home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 526 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 433 434 [435] 436 437 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 307210 gange)
kfuglsang
Førsteholdsspiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #6510: 09 Mar 2009, 12:39 »

Du kan ikke kalde PES et ufærdigt spil på grundlaf af at de ikke har så mange hold, eller holdnavne og spiller navne med. Det er jo et spørgsmål om hvor mange licenser de har, ikke om at de ikke kunne nå at blive færdige til deadline.

Dog skal det siges at jeg også er til Fifa 09, har slet ikke prøvet PES09 Smiley

Men Fifa er mega fedt online, det bliver sgu aldrig rigtig det samme når man spiller der. Men det bliver hurtigt ensformigt når man bare spiller career mode.
Det var heller ikk på grundlag af holdene osv. at jeg synes det er ufærdigt... mener også at jeg nævnte gameplay og grafik!!!!

Men er 100% enig i at vi career mode er alt for let og hurtigt bliver kedeligt!!!

Gosser
Manager

« Svar #6511: 09 Mar 2009, 12:39 »

jeg syne bare at styringen er dårlig  og grafikken også. er du ikke enig i at grafikken er bedre i fifa? men jeg synes bare at fifa har forbedret sig meget og er blevet et rigtig godt spil. PEs er mere hvis man har fået for meget fifa. men jeg er ikke imponeret. kun over stemningen i uefa champions league Opstemt

Jo, grafikken er bedre i FIFA09, men imo synes jeg at PES2009 ser bedre ud, når det kører Smiley Det har jeg altid syntes, men det skyldes nok at jeg er rigtig glad for gameplayet i PES-serien.

Men ja, de seneste år har jeg også startet med at være imponeret af FIFA, købt det og spillet det i nogen tid, for så at købe PES, og blive rigtig glad for det Smiley

Gosser
Manager

« Svar #6512: 09 Mar 2009, 12:42 »

Fifa er heller ikk et spil man spiller hvor man skal spille karriere... det er klart sjovest online, og PES har virklig ringe grafik, dårligt gameplay... og så kan man ikk vælge en skid hold, og alting hedder det forkerte... derfor et ufærdigt spil, hvor fifa klart og gjort mere færdigt, hvor alt er gennemgået ned i detaljerne..

Lol, det er jo direkte latterligt argument, det der! Virkelig ringe grafik og dårligt gameplay? Det er jo i den grad subjektivt. Man kan ikke vælge en skid hold, og alting hedder det forkerte? Ja undskyld EA har et meget større budget end Konami, og derfor har råd til at købe rettigheder til navne, trøjer, logoer osv.

Det dårligste argument jeg længe har hørt, og det har intet at gøre med, at spillet, ifølge dig, er ufærdigt.

Cawersk
Reserveholdsspiller

« Svar #6513: 09 Mar 2009, 12:42 »

kfuglsang ---> Jeg mente også bare at du ikke kan bruge det i din begrundelse for at spillet virker ufærdigt Smiley hehe. Du nævnte skam de andre ting ja.

SKATE 2: Er der nogle der har købt dette spil? Syns at demoen er mega fed, men vil godt lige høre om der er nogle har det, og vil skrive hvad de syns om det? Smiley

Waaah

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #6514: 09 Mar 2009, 12:44 »

Lol, det er jo direkte latterligt argument, det der! Virkelig ringe grafik og dårligt gameplay? Det er jo i den grad subjektivt. Man kan ikke vælge en skid hold, og alting hedder det forkerte? Ja undskyld EA har et meget større budget end Konami, og derfor har råd til at købe rettigheder til navne, trøjer, logoer osv.

Det dårligste argument jeg længe har hørt, og det har intet at gøre med, at spillet, ifølge dig, er ufærdigt.
Jamen, det er derfor jeg syns at det er et dårligere spil end FIFA... ved ikk om du har hørt om udtrykket: overdrivelse fremmer forståelse Thumbs Up

Gosser
Manager

« Svar #6515: 09 Mar 2009, 12:51 »

SKATE 2: Er der nogle der har købt dette spil? Syns at demoen er mega fed, men vil godt lige høre om der er nogle har det, og vil skrive hvad de syns om det? Smiley

1'eren var i hvert fald virkelig fed, omend man imo skal være rimelig store skating-fan, hvis gejsten skal holdes oppe Smiley

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #6516: 09 Mar 2009, 14:27 »

Hej BlaZZo

Her synes valget at være nemt, hvis du kigger på den samlede pris efter at de ting den enkelte person har brug for som gamer. Du kan selv regne det ud Wink.

Man kan købe en Xbox Pro(60gb) til 160 £
En PS3(80gb) koster 270 £

Hvis man så kan leve uden trådløst, er der sparet 110 £.

Xbox Live kan erhverves for 35 £.
Det vil sige at du stadigvæk sparer 75£
(alle priserne uden dansk moms)

Szczesny
Manager

« Svar #6517: 09 Mar 2009, 14:57 »

Hvis du kan købe i pund i stedet for euro, skal man da klart køre det... der er meget billigere, da kursen på pund er så mega lav, som den er nu.

