home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 382 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Celtic
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Celtic  (Læst 34870 gange)
Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #45: 03 Sep 2011, 22:48 »

Fan-fucking-tastic!

Sikke en sæsonstart det har været i Celtic hvor alt er gået over forventning efter den lidt halvsløve optakt og den halvsvære skadessituation! Resultaterne har været som følger:

Fenerbache 0-3 Celtic (Majstorovic, Maloney, Kadlec)
Celtic 1-2 Fenerbache (Kadlec)
Inverness 0-3 Celtic (Kadlec, Stokes, Majstorovic)
Celtic 1-1 Zenit (Maloney)
Celtic 4-0 St. Mirren (Kadlec x4)
Zenit 2-4 Celtic (Kadlec x2, Cairney x2)
Motherwell 2-4 Celtic (Cairney, Maloney, Kadlec x2)

Som resultaterne indikerer har jeg formået at spille mig i gruppespillet i Champions League efter at have ekspederet først tyrkiske Fenerbache og dernæst russiske Zenit St. Petersborg ud af kvalfikationen. Et tidligt rødt kort til Emre i den første kamp på udebane gav mine drenge god mulighed for at hente et resultat og det gjorde de så sandelig blandt andet på to scoringer i de sidste fem minutter fra Maloney og Kadlec. I returen kom vi hurtigt foran, men senere begik vi to dumme straffespark som Alex begge eksikverede. Vi var dog stadig sikkert videre samlet med 4-2. Dernæst ventede Zenit som kom tidligt foran på Celtic Park, men en sen udligning fra Shaun Maloneu skabte håb. Dette håb blev viderebragt til Rusland, hvor vi efter tyve minutter førte 0-2 på scoringer fra velspillende Kadlec og Cairney. Zenit reducerede, men vi kom på 1-4 med de samme to som målscorere, og så ændrede en sen reducering ikke på at vi var klar til gruppespillet. Her venter Manchester United, Benfica og Rubin i en svær gruppe, men ikke desto mindre har vi sat 55.000.000 ind på kontoen for at have nået så langt. Målmand Thibaut Courtois har stor andel i at vi nåede hertil efter at han spillede to fantonkampe ude mod Fenerbache og hjemme mod Zenit.

I ligaen har vi hentet ni sikre point. Inverness og St. Mirren blev sikkert slået 0-3 og 4-0, og Vaclav Kadlec har bombet løs. Han scorede sin første ligapind mod Inverness inden han dukkede op med alle fire basser i sejren over St. Mirren. To gange kom han også på tavlen mod Motherwell som gav os lidt problemer. De udlignede nemlig både vores 0-1 og 1-2 føring, inden Kadlec med sine kasser gjorde arbejdet færdigt.

Datoen siger nu den 1. september og mandskabet har nogle tiltrængte hviledage efter et hektisk program inden Hearts gæster Celtic Park. Man kan dog ikke sige andet end at det har været en fantastisk sæsonstart og at holdet i den grad har leveret over forventning. 
« Seneste Redigering: 03 Sep 2011, 22:50 af Newton Heath » Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #46: 03 Sep 2011, 22:50 »

Count me in!

Er gået død i mit Arsenal-spil hvor jeg hjemførte triplen to år i træk og har vundet Champions League tre år i træk, så nu vil også afprøve mig med Celtic som jeg er ved at opstarte et spil med.

Spiller i med eller uden opdatering?



Lyder da som et meget fedt save.. men Newton.. Arsenal..? Ubeslutsom

Jeg spiller med den 11.3.0 Thumbs Up

Jeg har lige spillet 1. vandt ligaen Liga cup og Cuppen Smiley vandt med 30p ned til rangers Opstemt. Lukaku var min bomber Opstemt

Nice.. Tillykke Thumbs Up

Så er transfervinduet et overstået kapitel for mit vedkommende og jeg har præsenteret fem nye ansigter, mens seks spillere har forladt klubben. Handlerne er som følger:

Ind:
Vaclav Kadlec, 1.100.000£
Tom Cairney, 3.000.000£
Thibaut Courtois, 1.500.000£
Mathias Jørgensen, 1.100.000£
Javad Nekounam, 160.000£, lejeaftale.

