home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 322 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Celtic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Celtic  (Læst 34786 gange)
JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #30: 26 Aug 2011, 02:03 »

Det skal også lige siges at Maloney blev sat ind på midt-midt i stedet for en træt Tom Cairney, mens Goodwillie kom ind i stedet for en svagtspillende Michael Owen Wink

OVENSTÅENDE KAMPS BEDSTE KASSE:
http://www.youtube.com/v/11ywoaeOVDY  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #31: 28 Aug 2011, 15:38 »

Er det stadig kun mig, der spiller med Celtic? Rullende Øjne
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #32: 01 Sep 2011, 01:42 »

Status efter 1½ sæson!
- FUCK EUROPA! 2 x nummer 3 i EL! It sucks!
- Vi er bare bedst (i Skotland)
- McGeady, Jones, Gibson og M'Vila er fantastiske (hele holdet er fabelagtigt)
- Alexander Gerndt er et fejlkøb (13 kampe - 4 mål - 6000 brændte 100% chancer = udlejet!)
- Stormer mod alle tre trofæer i Skotland (igen Rullende Øjne) Thumbs Up
- Ingen nederlag i 36 kampe (& så taber man 1-0 ude til Hearts  ticked off)

Transfer oversigt:

Ydermere har jeg skrevet kontrakt med lejesvenden, Steven Taylor som skifter til sommer for en overgangssum på s'lle 9.000.000 Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #33: 01 Sep 2011, 02:22 »

Yann M'Vila for 26 millioner kr? Det kunne Rennes godt lære lidt af i virkeligheden! Opstemt
Logged



Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #34: 01 Sep 2011, 07:27 »

Helt enig med g00n!

Anyway, jeg har altid været stor beundrer af den skotske liga (spørg ikke hvorfor), men jeg overvejer også et spil derhenne, enten med Hearts eller med Celtic. Tror lidt valget falder på Celtic i første omgang, da det kunne være sjovt at skabe et rigtig slagkraftigt hold og få noget Champions League semi-finale som minimum hver sæson til Skotland.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #35: 02 Sep 2011, 01:51 »

Yann M'Vila for 26 millioner kr? Det kunne Rennes godt lære lidt af i virkeligheden! Opstemt

Hehe... S¨må de jo lade være med at rykke ned i Lique 2  Opstemt Men jeg klager ikke og det er har været en af sæspnens bedste hanner Thumbs Up

Helt enig med g00n!

Anyway, jeg har altid været stor beundrer af den skotske liga (spørg ikke hvorfor), men jeg overvejer også et spil derhenne, enten med Hearts eller med Celtic. Tror lidt valget falder på Celtic i første omgang, da det kunne være sjovt at skabe et rigtig slagkraftigt hold og få noget Champions League semi-finale som minimum hver sæson til Skotland.

 Thumbs Up

Ja det er faktisk en fed liga med masser af talent og ganske gode hånd Wink

Prøv Celtic.. fuck det er sjovt.. selvom det for mig kniber med den europæiske succes.. Men den skal gerne kommer nu Thumbs Up Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #36: 03 Sep 2011, 01:08 »



Nede på ti mand efter M'Vila's skade.. brugte alle tre subs i pausen, da jeg tænkte at jeg hellere måtte spare et par af profilerne.. OHH YEAH Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Celtic
« Svar #37: 03 Sep 2011, 01:48 »

Nu ser det ud til, at du langt om længe får selskab i det skotske, Jimmy. Jeg har ihvertfald startet et spil med Celtic, og så må vi se, om det er noget, der kan holde mig fanget. Indtil videre ser det sådan ud, men man ved jo aldrig med FM. Peace
Jeg fik en lidt ærgelig start, med to nederlag til Zenit i CHL-kvalifikationen (1-2 hjemme, og 0-2 ude), mens første ligakamp blev en 1-1 mod Inverness (sjovt nok dem, du lige har slået 6-0... damn you!), hvor mit Celtic-hold dog sad på spil og chancer, så mon ikke, målene nok skal komme snart? :-)

