home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:01:40 Broen13 Blogs #44 Youth to Gold
I går kl. 19:58:29 Broen13 Blogs [22] Mit AS Roma-event...
I går kl. 10:39:42 Broen13 Klubsøgnin... FC Schalke 04
25 Feb 2026, 22:31 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
25 Feb 2026, 08:05 Broen13 Klubsøgnin... Chivas Guadalajara
24 Feb 2026, 15:32 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
24 Feb 2026, 10:11 Broen13 Challenges Nationalitetsudfordring
Antal Registrerede Brugere: 23309
  0 Brugere, 493 Gæster Online.

Nyeste Bruger: nishapatel
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 229 230 [231] 232 233 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 371608 gange)
Ostehaps
Reserveholdsspiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #3450: 06 Sep 2008, 16:33 »

Er der nogen der kan give nogle forslag til spil, som ikke koster alverden? Smiley

Jeg kan godt lide sportsspil, og det skal ikke være bilspil eller skydespil.. Wink

Pro Evolution Soccer 2008 er det bedste grafikste fodbold spil på markedet og det koster ikke så meget.
Det er fantakisk til Ps2 og må være endnu bedre til Xbox 360.

Chakana
Manager

« Svar #3451: 06 Sep 2008, 16:39 »

Men jeg kan ikke lide det med at de ikke har licens til rigtige klubnavne osv. det lyder mærkeligt, men kan bedst lide det som FIFA. Smiley
Har fundet ud af at FIFA 08 koster 123,- Thumbs Up

Arsenal Football Club

Ostehaps
Reserveholdsspiller

« Svar #3452: 06 Sep 2008, 16:47 »

Men jeg kan ikke lide det med at de ikke har licens til rigtige klubnavne osv. det lyder mærkeligt, men kan bedst lide det som FIFA. Smiley
Har fundet ud af at FIFA 08 koster 123,- Thumbs Up
ja, det er mega øv, men jeg synes det er grafikes er så mange gange bedre end FIFA så det vær at leve med underlige klubnavne. Og jeg mener at det nye spil er der købt licens til "The Big Four" så man kan ikke gå helt galt i byen.  Wink

Gosser
Manager

« Svar #3453: 06 Sep 2008, 17:05 »

det er da klart en ps3 er dyrere  Huh
der er også indbygget blue-ray afspiller, som nok lige nu er den bedste på market Shockeret

og det med xbox er bedst er noget fis ticked off
de er lige gode, grafik mæssigt er de på samme niveau  Wink
får nogle af de samme spil, det man skal se på er de spil som kommer eksklusivt
til hver maskine og vælge efter de spil Peace

skal så også lige siges at ps3 ikke har vist sin fulde kræft hvad angår grafik Thumbs Up
og kig så også på at Xbox lider under RROD (red ring of death)

Xbox 360 er bedst, hvis man ser bort fra Blu-Ray. Controlleren er for klasser over Sonys Dual Shock 3, Marketplace er så meget bedre en PS Store, online-delen (Xbox Live) er lettere, mere overskuelig og generelt bare bedre end PS Network.

Desuden er det sidste du siger, virkeligt noget fis. ATI Xenos (Xbox 360s GPU) er mindst ligeså godt, som NVIDIA/SCEI RSX (PS3s GPU) - så hvis PS3 ikke har vist den bedste grafik endnu, så har Xbox 360 heller ikke!

Du siger desuden at Xbox 360 lider under RROD. Det har konsollen gjort, men du får ikke RROD på de nye Xbox 360'ere. Skulle det ske, så er det heller intet problem. Microsoft har forlænget garantien på Xbox 360 med RROD til 3 år - så hvis du får problemet, ringer du bare til Microsoft, og du får den afhentet på din adresse af UPS.

Konklusion: Vælg Xbox 360, medmindre du er Playstation fanboy, ser meget film (og derfor vil have Blu-Ray), eller ikke kan leve uden titler, som Gran Turismo, Metal Gear Solid og Little Big Planet.

Eneste minus ved Xbox 360 er at den larmer lidt - det kan man dog nemt leve med, da maskinen er så lækker (og billig).