Ud:
Morten Rasmussen, 1.700.000£
Georgios Samaras, 2.400.000£
Lukasz Zaluska, 550.000£
Dominic Cerva, 200.000£
Daryl Murphy, 50.000£, lejeaftale.
Cha Du-Ri, 350.000£, lejeaftale.

Jeg er ganske tilfreds med mine handler og specielt salgene af Samaras og Rasmussen, samt indkøbet af Kadlec der virkelig er et scoop. Han er en spiller der allerede nu kan gå ind og gøre en forskel i angrebet og med det enorme potentiale regner jeg også med ham i fremtiden, såfremt jeg kan holde på ham. Tom Cairney, Mathias Zanka og Thibaut Courtois er også tre handler der vidner om tanker på fremtiden, mens Javad Nekounam er en rutineret tilførsel til at skabe bredde på midten.

Mine venskabskampe har været med blandet succes, jeg har eksperimenteret en del med formationer og spillere, og en 4-3-2-1 formation har været mest succesfuld og givet sejre over Tigres og Schalke. Jeg står om få dage overfor min første udfordring når jeg spiller den første af to kampe mod Fenerbache i kvalifikationen til Champions League. Det bliver uden tvivl meget svært, men jeg vil tage udfordringen op.

Spændende handler.. Du bliver uden tvivl glad for Cairney.. han styrer MC for vildt.. Thumbs Up

Jeg kan godt lide dine salg og det er selv spillere, som jeg ret hurtigt fik sendt videre... Wink Hvor meget regner du med at dine unge spillere skal spillere? er de direkte til start 11'eren eller er det på sigt?

Puh.. Fenerbahce lyder som en hård nød.. Men held og lykke.. Jeg satser på at 3. gang er lykkens gang og at jeg endelig skal spille med i gruppespillet i Champions League.. Zenit og Beitar..  Skuffet Ubeslutsom Sur
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #47: 03 Sep 2011, 22:52 »

Fan-fucking-tastic!

Sikke en sæsonstart det har været i Celtic hvor alt er gået over forventning efter den lidt halvsløve optakt og den halvsvære skadessituation! Resultaterne har været som følger:

Fenerbache 0-3 Celtic (Majstorovic, Maloney, Kadlec)
Celtic 1-2 Fenerbache (Kadlec)
Inverness 0-3 Celtic (Kadlec, Stokes, Majstorovic)
Celtic 1-1 Zenit (Maloney)
Celtic 4-0 St. Mirren (Kadlec x4)
Zenit 2-4 Celtic (Kadlec x2, Cairney x2)
Motherwell 2-4 Celtic (Cairney, Maloney, Kadlec x2)

Som resultaterne indikerer har jeg formået at spille mig i gruppespillet i Champions League efter at have ekspederet først tyrkiske Fenerbache og dernæst russiske Zenit St. Petersborg ud af kvalfikationen. Et tidligt rødt kort til Emre i den første kamp på udebane gav mine drenge god mulighed for at hente et resultat og det gjorde de så sandelig blandt andet på to scoringer i de sidste fem minutter fra Maloney og Kadlec. I returen kom vi hurtigt foran, men senere begik vi to dumme straffespark som Alex begge eksikverede. Vi var dog stadig sikkert videre samlet med 4-2. Dernæst ventede Zenit som kom tidligt foran på Celtic Park, men en sen udligning fra Shaun Maloneu skabte håb. Dette håb blev viderebragt til Rusland, hvor vi efter tyve minutter førte 0-2 på scoringer fra velspillende Kadlec og Cairney. Zenit reducerede, men vi kom på 1-4 med de samme to som målscorere, og så ændrede en sen reducering ikke på at vi var klar til gruppespillet. Her venter Manchester United, Benfica og Rubin i en svær gruppe, men ikke desto mindre har vi sat 55.000.000 ind på kontoen for at have nået så langt. Målmand Thibaut Courtois har stor andel i at vi nåede hertil efter at han spillede to fantonkampe ude mod Fenerbache og hjemme mod Zenit.

