|
darkalf
|
|
Lodtrækningen ville at vi skal møde liverpool i 5. Runde. Det skal nok blive godt også længe bolden er rund kan vi vinde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Vi har jo heller ikke vist os som den skarpeste kniv i skuffen mod mindre hold, så i har da helt bestemt en chance. Om ikke andet har i en fin chance for at få en omkamp. Naturligvis har jeg god tor på at vi kan afgøre det i første kamp, men man behøver ikke have set meget fa cup i sit liv for at indse at det forudsete ikke altid sker http://www.youtube.com/v/sHpdMu5miBM nok mit mest forfærdelige FA Cup minde 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Hehe. Ja FA Cuppen giver altid spændende kampe så håber da den bliver vist på dansk tv
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Så gælder det ligaen igen hvor vi denne gang har et opgør med vores ærkerivaler fra Crystal Palace på udebane.. Håber ikke vi har brugt alt for mange kræfter i FA Cuppen, da det altid er ekstra vigtigt at slå rivalerne og især i deres egen hule.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Det var jeg ikke engang klar over.. men tak skal du have 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Det var sgu meget interessant læsning. Og vildt at Brighton skifter nickname pga det Har ellers altid godt kunne lide den der med at smide småmønterne, og så råbe "det er hvad I er værd". Stærkt gjort Mullery 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
1-1 blev resultatet efter at begge hold scorede på straffespark i bedste man utd stil. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Så lukkede transfervinduet og vi fik da lejet nogle spillere. Joe Mattock og Gonzalo Jara Reyes er leje ti WBA for resten af sæsonen, mens vi har hentet Sam Wokes ind til at styrke offensiven. Samtidig er Will Hoskins blevet lejet ud til Sheffield Utd i League One så han kan komme i kampform igen. Et stille og roligt transfervindue, så må vi se hvad der sker resten af sæsonen og om vi måske kan lokke en gratis spiller eller 2 til inden free agent vinduet lukker.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Kickoff kl 1600 dansk tid i dag hjemme mod Leicester City. Lad os fortsætte vores fremragende form ved lige og vinde en sikker sejr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
1 mål og 3 røde kort i vores sejr i dag. Dagens mand i skysovs var will buckley som fik sat bolden i nettet i sidste minut. Dejligt med endnu 3 point til kontoen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Da vi pt er igang med en stime af ubesejrede kampe må den form da meget gerne fortsætte lørdag mod Leeds. Sidst vi ikke fik point med fra banen var 31 december så 2012 er indtil videre et fremragende år.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Da vi pt er igang med en stime af ubesejrede kampe må den form da meget gerne fortsætte lørdag mod Leeds. Sidst vi ikke fik point med fra banen var 31 december så 2012 er indtil videre et fremragende år.
Du mener vel 31. December 2011 ?  ..... Bliver spændende 
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Du mener vel 31. December 2011 ?  ..... Bliver spændende  Han har da ikke skrevet 31. december 2012? Darkalf skrev at sidste gang de ikke fik point var 31. december, så 2012 har været godt. Giver udmærket mening  I øvrigt imponerende af Brighton. Det man mest hører til dem i DK, er jo at Ankergren enten står på mål, eller ikke gør. Hvordan påvirker det holdet så ofte målmanden bliver skiftet, darkalf?
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|