home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 352 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  10 - Hurtful!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: 10 - Hurtful!  (Læst 6007 gange)
MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: 6 - Hurtful!
« Svar #15: 15 Aug 2011, 22:13 »

Det ser sgu godt ud det her, Petur Smiley Du har klart forbedret dig siden sidste gang jeg læste en blog fra dig, så det sgu fedt. Skotland har et vildt fedt hold, og er meget enig i dine opstillinger, dog vil jeg gøre mere brug af Kris Boyd, han er vild imo. Ellers ser det super ud, fortsæt det gode arbejde!
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6 - Hurtful!
« Svar #16: 15 Aug 2011, 22:19 »

Det ser sgu godt ud det her, Petur Smiley Du har klart forbedret dig siden sidste gang jeg læste en blog fra dig, så det sgu fedt. Skotland har et vildt fedt hold, og er meget enig i dine opstillinger, dog vil jeg gøre mere brug af Kris Boyd, han er vild imo. Ellers ser det super ud, fortsæt det gode arbejde!

Jeg har haft ham udtaget en enkelt gang, men det var dog uden spilletid. Lige nu spiller jeg kun med en angriber, og Kenny Miller har sgu gjort det godt. Men jeg vil følge dit råd, og få brugt Kris Boyd lidt mere! Smiley Tak for kommentaren!
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 6 - Hurtful!
« Svar #17: 15 Aug 2011, 23:16 »


Færøerne Home! 


Der var lagt op til en fodboldlektion på Hampden Park, da Skotland tog imod Færøerne. Det blev det også. Dette var dog på trods af et 'B-landshold' fra Skotlands side, hvor der var 4 debutanter med fra start. Skotland stillede selvfølgelig op i deres 4-1-4-1 opstillingen, som så således ud:
Scott Robertson!

                                    
Cammy Bell
Kevin McNaughton - Gary Caldwell - Zander Diamond - Steven Smith
Ian Murray
Peter Pawlett - James McArthur - Scott Robertson - George Boyd
Michael Paton


Kampen startede på et højt niveau af Skotland, hvor man virkelig kunne se at alle mand ville kæmpe for at, blive fast inventar på landsholdet. Allerede efter 20. minutter stod der så også 2-0. Scott Robertson og Gary Caldwell stod bag målene. Det første mål kom efter en fantastisk tur af, James McArthur. Han lagde så en stikning til hans midtbanemakker, Scott Robertson, som placerede bolden i det fjerneste hjørne, og 1-0! Det andet mål kom efter et fantastisk godt slået indlæg, af venstrebacken Steven Smith, hvor Gary Caldwell sprang højest, og sikrede en 2-0 føring. Scott Robertson nåede at blive dobbelt målscorer, inden 1. halvleg blev fløjtet af. Han lavede en hurtig 1-2 aflevering med George Boyd, og bum! 3-0! Mere blev det ikke til i 1. halvleg.

Allerede efter 55. minutter blev det 4-0. Peter Pawlett sendte et fladt indlæg ind i feltet, og der mødte Michael Paton op, og bankede bolden i det korte hjørne, og altså 4-0 nu. Dette såkaldte B-hold var helt flyvende. Indskiftede Don Cowie fik så afsluttet målfesten, efter 70. minutter. Målet kom efter et hjørnespark, hvor bolden tilfældigt havnede hos Cowie, der i to omgang fik sit skud blokeret, men tredje gang er lykkens gang, og altså 5-0 nu. Mere skete der ikke på Hampden Park, og 5-0 til Skotland.

Huckerby foretog seks udskiftninger, og fem af dem var debutanter. Iain Turner, Paul Hanlon, David Templeton, Johnny Russell og Steven Anderson, fik alle deres debut, via. indskiftninger. Næste landskamp bliver ved Four Associations Tournament, som er en turnering med Skotland, Nordirland, Irland og Wales, som deltagende nationer. Første opgave for Huckerbys tropper bliver imod værterne, Irland, d. 08.02.11.