Skriver lidt om mine handler, når en gang jeg er kommet gennem transfervinduet. Hvor tungt sidder du forresten på ligaen? Altså, hvor langt har du pt. ned til Rangers?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #38: 03 Sep 2011, 02:04 »

Nu ser det ud til, at du langt om længe får selskab i det skotske, Jimmy. Jeg har ihvertfald startet et spil med Celtic, og så må vi se, om det er noget, der kan holde mig fanget. Indtil videre ser det sådan ud, men man ved jo aldrig med FM. Peace
Jeg fik en lidt ærgelig start, med to nederlag til Zenit i CHL-kvalifikationen (1-2 hjemme, og 0-2 ude), mens første ligakamp blev en 1-1 mod Inverness (sjovt nok dem, du lige har slået 6-0... damn you!), hvor mit Celtic-hold dog sad på spil og chancer, så mon ikke, målene nok skal komme snart? :-)

Skriver lidt om mine handler, når en gang jeg er kommet gennem transfervinduet. Hvor tungt sidder du forresten på ligaen? Altså, hvor langt har du pt. ned til Rangers?

Fantastisk.. Der er så ensomt på toppen crazy

Ja du klarede da Zenit bedre end mig.. jeg fik sgu bank.. ticked off

Jo det skulle jeg da mene.. der er mange mål i det hold.. jeg har i øvrigt også klasket Inverness med 7-0 tidligere i samme save (på udebane).. Rullende Øjne

Det lyder godt.. Jeg vil gerne anbefale at du lejer McEachran og Bruma fra Chelsea.. De gjorde det rigtig godt for mig.. Men ellers kig på;
- David Goodwillie (bomber i sæson 2)
- Tom Cairney (kongen af assists + spiller fantastisk + han bliver anfører fro mig i sæson 3)
- Steven Taylor (Glasgow Royal Airforce efter hjørne) (kan lejes i Newcastle)
- Alex Smithies (kan udvikle sig til en rigtig top keeper (har spillet 1280 minutters fodbold uden at lukke mål ind og der er stadig ikke scoret))
- Jack Robinson (fremtidens venstre back - kan oplæres af Mulgrew - det glemte jeg selv)
- Roland Juhász (stabil, billig og super på hjørne)
+ samt de "store" handler i mit andet sommer-transfervindue


Rangers er gået kolde og er LANGT bagefter på en fjerdeplads.. Hearts og Dundee United kæmper en indædt kamp om andenpladsen; jeg er dog bange for at Rangers henter begge i slutspillet, hvilket ville være total unfair.. Skuffet Men med det superhold jeg har nu klasker jeg alt..

31 kampe spillet i anden sæson
27 sejre
3 uafgjorte
1 nederlag (Hearts away)

Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #39: 03 Sep 2011, 02:22 »

Og hold fast i McGinn, McCourt, Maloney aka mr. Penalty og Forrest... Virkelig gode spillere.. Thumbs Up (samt de første to acceptere en reservetjans.. Cool)

Paul McGuinness fra Manchester United kan også anbefales som ny assistent i stedet for ham den stive svensker Peace Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Celtic
« Svar #40: 03 Sep 2011, 03:23 »

Super med lidt råd! :-)

Sidst jeg havde spillet åbent (i går, eller måske i forgårs) nåede jeg dog at foretage et par handler, som har slået mig lidt på budgettet, så en spiller som Goodwillie (scoutede ham næsten lige da jeg startede spillet, grundet dine gode erfaringer med ham Thumbs Up) er lidt for dyr nu. Blandt de spillere, jeg fik hentet ind, er dog Lacina Traoré, som har endnu større potentiale, så ham er jeg helt tilfreds med. Noget andet, jeg bed mærke i er, at det lader til, at en meget stor mængde, af de gode skotske talenter faktisk kan hentes på fri transfer efter den første sæson. Der var noget nær 10 spillere med 3½ stjernes potentiale, der havde kontraktudløb efter blot et års spil. Hvis ikke de alle når at forlænge inden da, vil jeg forsøge at kapre nogle af dem.

