home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  1 Bruger, 419 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rival klubber
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Rival klubber  (Læst 3753 gange)
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Rival klubber
« : 18 Aug 2011, 13:57 »

Jeg har været lidt rundt på forummet for at finde en lignende tråd - uden held.!

Tanken bag denne tråd er:

Vi er alle fans at dette spil og af en eller flere klubber.
For mig betyder det der altid er et par hold som jeg altid spiller med fordi det er klubber jeg er fan af.

Det gør sig gældende for følgende hold: Chelsea, Barca og Milan.

Nu ville jeg prøve rivalklubben til mine yndlingshold og prøve at føre dem til succes.
Og givet rivalklubberne til mine hold er hold som: Inter, Real Madrid og Arsenal burde det jo være muligt.

Så jeg har startet mig et spil med Real Madrid - et hold som jeg ikke kan have sympati med, men som faktisk har haft nogle af de fedeste spillere i historien. Raul, Guti, den rigtige Ronaldo, Zidane osv..
Real Madrid er gennem de senere år blevet trumfet gang på gang af Barca, som i virkeligheden har skabt en synlig frustration blandt Reals spillere, fans og managere.
Efter Super Copa i aftes, fik jeg den ide at "redde" Real Madrid i spillet og starterede prompte med at sendte Pepe og Marcelo på transferlisten.

Jeg syns godt nok det er en udfordring at guide ens rival til succes, men gir et sjovt perspektiv i spillet. Og fansene blir godt nok sure når jeg prøver at købe Messi...

Anyway, har du prøvet at spille med en rival klub til dit yndlingshold og hvad var resultatet.?
Hvor længe holdt spillet.?
Logged

Love the Blues

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rival klubber
« Svar #1: 18 Aug 2011, 14:19 »

Hvorfor smide Pepe på transferlisten?
Logged

welbz is dat guy

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rival klubber
« Svar #2: 18 Aug 2011, 14:20 »

Du har ret i at det giver et andet perspektiv, når man står i rivalernes lejr.
Jeg har ikke nået det i FM11, men prøvede i FM10 at ryge både til Man. Utd. og Liverpool efter en start i en mindre klub. Men spillet døde hurtigt for mig, og jeg vendte hellere tilbage til mit Arsenal save som senere blev et At. Madrid save (for at få lidt udfordring igen) hvor ungdomsafdelingen bar spyttede det ene talent ud efter det andet.

Jeg har dog overvejet om jeg skulle prøve at starte ud på White Hart Lane inden den nye udgave af spillet kommer, men indtil videre er det blevet ved tanken. Da jeg også har et fint save med Napoli igang.

ps. Det er sjældent det falder i god jord at købe rivalernes stjernespiller Wink Jeg formåede dog i et save jeg havde sammen med en kammerat at hente Ronaldo m.fl. til Barca, blot for at bruge lidt af de 2 mia. jeg havde at handle for dengang.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rival klubber
« Svar #3: 18 Aug 2011, 14:25 »

Hvorfor smide Pepe på transferlisten?

Ja, det er jo lidt det der er faren ved at tage rival klubben, så sparker man/jeg de spillere ud som jeg ikke vil give spilletid..
Egentlig bryder jeg mig heller ikke om CRonaldo, men han har jo den evne lige som Messi til at lave ufatteligt mange mål.

Så midterforsvaret hedder Albiol og Carvalho
Og har købt Capdevila til venstre back
Logged

Love the Blues

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rival klubber
« Svar #4: 18 Aug 2011, 14:29 »

Ja, det er jo lidt det der er faren ved at tage rival klubben, så sparker man/jeg de spillere ud som jeg ikke vil give spilletid..
Egentlig bryder jeg mig heller ikke om CRonaldo, men han har jo den evne lige som Messi til at lave ufatteligt mange mål.

Så midterforsvaret hedder Albiol og Carvalho
Og har købt Capdevila til venstre back
Det var da hyklerisk, for slet ikke at tale om dobbeltmoralsk.
Logged

welbz is dat guy

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rival klubber
« Svar #5: 18 Aug 2011, 14:44 »

Det var da hyklerisk, for slet ikke at tale om dobbeltmoralsk.

Det har du helt ret i...
Men jeg starter ikke med at tømme holdet for spillere og starte forfra. Det gør jeg i små doser.

Sælge CRonaldo gør jeg nok på et senere tidspunkt, har Alexis Sanchez udset som erstatning for ham..
Logged

Love the Blues

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Rival klubber
« Svar #6: 18 Aug 2011, 14:45 »

At smide Pepe og Marcelo på transferlisten ser jeg som en stor svækkelse af holdet. Du finder ikke mange bedre midterforsvare og backs i spillet end dem. Om du så kan lide dem eller ej er jo op til dig, men personligt bliver det da sværere at "redde" dem som du siger, ved at sælge nogle af deres vigtigste spillere? Smiley

Men helt klart en spændene udfordring. Har prøvet det en enkelt gang i dette spil. Tog Barcelona men det holdt kun i 5 minutter og så kunne jeg ikke mere. Tror personligt jeg vil få svært ved at gennemføre det, men held og lykke til jer andre der prøver det Smiley
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rival klubber
« Svar #7: 18 Aug 2011, 15:00 »

