|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Ja da ..  kan man da håbe.. Eller bare bestille det på det rigtige tidspunkt  Desuden kommer Manager osse her snart så der skal osse lige ligges lidt penge
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
nårh ja manager sgu da.. jamen så kan jeg måske vente til det nye år.. heh.. så der er jo massere af se til... så kommer det nye Need For Speed også snart.. så der går sgu nok et stykke tid med saints row..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
nårh ja manager sgu da.. Haha du siger bare ikke du lige havde glemt alt om Manager 09 vel? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
nej jeg vil ikke sige jeg havde glemt det  tænkte bare ikke lige over det.. det er jo en xbox 360 / ps3 / Wiii tråd, så tænkte ikke på pc afdelingen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
Nogle som vil foreslå noget godt internet ?
Jeg skal bruge det til at spille over nettet med min xbox 360 ...
Hilsen
Mikkel .
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Beee
|
|
hvad er der galt med det internet du har nu ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
hvad er der galt med det internet du har nu ?  jeg har et internet som ikke kan bruges til det ... Har internet fra 3 .. Da jeg har brugt det til gymnasie tiden .. det er jo bare et usb stik man sætter i sin computer , det har ikke en udgående ting ...
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Beee
|
|
ahhh  men kan man ikke købe en 3 router ? mener jeg da en af mine venner snakkede om ? men ellers er full-rate billigt til de hastigheder de har.. men så skal du ha' dig en router ved siden af  medmindre du kun skal bruge det net til din xbox...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Cybercity er osse pænt billigt i forhold til hastighederne .. Der er jo ved at være så meget så man ska bare kigge lidt rundt så ska man sgu nok finde noget 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
Er der en venlig sjæl der kan forklare, hvorfor der i sin ''Download Management'' på PS3 ofte, står: ''Afventer download''?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
evt. hvis du er ved at hente 2 ting ned.. da den kun kan hente 1 af gangen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
evt. hvis du er ved at hente 2 ting ned.. da den kun kan hente 1 af gangen...
Har kun PES 2009 demoen igang. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
hmm okay.. ja så kan det kun være hvis du er i gang med At spillet et andet spil  så det ved jeg ikke hvorfor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dasmessi
Gæst
|
|
hmm okay.. ja så kan det kun være hvis du er i gang med At spillet et andet spil  så det ved jeg ikke hvorfor Spiller imens den henter. Måske nedsættes den der? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
stopper den helt faktisk, alt efter om du er connected til nettet mens du spiller..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|