|
CR9
|
|
Til PS3'en følger der et usb-kabel med som du kan lade controlleren op med.
Mange tak (; Kan det virkelig passe, at det koster 600 kr. for et ekstra joystick? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
motZ
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
Det er heller ikke en dualshock 3 controller..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
Har lige været inde og finde en Dualshock 3 controler (på før nævnte side) og den stå i 316,-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Det er heller ikke en dualshock 3 controller..
Det må dog stadig siges at være et kup - og umiddelbart gør det ikke noget for mig at de ikke ryster, så jeg er glad for tippet Drillo - dankewal 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
CR9
|
|
Jeg har fundet denne: DualShock 3 PS3 controller (PS3) på Amazon til cirka 250 kr. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
Jeg har fundet denne: DualShock 3 PS3 controller (PS3) på Amazon til cirka 250 kr.  Lød mere rigtigt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
Velbekomme 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CR9
|
|
PS3 80 GB HDMI-kabel Ekstra DualShock-controller Resistance 2 FIFA 09 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Beijing 2008 Inkl. moms + levering ---------------------------------------------- 3730 kr.Er det en fair pris? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
PS3 80 GB HDMI-kabel Ekstra DualShock-controller Resistance 2 FIFA 09 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Beijing 2008 Inkl. moms + levering ---------------------------------------------- 3730 kr.Er det en fair pris?  Det må man sige, den var ikke gået herhjemme. Du har også timet det godt. Pund er netop røget meget ned igen efter at have været på vej op.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
PS3 80 GB HDMI-kabel Ekstra DualShock-controller Resistance 2 FIFA 09 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Beijing 2008 Inkl. moms + levering ---------------------------------------------- 3730 kr.Er det en fair pris?  Ja, det er det sgu. Ud fra første øjekast ser det meget billigere ud, end i danske butikker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Det må man sige ja til... meget!  Hvad giver du for Beijing? Mener jeg har set det til 199 i butikkerne nemlig.
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
Njaourinho
|
|
Du kan vist få Beijing for under 100 kroner på Amazon.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|