home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 513 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Celtic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Celtic  (Læst 34969 gange)
sebman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #60: 06 Sep 2011, 17:38 »

Så har jeg også fået startet et spil med de grønne  Grin

Er kommet til December måned lige pt og i ligaen kører det hele på skinner, da jeg er 10 point foran Rangers, så den ser ud til at blive kørt hjem i sikker stil  Smiley

I Champions league kom jeg videre til gruppespillet efter sejre over først Braga og Werder Bremen.
Det satte mig i en gruppe med Milan, Twente og Zenit.
Syntes selv det så ud som en svær gruppe, men efter de 6 kampe blev det til 10 point og en 2 plads så det står også på mesterbold til foråret  Thumbs Up

Med hensyn til transfers er her et overblik over det handler der er blevet lavet:

« Seneste Redigering: 06 Sep 2011, 17:40 af sebman » Logged

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #61: 06 Sep 2011, 18:10 »

Flot newton og tillykke Smiley elsker Old Firm kampene.. Om man vinder 1-0 eller 4-1 som dig er ligegyldigt, men man sidder hele kampen på det yderste af stolen og kan næsten mærke stemningen.. Det er som om spillerne er mere opsatte, klar og i det hele taget mere tændte.. Eller lever jeg mig for meget ind i spillet? Hehe Thumbs Up

I lige måde, imponerende resultater du har opnået og det er utroligt hvordan du har fået lokket Yann M'Vila og Phil Jones til klubben. Man må sige at du er ved at opbygge et fantastisk stærkt mandskab til fremtiden. Glæder mig til at høre hvad dit stærke mandskab kan levere i den kommende sæson. :-)

Jeg har netop færdigspillet mit andet Old Firm på Ibrox Stadium den 1. januar 2011 og vi sprang ind i det nye år med en afklapsning af ærkerivalerne. 0-3 blev slutresultatet, hvilket tilmed henviser Rangers til ligaens tredjeplads, efter Hearts sejr over Kilmarnock. Vaclav Kadlec scorede sit sæsonmål nr. 26, 27 og 28 og sejren har bragt min sæsontotal efter på 54 point for 21 kampe. På andenpladsen har Hearts 41, mens Rangers nu har 40. Mesterskabet ligner allerede en selvfølge, selvom man aldrig skal sige aldrig.

I Champions League endte min pointtotal på syv point og mirakuløst nok endte det med at booke os billet til 1/8 finalerne. United tog rub og stub med 18 point, mens vi endte med to nederlag til United, et point mod Benfica og fuldt hus med 2x 3-1 over Rubin. Vi endte på som sagt på syv, mens Benfica endte på fem og Rubin på fire. I ottendedelsfinalen venter det engelske storhold Chelsea.

Så alt i alt har det været et fantastisk halvår og klubben har også skudt godt tre millioner pund mere i transferbudgettet forud for det kommende vindue. Her forventer jeg blot tilkomst af Steven Taylor på en lejeaftale, mens Romelu Lukaku og David Goodwillie også er i kikkerten i forhold til en ny angrebsforstærkning . Derudover forsøger jeg at sælge Gary Hooper som jeg ikke ser nogle fremtidsperspektive r i.

EDIT: Steven Taylor er lejet det næste 1½ år indtil slutningen af næste sæson, hvor jeg blot betaler godt 100.000 pund for aftalen og halvdelens af hans løn. Velkommen til Taylor der er en klar forstærkning til midterforsvaret!
« Seneste Redigering: 06 Sep 2011, 18:17 af Newton Heath » Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #62: 06 Sep 2011, 19:17 »

Overvejer stærkt at starte med Celtic. Men har lige et spørgsmål.

Jeg har oprettet et spil, men kan se at Steven Taylor ikke er interesseret i at skifte til klubben. Dette er både gældende med og uden opdatering. Hvor mange er startet med opdatering og hvilken?
Logged

welbz is dat guy

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #63: 06 Sep 2011, 19:21 »

Jeg spiller uden opdatering med 10.3.0 hvor Taylor (så vidt jeg husker) er alvorligt skadet fra start.

Jeg undersøgede ikke muligheden for at hente ham i starten så jeg kan ikke give et svar, men jeg har fået ham i januar hvor Newcastle efter hans skadesforløb havde sat ham til salg. :-)
Logged

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #64: 06 Sep 2011, 20:33 »

6-0 sejr over Rangers! Godt med mål af mine brasilianske drenge, 3 af Ganso og 1 af Neymar. Smiley
Logged


Angel3DG
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #65: 06 Sep 2011, 21:12 »

overvejer lidt at starte med celtic :-) nogen spiller som i kan anbefale at købe i første vindue?
Logged

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #66: 06 Sep 2011, 22:46 »

overvejer lidt at starte med celtic :-) nogen spiller som i kan anbefale at købe i første vindue?

Fra side 1; Thumbs Up (minus Gerndt)


Lige til alle jer andre..

