home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 308 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FmFreaks officielle NFL Fantasy Netspil
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: FmFreaks officielle NFL Fantasy Netspil  (Læst 10356 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle NFL Fantasy Netspil
« Svar #45: 05 Sep 2011, 13:03 »

Ja okay..
Nu har jeg lavet de 2 sidste udskiftninger, så nu er holdet ideelt tror jeg Smiley

Du satser også på TO bliver sin skade kvit og finder et hold kan jeg se ?
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle NFL Fantasy Netspil
« Svar #46: 05 Sep 2011, 13:09 »

Du satser også på TO bliver sin skade kvit og finder et hold kan jeg se ?


TO bliver ikke min starter Smiley

Men har ham hvis han sku blive aktiv.
Jeg har mange gode WR's så det er ikke noget problem at have ham stående som en joker.



Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks officielle NFL Fantasy Netspil
« Svar #47: 05 Sep 2011, 14:13 »

Hold da op en nice draft !!!
På trods af jeg ikke havde mulighed for at live-drafte og dermed lavede en pre-draft, så har jeg stort set fået det meste af det jeg ville have Smiley !!!

Hvad med jer andre? Er i tilfredse?
den var da åbenbart ikke så Nice når nu du vil trade.
Logged

Vi skal alle være her.

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle NFL Fantasy Netspil
« Svar #48: 05 Sep 2011, 14:18 »

den var da åbenbart ikke så Nice når nu du vil trade.


Den var nemlig lige præcis super NICE ! Fordi jeg fik de spillere på de pladser jeg gerne ville have, mere eller mindre.
Men når man føler man mangler et par pladser, så trader man selvfølgelig. FX havde jeg kun ét defense, og når det har bye week, så mangler man jo et hold der, og det samme med mine QB's.

Så jo jeg er meget tilfreds.

Og som jeg også skriver i det citat du selv. så pænt har indsat, så fik jeg stort set det meste af det jeg ville have., hvilket jo også indikere at det ikke var en perfekt draft.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle NFL Fantasy Netspil
« Svar #49: 05 Sep 2011, 15:23 »

Hehe du har seføli mulighed for at overraske men jeg synes ikke dit hold ser specialt stærkt ud.
DeAngelo Williams skadet det meste af sidste sæson hvor står han ? derudover stiller de med rookie qb og er generalt et svagt hold.
Ikke desto mindre har du 2 mand i din lineup derfra. Steve Smith havde jeg selv sidste år sølle 2 td.

Så har du boldin, som jeg havde sidste år han scorede ligeledels ikke godt nok imo.

Sidst men ikke mindst har du 2 fra Browns, Watson havde jeg selv som reserve sidste år heh.

Vicks og Brown er dine eneste to jeg ville drømme om at havde på mit hold.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle NFL Fantasy Netspil
« Svar #50: 05 Sep 2011, 15:44 »

Hehe du har seføli mulighed for at overraske men jeg synes ikke dit hold ser specialt stærkt ud.
DeAngelo Williams skadet det meste af sidste sæson hvor står han ? derudover stiller de med rookie qb og er generalt et svagt hold.
Ikke desto mindre har du 2 mand i din lineup derfra. Steve Smith havde jeg selv sidste år sølle 2 td.

Så har du boldin, som jeg havde sidste år han scorede ligeledels ikke godt nok imo.

Sidst men ikke mindst har du 2 fra Browns, Watson havde jeg selv som reserve sidste år heh.

Vicks og Brown er dine eneste to jeg ville drømme om at havde på mit hold.

Jamen dejligt med en negativt ladet gennemgang af mit hold. Tak tak.

Men lad os nu se, jeg tror bl.a. på Browns gør det godt, og med Watson sammen med Little håber jeg på de skraber godt med point sammen.
DeAngelo Williams tror jeg på kommer igang.
Panthers har ikke det bedste hold, de har en stærk RB og de to ting sammen, ender tit ud i en masse løb. Især når det er en ny QB.
Mht Steve Smith ved jeg ikke engang om han blir min starter, da jeg overvejer Nate Burleson. Lions kommer til at kaste rigtig meget i år tror jeg, og med Burleson som andetvalg regner jeg med han får mange catches.

Boldin er jo bare en klasse WR, og Ravens ser ud til at blive stærke i år, dermed tror jeg også på at Boldin får en hovedrolle, alt kan jo ikke gøres af Ray.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle NFL Fantasy Netspil
« Svar #51: 05 Sep 2011, 15:49 »

Negativt ladet, jeg siger blot min mening om dine folk, du har naturligvis dine grunde til at vælge dem og jeg mine til ikke at vælge dem Wink

Jeg er enig i dine betragtninger om Panthers hvilket seføli er til DeAngelos fordel. Browns tjaeh, får de en god start kan de gøre det okay, starter de skidt ud går de imod en meget lang sæson.