Skotland 5 - 0 Færøerne

1:0 Scott Robertson (13)
2:0 Gary Caldwell (17)
3:0: Scott Robertson (36)
4:0 Michael Paton (55)
5:0 Don Cowie (72)
« Seneste Redigering: 15 Aug 2011, 23:37 af petur » Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7 - Hurtful!
« Svar #18: 15 Aug 2011, 23:34 »

Jeg tog så fejl angående næste kamp. Kort efter jeg havde skrevet updaten, blev der trukket lod til Four Associations Tournament, som er en lille turnering med 4 landshold deltagende. Det er Skotland, Irland, Nordirland og Wales. Jeg retter det lige i updaten.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Dida
Gæst
 
Sv: 7 - Hurtful!
« Svar #19: 15 Aug 2011, 23:37 »

Det ser skam godt ud Petur Smiley
Der hvor du har skrevet resultatet i bunden af den seneste update, har du dog skrevet både 1:0 og bagefter 2-0 Smiley
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7 - Hurtful!
« Svar #20: 15 Aug 2011, 23:38 »

Det ser skam godt ud Petur Smiley
Der hvor du har skrevet resultatet i bunden af den seneste update, har du dog skrevet både 1:0 og bagefter 2-0 Smiley

Tusind tak! Og rigtig godt spottet, ved resultatet i bunden. Dette er hermed rettet Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7 - Hurtful!
« Svar #21: 15 Aug 2011, 23:46 »

Interessant at vælge Skotland, som må siges at have underpræsteret gennem en længere periode.

Følger med på sidelinien Smiley

Edit: Irland hører da vist ikke til Storbritanien Wink
« Seneste Redigering: 15 Aug 2011, 23:49 af Szczesny » Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7 - Hurtful!
« Svar #22: 16 Aug 2011, 08:00 »

Interessant at vælge Skotland, som må siges at have underpræsteret gennem en længere periode.

Følger med på sidelinien Smiley

Edit: Irland hører da vist ikke til Storbritanien Wink

Tak for kommentaren, og jeg har heller ikke skrevet noget med Storbritannien nogen steder, så vidt jeg kan se her fra morgenstunden af Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7 - Hurtful!
« Svar #23: 16 Aug 2011, 16:17 »

Planen for næste update, er at der kommer en update om hele Four Associations Tournament. Altså, hvor jeg skriver om hver kamp, i en update. Så den bliver muligvis ret lang, men nu må vi se. Medmindre der er nogen der har bedre forslag, så bliver det det. Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: 7 - Hurtful!
« Svar #24: 16 Aug 2011, 16:25 »

Interessant at vælge Skotland, som må siges at have underpræsteret gennem en længere periode.

Følger med på sidelinien Smiley

Edit: Irland hører da vist ikke til Storbritanien Wink

Tak for kommentaren, og jeg har heller ikke skrevet noget med Storbritannien nogen steder, så vidt jeg kan se her fra morgenstunden af Wink


Tror han mener fra update 4.. "Den nuværende placering sikre Skotland en position som det 2. bedste landshold, i Storbritannien. Irland er helt nede på en 39. plads, mens England fortsat er det bedst placerede hold, i Storbritannien"

Dog ikke at det har den store betydning, og faktisk er det fint lige at få sammenlignet Skotland med nabolandende.

Planen for næste update, er at der kommer en update om hele Four Associations Tournament. Altså, hvor jeg skriver om hver kamp, i en update. Så den bliver muligvis ret lang, men nu må vi se. Medmindre der er nogen der har bedre forslag, så bliver det det. Smiley

Pas på med ikke at gøre den alt for lang, ellers vil jeg råde dig til at have godt med grafik og billeder med. Ellers vil jeg skære den i over i flere updates, eller forsøge at holde updaten så kort som muligt, og så undlade nogle detaljer.

Ellers en rigtig god blog du har gang i her, og jeg er med som læser   Thumbs Up
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7 - Hurtful!
« Svar #25: 16 Aug 2011, 18:57 »

Pas på med ikke at gøre den alt for lang, ellers vil jeg råde dig til at have godt med grafik og billeder med. Ellers vil jeg skære den i over i flere updates, eller forsøge at holde updaten så kort som muligt, og så undlade nogle detaljer.

