home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 806 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 521 522 [523] 524 525 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 265229 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #7830: 04 Sep 2010, 14:53 »

Hey freaks!!

Hver gang jeg tænder min playstation siger den bare en biplyd, og så begynder den at blinke med rødt. Jeg kan overhovedet ikke starte den, det er mega træls, nogen herinde som har prøvet det, eller ved hvad der evt. kan lave det. Please hjælp mig, det er mega træls Skuffet

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #7831: 04 Sep 2010, 15:21 »

Prøv at læs linket igennem og se om der er hjælp at hente. Søg google: ps3 blinker rødt - der kommer en masse op. Men ellers er den vel ikke længere end at ringe til Sony Danmark og hør' dem ad om hvordan og hvorledes.

http://www.gamereactor.dk/forum/?forum=5&thread=60847&page=1

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #7832: 04 Sep 2010, 15:30 »

Hey freaks!!

Hver gang jeg tænder min playstation siger den bare en biplyd, og så begynder den at blinke med rødt. Jeg kan overhovedet ikke starte den, det er mega træls, nogen herinde som har prøvet det, eller ved hvad der evt. kan lave det. Please hjælp mig, det er mega træls Skuffet

Når en Xbox blinker rødt, er det "The ring of death!"
Men ved ikke med PS3 Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #7833: 04 Sep 2010, 15:37 »

tak til jer begge, jeg prøver lige at lade den stå udenfor i skyggen lidt, for at se om det hjælper noget Wink

hay que joder?

Wicked Sick!
Gæst

« Svar #7834: 04 Sep 2010, 15:40 »

Når en Xbox blinker rødt, er det "The ring of death!"
Men ved ikke med PS3 Smiley

Ved PS3 hedder det YLOD - Yellow Light of Death, hvor den først hurtigt blinker gult også derefter rødt Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #7835: 04 Sep 2010, 15:51 »

Ved PS3 hedder det YLOD - Yellow Light of Death, hvor den først hurtigt blinker gult også derefter rødt Smiley
er den så brændt sammen eller hvad?  Skuffet

hay que joder?

Gosser
Manager

« Svar #7836: 04 Sep 2010, 16:31 »

tak til jer begge, jeg prøver lige at lade den stå udenfor i skyggen lidt, for at se om det hjælper noget Wink

Hvor har du gemt logikken? Jeg kan ikke finde den.

Og til dit seneste spørgsmål: http://lmgtfy.com/?q=ylod

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #7837: 04 Sep 2010, 17:04 »

Der er en, som har haft en god dag...  Rullende Øjne

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #7838: 04 Sep 2010, 17:27 »

Hey freaks!!

Yup med min 60gb.. Been there, considered repair - bought the slim!

Echoes, Silence, Patience and Grace

fc-hansen
Manager

« Svar #7839: 04 Sep 2010, 17:44 »

Nu googlede jeg det jo så selv mester, og fandt frem til at en times tid i frisk luft, kunne løse problemet, så derfor valgte jeg at gøre det, jeg ved self. ikke hvordan du definerer logik, men syntes da det virker meget logisk at prøve noget der har virket for andre, syntes du ikke det virker meget logisk? Huh

Og nu spurgte jeg jo ikke hvordan man googlede det, det kunne jeg godt have gjort selv, men jeg søgte et svar på mit spørgsmå fra vidende folk herindefra, så ellers tak for at du googlede det for mig  Wink
« Seneste Redigering: 04 Sep 2010, 17:48 af fc-hansen » Logged

hay que joder?

Gosser
Manager

« Svar #7840: 04 Sep 2010, 18:07 »

Der er en, som har haft en god dag...  Rullende Øjne

Haha, har faktisk haft en ganske henrivende dag Smiley

Nu googlede jeg det jo så selv mester, og fandt frem til at en times tid i frisk luft, kunne løse problemet, så derfor valgte jeg at gøre det, jeg ved self. ikke hvordan du definerer logik, men syntes da det virker meget logisk at prøve noget der har virket for andre, syntes du ikke det virker meget logisk? Huh

Og nu spurgte jeg jo ikke hvordan man googlede det, det kunne jeg godt have gjort selv, men jeg søgte et svar på mit spørgsmå fra vidende folk herindefra, så ellers tak for at du googlede det for mig  Wink

Jeg sagde ikke det var ulogisk, jeg kunne bare ikke finde logikken, og manglede derfor et argument for denne. Det har jeg fået, så tak. Mester? Smiley

Du spurgte om det var ensbetydende med at den var kaput, og som du hurtigt kan se vha. en søgning, så ja, det er det desværre.

arsenalistic
Manager

Sv: XBOX | PS3 | Wii tråden
« Svar #7841: 05 Sep 2010, 00:48 »

Søger et nyt pc spil..  et fedt spil man kan bruge nogen timer på.. rpg, mmo, kom med nogen gode bud.. hva spiller i selv

Hvad med Dragon Age: Origins? Spiller det selv, og det er et superb RPG.

Go you Gunners!

Altid FCK
Manager

« Svar #7842: 05 Sep 2010, 16:00 »

Hey freaks!!

Havde det selv for et par måneder siden. Den havde fyldt tre år et par måneder forinden, så der var ikke mulighed for at bytte den. Prøvede så at stille den ud for at lufte den, men det hjalp heller ikke. Jeg fandt ellers mange guides til hvordan man kunne gøre det, men det ville blive dyrt, for jeg skulle først købe de ting der skulle bruges til reparationen. Så købte en Slim i stedet Smiley

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

AFC
Manager

« Svar #7843: 06 Sep 2010, 21:34 »

Så fik jeg endelig gennemført Uncharted 2: Among Thieves og hold da lige op hvor er det et fedt spil!

Selve historien bag spillet er genialt. Man lever sig virkelig ind i rollen og grafikken, den er i en klasse for sig selv. Især med HDMI. Jeg har selv gennemført Uncharted 1 og må sige at 2'eren er helt klart bedst. Du fortsætter selvfølgelig som Nate/Drake og denne gang skal du begive dig ud og prøve at finde Shambahla som Marco Polo forsøgte at finde. Genial historie bag det selvfølgelig!

Ellers er selve gameplayet fantastisk og filmsekvenserne er selvfølgelig også fantastiske! Alt i alt er spillet bare et must buy - selvom det udkom for knap et år siden, men det er virkelig et af de bedste spil til PS3 og et af de bedste spil jeg nogensinde har prøvet!

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #7844: 09 Sep 2010, 16:50 »

Kan man egentligt spille PS3 over en bærbar. Altså hvor bærbaren har tv'ets rolle, som skærm? Man skal vel bare have et HDMI-stik?

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Sider: 1 ... 521 522 [523] 524 525 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010