|
Fredi
|
|
Nu har jeg fået købt sony's officielle HDMI- kabel. Jeg sætter det til min playstation 3 og så op i mit fladskærms tv. Når jeg tænder playstation uden noget spil i kommer der noget tekst frem. Der står nogenlunde: en tilgængelig HDMI-enhed blev fundet. Ønsker du at benytte video og audio ved hjælp af HDMI ? ja eller nej. så trykker jeg ja og så bliver skærmen helt sort. det sagde manden nede i fona også men jeg har glemt hvad man så skal gøre . er der nogen der kan hjælpe mig ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@lex :b
|
|
Mit råd er at du giver £5 ekstra, og får det sendt med UPS Express. Har nemlig ikke oplevet at skulle betale told, såfremt det er sendt med det. Desuden får du dit spil meget hurtigere!
Tak . Det tror jeg , at jeg prøver 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Så har jeg endelig fået anskaffet mig en Xbox 360
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Er der nogen der har handlet hos www.shopto.net før ? De har nemlig fri fragt  Jeg har! Helt klart en af mine foretrukne engelske online-shops. Men er du sikker på der også er fri fragt til Danmark?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
@lex :b
|
|
Jeg har! Helt klart en af mine foretrukne engelske online-shops. Men er du sikker på der også er fri fragt til Danmark?
Nej , det var der faktisk ikke  Kan du så anbefale en anden side ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Juller
|
|
Nogle der ved om GT 5 også udkommer til Xbox 360
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fredi
|
|
Nu har jeg fået købt sony's officielle HDMI- kabel. Jeg sætter det til min playstation 3 og så op i mit fladskærms tv. Når jeg tænder playstation uden noget spil i kommer der noget tekst frem. Der står nogenlunde: en tilgængelig HDMI-enhed blev fundet. Ønsker du at benytte video og audio ved hjælp af HDMI ? ja eller nej. så trykker jeg ja og så bliver skærmen helt sort. det sagde manden nede i fona også men jeg har glemt hvad man så skal gøre . er der nogen der kan hjælpe mig ? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Det var så tredje gang. Mon ikke folk havde hjulpet, hvis de kunne?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fredi
|
|
Det var så tredje gang. Mon ikke folk havde hjulpet, hvis de kunne?
det ved jeg virkelig ikke. det kunne være folk ikke havde set det og det haster rimelig meget !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
@Fredi Har ikke hørt om at skærmen skulle blive sort, jeg satte bare mit til, også fungerede det fint.
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
Fredi
|
|
@Fredi Har ikke hørt om at skærmen skulle blive sort, jeg satte bare mit til, også fungerede det fint.
hvad for et HDMI kabel har du ? og hvor har du købt det
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 06 Apr 2008, 20:25 af Fredi »
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
hvad for et HDMI kabel har du ? og hvor har du købt det
Jeg købte et i Bilka, men det burde ikke gøre en forskel overhovedet, medmindre dit HDMI kabel selvfølelig ikke virker. Men prøv og kig i din ps3 manual, der er også guide til hvordan sådan noget tilsluttes
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|