home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Celtic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint
Forfatter Emne: Celtic  (Læst 34872 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #150: 25 Sep 2011, 23:43 »

Ufatteligt. Magen til skuffelse tror jeg aldrig jeg har oplevet, jeg er virkelig i chok. Jeg har ikke så meget at sige om kampene, jeg vil blot illustrere det. Champions League-semifinalen gav kampe mod det portugisiske storhold FC Porto og disse faldt således ud:

Celtic 3-2 Porto
1-0 Neymar '8
1-1 McDonald Mariga '14
1-2 Hulk '36
2-2 Neymar '51
3-2 Neymar '57

Porto 2-1 Celtic
1-0 Hulk '58
1-1 Vaclav Kadlec '90
2-1 James Rodriguez 90+4

Jeg var tyve sølle sekunder fra finalen, da James Rodriguez glider 2-1 scoringen ind og sender mig ud af turneringen. Få minutter senere troede jeg endelig at mit kompleks med at ryge ud på sene scoringer var overstået da Kadlec for en gangs skyld vendte det til min fordel, men ak nej, skæbnen vil det bare ikke for mig. Jeg er fuldstændig knust og selvom det lige nu er svært at se fremtidsperspektive r  i noget som helst med mit Celtic-hold så skal jeg nok komme stærkt igen. Inden semifinalenederlage t  havde jeg vundet min gruppe med Real Madrid, Manchester City og Fiorentina, slået Villarreal ud i 1/8 finalen (6-2 samlet) og Atletico Madrid (4-3 samlet) i kvartfinalen.

Udover det har min femte sæson budt på endnu en successæson med sejr i ligaen selvom jeg mangler et par kampe i mesterskabsgruppen endnu og en sejr i Liga Cuppen(6-0 over Rangers i finalen), samt en pokalfinale der senere byder på et opgør mod Hibernian i sæsonens sidste vigtige kamp. Nu handler det om at komme sig over skuffelsen og få luget ud i truppen til sommer hvor en del spillere skal ud. Stortalenterne Dylan Jones fra Swansea og Sékou Diallo fra ASEC er sikret og jeg forventer ikke mange flere handler til sommeren selvom det endnu er svært at sige.

For satan hvor lyder det nedern Newton.. ØV ØV ØV!!!!

Håber du kan komme op på hesten igen Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #151: 26 Sep 2011, 10:39 »

Er der andre end Newton & jeg, der spiller med Celtic?

Edit: puh jeg overlevede mit 26. chrash i går, men heldigvis autosaver FM i tre forskellige filer hver dag.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #152: 26 Sep 2011, 19:03 »

Er der andre end Newton & jeg, der spiller med Celtic?

Edit: puh jeg overlevede mit 26. chrash i går, men heldigvis autosaver FM i tre forskellige filer hver dag.. Thumbs Up

Det ser ikke sådan ud pt. :-)

Godt at du autosaver når du oplever så mange crash og nøj hvor må det også være irriterende!

Men jeg har sparket sæson nummer seks med Celtic igang og i transfervinduet hentede jeg blot midterforsvarene Moses Taiwo og Dmytro Chygrynskyi for 50 millioner for førstnævnte mens anden kom på fri transfer, samt den talentfulde højreback Nicolas Prieto der kan spille begge backs. Han kostede klubben hele 112 millioner og ankommer fra Metalist, mens også Sékou Diallo og Dylan Jones er kommet til klubben på aftaler der dog allerede blevet sikret i løbet af foråret.

Ud af klubben er Charlie Mulgrew, Delvin Ndinga, Shaun Maloney, Niall McGinn, Jádson, Andreas Hinkel og Josh Thompson røget, hvilket indbragte klubben godt 50 millioner kroner og en helvedes masse sparepenge i lønbudgettet.

Opstillingen til sjette sæson er som følger:
CELTIC XI | 4-3-3
  • MM: diego benaglio
  • FH: nicolás prieto
  • FCH: narcisse bakari
  • FCV: phil jones
  • FV: kévin théophile-catherine
  • DMC: dylan jones
  • MCH: tom cairney
  • MCV: lewis holtby
  • OMH: colin lennox
  • OMV: eden hazard
  • BO: neymar

Jeg er næsten nået til slutningen af oktober og ligaen har budt på lutter sejre i de indledende otte opgør med en 25-2 målscore. Rangers er lige i hælene med 22 point, men jeg har endnu ikke mødt dem. Ellers er jeg også kommet igang med Champions League-gruppespillet, hvor jeg efter sidste sæsons flotte præstation i denne turnering kom til semifinalen. Dette betød at jeg blot var to pladser fra et blive førsteseedet, men jeg måtte tage til takke med en plads i andet lag der gav følgende modstandere: FC Barcelona, Werder Bremen og PAOK.

Jeg er ganske tilfreds med gruppen og var det også inden de tre første kampe der dog er faldet særdeles godt ud for mig:

CELTIC 2-0 BARCELONA
1-0 Eden Hazard '58
2-0 Narcisse Bakari '67

PAOK 0-3 CELTIC
0-1 Eden Hazard '39
0-2 Aris Arabatzis(sm) '59
0-3 Colin Lennox '61

WERDER BREMEN 0-8 CELTIC
0-1 Colin Lennox '7
0-2 Eden Hazard '29
0-3 Neymar '31
0-4 Dylan Jones '37
0-5 Vladimir Weiss '46
0-6 Vladimir Weiss '62
0-7 Eden Hazard '71
0-8 Eden Hazard '78

Ni point og 13-0 efter de første tre kampe er ganske imponerende og nu venter der så to hjemmekampe og formodede sejre mod Werder Bremen og PAOK inden jeg skal forsøge at hente point eller begrænse nederlaget på Camp Nou så jeg kan vinde gruppen.
Logged

FM|Anden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Celtic
« Svar #153: 27 Sep 2011, 16:18 »

Starter et game med Celtic nu, nogen gode råd Smiley?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #154: 01 Nov 2011, 10:56 »

Starter et game med Celtic nu, nogen gode råd Smiley?

Jeg ville helt klart læse den her tråd igennem.. ved godt det er elleve sider, men der er masser af gode råd til transfers og taktik..  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010