I ligaen har vi hentet ni sikre point. Inverness og St. Mirren blev sikkert slået 0-3 og 4-0, og Vaclav Kadlec har bombet løs. Han scorede sin første ligapind mod Inverness inden han dukkede op med alle fire basser i sejren over St. Mirren. To gange kom han også på tavlen mod Motherwell som gav os lidt problemer. De udlignede nemlig både vores 0-1 og 1-2 føring, inden Kadlec med sine kasser gjorde arbejdet færdigt.

Datoen siger nu den 1. september og mandskabet har nogle tiltrængte hviledage efter et hektisk program inden Hearts gæster Celtic Park. Man kan dog ikke sige andet end at det har været en fantastisk sæsonstart og at holdet i den grad har leveret over forventning. 

Fan-fucking-tastic!  Thumbs Up

Jeg har United som moderklub, som jeg tror da lige jeg ser om jeg ikke kan nuppe Kadlec på en lejeaftale.. det ville være fint at have et målfarligt sublemment til Goodwillie.. Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #48: 03 Sep 2011, 22:59 »

Lyder da som et meget fedt save.. men Newton.. Arsenal..? Ubeslutsom

Jeg spiller med den 11.3.0 Thumbs Up


Spændende handler.. Du bliver uden tvivl glad for Cairney.. han styrer MC for vildt.. Thumbs Up

Jeg kan godt lide dine salg og det er selv spillere, som jeg ret hurtigt fik sendt videre... Wink Hvor meget regner du med at dine unge spillere skal spillere? er de direkte til start 11'eren eller er det på sigt?

Puh.. Fenerbahce lyder som en hård nød.. Men held og lykke.. Jeg satser på at 3. gang er lykkens gang og at jeg endelig skal spille med i gruppespillet i Champions League.. Zenit og Beitar..  Skuffet Ubeslutsom Sur

1. Jeg er ikke stolt af det, men jeg må sige at det var ganske underholdene at spille med Arsenal, det tog mig syv sæsoner inden det blev for nemt og jeg havde en del besvær med at få bygget et succesfuldt hold op. Nok om det.

2. Super, jeg gør det samme. :-)

3. Mine unge spillere er skam hentet ind for at blive integreret ind i startelleveren omgående. Thibaut Courtois står på kassen, Mathias Zanka danner midterakse med Daniel Majstorovic, Tom Cairney er en del af en tremands-midtbane også bestående af Scott Brown og Efrain Juarez, mens Vaclav Kadlec er fast mand på toppen. Derudover vil jeg gerne give en del spilletid til James Forrest, Ki-Sung Yong og Gary Hooper i løbet af sæsonen, spillere der alle også er unge og kan udvikle sig yderligere.

Fan-fucking-tastic!  Thumbs Up

Jeg har United som moderklub, som jeg tror da lige jeg ser om jeg ikke kan nuppe Kadlec på en lejeaftale.. det ville være fint at have et målfarligt sublemment til Goodwillie.. Thumbs Up


Jeg kan varmt anbefale Kadlec, det er meget sjældent jeg har ham, men han har ikke skuffet. Syv kampe og elleve basser, samt to oplæg. Det er ren klasse. Ellers har mine bedste spillere været Efrain Juarez, Tom Cairney og gode gamle Shaun Maloney. Anthony Stokes spiller også en proper højrekant.