Nogen der kan slå denne Old Firm statistik?
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #67: 07 Sep 2011, 16:13 »

Fuck en gang røv op mod sæson 3.. Arghhhhhhhh ticked off
Logged

- Veni, vidi, vici -

FredrikLeander
Gæst
 
Sv: Celtic
« Svar #68: 07 Sep 2011, 16:14 »

Fuck en gang røv op mod sæson 3.. Arghhhhhhhh ticked off

Hvad så?  Skuffet
Logged

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #69: 07 Sep 2011, 16:32 »

Arh, har lige mistet Paulo Henrique (Ganso), til United, da bestyrelsen valgte at acceptere et bud på 335,- dkk, hvilket jo også er en udemærket handel for mig, da jeg købte ham for 150,- dkk. 1,5 år siden. Men ville egenligt godt have beholdt ham, da jeg overhovedet ikke kan tiltrække spillere af hans niveau pt. - men bestyrelsen besluttede sig altså for at det var tid at slippe ham. Smiley

Har i vinduet signet: Mohamed Sissoko, Dedryck Boyata, Micah Richards og Roberto López (Super regen, som dog skal lejes ud 3 år til min samarbejdsklub Oostende i Belgien. Smiley
Logged


Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #70: 07 Sep 2011, 17:57 »

Videre fra gruppespillet i Champions League for første gang:

Tæt gruppe, men det er nu dejligt at være videre! Smiley
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #71: 07 Sep 2011, 18:44 »

Jeg har haft et par vanvittige måneder i februar og marts der nu er kulmineret i en sejr i Clydesdale Bank Premier League efter at grundspillet er færdigspillet. 33 kampe er spillet og med 15 point endnu at spille om og et forspring på 19 point er mesterskabet i hus. Følgende billeder fortæller vist meget godt omkring de seneste måneder.

CELTIC 1-5 CHELSEA
Som tidligere nævnt trak jeg Chelsea i ottendedelsfinalen og det blev noget af en mundfuld. Min januarnyerhvervelse Roland Juhasz der spillede i Mathias Jørgensens fravær, kom på måltavlen efter 34 minutter, men ellers var Chelsea drøneffektive. 1-5 endte den og så var der vel reelt set kun oplevelsen tilbage på Stamford Bridge.

CHELSEA 0-4 CELTIC
Og sikke en oplevelse det blev. Hvem havde troet inden at Steven Taylors selvmål til 1-5 i første kamps overtid skulle blive afgørende. For på en eller anden måde lykkedes det nemlig mod et Chelsea-hold i stærkeste formation at presse dem til det yderste. Charlie Mulgrew var kampens store helt med to mål direkte på frispark og to oplæg til Paddy McCourt og Vaclav Kadlec. Sidstnævnte havde en mulighed dybt i overtiden, men sensationen skete ikke og vi røg ud på udebanemål efter en fænomenal indsats. 5-5 mod et af verdens bedste hold må i den grad siges at være acceptabelt, selvom eventyret sluttede her.

CELTIC 6-0 RANGERS
Tre dage efter 5-1 nederlaget til Chelsea kom Rangers på besøg og selvom mesterskabet allerede var afgjort var der stadig alt at spille for i Old Firm. Celtic Park blev vidne til en af de største hjemmekampe længe, da vi ydmygede Rangers med hele 6-0. Tom Cairney var kampens bedste med to scoringer og et oplæg, og generelt har han udviklet sig til en af holdets vigtigste spillere. Også Shaun Maloney var som altid blandt banens bedste.

CELTIC 6-0 DUNDEE UTD
Min første finale i spidsen for klubben var Liga Cup-finalen mod Dundee United, som på vejen havde sendt Rangers ud med en tremåls-sejr. Angrebsduoen med Ryan Dow og David Goodwillie havde på vejen været meget farlig, men de blev fuldstændig neutraliseret af Steven Taylor og Roland Juhasz. Det blev en historisk flot finale hvor Tom Cairney og Shaun Maloney med henholdsvis to og tre scoringer bidragede til festlighederne. Eneste negative punkt var udvisningen af Biram Kayal midtvejs i anden halvleg, men det tog ikke glæden fra mit første trofæ.

I pokalturneringen møder jeg Inverness i semifinalen, mens jeg derudover nu blot mangler at spille de fem kampe i mesterskabsgruppen mod Inverness, Hearts, Rangers, Dundee United og Motherwell inden der skal handles ind til den kommende sæson, hvor også profiler som Vaclav Kadlec, Tom Cairney og Efrain Juarez skal overtales til forblive Celtic-spillere.
Logged

Jona8366
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #72: 07 Sep 2011, 19:49 »

SS af Tom Cairney?
Logged


ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #73: 07 Sep 2011, 20:15 »

Jeg har haft et par vanvittige måneder i februar og marts der nu er kulmineret i en sejr i Clydesdale Bank Premier League efter at grundspillet er færdigspillet. 33 kampe er spillet og med 15 point endnu at spille om og et forspring på 19 point er mesterskabet i hus. Følgende billeder fortæller vist meget godt omkring de seneste måneder.