At smide Pepe og Marcelo på transferlisten ser jeg som en stor svækkelse af holdet. Du finder ikke mange bedre midterforsvare og backs i spillet end dem. Om du så kan lide dem eller ej er jo op til dig, men personligt bliver det da sværere at "redde" dem som du siger, ved at sælge nogle af deres vigtigste spillere? Smiley

Men helt klart en spændene udfordring. Har prøvet det en enkelt gang i dette spil. Tog Barcelona men det holdt kun i 5 minutter og så kunne jeg ikke mere. Tror personligt jeg vil få svært ved at gennemføre det, men held og lykke til jer andre der prøver det Smiley

Pepe er helt sikkert en klasse forsvarer, men Marcelo er efter min mening ikke god nok defensiv
Her er jeg godt tilfreds med indkøbet Capdevila, som er bedre defensiv og OK offensiv. Så holder han et stabilt niveau.


Udfordringen er jo netop grunden til at prøve det.. Starten var god, vandt 7-0 på udebane over Mallorca
Logged

Love the Blues

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Rival klubber
« Svar #8: 18 Aug 2011, 22:54 »

Pepe er helt sikkert en klasse forsvarer, men Marcelo er efter min mening ikke god nok defensiv
Her er jeg godt tilfreds med indkøbet Capdevila, som er bedre defensiv og OK offensiv. Så holder han et stabilt niveau.


Udfordringen er jo netop grunden til at prøve det.. Starten var god, vandt 7-0 på udebane over Mallorca

Det er jo så fair nok. Jeg ved bare af erfaring fra de mange gange jeg har spillet med Real, at Marcelo udvikler sig til at blive en af de bedste backs i spillet. Ja han kunne være bedre defensivt, men det er forholdsvis sjældent at man møder hold i den spanske liga der kræver at man stiller sig defensivt ned, når man spiller med enten Real eller Barca Smiley

Men nu er det heller ikke det tråden skal handle om, så det kan være lige meget. Glimrende start at få på ligaen, håber du kan holde det kørende  Thumbs Up
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rival klubber
« Svar #9: 21 Aug 2011, 13:26 »

Forstår ikke hvorfor du nævner Arsenal som direkte rivalklub til Chelsea?
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rival klubber
« Svar #10: 21 Aug 2011, 13:28 »

Forstår ikke hvorfor du nævner Arsenal som direkte rivalklub til Chelsea?

Hvis snakken går på ligaen er det vel Chelsea, men Arsenals sande rivaler er Tottenham.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Rival klubber
« Svar #11: 21 Aug 2011, 13:41 »

Det har jeg prøvet men kan simpelthen ikke finde ud af det  crazy

Jeg spiller altid med Liverpool. Det kan dog blive lidt kedeligt i længden så derfor har jeg prøvet at starte op med andre hold i PL.
Det ender dog bare med at jeg som regle holder mere øje med Liverpool end den klub jeg styrer og helt galt går det når jeg så skal møde dem. Så taber jeg næsten med vilje!!  Grin

Sådan har det også været når jeg har spillet i andre ligaer med andre hold end mit favorit hold.
Det ender altid galt Wink

Så nu holder jeg mig til dem jeg kender og ved jeg vil gøre alt fior at få succes Wink  Thumbs Up
Logged

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rival klubber
« Svar #12: 21 Aug 2011, 13:46 »

Vil da mene at hvis han skal have et rivalhold til Chelsea, når vi ser på ligaen, MÅ det da være United som de har dystet om mesterskabet med de senere år. Ser mand på historikken må det være West Ham eller Millwall. Det kan da aldrig nogensinde være Arsenal.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rival klubber
« Svar #13: 22 Aug 2011, 00:53 »

Vil da mene at hvis han skal have et rivalhold til Chelsea, når vi ser på ligaen, MÅ det da være United som de har dystet om mesterskabet med de senere år. Ser mand på historikken må det være West Ham eller Millwall. Det kan da aldrig nogensinde være Arsenal.

Du har ret, men det er især Millwall, som dog ikke ligger i ligaen, hvilket nok er godt det samme.

Men da Chel$ki er en Londonklub så vil der jo altid være rivalisering mellem dem og de andre hold i London. Deriblandt West Ham og Tottenham. De står desuden også nævnt hvis du tjekker info om Chel$ki.
Logged

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Rival klubber
« Svar #14: 22 Aug 2011, 08:20 »

Vil da mene at hvis han skal have et rivalhold til Chelsea, når vi ser på ligaen, MÅ det da være United som de har dystet om mesterskabet med de senere år. Ser mand på historikken må det være West Ham eller Millwall. Det kan da aldrig nogensinde være Arsenal.

Chelsea's rivaler:
Manchester United - grundet pokalkampe
Liverpool - grundet pokalkampe(døde dog lidt da Mourinho forlod holdet, og Benitez ligeså i Liverpool)
Fulham, QPR, West Ham, Millwall - grundet lokaliseringen, og efterfølgende historie.
Arsenal - grundet lokaliseringen, og så hjælper det ikke at Cole flyttede fra Arsenal til Chelsea.
Tottenham - grundet lokaliseringen


I øvrigt har der vist været én undersøgelse blandt Chelsea fans som viser at Chelsea fans ser Arsenal som deres direkte rival, og de andre hold på denne liste som sekundære.
« Seneste Redigering: 22 Aug 2011, 08:21 af JRex » Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010