McCourt er en spiller, jeg har haft stor fidus til, allerede i tidligere FM-saves (jeg havde en gang et LLM-save i Skotland, hvor jeg var helt syg efter at få ham lokket til, da Celtic transferlistede ham - jeg husker dog ikke, om det lykkedes, da jeg kom op i 1. division, hehe), mens Maloney vel er en af de største stjerner, og Forrest så vidt jeg husker et super talent. Paul McGuinness er nok en god idé at hente ind, da svenskeren vist ikke ligefrem er noget geni. Haha.

Hvor meget måtte du slippe for Cairney? Og Jack Robinson, for den sags skyld, da de to nok er de mest relevante spillere for mig, da jeg har hentet et kæmpetalent til målmandsposten - og så ville det jo være lidt synd, at hente en lidt mere erfaren keeper ind, som har 10+ år i sig. :-) Nå jo, og hvad tror du, der skal smides på bordet, før Steven Taylor kan lejes? :-)

EDIT: Jeg glemte da også lige at nævne, at det virker imponerende, som du tromler gennem ligaen. Godt gået - håber på samme success! Thumbs Up
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #41: 03 Sep 2011, 18:29 »

Super med lidt råd! :-)

Sidst jeg havde spillet åbent (i går, eller måske i forgårs) nåede jeg dog at foretage et par handler, som har slået mig lidt på budgettet, så en spiller som Goodwillie (scoutede ham næsten lige da jeg startede spillet, grundet dine gode erfaringer med ham Thumbs Up) er lidt for dyr nu. Blandt de spillere, jeg fik hentet ind, er dog Lacina Traoré, som har endnu større potentiale, så ham er jeg helt tilfreds med. Noget andet, jeg bed mærke i er, at det lader til, at en meget stor mængde, af de gode skotske talenter faktisk kan hentes på fri transfer efter den første sæson. Der var noget nær 10 spillere med 3½ stjernes potentiale, der havde kontraktudløb efter blot et års spil. Hvis ikke de alle når at forlænge inden da, vil jeg forsøge at kapre nogle af dem.

McCourt er en spiller, jeg har haft stor fidus til, allerede i tidligere FM-saves (jeg havde en gang et LLM-save i Skotland, hvor jeg var helt syg efter at få ham lokket til, da Celtic transferlistede ham - jeg husker dog ikke, om det lykkedes, da jeg kom op i 1. division, hehe), mens Maloney vel er en af de største stjerner, og Forrest så vidt jeg husker et super talent. Paul McGuinness er nok en god idé at hente ind, da svenskeren vist ikke ligefrem er noget geni. Haha.

Hvor meget måtte du slippe for Cairney? Og Jack Robinson, for den sags skyld, da de to nok er de mest relevante spillere for mig, da jeg har hentet et kæmpetalent til målmandsposten - og så ville det jo være lidt synd, at hente en lidt mere erfaren keeper ind, som har 10+ år i sig. :-) Nå jo, og hvad tror du, der skal smides på bordet, før Steven Taylor kan lejes? :-)

EDIT: Jeg glemte da også lige at nævne, at det virker imponerende, som du tromler gennem ligaen. Godt gået - håber på samme success! Thumbs Up

Det er jo det tråden er til for crazy Thumbs Up

Hehe okay.. hvem har du handlet ind udover Traoré?

Ja der er faktisk en del spændende talenter..  Wink Nogen du kan anbefale?

