home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 768 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 192 193 [194] 195 196 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 330255 gange)
Buschaka
Landsholdsspiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2895: 25 Maj 2008, 19:56 »

Hvad er det?
en "antenne" så at sige med et trådløs netkort, så det er noget med at sætte sin router og ps3 op til at ku kommunikere sammen

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Thore
Manager

« Svar #2896: 25 Maj 2008, 23:54 »

Mens jeg venter på en CPU til min computer, fik jeg prøvet en del demoer til PS3..

Overlord raising hell:
Hvad sker der lige for super nice spil? Man styre en ond overlord der har en masse minions til rådighed, også skal der ellers bare skabes kaos. Det er en dejlig enkel styring, der gør det til en fryd at smadre hobitter.
Humoren er egentlig også udemærket. Helt sikkert et spil jeg skal have fat i.

The bourne conspiracy:
Det er jo nærmest en hel action film de har skabt her. Jeg kan ikke bestemme mig for om det er godt eller ej, men man får i hvert falde følelsen af en hollywood action film når man spiller det her. Det skal prøves.

Haze:
Siger folk ikke at Haze skulle være så godt? Jeg blev godt nok skuffet, kastede mig ud i co-op med en mate, og hold op hvor var det intetsigende, vi kunne hurtig blive enig om at Resistance: Fall of men var noget sjovere (glæder mig til 2'eren  Smiley)

Dark Sector:
Igen en lidt skuffende demo, selve ide'en og stemningen er vel fin nok, men action sekvenserne sagde mig bare ikke synderligt.

Iron Man:
Et superhelte spil der rent faktisk er sjovt ! Nå nu filmen var rigtig nice, så er det jo fedt, at spillet er noget værd også. Det kan godt være jeg ikke vil bruge 500 kr. på det, men når det kommer ned på en 200, så skal det købes.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager

« Svar #2897: 26 Maj 2008, 10:01 »

Haze har fået lorteanmeldelser, for at sige det mildt Smiley

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #2898: 26 Maj 2008, 11:00 »

Det synes jeg lå i luften efter Demoen, den skuffede mig FÆLT. Den lå ikke engang i nærheden af de andre FPS-spil der er på markedet. Jeg køber Buzz Quiz TV i stedet, det er næsten bedre grafisk crazy

Echoes, Silence, Patience and Grace

Mark-Kerr
Juniorspiller
**

« Svar #2899: 26 Maj 2008, 11:08 »

Nogen som er interesseret i at købe en PS3 ?? helt ny, det var simpelthen et fejlkøb:(

Prisen er 3000, der følger 2 spil med og så 1 stick og hva der ellers hører med til start pakken..
Spillende er Splinter cell og Drakes fortune..

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #2900: 26 Maj 2008, 11:42 »

Hvilke spil kan i anbefale til Wii? :b

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #2901: 26 Maj 2008, 19:29 »

Hvilke spil kan i anbefale til Wii? :b
mario cart helt 100
No more heroes, også sjovt
og så helt sikkert Super smash bros. Brawl tror jeg bliver genialt

Thore
Manager

« Svar #2902: 26 Maj 2008, 19:57 »

Haze har fået lorteanmeldelser, for at sige det mildt Smiley

Har jeg så ikke læst  Smiley
Har bare hørt de høje forventninger til spillet, så regnede med demoen ville være nice, men vi blev godt nok skuffet Skuffet

I øvrigt nogen herinde der kender nogle gode multiplayer spil hvor man kan være 4 spiller?
Der bliver gamet utrolig meget Smackdown vs. raw og Fifa herude ved mig, da man jo kan være 4 spiller. Ellers har jeg også resistance, men fortrækker selvfølgelig et spil som FIFA hvor skærmen ikke bliver delt op. Selvom jeg har et 47 tommer tv, så er det lige småt nok når det bliver delt op i 4, som for eksempel i resistance.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #2903: 26 Maj 2008, 19:58 »

hmm så tror jeg sku ikke jeg gider købe Haze alligevel..

Nogen der har nogle gode spil tips til PSP???

Gosser
Manager

« Svar #2904: 27 Maj 2008, 17:53 »

Nu fik jeg så selv prøvet demoen af Haze, og synes da det er et fint spil. Ikke nogen perle, men bestemt heller ikke dårligt imo. En hurtig vurdering, udelukkende på baggrund af demoen, siger 7,5-8/10.

Tror godt det kunne gå hen og blive fint, i det fulde spil. Et spil jeg tror jeg skal have, når det vel og mærke bliver billigt.

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #2905: 28 Maj 2008, 07:25 »

Nogen som er interesseret i at købe en PS3 ?? helt ny, det var simpelthen et fejlkøb:(

Prisen er 3000, der følger 2 spil med og så 1 stick og hva der ellers hører med til start pakken..
Spillende er Splinter cell og Drakes fortune..
Hm, ved ikke - jeg tror måske jeg vil gå ned og betale 2300.- Så er det en deal? Opstemt

I ain't playin', nigga

Thore
Manager

« Svar #2906: 28 Maj 2008, 13:13 »

Nu fik jeg så selv prøvet demoen af Haze, og synes da det er et fint spil. Ikke nogen perle, men bestemt heller ikke dårligt imo. En hurtig vurdering, udelukkende på baggrund af demoen, siger 7,5-8/10.

Tror godt det kunne gå hen og blive fint, i det fulde spil. Et spil jeg tror jeg skal have, når det vel og mærke bliver billigt.

Jeg syntes godt nok det er dårligt, altså et 7 tal kan det vel godt få.. men sammenlignet med Resistance når man skal spille co-op, så syntes jeg godt nok ikk at Haze er særlig spændende.

Gosser
Manager

« Svar #2907: 02 Jun 2008, 20:26 »

Nå, vi må i gang med noget mere konsolsnak.

Skal i have nogle spil i denne måned? Selv har jeg lige bestilt Alone in the Dark (til Xbox 360) og Battefield: Bad Company (til Playstation 3), på gamehubs.com

Aner faktisk ikke særlig meget om Alone in the Dark, men har set nogle tech-videos, og der ser det da ganske godt ud. Jeg har fået adgang til BF:BC demoen, og dette virker også udmærket.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #2908: 03 Jun 2008, 00:21 »

Jeg har lige købt Race Driver: GRID! Daaaaayyymn! Det er fedt! Det er det bedste bilspil jeg har prøvet MEGET længe! Bedre end Gran Turismo, eller ihvertfald den nye prolog... Wink

Det er klart anbefalelsesværdigt ... Jeg har godt nok kun spillet det idag.(Efter solnedgang self. man skal jo nyde sommeren mens den er her...) Wink

Men virkelig, hvis nogle står og gerne vil have et nyt spil, så er dette klart anbefalelsesværdigt ... Jeg ved at det også er godt til Xbox360 da et par af mine venner har spillet det dertil... Wink Jeg spiller selv på PS3... Smiley

Fortsat god sommer... Og lad os så lige håbe på bare et par regnvejrsdage, så græsset kan få vand til boldspil, og vi kan have en undskyldning for at lukke os inde med vores konsoller... Opstemt

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Thore
Manager

« Svar #2909: 03 Jun 2008, 23:51 »

Jeg syntes nu Race Driver stinker  Smiley Nu har jeg kun prøvet demoen, men den føltes lige så arkade agtig som Ridge Racer, også er det altså skidt !

Eller skal jeg vidst kun have købt Metal Gear Solid, forhåbentlig lever det op til forventningerne  Smiley

Sider: 1 ... 192 193 [194] 195 196 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010