home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 484 485 [486] 487 488 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 303140 gange)
motZ
Gæst

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #7275: 11 Jul 2009, 21:20 »

Af bilspil kan jeg helt klart anbefale: Race Driver Grid og Colin McRae DiRT.

Men ellers er der spil som Far Cry 2, LittleBigPlanet, Uncharted Drakes Fortune, NHL 09, Resistance 2, Mirror's Edge som alle er utrolig gode spil. Hvis du vil have yderligere forklaringer af enkelte af dem så bare sig til. Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7276: 11 Jul 2009, 21:22 »

Kunne godt tænke mig at vide lidt om hvad de handlede om Smiley
Tak for hjælpen til alle btw. Thumbs Up

motZ
Gæst

« Svar #7277: 11 Jul 2009, 21:55 »

Kunne godt tænke mig at vide lidt om hvad de handlede om Smiley
Tak for hjælpen til alle btw. Thumbs Up

Giver lige en kort forklaring om hvad de enkelte spil handler om.

Race Driver Grid: Et bilspil hvor du skal køre dig op igennem rækkerne i forskellige bil-klasser. Har ikke spillet dette forfærdeligt meget da jeg ikke selv ejer det.

Colin McRae: DiRT: Et rally bil spil med en sublim grafik. Fed karriere del hvor du skal køre en masse forskellige løb og en rigtig god online-del også.

Far Cry 2: Et skydespil hvor du befinder dig i Afrika og hvor handlingen udspiller sig. Her er grafikken også fabelagtig. Du skal bekæmpe en bandekrig som er opstået i Afrika. Man får både missioner for den ene part af krigen og også for den anden så man arbejder for begge sider mens man også skal løse nogle opgaver for nogen mennesker. Man skal eksempelvis hente forskellige ting til dem. Det kan være en kuffert med penge i. Eller noget andet.

LittleBigPlanet: Dette spil kan ikke rigtig beskrives. Man skal bare prøve det selv. Der er meget delte meninger om det. Nogen kan lide det - andre kan ikke. Du er en lille figur og skal så gennemføre en masse baner og ellers bare more dig. (Ja, more dig Smiley) Er sjovere end det lyder, det skal bare prøves!

Uncharted: Måske det bedste spil til PS3'en hidtil. Historien er virkelig fabelagtig sammensat i dette spil. Grafikken er utrolig flydende. Hovedpersonen Nate Drake giver lige spillet det ekstra med hans forskellige bemærkninger gennem spillet. Det her spil er et must. Det skal bare stå på en PS3 ejers hylde. Det er et skydespil skal det lige siges.

NHL 09: Dette spil har løftet sig utrolig meget siden 08'eren. En dejlig styring er der i spillet + en meget flot grafik. Ikke så meget andet at sige her. Det er ishockey. Og NHL 09 er det bedste bud på et ishockey spil til konsollerne.

Resistance 2: Endnu et skydespil - Spillet foregår i Chicago, 1953. Gaderne er øde og byen bliver invaderet af monstre. Et godt bud på et af årets største titler.

Mirror's Edge: Et spil hvor det gælder om at springe over tagene i byen du befinder dig i. Komme fra et sted til et andet. Grafikken er ikke som i mange andre spil - det er lavet meget stilrent med få farver. Men det masser alligevel ualmindelig godt til denne slags spil. Et gennemført spil.

Du må lige sige til hvis der er andet, eller hvis jeg har overset noget.. Smiley
« Seneste Redigering: 11 Jul 2009, 21:59 af motZ » Logged

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7278: 11 Jul 2009, 22:03 »

Tusind tak Motz! Thumbs Up
Sætter pris på din hjælp!
Resistance og Uncharted lyder virkelig gode! Smiley
Igen, tusind tak.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7279: 11 Jul 2009, 22:06 »

Kunne dog godt tænke mig, at vide lidt om hvad Uncharted går ud på? Smiley

motZ
Gæst

« Svar #7280: 11 Jul 2009, 22:15 »

Kan jeg godt, men det er skrevet et par gange før i tråden og Cesc skrev en udmærket anmeldelse af det for lidt siden, og har vidst også selv skrevet noget engang, men det Cesc skrev synes jeg, giver et meget godt indblik i det her spil. Og så jeg håber også det er i orden for Cesc at jeg lige henviser til det:

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at gennemføre Uncharted, og nøj hvor er jeg blevet underholdt gennem hele spillet. Jeg tror aldrig, at jeg har været så forelsket i et spil - og jeg synes virkelig alt ved det er genialt. Lige før jeg vil spille det forfra igen, for jeg er simpelthen så vild med det. Historien er virkelig fabelagtig synes jeg, for det er så skummelt, eftertænksomt og spændende. Elsker det virkelig højt. Uden tvivl mit favoritspil!