Jeg har haft McCourt i PL et par gange som backup og han gør det super.. ligesom i Celtic.. han er ikke til start 11'eren, men en dejlig udskiftningsmulighe d. Wink Du har helt ret med både Maloney og Forrest.. McGuinness passer også godt til mig fordi han er defensiv orienteret, mens jeg selv gerne vil spille  meget offensivt.. Thumbs Up

Jeg tror nok at jeg betalte 33.000.000 kroner for Cairney og han har været alle pengene værd.. jeg skal nok smide et SS af ham når sæsonen er færdig.. jeg hentede ham i første vintertransfervindu e Wink jeg hentede Robinson i samme vindue og betalte vist lige i underkanten af 30.000.000 kroner.. men igen.. alle pengene værd og en stærk venstre side med Mulgrew/Robinson Thumbs Up

Hvem har du hentet som keeper? Stijn Stijenen (tror ikke det er stavet rigtigt, men han starter i Club Brugge) kan klart anbefales og koster lige i underkanten af 10.000.000 kroner Thumbs Up

Steven Taylor kan du nok slippe et sted med 800.000 og 2.000.000 kroner + halvdelen af hans løn, men igen synes jeg at han er det værd.. ellers er der Bruma fra Chelsea.. Thumbs Up

Til din Edit.. Tak tak.. ja det er faktisk ret sjovt.. men det hjælper også at holdet er ved at være spillet sammen og de store navne virkelig har grebet chancen.. jeg regner ikke med de store handler til sommer - vil holde fast med næb og klør i forhold til alle spillere, som jeg mener bliver vigtige i 3. sæson.. Så jeg skal nok mest supplere op på u19-holdet..  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 03 Sep 2011, 18:36 af JimmyGP » Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #42: 03 Sep 2011, 18:46 »

Count me in!

Er gået død i mit Arsenal-spil hvor jeg hjemførte triplen to år i træk og har vundet Champions League tre år i træk, så nu vil også afprøve mig med Celtic som jeg er ved at opstarte et spil med.

Spiller i med eller uden opdatering?

Logged

ertolia
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Celtic
« Svar #43: 03 Sep 2011, 19:48 »

Jeg har lige spillet 1. vandt ligaen Liga cup og Cuppen Smiley vandt med 30p ned til rangers Opstemt. Lukaku var min bomber Opstemt
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #44: 03 Sep 2011, 21:24 »

Så er transfervinduet et overstået kapitel for mit vedkommende og jeg har præsenteret fem nye ansigter, mens seks spillere har forladt klubben. Handlerne er som følger:

Ind:
Vaclav Kadlec, 1.100.000£
Tom Cairney, 3.000.000£
Thibaut Courtois, 1.500.000£
Mathias Jørgensen, 1.100.000£
Javad Nekounam, 160.000£, lejeaftale.

Ud:
Morten Rasmussen, 1.700.000£
Georgios Samaras, 2.400.000£
Lukasz Zaluska, 550.000£
Dominic Cerva, 200.000£
Daryl Murphy, 50.000£, lejeaftale.
Cha Du-Ri, 350.000£, lejeaftale.

Jeg er ganske tilfreds med mine handler og specielt salgene af Samaras og Rasmussen, samt indkøbet af Kadlec der virkelig er et scoop. Han er en spiller der allerede nu kan gå ind og gøre en forskel i angrebet og med det enorme potentiale regner jeg også med ham i fremtiden, såfremt jeg kan holde på ham. Tom Cairney, Mathias Zanka og Thibaut Courtois er også tre handler der vidner om tanker på fremtiden, mens Javad Nekounam er en rutineret tilførsel til at skabe bredde på midten.

Mine venskabskampe har været med blandet succes, jeg har eksperimenteret en del med formationer og spillere, og en 4-3-2-1 formation har været mest succesfuld og givet sejre over Tigres og Schalke. Jeg står om få dage overfor min første udfordring når jeg spiller den første af to kampe mod Fenerbache i kvalifikationen til Champions League. Det bliver uden tvivl meget svært, men jeg vil tage udfordringen op.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010