glæder sig over sæsonen, så er der også de hvor alt bare gik galt, og som må en tur ned i den næst bedste række. Af dem kan nævnes West Bromwich, Wigan og Blackpool fra England, mens Bologna, Lecce og Cesena må en tur fra Serie A til Serie B. I Spanien må Zaragoza, Hercules og Levante en tur ned, mens Hannover og St. Pauli er de tyske svar på årets nedrykkere.

De to største sensationer i år, er dog at Brøndby IF må en tur ned, mens man også i Frankrig er vidne til en kæmpe overraskelse i og med at Bordeaux må sige farvel og tak til Ligue 1. De må en tur ned sammen med OGC Nice og Arles-Avigon.


 


« Seneste Redigering: 03 Sep 2011, 20:47 af Guldbrand » Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #22: 03 Sep 2011, 23:02 »

Hvor er det win at Brøndby rykker ned Grin
Men ærgeligt at du ikke tog guldet. Du havde sgu fortjent det. Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #23: 03 Sep 2011, 23:43 »

Jeg er først lige faldet over denne blog og NØØJ hvor er det gennemført smukt, lækkert og sublimt skrevet.. Jeg er dybt imponeret (og en smule misundelig) over dit  flotte arbejde og jeg håber inderligt at du bliver ved. Til selve savet må jeg sige at det er en flot første sæson og hvor er det da ærgerligt at i skal nøjes med sølv.. i havde fortjent mere.. Men jeg tror på at de striwede nok skal komme stærkt igen.. KUTGW Thumbs Up

EDIT: Brøndby som nedrykker.. WTF? Cool
« Seneste Redigering: 03 Sep 2011, 23:45 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #24: 04 Sep 2011, 11:56 »

Hvor er det win at Brøndby rykker ned Grin
Men ærgeligt at du ikke tog guldet. Du havde sgu fortjent det. Smiley
Ja det var godt nok en bitter afslutning på sæsonen at miste mesterskabet på en dårligere målscorer. Men sådan er det jo, og der er ikke andet for at kæmpe videre..

Jeg er først lige faldet over denne blog og NØØJ hvor er det gennemført smukt, lækkert og sublimt skrevet.. Jeg er dybt imponeret (og en smule misundelig) over dit  flotte arbejde og jeg håber inderligt at du bliver ved. Til selve savet må jeg sige at det er en flot første sæson og hvor er det da ærgerligt at i skal nøjes med sølv.. i havde fortjent mere.. Men jeg tror på at de striwede nok skal komme stærkt igen.. KUTGW Thumbs Up

EDIT: Brøndby som nedrykker.. WTF? Cool

Mange tak for de rosende ord, dem kan man aldrig få nok af...   Tunge

Men ja det er lidt vildt med Brøndby som nedrykker, men også lidt ærgerligt da de trods alt lokker tilskuere til. Men nu har vi så fået AGF op i stedet, og mon ikke at de også kan lokke lidt folk til, så jeg kan få lidt ekstra penge i kassen.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #25: 04 Sep 2011, 12:16 »

Super ærgerligt at du ikke tog guldet, men igen - hvem kan vippe mægtige FCK af pinden!  Cool

Flotte resultater, og generelt en meget gennemført blog - igen, det er jo hverdagskost, når det er Guldbrand bag tasterne. Fedt og anderledes layout, samt et højt skriftligt niveau, keep going! Følger naturligvis din færden i det fynske. Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #26: 04 Sep 2011, 16:00 »

Super ærgerligt at du ikke tog guldet, men igen - hvem kan vippe mægtige FCK af pinden!  Cool

Flotte resultater, og generelt en meget gennemført blog - igen, det er jo hverdagskost, når det er Guldbrand bag tasterne. Fedt og anderledes layout, samt et højt skriftligt niveau, keep going! Følger naturligvis din færden i det fynske. Smiley

Nej det er ikke altid nemt at vælte FCK af pinden, men jeg vil nu tillade mig at gøre et godt forsøg i næste sæson alligevel.  Thumbs Up

Men mange tak for de rosende ord, og jeg er glad for at du følger med i mit lille eventyr.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #27: 04 Sep 2011, 20:42 »


16. Juli 2011

12#
Den nye sæson
Der kommer til at være stor aktivitet i den kommende transfervindue, hvor op til flere spillere kun har et halvt til et hel år tilbage af deres kontrakter, og såfremt vi skal tjene på dem – Hvilket vi er tvunget til mht. Vores skrantende økonomi, så er vi nød til at skille os af med dem nu.

