darkalf
|
|
forhåbentlig overlever vi i CCC i år også må vi se. Efter de har ansat Gus Poyet er det faktisk kun gået en vej og det er fremad så alt er vel muligt så længe de kan holde på ham. Personligt håber jeg på at se dem i Prl igen om 3-5 år men det må tiden vise. Nu har de jo lige fået nyt stadion som de allerede er ved at undersøge mulighederne for at udvide med 8000 pladser mere, samt gået igang med at bygge et topmoderne træningsanlæg der skal leve op til Prl kravene sat af FA.
|
|
|
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
Lyder meget interessant. Jeg vil prøve at følge lidt med i hvad de foretager sig de næste par år.
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
jeg vil da gøre mit for at holde dig og andre læsere i tråden opdateret omkring hvad de render og laver derovre
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
Endnu en sejr blev føjet til rækken så den nu er oppe på 4 ud af 4 mulige. Denne gang med overbevisende 3-1 ude over cardiff som indtil I aftes også var ubesejret.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Ærgeligt jeg ikke fik oddset!
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
darkalf
|
|
hva gav den i odds da
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
3,55 ved Danskespil
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
ok ja det skulle man da have sat penge på så
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
men du har jo chancen igen lørdag når den står på hjemmebane mod Blackpool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Mon ikke Blackpool bliver for meget for Brighton? De har trodalt spillet i PL i sidste sæson 
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
alle hold kan slås så længe der er 90 min på uret og bolden er rund.
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Enig med darkalf.. Blackpool tabte også hjemme med 0-1 til Derby og jeg synes faktisk desværre at de flere PL nedrykkere har lidt svært ved at vænne sig til CCC...  Så der er da en chance.. Brighton har også hjemmebanen.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
darkalf
|
|
det er nemlig det de har.. og der har man ikke tabte en betydningsfuld kamp endnu så hvorfor starte mod Blackpool??
|
|
|
|
|
|
|
|
Fogt
|
|
Glæder jeg mig til at se hvad den giver tilbage så