home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1052 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 510 511 [512] 513 514 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 265443 gange)
r-mand
Landsholdsspiller

Sv: XBOX | PS3 | Wii tråden
« Svar #7665: 23 Jun 2010, 20:37 »

Nogen der kan hjælpe?

Har læst noget om, at den kan være den er blevet for varm. Står den et sted med god udluftning?
Prøv evt og tage alle ledningerne ud, og stil den et sted med god udluftning, en times tid. Måske ville det hjælpe.

Supra Societatem Nemo

marcusdyhr
Reserveholdsspiller

« Svar #7666: 23 Jun 2010, 20:56 »

Nogen der kan hjælpe?
det hedder ROD (red rings of death),  jeg prøvede alt, men fik den aldrig til at virke så købe en ny en Græder
men andre har haft succes med at køle den ned

Peace Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Peace
Græder Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 Græder
!!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #7667: 23 Jun 2010, 21:09 »

det hedder ROD (red rings of death),  jeg prøvede alt, men fik den aldrig til at virke så købe en ny en Græder
Red Ring of death er vel den på XBOX? Så vidt jeg har hørt er der den "Yellow light of death" på en playstation Tunge

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

Altid FCK
Manager

« Svar #7668: 23 Jun 2010, 21:14 »

Den hedder "Red/yellow light of Death" på PS 3. Prøver at stille den udenfor imorgen så... Heldigvis har jeg tænkt på at købe en ny i noget tid, da min kun er 40 GB. Men har dog stadig fået et chok over at priserne stadig var så høje. Kan heller ikke bytte den og få en ny, da den er over tre år gammel. Bare nedern at jeg ikke kan få NHL 10 ud, som jeg fik i søndags  crazy

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hamza_BIF
Manager

« Svar #7669: 23 Jun 2010, 21:22 »

Prøv at hard reset din ps3. I Med sådanne problemer plejer det ofte at være sidste mulighed. Tager et godt stykke tid men hvis det virker er der jo det værd.. http://www.ps3tech.dk/hacks/436-hard-reset-din-playstation-3

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Altid FCK
Manager

« Svar #7670: 23 Jun 2010, 21:29 »

Prøv at hard reset din ps3. I Med sådanne problemer plejer det ofte at være sidste mulighed. Tager et godt stykke tid men hvis det virker er der jo det værd.. http://www.ps3tech.dk/hacks/436-hard-reset-din-playstation-3

Det kan man ikke  Ubeslutsom

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #7671: 23 Jun 2010, 22:31 »

Den hedder "Red/yellow light of Death" på PS 3. Prøver at stille den udenfor imorgen så... Heldigvis har jeg tænkt på at købe en ny i noget tid, da min kun er 40 GB. Men har dog stadig fået et chok over at priserne stadig var så høje. Kan heller ikke bytte den og få en ny, da den er over tre år gammel. Bare nedern at jeg ikke kan få NHL 10 ud, som jeg fik i søndags  crazy

Det lyder som samme problem, min døde af.

Prøv at rense blæserne - det gav mig mulighed for at få min disk ud, da der dermed gik lidt tid før den lukkede ned efter boot. Men selve konsollen er ikke til at redde - medmindre du vil give 1600,- i rep.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Altid FCK
Manager

« Svar #7672: 23 Jun 2010, 23:07 »

Det lyder som samme problem, min døde af.

Prøv at rense blæserne - det gav mig mulighed for at få min disk ud, da der dermed gik lidt tid før den lukkede ned efter boot. Men selve konsollen er ikke til at redde - medmindre du vil give 1600,- i rep.

Skal nok få cd'en ud på en eller anden måde Opstemt Har set en del videoer på Youtube om hvordan man reparerer den, men jeg tvivler på at jeg kan finde ud af det. Desuden er der mange der får problemet igen, hvis de reparere den. Jeg vil ikke sende den til reparation når det koster penge, så vil jeg hellere investere i en ny.

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #7673: 24 Jun 2010, 11:30 »

Nogle der ved hvad Red Dead Redemtion koster i GameStop? Jeg kan ikke finde priserne på deres hjemmeside. Desuden vil jeg nødig smutte ned i byen hvis jeg kan få det billigere andetsteds.