Ellers en rigtig god blog du har gang i her, og jeg er med som læser   Thumbs Up

Jeg tror også desværre det bliver for langt. Jeghar ændret planen, og i kan regne med en update, indenfor den næste time.  Smiley

Og selvfølgelig tusind tak for kommentaren. Rigtig dejligt at du følger med Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 7 - Hurtful!
« Svar #26: 16 Aug 2011, 19:43 »


Truppen klar til første Four Associations Tournament kamp!  




Målmænd:
Allan McGregor
Craig Gordon
Cammy Bell

 
Forsvaret:
Paul Dixon
Danny Wilson
Gary Caldwell
Stephen McManus
David Weir
Alan Hutton
Danny Fox
Steven Whittaker


Midtbanen:
Kevin Thomson
Scott Robertson
Tom Cairney
James McFadden
Darren Fletcher
James Morrison
Shaun Maloney
Robert Snodgrass
Graham Dorrans
George Boyd
Robert Templeton


Angrebet:
Steven Naismith
Kris Boyd
Steven Fletcher
David Goodwillie

Kris Boyd!

Huckerby har nu udtaget sin trup, til kampen mod værterne fra Irland, som også er holdets første kamp ved, Four Associations Tournament. Der bliver uden tvivl høj intensitet, og masser af fight i denne kamp, da Skotland-Irland opgørerne altid plejer at indholde dette. Det er jo også et form for rivalopgør.

Hele syv spillere fra det såkaldte 'B-landhold' er med i truppen. Disse syv spillere er, Cammy Bell, Gary Caldwell, Steven Whittaker, Scott Robertson, Geroge Boyd, Robert Snodgrass, og David Templeton. Af disse syv spillere er der ingen tvivl om hvem der gjorde mest opmærksom på sig selv, i venskabskampen mod Færøerne. Midtbanespilleren Scott Robertson var nemlig flyvende, og lavede da også to mål i kampen. Generelt var han bare overalt, og leverede flere bolderobringer, samt fantastiske afleveringer. Midtbanespilleren spiller til dagligt i Dundee Utd, der fortsat hænger på i toppen af den bedste skotske række.

Ellers har der også være plads til lidt gamle kendinge. Kris Boyd har kun været udtaget en gang før, under Huckerby. Angriberen har vist utrolig målnæse hos sin tyrkiske klub, Eskisehirspor, hvor han har nettet 19 gange, i 23 kampe. Meget imponerende af angriberen. Også Steven Naismith er med i truppen. Ham har Huckerby slet ikke haft udtaget, men nu kommer så hans store chance. Naismith går nemlig ind i en direkte krig om angrebspladsen, da Kenny Miller er skadet. Alle fire angribere har lige store chancer for en plads i start 11'eren. David Goodwillie er den eneste af de fire mand, der har fået spilletiden under Huckerby.   

I denne omgang er der kun to mulige debutanter med. Det er det mindste, siden Huckerby tog over. Her er der tale om venstrebacken Paul Dixon, der spiller i Dundee Utd. Han har haft en fantastisk sæson, hvor han ligger på 3. pladsen, med henhold til assist. Han har lavet ni af slagsen. Den anden herre, er kun 20 år gammel. Hans navn er Tom Cairney, og han spiller til dagligt hos Arsenal. Efter hans skifte fra Hull til Arsenal, er det kun blevet til en Premier League kamp. Det kommer egentlig ikke som en overraskelse, men i pokalturneringerne har han imponeret, og han spiller ellers på Arsenals reservehold.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 8 - Hurtful!
« Svar #27: 16 Aug 2011, 22:36 »


Slet ikke tilfredsstillende præstation!   


FAT
vs. Irland 0-1
vs. Nordirland 1-1
vs. Wales 5-0


Mange havde på forhånd regnet med Skotland som vinder af denne turnering. Noget gik dog galt, og det resulterede i en meget skidt indsats af de skotske drenge. I turneringens åbningskamp blev skotterne udspillet på det groveste, og tabte da heldigvis kun 1-0. Ret vildt, når man tænker på at den mindst skulle have endt 3-0. Denne kamp blev Huckerbys første nederlag som skotsk landstræner.