Hmm... Ikke ifølge de beregninger jeg laver med GTA, som der blev forespurgt på. 1 euro = 7.5kr, 1 pund = 8.5kr ca..

Dvs at hvis noget koster det samme, så er det klart at foretrække at betale i euro, men willads fandt sågar spillet endnu billigere på play.com i euro, end det du fandt i pund. Så det må da klart være at foretrække at betale i euro  Thumbs Up

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Tavares
Manager

« Svar #6518: 09 Mar 2009, 15:01 »

Min Xbox har "The red rings of death". Nogen idé om hvad jeg skal gøre ?.

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #6519: 09 Mar 2009, 15:44 »

smutte ind med den hvor du købte den, eller sende den direkte til Microsoft..

Beee
Førsteholdsspiller

« Svar #6520: 09 Mar 2009, 15:45 »

coveret offenligtgjort til Fight Night round 4, kommer vel næppe som en overraskelse det blev de 2 http://www.joystiq.com/2009/03/09/muhammad-ali-mike-tyson-cover-fight-night-round-4/
men så må vi da så småt nærme os en releasedato..

philipo
Reserveholdsspiller

« Svar #6521: 09 Mar 2009, 15:53 »

Du skal ringe til deres support:
Fastnet: 80884097
Mobil: 38487393

Og hvis du stadig har garanti på den, ja så ber de dig om at sende den også laver de den eller du for en ny. Simpelt, dog skal du lige undvære den i 2-3 uger.

Xbox 360: iphilipoxbox
PS3: iphilipo

Drillo
Gæst

« Svar #6522: 09 Mar 2009, 23:16 »

Hvis det er alle fordele ved en Playstation, så kan man vel ligeså godt købe en Xbox?
Xbox Live kan du få for 2-300 kroner om året, og er altså tjent hjem i og med at en Xbox er billigere + spil er billigere.
Du kan også spille i full hd med en Xbox, dog er der ikke Blu-Ray disc i, som jo stort set er den eneste store forskel.
Du kan også få en Xbox med flere forskellige harddiske, 20 gb, 60gb og 120gb - og en model uden harddisk.
Du kan også sagtens hente demoer og andet stuff på Xboxen.
Du kan desværre ikke hoppe på det trådløse med en xbox, medmindre du køber en adapter som koster omkring 500 kroner..

Jeg synes det er et svært valg, der er ikke specielt stor forskel på de to konsoller. Er der nogle specielle titler som du bare er nødt til at eje, som kun kommer til den ene konsol, er det selvfølgelig et oplagt valg. Skal du bruge PlayStations Blu-Ray drev, skal du selvfølgelig vælge den.
Ellers skal du tænke på prisen, design og ellers bare hvad netop du har lyst til.

Du kan også bare købe begge maskine som jeg har gjort. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 09 Mar 2009, 23:35 af Drillo » Logged

Drillo
Gæst

« Svar #6523: 09 Mar 2009, 23:34 »

Du skal ringe til deres support:
Fastnet: 80884097
Mobil: 38487393

Og hvis du stadig har garanti på den, ja så ber de dig om at sende den også laver de den eller du for en ny. Simpelt, dog skal du lige undvære den i 2-3 uger.

Min Xbox skal til rep. hos Microsoft.
Den har det røde... altså ringene og min garenti er lige udløbet (med 20 dage ticked off) når men jeg ringer så til dem og fortæller om mit problem og de virker med hjælp somme og vi bliver enige om at de sender et klister mærke til mig som jeg kan putte på kasse som de kommer og henter hos mig (ja i læste rigtigt de kommer og henter den hos mig og aflever den igen  Thumbs Up ) god servic. Fik at vide at der vil gå cirka 5 dage inden klister mærket ville komme, det gjorde så ikke (skuller senest være kommet i lørdags)  Djævel. Men blev så ringet op at en medarbejder inde fra Microsoft som fortæller mig at de ikke har modtaget min Xbox 360 endnu, vi aftalte at jeg skulle ringe imorgen (tirsdag) og få lavet en ny rep. aftale med dem.. Så nu må jeg se hvad de siger imorgen. håber bare at der snart sker noget.

PS. HVIS DIN XBOX 360 HAR DE RØDE RINGE OG DIN GARENTI ER UDLØBET FORLÆNGER MICROSOFT DEN MED 1 ÅR (SÅ GARENTIEN ER PÅ 3ÅR IALT).

Asklepios
Landsholdsspiller

« Svar #6524: 10 Mar 2009, 00:17 »

Så har jeg bestilt et HDMI kabel fra www.av-connection.dk
Glæder mig sku til det kommer - for så skal der games Fifa09, GTA IV og ses Blu-Ray film. Tunge

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Sider: 1 ... 433 434 [435] 436 437 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010