home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1160 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brighton Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 50 Udprint
Forfatter Emne: Brighton Tråden  (Læst 209043 gange)
darkalf
Manager

Sv: Brighton Tråden
« Svar #210: 09 Maj 2012, 14:30 »

Så fik vi skilt os af med Alan Navarro, David Gonzalez og Michael Poke, der alle 3 ikke fik forlænget deres kontrakter. Navarro er nok det største tab, men vi er godt dækket ind på midtbanen, så for hans egen karrieres skyld er det nok bedst at komme videre. De to andre stod åbenbart bagved Ankergren og Brezovan i målet, så man kan sq da kun håbe at Gus finder en helt ny målmand til næste sæson, eller hvis man har tænkte sig at tage skridtet videre op i Prl indenfor den nærmeste fremtid.

darkalf
Manager

« Svar #211: 17 Maj 2012, 08:00 »

http://www.seagulls.co.uk/page/Latest/0,,10433~2774516,00.html
Så har vi da alligevel fået en 1. plads i denne sæson.. Derudover kan Adam el Abd glæde sig til at være en del af den 30 mands trup som Bob Bradley har udtaget til Egyptens kommende landskampe for at komme med til VM. Det er første gang han er blevet udtaget og det bliver da spændende og se om han kommer med. Craig Mackail Smith er også blevet udtaget til Skotlands landshold til venskabskampen mod USA senere på måneden. 

dissing10
Reserveholdsspiller

« Svar #212: 19 Maj 2012, 17:05 »

Nu kan jeg se at Tottenham bliver kædet sammen med Grant Hall fra jer. Hvordan vil du beskrive ham, Darkalf og mener du han på sigt vil kunne begå sig i PL - måske allerede nu?

På forhånd tak!   Thumbs Up

darkalf
Manager

« Svar #213: 21 Maj 2012, 08:38 »

Han har utvivlsomt fysikken til PL ihvertfald i FM.. hvordan han er i virkeligheden skal jeg ikke kunne sige, men han må jo ikke være helt skidt hvis Spurs vil have fat i ham kan man vel sige. Jeg har dog aldrig haft et save med Brighton hvor han er blevet til noget, men der er jo forskel på FM og irl.

darkalf
Manager

« Svar #214: 21 Maj 2012, 13:58 »

Rygter rygter rygter.. Joe Mattock ville være mega nice at hente på fri til venstre back.. ung, englænder og ikke uden evner. Hvad venter vi på her??

darkalf
Manager

« Svar #215: 21 Maj 2012, 17:34 »

Stort tillykke til Adam El-Abd med hans debut igår søndag for Egypten i deres 2-1 sejr over Cameroun.

darkalf
Manager

« Svar #216: 23 Maj 2012, 11:52 »

Så arbejder vi på at forlænge med Vicente som til sidst i sæsonen fik vidst lidt af det spil som han gjorde i Valencia i gamle dage. Desværre er hans seneste form ikke gået ubemærket hen blandt andre klubber, men som Gus Poyet udtaler så har han jo spiller en del fast efter hans mange skader her til sidst, så det håber han Vicente vil tage med i sine overvejelser. Personligt så jeg gerne at han gik lidt ned i løn hvis han forlænger sin kontrakt, da han i denne sæson har været overbetalt ifh til hvad vi har fået igen i den anden ende.

darkalf
Manager

« Svar #217: 23 Maj 2012, 11:55 »

darkalf
Manager

« Svar #218: 01 Jun 2012, 20:24 »

Så mistede vi desværre chefen for vores akademi Martin Hinselwood. Martin har været i klubben de sidste 14 år og har haft glæden ved at se ikke mindre end 31 af de spillere han har haft igennem sine hænder komme op på 1. holdet, så vi må da håbe at den næste chef kan få ligeså meget succes.

darkalf
Manager

« Svar #219: 10 Jun 2012, 07:24 »

Barnsley er kommet på bedre tanker og vil ikke længere prøve på at købe Gordon Greer som har været en stor del af vores succes de sidste 2 sæsoner. Fedt at se at vi kan holde på vores bedste spillere, og nu må vi da håbe de forlænger hans kontrakt da den ellers udløber efter næste sæson.

Drillo
Gæst

« Svar #220: 10 Jun 2012, 11:59 »

Vil ikke kalde mig "rigtig" fan af Brighton, men har altid haft et godt øje til siden Championship Manager 03/04 hvor jeg vel nok havde et af de fedeste spil jeg nogen sinde har haft.
Darkalf du har lige vækket min lyst til at spille med Brighton igen:)

Hvad er klubbens målsætning i år?

darkalf
Manager

« Svar #221: 13 Jun 2012, 20:44 »

Drillo så vidt jeg ved så satser man på at tage en plads i playoff hvis det kan lade sig gøre, men nu må vi se. Vi fik desværre ikke held med at signe Joe Mattock til venstre back hvilket ellers ville have pyntet rigtigt meget.

darkalf
Manager

« Svar #222: 20 Jun 2012, 15:37 »

Det var da endelig en god nyhed, i det vi har skrevet kontrakt med den tidligere Man Utd målmand Thomas Kusczak. Forhåbentlig har vi givet ham en lang kontrakt så vi er dækket ind de næste sæsoner.

darkalf
Manager

« Svar #223: 20 Jun 2012, 18:48 »

Oveni den 2 årige aftale med Tomasz har vi også fået en aftale i stand med Chelsea om en venskabskamp hjemme på AMEX Stadium den 4. August. Det skal da blive spændende at se om vi kan stille noget op imod de store stjerner fra Chelsea, men ellers får spillerne da en på opleveren.

darkalf
Manager

« Svar #224: 24 Jun 2012, 12:20 »

Så fik vi forlænget kontrakten med det store midtbane talent Jake Forster Caskey, som bliver en stor spiller for os.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 50 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010