home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 256 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brighton Tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 Udprint
Forfatter Emne: Brighton Tråden  (Læst 178634 gange)
DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #720: 13 Maj 2018, 18:30 »

Tak for kamp  Peace det gjorde mig ikke noget at vi så Brighton hold der var under niveau idag - det bliver interessant at se hvem I henter til næste sæson.
Logged

YNWA

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #721: 14 Maj 2018, 15:25 »

Skandaløs ringe indsats godt vi ik var afhængige af resultatet
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #722: 19 Aug 2018, 19:44 »

 Thumbs Up Dejligt at se Brighton på vinder kurs igen - er faktisk imponeret over at Brighton formår at få alle 3 point mod Man Utd, selvom Man Utd bestemt ikke var imponerende - det lover godt for sæsonen Thumbs Up
Logged

YNWA

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #723: 07 Okt 2018, 14:22 »

Så er vi på 8 point i 8 kampe. Dumme pointtab i enkelte kampe indtil videre, men vi skal jo ik spille med i toppen endnu. Meget afhængig af Murray og måske også for meget men indtil videre går det jo.
Logged


Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #724: 07 Okt 2018, 16:28 »

Føler ofte vi starter kampene på hælende, og kommer igen i 2. halveg, vi burde starte kampene mere energisk end vi gør...

Med det sagt er det en fin nok start på sæsonen. Sejren i går var vigtig for moralen tror jeg. God kamp af Bong, som jeg eller ikke er stor fan af. Også stærk kamp af Dunk & Duffy som lukkede godt ned - og dejligt at de begge, specielt Dunk, har underskrevet nye lange kontrakter!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #725: 24 Nov 2018, 17:53 »

Pinligt... 11 mod 10 i over 1 time..
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #726: 27 Feb 2019, 15:47 »

Hvor har vi været ringe det sidste lange stykke tid.. Fra at være 9 point fra nedrykning er der pludselig kun 3 point ned og kampen mod huddersfield på lørdag er must win hvis vi vil noget mere i år frygter jeg.. Hva pokker kan man bruge en kvart finale i fa cup til hvis man ender med at rykke ned...
Logged


Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #727: 27 Feb 2019, 15:56 »

Hvor har vi været ringe det sidste lange stykke tid.. Fra at være 9 point fra nedrykning er der pludselig kun 3 point ned og kampen mod huddersfield på lørdag er must win hvis vi vil noget mere i år frygter jeg.. Hva pokker kan man bruge en kvart finale i fa cup til hvis man ender med at rykke ned...

Spørg Wigan... de vandt lortet, og rykkede ned  Wink
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #728: 17 Apr 2019, 19:16 »

Ja så står vi der... Vi spiller elendigt og kan ikke score mål... 2 point ned til nedrykning... Det bliver sgu neglebidende til det sidste..
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #729: 18 Apr 2019, 17:36 »

Ja så står vi der... Vi spiller elendigt og kan ikke score mål... 2 point ned til nedrykning... Det bliver sgu neglebidende til det sidste..

Jeg var meget overrasket over at i smed 3 point mod Cardiff - i skal vel ud og hente 4 point i de sidste kampe, idet Cardiff realistisk set har mulighed for at hente 6 point i deres kampe, hvor især kampen mod Fulham giver 3 sikre point.

Jeg håber Brighton spillerne retter ryggen og henter de nødvendige point..... gerne ved at vinde eller spille uafgjort mod Man City... sker det så giver jeg en god flaske vin hvis din vej kommer forbi Nordfyn Thumbs Up

Jeg tror på at Chris Hughton formår at få holdet på ret kurs igen og lykkes det får han vel en sæson mere til at videre udvikle Brighton og netop kontinuitet tror jeg er vigtigt hvis en klub som Brighton skal overleve på sigt i PL.

Jeg håber virkelig at Brighton overlever, har planlagt et besøg i Brighton i efteråret 2019 sammen med fruen hvor vi skal gense den by hun tidligere har boet i.... og det er sgu lidt sjovere at se PL Peace
Logged

YNWA

Robberman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #730: 19 Apr 2019, 17:33 »

Dale Stephens SKAL være fortid til sommer, PL eller ej. Magen til uduelig og sløv spiller skal man lede længe efter. Spil dog Kayal som i det mindste kæmper!

Newcastle skal slås, og jeg forventer simpelhen at vi kommer flyvende fra kampens start - specielt også da Hughton skal til at bevise at han ikke har tabt omkædningsrummet!

Up the Albion!
Logged

He cheats! he dives! he hates the Jackson 5, Luis Suarez, Luis Suarez

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #731: 20 Apr 2019, 18:25 »

Så fik vi spillet den kamp vi havde i hånden.. Vi formåede endnu engang ik at scorer, men vi forhindrede dog også modstanderen fra wolves i at gøre det, så 1 point til kontoen og der er dermed 3 point ned med 4 kampe igen.. Basalt set skal vi nu bare sørge for at matche Cardiff resten af sæsonen også er vi reddet.. Så kan man kun håbe vi i et transfervindue med tvpenge fra Premier League kan få ryddet op og skaffe farlige spillere i feltet der kan leverer de mål vi har savnet i år.. Spændende sommer forude.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #732: 28 Apr 2019, 15:44 »

1-1... 4 point ned til Cardiff med 2 kampe igen.. man kan kun håbe på at Man utd og Crystal Palace kan være deres opgave voksen og slå Cardiff.. Også venter en sommer med genopbygning af holdet, så vi kan få nye friske folk ind
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #733: 04 Maj 2019, 20:27 »

Tænk at det skulle komme til det men med hjælp fra Crystal Palace overlever vi endnu en sæson i premiere league efter deres 2-3 sejr i dag over Cardiff. Nu kan vi spille uden nerver mod Arsenal og man city og måske stikke en kæp i citys mesterskabshjul.
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brighton Tråden
« Svar #734: 04 Maj 2019, 21:42 »

Tænk at det skulle komme til det men med hjælp fra Crystal Palace overlever vi endnu en sæson i premiere league efter deres 2-3 sejr i dag over Cardiff. Nu kan vi spille uden nerver mod Arsenal og man city og måske stikke en kæp i citys mesterskabshjul.

Især den sidste kamp mod City er vigtig  Thumbs Up Det bliver interessant om Brighton vil holde fast i den nuværende manager, eller om der skal nyt blod til, personligt tror jeg mest på at kontinuitet er løsningen for en klub som Brighton idet et enkelt fejlskud på manager posten let kan sende en relativ lille klub hurtigt ned gennem rækkerne.

Brighton skal nu ud og forstærke sig til en ny PL sæson og her mener jeg at Brighton skal gå efter at hente en ny angriber og en central midtbane... kunne jo være der skulle kigges lidt på en Billing som skal væk fra Huddersfield.
Logged

YNWA

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010