home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  1 Bruger, 582 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 300740 gange)
Thore
Manager

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #1635: 30 Dec 2007, 16:55 »

De mangler også NFL '08 Skuffet

Men der er vist noget med EA spil, har jeg ladet mig fortælle.

Ja okay det skal nok passe. Han kunne ikke svare på hvornår de fik FIFA på lager igen, men han vil sende en mail så snart der var nyt i sagen.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #1636: 30 Dec 2007, 19:23 »

Har klatret op i det højeste viewpoint hidtil i Assassin's Creed, et eller andet kirkespir i Acre, er du galt det er højt oppe  Opstemt
Det var satme et fedt leap of faith deroppe fra  Thumbs Up

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #1637: 30 Dec 2007, 19:43 »

Ja det kan jeg godt huske det viewpoint. Man sidder bare og synes man bliver ved og ved med at klatre op Opstemt Fik godt nok også et helt sus i maven ved, at hoppe ned derfra Smiley

Thore
Manager

« Svar #1638: 30 Dec 2007, 20:08 »

Ja det kan jeg godt huske det viewpoint. Man sidder bare og synes man bliver ved og ved med at klatre op Opstemt Fik godt nok også et helt sus i maven ved, at hoppe ned derfra Smiley

Ja man føler godt nok et lille sus i maven ved nogle af de view points der er i spillet  Smiley

Thore
Manager

« Svar #1639: 30 Dec 2007, 21:01 »

Jeg må indrømme jeg er ret betaget af Assassin's Creed lige nu. Men er det kun mig der sidder med en følse af, at en eventuelt 2'er bare kunne blive så meget bedre?
Altså det er jo tydligt at se hvordan spillet kan forbedres. Mere varierende investigation ville jo være et stort plus. Måske kunne det også blive lidt rollespils præget, med muligheden for opgradering af våben og evner.
Bare muligheden for at samle guldstykker sammen, også kunne købe nyt udstyr ville bestemt ikke være af vejen.
Nu har de jo det fysiske system på plads, så der skulle være tid til at forbedre spillet  Smiley

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #1640: 30 Dec 2007, 21:30 »

Jeg må indrømme jeg er ret betaget af Assassin's Creed lige nu. Men er det kun mig der sidder med en følse af, at en eventuelt 2'er bare kunne blive så meget bedre?
Altså det er jo tydligt at se hvordan spillet kan forbedres. Mere varierende investigation ville jo være et stort plus. Måske kunne det også blive lidt rollespils præget, med muligheden for opgradering af våben og evner.
Bare muligheden for at samle guldstykker sammen, også kunne købe nyt udstyr ville bestemt ikke være af vejen.
Nu har de jo det fysiske system på plads, så der skulle være tid til at forbedre spillet  Smiley

Hvad skulle 2'eren så hedde?

Assasins Creed(s) Peace

Echoes, Silence, Patience and Grace

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #1641: 30 Dec 2007, 21:33 »

Det er en trilogi Peace

Thore
Manager

« Svar #1642: 30 Dec 2007, 22:40 »

Hvad skulle 2'eren så hedde?

Assasins Creed(s) Peace

Et helt nyt navn måske  Wink

Det er en trilogi Peace

Så er det bare lige hvilken periode de næste spil vil omhandle, men det bliver i hvert falde spændende  Thumbs Up

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #1643: 31 Dec 2007, 11:09 »

Så er det bare lige hvilken periode de næste spil vil omhandle, men det bliver i hvert falde spændende  Thumbs Up

Det er netop det der er så genialt ved den historie, det kan foregå i stortset hvilken som helst periode det skulle være, dog synes jeg ikke der skal være for mange århundreder imellem, synes f.eks. at spillet mister lidt af charmen hvis vi når så langt hen at der er skydevåben med også.  Smiley

Jeg elsker det spil!  Kys

Lige da jeg købte min PS3 var det noget tyndt med gode spil, men de begynder så absolut at komme nu, så efterhånden er de 4999,- lagt godt ud... Wink

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #1644: 31 Dec 2007, 19:05 »

en skam man ikke kommer til at rende rundt med ham man nu er i byen når han ikke er plugget til maskinen, så man kunne lege lommetyv og alt det andet i nutidig by

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Thore
Manager

« Svar #1645: 01 Jan 2008, 12:18 »

Det er netop det der er så genialt ved den historie, det kan foregå i stortset hvilken som helst periode det skulle være, dog synes jeg ikke der skal være for mange århundreder imellem, synes f.eks. at spillet mister lidt af charmen hvis vi når så langt hen at der er skydevåben med også.  Smiley

Ja man må sige de har mulighed for at lave uendelig mange opfølger. Den "maskine" de jo har skabt i spillet, kan jo bruges til at finde eventyr frem fra alle verdenshjørner.

Don Abramovich
Manager

« Svar #1646: 01 Jan 2008, 12:33 »

Godt nytår, freaks!

Jeg har kigger lidt på en PS3, bare sådan for sjov og jeg fandt denne her på Amazon.com.

Men, kan man bruge en amerikansk PS3 her i Danmark? Jeg ved man ikke kunne med 2'eren, men måske kan man med 3'eren Smiley

Thore
Manager

« Svar #1647: 01 Jan 2008, 12:37 »

Godt nytår, freaks!

Jeg har kigger lidt på en PS3, bare sådan for sjov og jeg fandt denne her på Amazon.com.

Men, kan man bruge en amerikansk PS3 her i Danmark? Jeg ved man ikke kunne med 2'eren, men måske kan man med 3'eren Smiley

Det tror jeg godt du kan, altså nu kan man jo købe ps3 spil fra USA uden problemer, da der ikke er regionskode på mere.
Men om strømstikkene lige passer det ved jeg ikk, men det kan jo nok ordnes  Smiley

Don Abramovich
Manager

« Svar #1648: 01 Jan 2008, 12:39 »

Det tror jeg godt du kan, altså nu kan man jo købe ps3 spil fra USA uden problemer, da der ikke er regionskode på mere.
Men om strømstikkene lige passer det ved jeg ikk, men det kan jo nok ordnes  Smiley
Så må jeg bare finde et eller andet strøm halløj Tunge

Men 5400 kr. for PS3 med 80 GB, Motorstorm og en controller er nu ikke særlig dyrt synes jeg ikke Wink

Thore
Manager

« Svar #1649: 01 Jan 2008, 12:44 »

Så må jeg bare finde et eller andet strøm halløj Tunge

Men 5400 kr. for PS3 med 80 GB, Motorstorm og en controller er nu ikke særlig dyrt synes jeg ikke Wink

Hvad for en pris er det du mener?
Altså den i dit link koster vel kun omkring 2500 kr.

Sider: 1 ... 108 109 [110] 111 112 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010