Boldin er klasse ja, men bliver ikke brugt godt nok imo, han får ganske simpelt ikke bolde nok. Ravens er ca status q i forhold til sidste år, er lidt skuffet over de ikke rigtigt har gjort noget for at løse deres problemer fra sidste sæson.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle NFL Fantasy Netspil
« Svar #52: 05 Sep 2011, 16:00 »

Negativt ladet, jeg siger blot min mening om dine folk, du har naturligvis dine grunde til at vælge dem og jeg mine til ikke at vælge dem Wink

Jeg er enig i dine betragtninger om Panthers hvilket seføli er til DeAngelos fordel. Browns tjaeh, får de en god start kan de gøre det okay, starter de skidt ud går de imod en meget lang sæson.

Boldin er klasse ja, men bliver ikke brugt godt nok imo, han får ganske simpelt ikke bolde nok. Ravens er ca status q i forhold til sidste år, er lidt skuffet over de ikke rigtigt har gjort noget for at løse deres problemer fra sidste sæson.


Fair nok Smiley

Ja Browns er nok lidt en "lottekupon".... Men man kan jo heller få alle de spillere man vil have. Jeg havde rated Little lidt højt, måske for højt, men jeg håber han kan noget. Mht. Watson så valgte jeg ham som min nr 1 TE fordi jeg havde ham rated lavt samtidig med at Browns ikke har så mange stærker WR, så jeg tænkte at deres TE må få nogle catches.

Er enig med dig omkring Ravens, men jeg håber de har lært lidt, og begynder at bruge ham meget mere, når man tænker på hans kvaliteter. De kan jo ikke lægge al ansvaret hos Ray Rice..

Men lad os se, det plejer jo også at være RB's der virkelig giver point, selvfølgelig sammen med QB's. Men RB giver langt mere end WR, som jeg husker det. Så jeg håber jeg har prioriteret rigtigt Smiley

Men vi kan jo være nok så kloge, vi må vente til sæsonen starter, og så tage den derfra  Thumbs Up

Jeg håber og regner selvfølgelig med at jeg knuser jer allesammen Wink
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks officielle NFL Fantasy Netspil
« Svar #53: 05 Sep 2011, 16:32 »

Er glad for mit hold ser sådan her ud : big ben , Michael Bush , Dixon , Donald driver , Reggie Wayne , Finley , Henderson Og gostkowski . Så har jeg packers , colts og dolphins at vælge imellem
Logged

Vi skal alle være her.

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle NFL Fantasy Netspil
« Svar #54: 05 Sep 2011, 16:35 »

Hva hedder dit hold?
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks officielle NFL Fantasy Netspil
« Svar #55: 05 Sep 2011, 16:37 »

Hva hedder dit hold?
John Johns drengr
Logged

Vi skal alle være her.

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FmFreaks officielle NFL Fantasy Netspil
« Svar #56: 05 Sep 2011, 16:44 »

Nu er jeg ikke så meget inde i 49'ers, men kommer Gore ikke til at tage de fleste løb, eller er det noget jeg har misset?
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: FmFreaks officielle NFL Fantasy Netspil
« Svar #57: 05 Sep 2011, 16:48 »

Nu er jeg ikke så meget inde i 49'ers, men kommer Gore ikke til at tage de fleste løb, eller er det noget jeg har misset?
Det vil jeg også mene. Ellers er der vel ikke den store idé i at give ham en ny 3 årig kontakt til en værdi af 21$ mio
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks officielle NFL Fantasy Netspil
« Svar #58: 05 Sep 2011, 16:49 »

Nu er jeg ikke så meget inde i 49'ers, men kommer Gore ikke til at tage de fleste løb, eller er det noget jeg har misset?
Pas . Jeg var den der valgte sidst så da i andre tog dem jeg ville have så jeg bare ham der dixon . Jeg havde nogle hvor jeg tænkte det var must have og så måtte jeg tage den derfra.
Logged

Vi skal alle være her.

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FmFreaks officielle NFL Fantasy Netspil
« Svar #59: 05 Sep 2011, 16:51 »

Det vil jeg også mene. Ellers er der vel ikke den store idé i at give ham en ny 3 årig kontakt til en værdi af 21$ mio
Men har Sammy Morris og Javon ringer som kan erstatte ham som de eneste.
Logged

Vi skal alle være her.

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010