|
Mlarsen
|
|
Sådan ser et UK stik ud. Du skal have en slags adapter til kablet. 
|
|
|
|
|
|
Echoes, Silence, Patience and Grace
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
Ronaldo, du skal have en strømstik her fra DK. Hvis du har en gammel computer, kan du måske finde et stik der. Ellers koster sådan et stik ikke alverden. Tror jeg gav 50 kroner for mit. Ingen grund til at købe adaptere 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Saints Row 2 eller Grand Theft Auto IV?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Jeg har både Saints row 2 og Gta IV. Jeg kan bedst lide Saints row af de to spil, fordi at der er flere muligheder og så foregår spillet bare i et vanvitigt højt tempo, som lige er noget for mig. Jeg synes også det er fedt at der er så meget custumazion(stave) i saints row. Gta er dog også et superspil med en rigtigt flot grafik og en god historie i spillet. Jeg blev dog hurtigt træt af i Gta, at man nærmest kun kunne spille missioner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Saints Row 2 eller Grand Theft Auto IV?
Det kommer an på hvad du ønsker? Er det fantastisk grafik, super fysik del, fængede og lang historie? Eller er det humor, vanvittige sidemissioner og ekstrem mulighed for at personliggøre din karakter? Jeg har begge spil og de kan ikke sammenlignes. Begge spil skal opleves og ejes, for de er begge fantastiske spiloplevelser.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CR9
|
|
Ronaldo, du skal have en strømstik her fra DK. Hvis du har en gammel computer, kan du måske finde et stik der. Ellers koster sådan et stik ikke alverden. Tror jeg gav 50 kroner for mit. Ingen grund til at købe adaptere  Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Nogen der har erfaringer med NHL 2009? Det ser utrolig fedt ud, og tænker på at købe det til PS3 eller dog måske kun til PC da det er lidt billigere der til.
Men har i prøvet det? Er det godt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Svend Rugaard
|
|
Det kan kun anbefales at købes til PS3 ... Dels på grund af de ekstra ting du kan downloade fra PSstore til det og pga styringen er 10 gange bedre på PS3 .. Du kan jo hente en demo af det på US psstoren .. du laver bare en amerikansk account og henter det der fra.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
Man kan da også hente demoen uden at have en amerikansk konto?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
Man kan da også hente demoen uden at have en amerikansk konto?
Ja det kan du godt, for det har jeg selv gjort.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CR9
|
|
Jeg bestilte i foregårs, og min PS3 er allerede ankommet her i formiddags!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Det var godt nok hurtigt! Hvor køber I fra, når I investerer i spil, eller konsoller over nettet? Hvordan med levering. Alle der er lige så heldige som ||-Ronaldo-||?? På forhånd tak 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
N17
|
|
Jeg bestiller alt mit fra Amazon.co.uk.... Min PS3 blev bestilt d. 30. december og jeg havde den d. 2. januar... Havde haft den d. 31. december, hvis det ikke havde været pga. helligdage!
Mht. spil så går der gerne en 3-4 arbejdsdage så har man dem. Sidst bestilte jeg en fredag og havde dem om onsdagen.
Jeg kan kun anbefale Amazon.co.uk, som nu har en PS3 til 289 igen, denne gang med Killzone 2!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Er der ikke nogle der kan anbefale et spil man bliver fanget af? Sådan et spil man først vil gennemføre før man stopper eller noget i den stil. For syntes virkelig at det er ved at blive kedeligt kun med FIFA  Tak på forhånd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dickhead20