darkalf
|
|
Ja for satan da hvor er det vigtigt. 1-0 på et mål til allersidst. Første sejr siden 22/9. Så blev det alligevel en god dag.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Så går det allerede løs på lørdag igen med en udebanekamp imod Ståle solbakken og hans lejesvende. En svær kamp på papiret, men håber gutterne fik tanket en masse selvtillid igår med sejren.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Hvor er det bittert at vende kampen efter at have været bagud for så at smide sejren væk mod 10 mand med 30 sekunder igen.. 3-3 i en sindssygt spændende kamp der bølgede frem og tilbage indtil Wolves fik smidt Karl Henry ud hvilket pissede Mr. Solbakken af i en sådan grad at han slog hul i taget til udskiftningsbænken. http://sporten.tv2.dk/2012-11-10-st%C3%A5le-amok-smadrer-wolves-b%C3%A6nken?forsideDet blev desværre kun ved et point som sagt men i den ekstremt tætte liga er der stadigvæk kun 3 point op til den playoff givende 6. plads og næste modstander bliver på lørdag den 17.11.12 - Huddersfield som ligger på den 6. plads. Altså skal drengene tage alt det gode spil offensivt i denne kamp og bruge det til at lukke hullet op til de andre tophold.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Ja da. Vigtigt med 3 point mod en af de andre tophold.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Efter de 3 point i lørdags mod huddersfield ligger vi nu på en 7. Plads med den 4. Bedste målscore i ligaen. På lørdag gælder det så en kamp mod bolton der i sidste sæson rykkede ned fra PL. De er inden kampen 6 point bag os og det ville være mere end rart med endnu en sejr oven på den grimme oktober vi vhar været igennem som desværre har gjort at vi pt er 9 point efter ærkerivalerne fra Crystal Palace som indtager 1. pladsen.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Så er det i dag vi tager imod Bolton i en kamp der kan gå begge veje, men forhåbentlig kan vores 12. mand i form af publikum sikrer os de små marginaler.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
I aften tager vi hjemme imod Bristol City og det er en kamp der kun må resultere i 3 point - vi skal bevise at vi er det bedre hold.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Endelig fik vi en sikker sejr på 2-0. Vi sad på Bristol spillerne fra start og scorede det første mål allerede efter seks minutter. Tyve minutter senere gjorde vi det til 2-0 hvilket også blev kampens resultat. Da både Cardiff og Crystal Palace smed point i deres kampe hentede vi dermed to point ind på dem så hullet op til dem kun er på seks og syv point. Godt gået drenge
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Det er sgu meget sjovt, at du skriver over 80% af alle indlæg i denne tråd.
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
darkalf
|
|
Det er sgu meget sjovt, at du skriver over 80% af alle indlæg i denne tråd. Tja sådan er det jo.. så længe jeg snakker med mig selv har jeg jo ret i alt hvad jeg siger..
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
På lørdag skal vi langt om længe til den kamp alle fans af Brighton vil give deres højre arm for at se vundet, nemlig rivalopgøret ude mod Crystal Palace. De har fået en god start på sæsonen ligesom os, og er pt 6 point foran os i tabellen pga vores skrækkelige oktober hvor vi ikke evnede at vinde så meget som en eneste kamp. Heldigvis har vi siden hen fået mere momentum mens Crystal Palace er nede i en bølgedal. Personligt ser jeg gerne at de bliver nede i den og at vi selvfølgelig tager alle 3 point på lørdagså vi kan komme endnu tættere på dem i toppen.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Dagens kamp kan angiveligt ses på norske tv2.. Gad vide om jeg har den kanal et eller andet sted på tv'et
|
|
|
|
|
|
|
|
Sir Jeppe
|
|
Fedt at verdens mest inkarnerede Brightonfan bor i Danmark, og respekt for at du enemand holder den her tråd kørende!
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Tak tak.. Det er da også en smule trist at der ikke er andre, men mon ikke det kommer når de først kommer i PL
|
|
|
|
|
|
|
|