Skal lige siges at jeg har begge maskiner, og derfor ikke er decideret fanboy.
« Seneste Redigering: 06 Sep 2008, 17:56 af Gosser » Logged

Yessir
Manager

« Svar #3454: 06 Sep 2008, 17:10 »

Du siger desuden at Xbox 360 lider under RROD. Det har konsollen gjort, men du får ikke RROD på de nye Xbox 360'ere. Skulle det ske, så er det heller intet problem. Microsoft har forlænget garantien på Xbox 360 med RROD til 3 år - så hvis du får problemet, ringer de bare til dig, og du får den afhentet på din adresse af UPS.

Det fandme god stil. Gid det var sådan med alle garantier  Tunge

Ostehaps
Reserveholdsspiller

« Svar #3455: 06 Sep 2008, 17:13 »

Xbox 360 er bedst, hvis man ser bort fra Blu-Ray. Controlleren er for klasser over Sonys Dual Shock 3, Marketplace er så meget bedre en PS Store, online-delen (Xbox Live) er lettere, mere overskuelig og generelt bare bedre end PS Network.

Desuden er det sidste du siger, virkeligt noget fis. ATI Xenos (Xbox 360s GPU) er mindst ligeså godt, som NVIDIA/SCEI RSX (PS3s GPU) - så hvis PS3 ikke har vist den bedste grafik endnu, så har Xbox 360 heller ikke!

Du siger desuden at Xbox 360 lider under RROD. Det har konsollen gjort, men du får ikke RROD på de nye Xbox 360'ere. Skulle det ske, så er det heller intet problem. Microsoft har forlænget garantien på Xbox 360 med RROD til 3 år - så hvis du får problemet, ringer de bare til dig, og du får den afhentet på din adresse af UPS.

Konklusion: Vælg Xbox 360, medmindre du er Playstation fanboy, ser meget film (og derfor vil have Blu-Ray), eller ikke kan leve uden titler, som Gran Turismo, Metal Gear Solid og Little Big Planet.

Eneste minus ved Xbox 360 er at den larmer lidt - det kan man dog nemt leve med, da maskinen er så lækker (og billig).

Hold da kæft et fedt indlæg det har HELT ændret mit syn på den sag. Men hvor meget koster det at spille online på xbox??
Men en ting jeg ikke kan lig ved dit indlæg er at nu er helt på bare bund igen.  Wink

Chakana
Manager

« Svar #3456: 06 Sep 2008, 17:36 »

Jeg overvejer meget at købe, Grand Theft Auto IV, og er der nogle af jer som har erfaringer med det? Wink

Arsenal Football Club

Yessir
Manager

« Svar #3457: 06 Sep 2008, 17:43 »

Jeg overvejer meget at købe, Grand Theft Auto IV, og er der nogle af jer som har erfaringer med det? Wink

53 sider i sin egen tråd, får mig til at tro det http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=7721.0

Demonwar
Reserveholdsspiller

« Svar #3458: 06 Sep 2008, 17:50 »

jeg vil godt have en grund til xbox er bedst Huh
du siger dens controller er klasser over sonys ? hvad er det for noget fis  ticked off
jeg syntes faktisk det lige er omvendt. jeg syntes xboxs controlleren er uoverskulig Ubeslutsom
det har simplet hen noget med smagssag at gøre.

det med ps3 ikke har vist hvad den kan er ikke noget fis.
Ledende Designere for Naughty Dog: Richard Lemarchand
fortæller selv at ingen har fundet ud af at udnytte ps3 fuldt ud
og Uncharted kun bruger 50% af hvad ps3 kan.  det samme siger Dan Sutton som arbejder på Saint row2
at ps3 er urolig svær at arbejde med og derfor har ingen udnyttet den fuldt ud i nu Wink

Det med RROD viste jeg faktik ikke så tak for oplysningen. jeg trækker mine ord tilbage Smiley

og hvad er det for en konklusion crazy
 "Vælg Xbox 360, medmindre du er Playstation fanboy, ser meget film"
det har ikke en skid med det at gøre Huh jeg valgte min ps3 fordi der næsten ikke
er nogen eksklusivt på xbox der tiltaler mig. (untagen fable 2)
og vælge ps3 har da ikke noget at gøre med om man er fanboy. måske for nogle, men ikke alle.

Peace

Niszen
Reserveholdsspiller

« Svar #3459: 06 Sep 2008, 17:52 »

Er der nogen der kan give nogle forslag til spil, som ikke koster alverden? Smiley

Jeg kan godt lide sportsspil, og det skal ikke være bilspil eller skydespil.. Wink

Kan selv anbefale FIFA 08, NHL 08, Madden NFL 08.

