home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 554 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 439 440 [441] 442 443 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 306877 gange)
MadzeN92
Landsholdsspiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #6600: 21 Mar 2009, 18:35 »

Killzone 2 til PS3.
Er det værd at købe?
Jeg har lige prøvet demoen, og jeg er glad for jeg ikke købte det. Grafikken er rigtig flot osv. men bryder mig bare ikke rigtig om det. Kan ikke give en begrundelse hvorfor jeg ikke kan lide det, men kan jeg bare ikke. Men prøv at hente demoen på playstation store, så kan du jo prøve lidt af det Wink

AFC
Manager

« Svar #6601: 21 Mar 2009, 19:28 »

Jeg har lige prøvet demoen, og jeg er glad for jeg ikke købte det. Grafikken er rigtig flot osv. men bryder mig bare ikke rigtig om det. Kan ikke give en begrundelse hvorfor jeg ikke kan lide det, men kan jeg bare ikke. Men prøv at hente demoen på playstation store, så kan du jo prøve lidt af det Wink
Killzone 2 er sku da mega fedt. Har lige fået spillet idag og som jeg skriver tidligere i dag i tråden er det et spil jeg bliver fanget af ved hver gang jeg spiller det. Har dog kun prøvet den en gang, men det fangede mig allerede fra første bane. Grafikken er simpelthen fantastisk og lyden er ligeså. Kan klart anbefale det. Tjek evt. her: http://gamereactor.dk/anmeldelser/72660/Killzone+2

Der står en ganske udemærket anmeldelse. Syntes sku stadig du skulle købe det.

Szczesny
Manager

« Svar #6602: 21 Mar 2009, 19:30 »

hmm.. du bliver fanget hver gang du spiller det, på trods af at du kun har spillet det een gang? Peace

Kan godt selv tænke mig at prøve det, men kan desværre ikke få mit net på min PS3 til at virke  Græder

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

AFC
Manager

« Svar #6603: 21 Mar 2009, 19:34 »

hmm.. du bliver fanget hver gang du spiller det, på trods af at du kun har spillet det een gang? Peace

Kan godt selv tænke mig at prøve det, men kan desværre ikke få mit net på min PS3 til at virke  Græder
Forklar nærmere med dit problem. Så kan jeg prøve at hjælpe i en PB.

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #6604: 21 Mar 2009, 21:40 »

Hej jeg har et problem med min xbox360. Når jeg starter den, så begynder den at lyse rød (altså startknappen). Nogen der ved hvad jeg skal gøre. Den har gjort det de sidste 3 dage..

Tak på forhånd.
Jeg spørg lige igen ^

Don Abramovich
Manager

« Svar #6605: 21 Mar 2009, 22:00 »

Jeg spørg lige igen ^
Prøv at google Red Ring of Death. Det er ikke godt  Skuffet

MoneyGang
Førsteholdsspiller

« Svar #6606: 21 Mar 2009, 22:14 »

Ja, det er præcis det den fejler.. Ved du hvordan man kan lave den selv, eller skal man sende den til repration?

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #6607: 21 Mar 2009, 22:24 »

Er der nogle der kan anbefale NHL 09 til ps3? Jeg har snart fødselsdag og hvis ikke jeg får det der overvejer jeg kraftigt at købe det.

Szczesny
Manager

« Svar #6608: 21 Mar 2009, 22:29 »

Er der nogle der kan anbefale NHL 09 til ps3? Jeg har snart fødselsdag og hvis ikke jeg får det der overvejer jeg kraftigt at købe det.

Nu har jeg godt nok kun 08 selv, men det er fordi jeg ikke går så meget op i at det er opdateret. Det er klasse-underholdning, når gutterne er på besøg, da det er actionpacked fra start til slut - kan helt sikkert anbefale det!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Thore
Manager

« Svar #6609: 22 Mar 2009, 11:36 »

Hehehehe Smiley Jeg tænkte også, jeg sparkede røv i Street Fighter II, så jeg starter bare på normal - big mistake! Opstemt

Jeg gik ned i den nemmeste og har klaret de to nemmeste, men i den 3. nemmeste kan jeg ikke klare 'the boss'.

Jeg havde også begyndervanskelighe der, men prøvede nogle af de der challenges der er - det hjalp virkelig meget. Må indrømme at spiller ikke tiltaler mig så meget som for 10-15 år siden, men følte jeg blev nødt til at give det en chance og det hjalp da også. Det kunne sikkert også blive god sjov, hvis man samlede en masse gutter og fik en turnering op at stå.