:-)

plutonium
Manager

« Svar #7674: 24 Jun 2010, 11:56 »

Pricerunner - med søgning på Red Dead Redemption

Amazon.co.uk

cdwow.com/dk

cdon.com

Jeg kunne heller ikke finde det på gamestop, men her er nogle alternativer du kan bruge, når du skal finde spil. Jeg kan personligt anbefale de tre første. Cdwow brugte jeg rigtig meget i en overgang, men skiftede siden til Amazon grundet deres langt større udvalg. Til gengæld er cdwow fragtfrit, og har ofte nogle rigtig gode tilbud, der så til gengæld ikke varer så længe. Pricerunner er generelt super at bruge, hvis man skal have et indtryk af hvad prisleje man skal forvente på diverse ting. Ikke kun spil (faktisk ville jeg sige nærmest alt ANDET end medier), men også på elektronik (fjernsyn, computere, konsoller etc) og kameraer. Tror man kan finde alt på Pricerunner.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Frederik1994
Landsholdsspiller

« Svar #7675: 24 Jun 2010, 12:06 »

Pricerunner - med søgning på Red Dead Redemption

Amazon.co.uk

cdwow.com/dk

cdon.com

Jeg kunne heller ikke finde det på gamestop, men her er nogle alternativer du kan bruge, når du skal finde spil. Jeg kan personligt anbefale de tre første. Cdwow brugte jeg rigtig meget i en overgang, men skiftede siden til Amazon grundet deres langt større udvalg. Til gengæld er cdwow fragtfrit, og har ofte nogle rigtig gode tilbud, der så til gengæld ikke varer så længe. Pricerunner er generelt super at bruge, hvis man skal have et indtryk af hvad prisleje man skal forvente på diverse ting. Ikke kun spil (faktisk ville jeg sige nærmest alt ANDET end medier), men også på elektronik (fjernsyn, computere, konsoller etc) og kameraer. Tror man kan finde alt på Pricerunner.

Tak for rådene. Jeg ved godt at priserne er billigere på nettet, men jeg skal bruge spillet nu. Jeg ved at spillet koster 400 kr i Elgiganten, men jeg har bare desværre ingen muligheder for at komme hen til den nærmeste. Så jeg må vidst hellere stige op på cyklen, og cykle ned i byen Smiley

:-)

marcusdyhr
Reserveholdsspiller

« Svar #7676: 24 Jun 2010, 12:14 »

Red Ring of death er vel den på XBOX? Så vidt jeg har hørt er der den "Yellow light of death" på en playstation Tunge
når ja jeg mente også light ^^ og så kom jeg til at tænke på en xbox  Djævel

Peace Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09 Peace
Græder Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10 Græder
!!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!

Seller95
Manager

« Svar #7677: 01 Jul 2010, 00:04 »

Hej allesammen.

Ved ikke om i lige har set filmen på tv3+ (Good Luck Chuck) Men der spiller "Charlie" et xbox spil, som jeg har ledt efter i årevis, ved ikke helt hvad det går ud på, har spillet det med en ven for et par år siden, men han havde lånt det af en af hans venner, så kan ikke finde det.
Spillet handler om, at man kan være store monstrer, eller dyr og kan indvadere byer, og så kan der komme naturkatastrofer, det er hvertfald multiplayer delen som jeg husker den.

Ved ikke om det findes til ps3, men hvertfald til Xbox og PS2

HÅBER virkelig i kan hjælpe mig.

På forhånd tak.

Arsenal <3

GatoGordo
Reserveholdsspiller

« Svar #7678: 01 Jul 2010, 00:25 »

Hej allesammen.

Ved ikke om i lige har set filmen på tv3+ (Good Luck Chuck) Men der spiller "Charlie" et xbox spil, som jeg har ledt efter i årevis, ved ikke helt hvad det går ud på, har spillet det med en ven for et par år siden, men han havde lånt det af en af hans venner, så kan ikke finde det.
Spillet handler om, at man kan være store monstrer, eller dyr og kan indvadere byer, og så kan der komme naturkatastrofer, det er hvertfald multiplayer delen som jeg husker den.

På forhånd tak.
kan det være ''War of the Monsters'' du tænker på ? Smiley

plutonium
Manager

« Svar #7679: 01 Jul 2010, 08:52 »

Hej allesammen.

På forhånd tak.

Så ikke filmen, men det kan have været 'Rampage'. Det kom oprindeligt til PS1 så vidt jeg ved, men er så kommet i nyere versioner til hver model siden. I Rampage kan man være en kæmpegorilla, -rotte eller -øgle.

Så som sagt ikke filmen, så det kan være noget helt andet du leder efter. Men Rampage er i al fald meget grineren at spille mod hinanden i crazy

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 ... 510 511 [512] 513 514 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010