Goodwillie ville jeg enormt gerne have hentet til klubben, men han var simpelthen for dyr. Nu hvor CL-deltagelsen har skaffet mig lidt flere gryn vil jeg se på muligheden for at hente ham til vinter eller eventuelt næste sommer. Derudover vil jeg meget gerne hente Frasier Flyve fra Aberdeen og Craig Thompson fra Hearts som indiskutabelt er to af Skotlands største talenter, men dette var heller ikke muligt denne sommer. :-)

Desuden er det jo klasse at du har fået Manchester United som samarbejdsklub! Specielt når du også oveni hatten er Unted-fan.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #49: 04 Sep 2011, 11:13 »



Celtic 3-1 Rubin
1-0 Kadlec '22
1-1 Shestakov '26
2-1 Maloney '27
3-1 Bochetti(og) '41

God start på gruppespillet med en sikker sejr og lige så overbevisende præstation mod det russiske mesterhold Rubin Kazan. Holdet spillede en rigtig god kamp og sejren kunne sagtens være større. Derudover er Uniteds resultat også værd at bemærke tihi.

2-0 over Hearts blev i ligaen netop fuldt op med en skuffende 0-0 i Kilmarnock, hvor holdet led lidt efter Rubin-kampen i midtugen. Ikke desto mindre burde vi dog have udnyttet en af de enogtyve skud vi havde. Jeg har dog stadig et forspring på to point til Rangers der har spillet 2-2 i to hjemmekampe mod netop Kilmarnock og nu Dundee United.
Logged

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #50: 04 Sep 2011, 14:27 »

Så er ligaen og liga cuppen hentet hjem til den grønne del af Glasgow, mangler bare den normale pokalturnering, hvor jeg skal møde Rangers, og så er triplen hjemme! Smiley
Logged


Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #51: 04 Sep 2011, 15:08 »

Så er den tredje titel hjemme, med en 2-1 sejr over Rangers.
Målscore: David Weir (5) - Vaclav Kadlec (16), Kyle Bartley, selvmål (82)
Logged


ertolia
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Celtic
« Svar #52: 05 Sep 2011, 16:14 »

Mit celtic hold anno 2012 http://imageshack.us/f/31/celtico.jpg/ Opstemt
« Seneste Redigering: 05 Sep 2011, 16:18 af ertolia » Logged

sebman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #53: 05 Sep 2011, 19:27 »

Bliver sgu inspireret af jeres saves, tror sgu jeg starteret spil i morgen med dem  Thumbs Up
Logged

Danmark: Brøndby/ Viborg
Italien: Inter
Spanien: Atl. Madrid
Frankrig: PSG

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #54: 05 Sep 2011, 20:24 »

Supefedt at der er kommet gang i tråden.. Det giver liv, inspiration og motivation.. Jeg håber på at nå de sidste to/tre kampe i sæson 2 i aften og så jeg lidt til jer.. Thumbs Up

Edit: to "store" handler på vej  Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #55: 05 Sep 2011, 20:26 »

Nå nu forsøger jeg mig at komme igang med et Celtic save med Keano som manager! Smiley
Logged

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #56: 05 Sep 2011, 20:36 »

Hentede Ganso i vintertransfervindu et, for 150.  Og har nu (sommer 2012), lige hentet Varane, og er godt på vej til at hente Neymar for sølle 50 millioner. Smiley
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #57: 05 Sep 2011, 21:04 »

Celtic 4-1 Rangers
1-0 Stokes '4
2-0 Maloney '40
2-1 Weiss 45+3
3-1 Forrest '55
4-1 Maloney '89

Old Firm udspillede sig på Celtic Park for få dage siden og sammen med netop Rangers var vi allerede til dels stukket af fra resten af feltet. Forspringet lød på to point ned til Rangers og efter en imponerende 2-0 sejr ude mod ellers formstærke Dundee United var truppen klar og fuld af selvtillid. Maloney brændte et straffespark, men var alligevel banens bedste og med to scoringer og en assist var han bagmanden bag triumfen. Med sejren lyder forspringet nu på 5 point til Rangers, men sæsonen er lang.