Et hold som Nordirland, er et hold som Skotland bør kunne slå, ni ud af ti gange. Det blev dog ikke til en sejr. 1-1 blev det, i en meget lige kamp, hvor Skotland scorede på deres eneste skud på mål. Manden med målet var Steven Naismith. Det virkede slet ikke som om, at Huckerbys raseri efter forrige kamp, havde vækket spillerne en smule. Utrolig skuffende, og nu kunne Skotland konstantere, at de ikke bliver de første vindere af   Four Associations Tournament.

Til den sidste kamp imod Wales, havde Huckerby tydeligvis fået humøret op på truppen. Det var nemlig fuldstændig fantastisk fodbold, fra Skotlands side. Helt modsat alle de andre kampe i turneringen. Kenny Miller stod for et vaskeægte hat-trick, mens Kris Boyd, og Steven Naismith, scorede de to andre mål. Det var ikke fordi Skotland udspillede Wales som sådan. Wales havde bolden mere, og havde flere afslutninger, men Skotland var blot utrolig effektive.

Nu ser man blot frem til EM-Kvalifikationen, men aller først er der en venskabskamp mod Danmark på Hampden Park, d. 10.8.11. 
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 9 - Hurtful!
« Svar #28: 17 Aug 2011, 18:13 »


Endnu en elendig præstation!  

Vs. Danmark 



Opstilling:

Målmand:
Craig Gordon

Forsvaret:
Danny Fox
Danny Wilson
Christophe Berra
Alan Hutton


Midtbanen:
James McFadden
Graham Dorrans
Darren Fletcher
James Morrison

Angrebet:
Kenny Miller
Kris Boyd


Det er sgu et godt spørgsmål, hvordan Skotland ikke kunne tabe kampen, imod Danmark på Hampden Park. Skudstatistikken efter kampen hed, 7(2) - 21(7). Vanvittigt. Danmark var virkelig ineffektive i kampen. Skotland spillede generelt en elendig kamp, og havde ikke rigtig nogen form for storchance.

Dem havde Danmark dog masser af. Nicklas Bendtner brændte chacner på samlebånd, og det samme kan siges om Christian Eriksen. Dog må man sige at Danmarks forsvar stod rigtig stabilt. Bedste mand var højrebacken, Christian Keller. Han gav ikke James  McFadden nogen form for plads. McFadden har ellers spillet vanvittig godt på det seneste. Både på landsholdet, og på klubplan. Stortset alle skotske spillere ramte deres bundniveau i denne kamp, og dette var bestemt ikke en god optakt, til den vigtige kamp imod Tjekkiet, i EM-Kvalen. Danmark er iøvrigt inde i en pudsig stime, med 5 uafgjorte kampe i træk.

Der var dog et lyspunkt, på det skotske hold. Hans navn er Craig Gordon, og det er faktisk kun hans skyld, at Danmark ikke fik sejren. Nicklas Bendtner var ved at rive hovedet af sig selv, eftersom Gordon pillede hvert et forsøg, den unge danske angriber kom med. De skotske angribere kom stortset med ingen forsøg, og mon ikke Anders Lindegaard har stået sin nemmeste landskamp, nogensinde. Helt klart bundkarakter til Kenny Miller og Kris Boyd.

Skotland var ude i en ny formation til kampen. Det var en 4-3-1-2 opstilling, med en centralmidtbane, to kanter og en offensivmidtbane. Fletcher spillede på den centrale midtbane, mens Dorrans startede som offensivmidtbane. Der er vist ikke den store tvivl om, at denne taktik aldrig bliver brugt igen, af Darren Huckerby. Der var kun en mulig debutant udtaget til kampen. Det var Tom Cairney, som også efter denne kamp har sin debut til gode. 


Skotland 0 - 0 Danmark
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Jona8366
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 10 - Hurtful!
« Svar #29: 26 Aug 2011, 17:13 »

God blog du har her, håber den holder lang tid! Smiley
Logged


Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010