Det er i hvert falde en frustrerende sværhedsgrad Peace men hvis man bruger tiden på det, så kan man selvfølgelig røv tæve sine venner  Cool
Men det må vente, for er blevet helt opslugt af Resident Evil 5. Det kommer aldrig på højde med de gamle, hvad angår uhygge, men det er nu stadig fedt at smadre løs med en shotgun  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #6610: 23 Mar 2009, 10:42 »

Det er i hvert falde en frustrerende sværhedsgrad Peace men hvis man bruger tiden på det, så kan man selvfølgelig røv tæve sine venner  Cool
Men det må vente, for er blevet helt opslugt af Resident Evil 5. Det kommer aldrig på højde med de gamle, hvad angår uhygge, men det er nu stadig fedt at smadre løs med en shotgun  Thumbs Up

Enig. De skulle måske have gennemspillet det en enkelt gang før de lavede coveret med "A FEAR YOU CAN'T FORGET"

Sikke noget vås, det eneste tidspunkt jeg tænkte - Hey, her lader jeg min ven gå ned, var i vandet med Alligatorerne. Der skulle jeg fandme ikke ned Peace.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Drillo
Gæst

« Svar #6611: 23 Mar 2009, 12:22 »

Ja, det er præcis det den fejler.. Ved du hvordan man kan lave den selv, eller skal man sende den til repration?

Du skal ringe til Xbox support. (gå ind på www.xbox.dk og find nummert til deres support) så kommer de og henter den hos dig og lever den igen.

Har lige fået min Xbox tilbage fra rep. eller retter jeg fik en ny Xbox 360 tilbage.

AFC
Manager

« Svar #6612: 23 Mar 2009, 16:49 »

Ratchet and Clank: Tools of destruction
Syntes lige i skulle have en udmelding fra min side af, da jeg lige har spillet Ratchet and Clank - Tools of destruction til Ps3. I starten havde jeg hentet demoen fra PS Store, så jeg tænkte jeg måtte have det spil. Nu har jeg så fået det og her kommer min anmeldelse.

Grafisk:
Her må jeg sige at de har gjort sig umage. Grafikken spiller virkelig en vigtig rolle i det spil og man får mange muligheder med i det spil rent grafisk. Når du hopper rundt i banen eller flyver er det helt fantastisk. Man får alle detaljerne med fra punkt og prikke og det er virkelig flot ud over landskabet/rummet.

Lyd:
Endnu et punkt som jeg syntes er en flot ting i spillet. Lyden er ekstrem god og selvom jeg har et IKKE HD fjernsyn, så syntes jeg alligevel det er god lyd. Har prøvet at spille det på et HD fjernsyn med soround anlæg udenom. Virkelig fantastisk.

Gameplay/underholdning:
Gameplayet er ligesom med lyden og grafikken helt i top og faktisk på niveau med spillet Killzone 2 vil jeg sige. Det har virkelig et underholdende gameplay og det er virkelig et spil for familien vil jeg mene hvor små også kan være med. Et ret nemt styresystem og masser af fede moves.

Alt i alt vil jeg give Ratchet and clank: Tools of destruction: 9/10

Thore
Manager

« Svar #6613: 23 Mar 2009, 16:54 »

Enig. De skulle måske have gennemspillet det en enkelt gang før de lavede coveret med "A FEAR YOU CAN'T FORGET"

Sikke noget vås, det eneste tidspunkt jeg tænkte - Hey, her lader jeg min ven gå ned, var i vandet med Alligatorerne. Der skulle jeg fandme ikke ned Peace.

Det eneste tidspunkt jeg følte lidt uhygge, var ved Umbrellas gamle base. Der er et langt set-up med optakt til lickers, hvor man føler lidt uhygge. Selve pay-off'et er så utrolig ringe, så der går den død igen.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Onlymyself
Førsteholdsspiller

« Svar #6614: 23 Mar 2009, 19:29 »

Så er Killzone 2 lige blevet gennemført, og sidder godt nok tilbage med en følelse af at det spil godt måtte have været meget længere! Har aldrig spillet så fedt i FPS spil, intet slår Killzone 2 Thumbs Up Håber at der engang i fremtiden kommer et Killzone 3 spil, for har helt lyst til at starte forfra på spillet crazy
Alle bør eje dette spil, da det tydeligt viser hvor meget godt man kan få ud af PS3'ens motor!

Michael Joseph Jackson
29. august 1958 - 25. juni 2009
R.I.P.
The King of Pop!

Sider: 1 ... 439 440 [441] 442 443 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010