    Truppen:
  • Ray Carroll
  • Jimmy Nielsen
  • Anders Møller Christensen
  • Daniel Høegh
  • Kasper Larsen
  • Oliver Larsen
  • Bernard Mendy
  • Sebastian Boenisch - NY
  • Johnney Thomsen - NY
  • Eric Djemba-Djemba
  • Hans Henrik Andreasen
  • Rurik Gislason
  • Kalilou Traore
  • Andres Johansson
  • Rasmus Falk
  • Selim Benachour
  • Bashkim Kadrii
  • Johan Absalonsen
  • Florin Bratu - NY
  • Andrej Keric - NY
  • Wilfried Niflore
  • Henrik Toft


Men uanset hvordan situationen skulle udvikle sig i transfervinduet, så vil og skal vi op og kæmpe med om mesterskabet igen i år, samtidigt med at jeg vil gøre alt for at nå i Champions League gruppespillet, selvom der venter os nogle hårde kvalifikationsrunde r. Ligeledes vil jeg igen i år satse på pokalen, og forsøge at undgå at lave samme brøler som sidste år, hvor jeg mildest talt overvurderede egne evner.

Store forandringer i økonomisk trængte OB
Jeg stod over for et af de sværeste udfordringer i al den tid jeg har spillet manager, da klubben efter jeg ytrede ønsker om at kæmpe med om mesterskabet, kun gav mig et lønbudget på 40 millioner kr. mod de nuværende 53 brugte millioner kr. Altså skulle jeg skære godt 13 millioner kr. af i lønbudgettet, samtidigt med at truppen gerne skulle forstærkes for at kunne udfordre FC København – Bestemt ikke nogen nem opgave.

Om truppen er blevet forstærket er jeg i tvivl om, men jeg kan med stolthed i kroppen sige at det faktisk er lykkedes mig at komme ned på 39 millioner kr. i årlige lønninger, samtidigt med at jeg faktisk mener at truppen er ganske stærk, dog uden den bredde som jeg ønsker. Det har dog betydet en lang række af ofre i truppen for at få dette puslespil til at gå op, men jeg mener at vi har fået de erstatninger til, som er nødvendige for at holde truppen på et højt niveau.

Selvom vi har mistet mange profiler i Peter Utaka, Espen Ruud samt anfører Atle Roar Håland og viceanfører Chris Sørensen, så mener jeg at de nye spillere vi har fået, som alle er hentet på fri transfer har de fornødne kvaliteter til at erstatte de mange tidligere OB stjerner. Desværre mister vi i Sørensen og Ruud to dødboldsspecialiste r, og dette er ikke lykkedes mig at erstatte, hvilket måske kan komme til at koste dyrt i den kommende sæson – men det må tiden vise.

Det eneste punkt i transfervinduet, hvor jeg virkelig er utilfreds er salgsbeløbet for Peter Utaka. Jeg havde forventninger om at kunne sælge ham for tæt imod de 60 millioner kr. men jeg har kun formået at få noget der ligner 60% af den ønskede transfersum, da ingen klubber har budt den ønskede pris. Men da erstatningerne

    Transfers:
    UD: (i DKK)
  • Henrik Hansen, 220K Bristol Rovers
  • Atle Roar Håland, 400K CS Seden
  • Emil Ousager, 300K Crystal Palace
  • Jonas Troest, 450K Empoli
  • Peter Utaka, 38 mio. Napoli
  • Chris Sørensen, 2.1 mio. Young Boys
  • Oliver Feldballe, 600K Bristol Rovers
  • Epsen Ruud, 20 mio. Panathinaikos
  • IND:
  • Florin Bratu, fri transfer
  • Johnney Thomsen, fri transfer
  • Andrej Keric, fri transfer
  • Sebastian Boenisch, fri transfer
allerede var hentet ind, så jeg mig nødsaget til at skille mig af med Utaka, hvilket også skal ses i lyset af det nye og lavere lønbudget.

Staben smutter
Som to hurtige infoer kan jeg fortælle at flere af mine stabsmedlemmer er blevet headhuntet til andre klubber, deriblandt min assistent træner. Dette er jeg naturligvis ked af, og hvad der er endnu værre er at jeg ikke har midlerne til at hente kvalificerede erstatninger, men i stedet skal hente utilknyttede stabsmedlemmer til.

Eric Djemba-Djemba forlænger
Som en anden hurtig men glædelig nyhed, så har Eric Djemba-Djemba forlænget sin kontrakt med OB til 2014, hvilket glæder mig utrolig meget. Han er nu klubbens højestlønnede spiller med sine 4.25 millioner kr. årligt.


Johnny Thomsen - Sebastian Boenisch - Florin Bratu - Andrej Keric
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #28: 04 Sep 2011, 20:46 »

Fin fin fin blog. Det skriftlige er på dit sædvanlige niveau, og bloggen er dejlig og simpel. Lækkert med en oversigt over samtlige landes mestre, den slags kan vi godt lide. Det irriterer mig dog lidt, at al teksten, både overskrifter, brødtekst osv. er sort, men det er jo bare personlig smag Thumbs Up
Logged



Dida
Gæst
 
Sv: En oprigtig stolthed
« Svar #29: 05 Sep 2011, 11:34 »

Rigtig fed blog du:)
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010