|
Juller
|
|
En frygtelig tid? Jeg bestilte 2 spil fra Amazon den 29. dec og får dem den 7. januar.
2 dage er da ingenting?
Nej, men ved mig gik der også 2 uger!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JessThorup-FAN
|
|
Både sjovt og nedern på samme tid? :S Men var det pga guitaren var svær at spille på? Har kun prøvet det én gang, og der havde jeg godt nok svært ved at styre den guitar  Nej kunne godt finde ud af det med guitaren, det var bare ikke trådløs. Jeg bevæger mig nemlig meget rundt når jeg spiller, kan godt lide at føre rytmen ud af kroppen, du ved - rokke med på musikken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Okay.. Det er til PS3, så det betyder ikke noget, men tak for hjælpen  Andre der har erfaringer med Guitar Hero?? 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
JessThorup-FAN
|
|
Jeg har haft, men spiller ikke så meget mere, som sagt var jeg ikke god til det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fink
|
|
Nogen som har prøvet den nye LOTR demo? har lige hentet den til Xbox360. Det er faktisk ret underholdende
|
|
|
|
|
|
"Pain is temporary, glory...lasts forever!" -George Best
|
|
|
|
|
vuson
|
|
Hva går det ud på?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fink
|
|
I demoen kan man prøve at være de forskellige klasser indenfor menneskene. F.eks. Normal fodkriger, bueskytte og Mage. så kæmper du mod orcer og til sidst leger du lidt med Sauron og kan prøve at være et par heroes.
|
|
|
|
|
|
"Pain is temporary, glory...lasts forever!" -George Best
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Så ankom en PS3 også til min adresse!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Så ankom en PS3 også til min adresse!!!  Fedt mand  Men må advare dig. Du ser nok ikke dagslys resten af ugen, så tænd en lampe inden du går igang 
|
|
|
|
|
|
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994 Last Man Standing sæson 2: Philips Last Man Standing sæson 3: Korzika
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Sikke da en heldig kartoffel du er. Får lov til at være på arbejde en hel dag, hvor du opbygger en spænding til du kommer hjem - forventningens glæde er den største 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonem
|
|
Drenge jeg har to little big planet spil og det nye motorstorm pasific rift nogen interresede? de er helt nye har også bad company og farcry 2 i kan få et spil for cirka 350
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Drenge jeg har to little big planet spil og det nye motorstorm pasific rift nogen interresede? de er helt nye har også bad company og farcry 2 i kan få et spil for cirka 350
For det første er det på ingen måde billigt, overhovedet, og for det andet må man ikke sælge ting og sager, her på siden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szczesny
|
|
Haha... Ja det er godt nok noget af et kup - lol! Er der i øvrigt nogen der har erfaringer med cdon.com? pft 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonem
|
|
eller 300 det koster 550 i dk
|
|
|