|
Dasmessi
Gæst
|
|
Jeg har klaret missionen nu, drenge. Fulgte efter ham, og så kom rockerne og dem nakkede jeg med UZI, så var den klaret. Btw: Er der en der kan forklare mig hvad dette betyder? Hentede nogen snydekoder igår på Snyd.dk Der står længere nede: ''Bemærk! Brugen af visse koder kan føre til at GTA 4 Achievements ikke kan opnås. Derfor frarådes det at gemme spillet efter man har brugt koder'' Hvad vil det sige???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
gælder kun XBOX... så der sker ikke noget ved at bruge dem til ps3...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
gælder kun XBOX... så der sker ikke noget ved at bruge dem til ps3...
Pyha! Vil sku ikke have der sker noget med GTA  . Der kan man bare se. Endnu en ulemp ved Xbox  Bee: Er du rig eller hvad? Syntes f**** du bestiller mange spil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
men hvad skal du bruge koder til da.. det er først til når spillet er gennemført jo..
haha definer rig... jeg har hvert fald penge nok.. hehe.. men saints row har jeg jo så også måtte aflevere 2 spil for.. oktober/november/december er jo også lige den månede hvor alle de gode spil udkommer.. inden fifa var mit sidste spil GTA som kom tilbage i slutningen af april jo..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
men hvad skal du bruge koder til da.. det er først til når spillet er gennemført jo..
haha definer rig... jeg har hvert fald penge nok.. hehe.. men saints row har jeg jo så også måtte aflevere 2 spil for.. oktober/november/december er jo også lige den månede hvor alle de gode spil udkommer.. inden fifa var mit sidste spil GTA som kom tilbage i slutningen af april jo..
Hehe, ok. Det var fordi jeg bare prøvede en enkelt kode igår. Super GT bilen. Sku bare se hvordan det var. Bruger dem selvfølgelig når det er gennemført. Hvilke har du byttet med i EB games?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
tiger woods 08 og og formula one: championship edition...  ekspedienten gik helt amok over jeg gav dem formula one som åbenbart er syyyygt efterspurgt endnu 2 år efter det kom ud  ja det var sgu ligefør hun tog mig med ud bagved  haha... og hun var faktisk en sød lille tøs hende der..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
tiger woods 08 og og formula one: championship edition...  ekspedienten gik helt amok over jeg gav dem formula one som åbenbart er syyyygt efterspurgt endnu 2 år efter det kom ud  ja det var sgu ligefør hun tog mig med ud bagved  haha... og hun var faktisk en sød lille tøs hende der.. Hah  , din lille frækkert Beee. Hvad kommer du så af med ialt?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
149,- det er jo et tilbud de kører.. kom med 2 spil og 149 for saints row i EB games.. tror det er sidste dag i dag..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
149,- det er jo et tilbud de kører.. kom med 2 spil og 149 for saints row i EB games.. tror det er sidste dag i dag..
Okay, men venter bare til det falder længere ned i pris. Tror jeg henter det til jul. Der er det billigt. Eller Januarudsalg.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mac
|
|
Damn, udkommer Saint's Row i morgen? Havde ellers regnet med, at besøge EB Games i morgen. Men det er så nok for sent nu :-(
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
du kan altid prøve jo  det er vel et forsøg værd..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
hvad synes i man kan forlange for en PS2 Slim, med 7" skærm, boot-chip og en masse spil. Dog er alle spillene ikke ægte.
Tvivler på det er lovligt at snakke om boot-chips og uægte spil, herinde  Der kan man bare se. Endnu en ulemp ved Xbox  Ulempe? Nej - achievements er langt fra en ulempe, tværtimod. Det er sgu meget sjovt med dem. De er desuden virkeligt populære, og vel også grunden til at Sony er kommet med 'Trophies'.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 16 Okt 2008, 23:30 af Gosser »
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
det er jo ikke ulovligt at have boot-chip i en playstation? Nej, men det er vel ulovligt at have den, for at kunne spille piratkopierede spil.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
måske du ikke skal fortsætte med at spørge  hehe.. ellers kan du ligeså godt spørge om der er nogen der har en crack fil til dit nyligt downloade Football manager 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
kan du selvfølgelig have ret i. men har du ikke en idé, om hvad jeg kan forlange for den  ? Tror ikke du forstod mit tidligere indlæg: "Tvivler på det er lovligt at snakke om boot-chips og uægte spil, herinde" Så derfor har jeg selvfølgelig ikke i sinde, at prøve at fastsætte en pris.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|