I Champions League har vi mødt alle tre modstandere første gang, og dette har kastet fire point af sig. 3-1 over Rubin hjemme blev fuldt op med en afklapsning på Old Trafford med 5-1 inden vi fik 1-1 hjemme mod Benfica hårdt presset. Ikke desto mindre ligger vi lunt i svinget og har fire point på andenpladsen, mens United er stukket af med ni. Rubin har tre og Benfica et enkelt.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #58: 05 Sep 2011, 22:06 »

Flot newton og tillykke Smiley elsker Old Firm kampene.. Om man vinder 1-0 eller 4-1 som dig er ligegyldigt, men man sidder hele kampen på det yderste af stolen og kan næsten mærke stemningen.. Det er som om spillerne er mere opsatte, klar og i det hele taget mere tændte.. Eller lever jeg mig for meget ind i spillet? Hehe Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Celtic
« Svar #59: 06 Sep 2011, 00:52 »

Sæson 2: Bye Bye Rangers

Så er sæson to overstået for mit vedkommende og jeg er overvejende tilfreds. Min spillestil er efterhånden blevet spillet godt ind på holdet, alle kan spille den og vi styrer spillet i stort set alle kampe. Vores overvejende dominans har også sikret os de tre hjemlige trofæer for andet år i træk og min managerprofil har siden 5. spillerunde været jaget vildt i de store europæiske ligaer.. Jeg har takket nej til Fiorentina, Juventus, Manchester City, Valencia og senest Liverpool, men det er dejligt med interessen, men den interesse også selvom halvdelen af mit hold er på ønskesedlen i den engelske Premier League og det er til tider lidt forstyrende.

Mine nyindkøb har gjort det særdeles godt og jeg er rigtig godt tilfreds med Jones og M’Vila, som har været de bedste nye. Af de lidt ”ældre” indkøb er Goodwillie begyndt at bombe, mens Cairney med hård hånd spiller sit hold frem til chancer og scorer mål, men samtidigt er han den ukronede konge af assists. Vores midterforsvar i forskellige variationer dominerer det lille felt efter hjørnespark og vi scorer på den ene dødbold efter den anden. Satsningen Darron Gibson har udviklet sig fra dyr bænkevarmer til fast inventar på både banen og måltavlen, hvorfra den irske landsholdsspiller ofte er kommet på med lækre langskud. Det er jo fantastisk!!

Det har været en suveræn sæson med masser af vundne kampe og jeg har bl.a. haft 100 kamps jubilærum, hvor vi bankende Rangers med 2-0. Det overskygges dog lidt af den manglende europæiske succes, hvor vi for andet år i træk missede Champions League, mens vi ligeledes blev nummer tre i vores Europa League gruppe. Det har dog givet ro til at spille taktikken ind og ro til at blive mere og mere dominerende i den skotske liga. Jeg forventer et stille transfervindue fra vores side og jeg ville ikke købe nogen store navne ligesom sidste sommer, men jeg har dog en angriber på ønskesedlen. Jeg skal ligeledes finde erstatninger for de spillere vi har på leje, men det bliver enten de samme eller unge spillere fra Premier League i England. Der er fokus på ungdomsafdelingen og det er her pengene skal bruges.

Jeg forventer at stille med et sammenspillet hold, der kan spille sig i Champions League gruppespillet og udfordre de lidt større hold om en plads i knockoutfasen. Men med den rette lodtrækning er det også muligt, men når alt kommer til alt er en tredjeplads i CL gruppespillet også fint nok. Jeg ser frem til en stor sæson  Thumbs Up

Screen shots fra sæsonen:

Holdet


SPL

Player Stats & Team Stats
Årets Hold

Pokalturneringer
&

Spillere
Tom Cairney - Aiden McGeady - Darron Gibson - David Goodwillie - Phil Jones - Shaun Maloney - Steven Taylor



There is only One team in Glasgow Thumbs Up

Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010