home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 954 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Ny MTB Cykel!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ny MTB Cykel!  (Læst 1605 gange)
Enzo
Manager

Ny MTB Cykel!
« : 10 Aug 2011, 21:41 »

Hej freaks..
Jeg står i den situation at jeg låner min fars cykel pt. grundet min nuværende cykels stand. Jeg har lige haft fødselsdag, og dermed ønskede jeg mig penge, så jeg selv kunne gå ud og finde en fed MTB Cykel... Jeg vil højest give 3.500 kr, og der skal helst være skivebremse og alt det der.. Desuden vil jeg gerne høre jeres mening om hvad der er bedst at have på en MTB, så den holder i længst tid..
Tak på forhånd. Smiley
/Enzo

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

DeBuur
Manager

Sv: Ny MTB Cykel!
« Svar #1: 10 Aug 2011, 21:50 »

Hej freaks..
Jeg står i den situation at jeg låner min fars cykel pt. grundet min nuværende cykels stand. Jeg har lige haft fødselsdag, og dermed ønskede jeg mig penge, så jeg selv kunne gå ud og finde en fed MTB Cykel... Jeg vil højest give 3.500 kr, og der skal helst være skivebremse og alt det der.. Desuden vil jeg gerne høre jeres mening om hvad der er bedst at have på en MTB, så den holder i længst tid..
Tak på forhånd. Smiley
/Enzo

Hmmm 3500 kr en fed cykel med det hele.... find en politiaktion eller gå ud på det brugte marked.... regn med minimum 5000-6000 hvis du vil have noget med ordentlig gear... drop en affjedring af forgaflen..en ordentlig forgaffel koster alene 2500 kr !

YNWA

Enzo
Manager

« Svar #2: 10 Aug 2011, 21:55 »

Begge mine venner har fede MTB'er og de har maks kostet 3.000, og så er de også gode at køre på?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

blomvikings
Manager

« Svar #3: 10 Aug 2011, 21:58 »

Så er de stjålne ...
3.000 kr med skivebremser og det hele findes ikk, så skal du opbygge din egen cykel og være heldig med prisen på de forskellige dele.

Drop håbet om at finde en MTB med skivebremser og hele svineriet for 3.500 kr. Sad but true

Enzo
Manager

« Svar #4: 10 Aug 2011, 22:01 »

Min ven har selv fået stjælet sin cykel, og så fik han nogle forsikrings penge og gik ned for at købe en ny cykel i Jupiter cykler, og Vupti. En Mega Awesome cykel, til 3.000 med skivebremse.... Desuden ved jeg ikke hvad i mener med hele svineriet?

Edit: Og kan forsikre jer om at de IKKE er stjålne, da den enes far er politimand, samt at den anden slet ikke kunne finde på sådan noget.

Søgaard
Gæst

« Svar #5: 10 Aug 2011, 22:01 »

Hmmm 3500 kr en fed cykel med det hele.... find en politiaktion eller gå ud på det brugte marked.... regn med minimum 5000-6000 hvis du vil have noget med ordentlig gear... drop en affjedring af forgaflen..en ordentlig forgaffel koster alene 2500 kr !

Det kommer da helt an på hvad man skal bruge den til.

Selvom det er en MTB, så bruger langt de fleste den på asfalt og derfor er det ikke nødvendigt med en så dyr forgaffel. En forgaffel, som sidder på de billigere modeller kan sagtens klare de belastninger, som et par ture i skoven om måneden giver.

Jeg er dog enig i at 3500 ikke er alverden, når man skal ud at have en cykel, især ikke med skivebremser, som jo er en klar opgradering fremfor bremseklodser. Hvis du vil ud at have en ny cykel, så vil en model fra 2010 eller 2009 endda, være dit bedste bud. Oftes er der blot små justeringer og farvevalg til forskel på den nyeste model og sidste års model. Men stadigvæk, så skal du være heldig, hvis en cykelhandler har en til 3500 og til den pris får du 100% sikkert ikke lås, skærme og støttefod med, men det skal betales ved siden af.

Cykler fra Harald Nyborg, Bilka osv kan du godt glemme alt om, hvis du vil have en cykel der holder i flere år og kan holde til at blive brugt.

DeBuur
Manager

« Svar #6: 10 Aug 2011, 22:02 »

Begge mine venner har fede MTB'er og de har maks kostet 3.000, og så er de også gode at køre på?

Så er sagen jo enkelt køb en magen til.... der findes nogle hjemmesider hvor de sælger no name produkter...typisk monteret på rimelige alu stel fra Taiwan... her kan du være heldig at finde et godt tilbud...men overvej politi aktionerne..der kan du finde gode tilbud indimellem.

Fandt selv et stel til 8000 kr. som jeg købte for under 750 kr. fik den givet en fed lak..gav 1000 kr for at få det lavet og solgte stellet for for 4000 kr.... det kan lade sig gøre  Thumbs Up

YNWA

Enzo
Manager

« Svar #7: 10 Aug 2011, 22:03 »

Min nuværende cykel er fra Harald Nyborg og hældte godt 1 år.

Enzo
Manager

« Svar #8: 10 Aug 2011, 22:04 »

Tror at jeg tager ned til Jupiter Cykler og kigger imorgen..
For som sagt så bruger jeg den kun til at cykle til skole og fodbold, og hvor jeg nu ellers skal han, så forgafflen er ikke den vigtigste, dog er en god forgaffel alligevel et plus Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #9: 10 Aug 2011, 22:11 »

Hvis du kigger ind hos Jupiter... så kig på denne.... her får du et brugbar gear og et fint stel

http://www.jupitercykler.dk/index.php?page=shop.product_details&flypage=ilvm_fly_easy_shopping_yellow.tpl&product_id=727&category_id=9&option=com_virtuemart&Itemid=66

Pris lidt over..men kig godt på cyklen fin en ridse og prut prisen ned på 3500 kr.

YNWA

Enzo
Manager

« Svar #10: 10 Aug 2011, 22:14 »

Hahaha. har du selv erfaringer med sådan noget? Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #11: 10 Aug 2011, 22:16 »

Hahaha. har du selv erfaringer med sådan noget? Smiley

Ja... er eksil jyde..så alle kneb gælder... virker det ikke så begynd at græde højlydt i butikken..... du kan kun få et nej... Peace

Den sidste cykel jeg købte kostede 26.000 kr uden udstyr... da jeg tog den med ud af forretningen 4 timer senere havde jeg fået prisen ned på 18.000 kr incl fri service i 2 år...udstyr for 1500 kr og en gratis smørremiddel...men ikke fanden om jeg kunne få et sæt pedaler med..næ nej
« Seneste Redigering: 10 Aug 2011, 22:19 af DeBuur » Logged

YNWA

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010