home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  3 Brugere, 234 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Celtic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Celtic  (Læst 34762 gange)
Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #15: 14 Aug 2011, 19:09 »

Jeg starter ivertfald helt sikker med Celtic når jeg er færdig med min sæson i Southampton Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #16: 15 Aug 2011, 12:29 »

Der er satme run på alle mine spillere op mod sæsonstart.. Det bliver satme svært at holde på alle profilerne.. Alex Smithies, Scott Brown, Andreas Hinkel, Roland Juhasz og David Goodwillie er jaget vildt i Premier League og i Bundesligaen..

Men jeg har pt. sikret mig to KÆMPE navne, som bør være medvirkende til at vi kommer til at spille Champions League  Peace Phil Jones & Yann M'Vila  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #17: 16 Aug 2011, 15:05 »

Og så fik jeg da også lige en underskrift fra den nu hjemvendte søn; min nye 10'er ; Aiden McGeady Thumbs Up

Jeg poster lige et ss af alle mine handler engang i aften.. Det var sgu et vildt vindue Thumbs Up

EDIT: Har trukket Beitar Jerusalem i CL kvalen så de mange penge, der er spenderet skulle gerne begynde at tjene sig selv hjem og første opgave bliver på Celtic Park.. JEG GLÆDER MIG Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #18: 16 Aug 2011, 15:14 »

Lyder vildt. Glæder mig til at læse hvad du har fået udrettet Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #19: 16 Aug 2011, 15:22 »

Lyder vildt. Glæder mig til at læse hvad du har fået udrettet Smiley

Det er faktisk så vildt at jeg overvejer at blogge om savet, men jeg slår koldt vandt i blodet og ser lige om holdet overhovedet kan spilles sammen..  Grin Peace Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #20: 16 Aug 2011, 15:33 »

Det er faktisk så vildt at jeg overvejer at blogge om savet, men jeg slår koldt vandt i blodet og ser lige om holdet overhovedet kan spilles sammen..  Grin Peace Thumbs Up

Haha, ja rolig nu. Kunne jo komme et helt epic save ud af det Wink

By the way, havde du set jeg havde postet et SS med Fraser Fyvie til dig?
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #21: 16 Aug 2011, 16:29 »

Haha, ja rolig nu. Kunne jo komme et helt epic save ud af det Wink

By the way, havde du set jeg havde postet et SS med Fraser Fyvie til dig?

Det er jo det Thumbs Up

Ja jeg har set det.. og tak.. Han vil bare stadigvæk ikke til Celtic.. men jeg giver ikke op.. måske til vinter eller næste sommer.. ticked off Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #22: 17 Aug 2011, 00:34 »

Sæson 2: Transfers

De største profiler har været jaget vildt og med det yderste holdt jeg fast i Alex Smithies, Roland Juhász og James Forrest. Omvendt set er der også blevet sagt farvel til Andreas Hinkel, Stijn Stjinen, Efraín Juárez og ikke mindst anfører Scott Brown. Sidstnævnte mente at hans løn skulle mere end fordobles og så er det altså farvel. Men nu har jeg overstået et travlt transfervindue og hold da ferie, hvor har der bare været tryk på. Det har været ren gambling og derfor er der også flere navne, der ikke er kommet til, mens andre aldrig var kommet hertil, hvis jeg ikke havde taget en chance.

Sommerens store transfermål var;
Timo Hildebrand (fri transfer)
Owen Hargreaves (fri transfer)
Michael Owen (fri transfer)
Andreas Granqvist eller Scott Dann
Charlie Adam
Aiden McGeady
Tomas Necid

Hargreaves valgte at fortsætte i United, mens Granqvist skiftede til Lille og Dann ikke ville forlade Birmingham. I stedet for fiskede jeg Yann M’Vila (Rennes) og Phil Jones (Blackburn), der begge så ud til at skulle spille i den næstbedste række efter at deres respektive klubber var rykket ned. Charlie Adam ville hellere til Birmingham, mens Tomas Necid hellere ville kæmpe for chancen i Moskva, men han er ikke opgivet og jeg prøver igen til næste sommer. Hildebrand og Owen er kommet til for at bringe en masse rutine til et ungt hold, mens at den fortabte søn Aiden McGeady vender hjem, som den store frelser og jeg mener selv at det er et godt køb til trods for den høje købspris.

Alle transfers


Start 11'er




EDIT: Manchester United er blevet ny moderklub (uden at jeg har spurgt) og derfor er Drinkwater hentet.. han var det eneste talent, der kom gratis..  Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #23: 17 Aug 2011, 01:42 »

Overvejer meget at kaste mig ud i det med Celtic.. Er det eneste hold i Skotland, som jeg har min kærlighed for Smiley
Logged

jonaslund94
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Celtic
« Svar #24: 17 Aug 2011, 07:01 »

Giver du ikke lige et SS af M'vila og Phil jones? Wink
Logged

FC Barcelona - Mes que un club.

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #25: 17 Aug 2011, 14:51 »

Overvejer meget at kaste mig ud i det med Celtic.. Er det eneste hold i Skotland, som jeg har min kærlighed for Smiley

Det kan klart anbefales.. Det er sgu meget sjovt, minus min manglede europæiske succes.. Har fejlet mine første to forsøg på at komme i CL.. Sur
Giver du ikke lige et SS af M'vila og Phil jones? Wink

Det er kun i sæson 2, men jo jeg uploader dem lige når jeg kommer hjem Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Celtic
« Svar #26: 17 Aug 2011, 15:20 »

Det kan klart anbefales.. Det er sgu meget sjovt, minus min manglede europæiske succes.. Har fejlet mine første to forsøg på at komme i CL.. Sur


Spil offensivt.. ! uanset modstander  Wink

Og i medierne skal du tro på dit hold, og deres chance, mens du under team-talks skal fjerne presset. Det er i hvert fald den eneste måde jeg har opnået succes med et hold på Celtics størrelse.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #27: 17 Aug 2011, 18:26 »

Det er skam også det jeg gør min kære Guldbrand, men jeg fik klø af Zenit sidste år og beitar fik fedtspillet sig ud i straffespark og da Gerndt så valgte at sparke det afgørende straffe på stolpen ja så spiller man EL i stedet for CL... men jeg regner med at tæve løs i Skotland igen Thumbs Up

Og så vil jeg videre fra gruppespillet Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #28: 19 Aug 2011, 00:39 »

Som lovet; SS af M'Vila og Phil Jones samt nyerhevelsen Darrron Gibson





















Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #29: 26 Aug 2011, 01:08 »

JEG ELSKER OLD FIRM!!! Alle spillere er klar, pressen er ved at overfalde en og Ibrox/Celtic Park er fyldt til bristepunktet.. Ydermere er det yderst underholdende kampe og man sidder på det yderste af stolen... Som f.eks. her..

Rangers - Celtic 3-3
1-0 Dragovic '38
1-1 Maloney '68
2-1 Lafferty '71
3-1 Edu '81
3-2 Goodwillie '83
3-3 Goodwillie '92+2

WUP WUP Thumbs Up

Goodwillie har nu i 3(2) kampe scoret 9 gange Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010