Manchester United
Odense Boldklub

Gosser
Manager

« Svar #3460: 06 Sep 2008, 17:53 »

Det fandme god stil. Gid det var sådan med alle garantier  Tunge

Haha, ja ikke? Wink

Hold da kæft et fedt indlæg det har HELT ændret mit syn på den sag. Men hvor meget koster det at spille online på xbox??
Men en ting jeg ikke kan lig ved dit indlæg er at nu er helt på bare bund igen.  Wink

Hehe Smiley

Det koster normalt 500,- for 12 måneder, men lad være med at køb det til den pris. På nettet (bl.a. Gamehubs.com) kan det fås til omkring 275,- og ofte bliver koden (som bare skal indtastes på Xbox'en), sendt til din mail.

Gosser
Manager

« Svar #3461: 06 Sep 2008, 17:56 »

jeg vil godt have en grund til xbox er bedst Huh
du siger dens controller er klasser over sonys ? hvad er det for noget fis  ticked off
jeg syntes faktisk det lige er omvendt. jeg syntes xboxs controlleren er uoverskulig Ubeslutsom
det har simplet hen noget med smagssag at gøre.

det med ps3 ikke har vist hvad den kan er ikke noget fis.
Ledende Designere for Naughty Dog: Richard Lemarchand
fortæller selv at ingen har fundet ud af at udnytte ps3 fuldt ud
og Uncharted kun bruger 50% af hvad ps3 kan.  det samme siger Dan Sutton som arbejder på Saint row2
at ps3 er urolig svær at arbejde med og derfor har ingen udnyttet den fuldt ud i nu Wink

Det med RROD viste jeg faktik ikke så tak for oplysningen. jeg trækker mine ord tilbage Smiley

og hvad er det for en konklusion crazy
 "Vælg Xbox 360, medmindre du er Playstation fanboy, ser meget film"
det har ikke en skid med det at gøre Huh jeg valgte min ps3 fordi der næsten ikke
er nogen eksklusivt på xbox der tiltaler mig. (untagen fable 2)
og vælge ps3 har da ikke noget at gøre med om man er fanboy. måske for nogle, men ikke alle.

Peace

Det er ikke for sjov, at Xbox 360 controlleren er kåret til den bedste Wink Men ja, det er en smagssag. Jeg siger bare, at har man først spillet med dén controller, er det virkelig ikke samme gode oplevelse, når man spiller med Dual Shock 3.

Mht. konklusionen, så skriver jeg jo netop også, at man skal vælge ud fra eksklusive titler.

Niszen
Reserveholdsspiller

« Svar #3462: 06 Sep 2008, 17:56 »

Det med at i siger at den lider af RROD er noget vrøvl.
Har haft min Xbox 360 siden December nu og jeg har ikke fået RROD. Min ven som har haft den siden Maj 2007 har heller ikke fået RROD.
Pas ordentligt på den og der sker ikke noget.

Manchester United
Odense Boldklub

Demonwar
Reserveholdsspiller

« Svar #3463: 06 Sep 2008, 18:04 »

Det er ikke for sjov, at Xbox 360 controlleren er kåret til den bedste Wink Men ja, det er en smagssag. Jeg siger bare, at har man først spillet med dén controller, er det virkelig ikke samme gode oplevelse, når man spiller med Dual Shock 3.

Mht. konklusionen, så skriver jeg jo netop også, at man skal vælge ud fra eksklusive titler.

det kan godt være den er blevet kåret til den bedste men ikke hos mig Grin
og syntes ikke man kan sætte controller op mod hinanden, det har for meget med ens smagssag at gøre Thumbs Up

og mht. din konklusion så syntes jeg bare det første var noget pis og skrive Peace

Demonwar
Reserveholdsspiller

« Svar #3464: 06 Sep 2008, 18:08 »

Det med at i siger at den lider af RROD er noget vrøvl.
Har haft min Xbox 360 siden December nu og jeg har ikke fået RROD. Min ven som har haft den siden Maj 2007 har heller ikke fået RROD.
Pas ordentligt på den og der sker ikke noget.

det er ikke vrøvl det jeg siger Peace
xbox lider under RROD (eller har gjort)
men i to er måske nogle af dem som er så heldige ikke at få RROD Thumbs Up

Sider: 1 ... 229 230 [231] 232 233 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010