CELTIC 1-5 CHELSEA
Som tidligere nævnt trak jeg Chelsea i ottendedelsfinalen og det blev noget af en mundfuld. Min januarnyerhvervelse Roland Juhasz der spillede i Mathias Jørgensens fravær, kom på måltavlen efter 34 minutter, men ellers var Chelsea drøneffektive. 1-5 endte den og så var der vel reelt set kun oplevelsen tilbage på Stamford Bridge.

CHELSEA 0-4 CELTIC
Og sikke en oplevelse det blev. Hvem havde troet inden at Steven Taylors selvmål til 1-5 i første kamps overtid skulle blive afgørende. For på en eller anden måde lykkedes det nemlig mod et Chelsea-hold i stærkeste formation at presse dem til det yderste. Charlie Mulgrew var kampens store helt med to mål direkte på frispark og to oplæg til Paddy McCourt og Vaclav Kadlec. Sidstnævnte havde en mulighed dybt i overtiden, men sensationen skete ikke og vi røg ud på udebanemål efter en fænomenal indsats. 5-5 mod et af verdens bedste hold må i den grad siges at være acceptabelt, selvom eventyret sluttede her.

CELTIC 6-0 RANGERS
Tre dage efter 5-1 nederlaget til Chelsea kom Rangers på besøg og selvom mesterskabet allerede var afgjort var der stadig alt at spille for i Old Firm. Celtic Park blev vidne til en af de største hjemmekampe længe, da vi ydmygede Rangers med hele 6-0. Tom Cairney var kampens bedste med to scoringer og et oplæg, og generelt har han udviklet sig til en af holdets vigtigste spillere. Også Shaun Maloney var som altid blandt banens bedste.

CELTIC 6-0 DUNDEE UTD
Min første finale i spidsen for klubben var Liga Cup-finalen mod Dundee United, som på vejen havde sendt Rangers ud med en tremåls-sejr. Angrebsduoen med Ryan Dow og David Goodwillie havde på vejen været meget farlig, men de blev fuldstændig neutraliseret af Steven Taylor og Roland Juhasz. Det blev en historisk flot finale hvor Tom Cairney og Shaun Maloney med henholdsvis to og tre scoringer bidragede til festlighederne. Eneste negative punkt var udvisningen af Biram Kayal midtvejs i anden halvleg, men det tog ikke glæden fra mit første trofæ.

I pokalturneringen møder jeg Inverness i semifinalen, mens jeg derudover nu blot mangler at spille de fem kampe i mesterskabsgruppen mod Inverness, Hearts, Rangers, Dundee United og Motherwell inden der skal handles ind til den kommende sæson, hvor også profiler som Vaclav Kadlec, Tom Cairney og Efrain Juarez skal overtales til forblive Celtic-spillere.
Kan jeg få et ss af hvordan du stiller op i første sæson? :-)
Logged

welbz is dat guy

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #74: 07 Sep 2011, 20:34 »

Sæson 3: Økonomisk kaos

Steven Taylors ankomst medførte en massiv lønstigning hos til Phil Jones og Roland Juhász, der havde en klausul om at matche klubbens bedste betalte spillers løn. Ydermere er angriberen Shane Long kommet til, mens flere spillere har fået forlænget deres kontrakter til en lille lønstigning og Celtics økonomi blev faktisk så belastet at bestyrelsen tilbød sølle fem millioner til transfers samt et lønbudget med cirka 750.000 tusinde kroner i minus. Men ikke nok med det har jeg valgt at skrive kontrakt med Chelsea-talentet Connor Clifford, som høster 100.000 i ugen, men det skal nok komme til at løbe rundt. Det er ikke særlig smart nå jeg plejer at være opmærksom på min økonomi. Truppen er dog bred og fin, men jeg har alligevel været nød til at trimme truppen lidt og jeg fik hurtigt sat Commons og Gerndt til salg. Ydermere er der flere spillere i førsteholdstruppen og på reserveholdet, der kan indbringe en skilling og det er der brug for. De førnævnte bliver eneste køb og så håber jeg på at kunne få så meget luft at jeg kan leje en spiller eller to for a t øge bredden. Sidst men ikke mindst er Connor Clifford (tidl. Chelsea) kommet ind på en fri transfer, mens Manchester United har sendt Gabriel Obertan til Glasgow for en sæson uden omkostninger for Celtic. Men alt blev godt da et salg af den unge Jean-Christophe Bahebeck reddede økonomien og sendte et par unge spillere til Glasgow via lejeaftaler. Alle køb og salg kan ses under ”Truppen 2012/2013”.

Jagtet vildt
Phil Jones har været et af de varmeste navne på transfermarkedet hen over sommeren, hvor både Liverpool, Chelsea og i særdeleshed Manchester United har vist interesse for den talentfulde englænder. Sidstnævnte har sågar budt flere gange, men de alt for lave bud er blevet afvist. I kølvandet på alt dette stod Gabriel Milito klar i kulissen til at overtage hans plads, men da argentineren valgte Arsenal stod det klart at Jones tager endnu en sæson i det skotske. Yann M’Vila, Aiden McGeady og Tom Cairney har der ligeledes været rift om, men de bliver som det ser ud nu alle sammen i Glasgow.

Truppen 2012/2013




EDIT: Bruma fra Chelsea er på vej på leje  Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010