Ja nu bliver jeg nødt til at hører om der virkelig ikke er andre der spiller med dette fantastisk hold? hvis ikke så kom i gang!
Klubben starter med en sund økonomi og en masse gode spillere, så det er ikke nødvendigt med de helt store indkøb i sæson 1, har udelukkende også kun købt udviklingsspillere.
Klubben har en stærk angrebduo i form af Marvin Ogunjimi (23 år) og den nok mere FM kendte Jelle Vossen (21 år)
I målet har de, spillets vel nok største målmandstalent, Thibaut Courtois (18 år) som er skiftet til Chelsea IRL.
Kantspilleren Kevin De Bruyne (19 år) er bestemt også værd at nævne, har dog ikke haft muligheden for at benytte ham endnu da han er langtids skadet.
Jeg kunne faktisk blive ved med at nævne spændende spillere, men det vil jeg ikke
Her er min start 11'er;
Thibaut Courtois (18)
Matoukou (27) Joneleit (23) Hubert (22) Anele (23)
Dugary (21) Tözsér (25) Barda (28) Pudil (25)
Ogunjimi (23) Vossen (21)
Bænken;
Koen Casteels GK (18)
Laszlo Koteles GK (26)
Matthew Edile F/WB(V) (19) NYINDKØB
Dimitri Daeseleire F/WB(H) (20)
Timothy Durwael F(HVC) WB(H) (19)
Thomas Buffel M/OM(HC) BO (29) (Kendt fra Feyenoord og Rangers!)
Kennedy Nwanganga M/OM(HC) BO (20)
Cheikh Sadibou Gueye BO (18) NYINDKØB
Derudover har jeg 2 store profiler, som af den ene eller anden grund endnu ikke har været til rådighed, der drejer sig om;
Kevin De Bruyne og Anthony Vanden Borre. 2 spillere jeg venter mig meget af når de vender tilbage!!
Efter 16 kampe i ligaen ligger jeg nr.1, har dog kun 2 point ned til Anderlecht. Målet før sæsonen var en top 3 placering, da jeg regnede med at Standard og Anderlecht minimum var en klasse over mit Genk mandskab. Det har dog ikke været tilfældet, og nu går vi selvfølgelig efter mesterskabet i første sæson.
I Europa, røg jeg ud i sidste kval runde inden Euro League gruppespillet. Røg dog ud med stoltheden i behold. Spillede 2-2 med Leverkusen over 2 kampe, og røg kun ud på regelen om udebane mål.
I pokalen røg jeg ud til et eller andet nulbon hold, fordi jeg stillede med lidt for mange ungdomsspillere, så det var ris til egen røv
MEN JEG KAN VARMT ANBEFALE ET SPIL MED GENK! det er virkelig et hold med udviklingsmulighede
r!