Alle gåderne er også spændende, fordi de egentlig kan være svære, hvis man ikke tænker klart. Det er sjovt at prøve at løse gåder, som virkelig virker gennemtænkte. Spillet bliver bare mere og mere spændende, og da jeg levede mig helt ind i det, var jeg virkelig Nathan i blodet. De væsner som kommer fra kapitel 17 af er virkelig nedern at komme op imod. Var godt nok bange mens jeg skulle oppe mod dem, for de havde en uhyggelig lyd og var bare så anderledes i deres adfærd. De hoppede rundt som spedalske og virkelig stærke. I bunkerne var de fede at møde, hvor man selv stod ansigt til ansigt med flere tusinde af dem. Det var grineren.

Men alt i alt det bedste jeg nogensinde har spillet. Elsker Nathan - og for pokker, jeg skal have 2'eren omhandlende om Marco Polo. Bliver virkelig genialt! Er desuden blevet bedre til at skyde og holde overblik med gevær, så er virkelig glad for at spillet er gennemført og jeg har lært en masse. Som tidligere rollespiller, må jeg også sige at det hele virker fantastisk. Har fået mange ideer og gode oplevelser med dette spil.

Kan virkelig kun anbefale folk at skaffe det. Hvis I lever jer rigtigt ind i Nathan, kan I ikke undgå at elske det.

9/10, da jeg godt synes det kunne være længere. Gerne uendeligt.

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7281: 11 Jul 2009, 22:24 »

Super! Thumbs Up
Ville gerne lige hører noget - hvordan er våbene i spillet?
Er det helt normale våben som de er i virkeligheden, eller er det sådan nogle vanvittige våben som fx. i Killzone?

motZ
Gæst

« Svar #7282: 11 Jul 2009, 22:28 »

Det er skam helt almindelige våben. De våben som man kender fra virkeligheden som AK47, M16, shotgun og alle de andre. Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7283: 11 Jul 2009, 22:31 »

Tjotjal fed.. Thumbs Up
Lyder som et konge spil!

motZ
Gæst

« Svar #7284: 11 Jul 2009, 22:32 »

Tjotjal fed.. Thumbs Up
Lyder som et konge spil!

Er det virkelig også!

Du må ikke snyde dig selv for dette spil! Smiley

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7285: 11 Jul 2009, 22:41 »

Nogle herinde der ved, om man kan lave sin egen spiller i Madden 09?

Altid FCK
Manager

« Svar #7286: 11 Jul 2009, 22:43 »

Nogle herinde der ved, om man kan lave sin egen spiller i Madden 09?

Ja det kan man godt Smiley

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #7287: 11 Jul 2009, 22:45 »

Great Thumbs Up
Er det ligesom create a player-delen, i FIFA? Altså man kan vælge, højde, vægt, hudfarve, fodtøj, osv?

Altid FCK
Manager

« Svar #7288: 11 Jul 2009, 22:57 »

Great Thumbs Up
Er det ligesom create a player-delen, i FIFA? Altså man kan vælge, højde, vægt, hudfarve, fodtøj, osv?

Ja det er præcis det samme Wink

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Don Abramovich
Manager

« Svar #7289: 14 Jul 2009, 13:13 »

Hej folkens

Min fødselsdag nærmer sig og jeg kunne egentlig godt tænke mig et et eller to nye PS3 spil. Desværre er jeg fuldstændig tom for ideer, så der må I hjælpe til. For at vise jer hvilke titler jeg har, og lidt om min smag kommer de her: Thumbs Up

Assassins Creed
Uncharted
Saints Row 2
Guitar Hero 3: Legends of Rock
GTA IV
Call of Duty 4: Modern Warfare
Pro Evolution Soccer 2008
FIFA 09
Metal Gear Solid 4: Guns of Patriots

Sider: 1 ... 484 485 [486] 487 488 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010