home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 656 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 298586 gange)
Gosser
Manager

Sv: Playstation 3 & Xbox 360
« Svar #1215: 20 Nov 2007, 17:56 »

Ville helt klart vælge Xbox 360. Den er nu noget bedre end PS3 imo.

Rossonero
Gæst

« Svar #1216: 20 Nov 2007, 17:58 »

Kommer stærkt an på hvilke joystick man foretrækker - ihvertfald med mig! Tunge

Kan meget bedre lide Playstation 3's joystick modeller, da de er nogenlunde små, og nemme at styre. Tunge

Gosser
Manager

« Svar #1217: 20 Nov 2007, 18:01 »

Her er jeg meget, meget, uenig Wink Xbox 360 joysticket er så meget bedre, og er også blevet kåret som det bedste. Virkelig dejlig joystick.
« Seneste Redigering: 20 Nov 2007, 18:03 af Gosser » Logged

@lex :b
Førsteholdsspiller

« Svar #1218: 20 Nov 2007, 18:22 »

Jeg ville også klart vælge en Xbox 360 Smiley

Synes at der kommer mange flere fede spil til den .

Men de kan vel nogenlunde det samme , en PS3 er bare meget dyre !

Simoni
Førsteholdsspiller

« Svar #1219: 20 Nov 2007, 18:30 »

Ahhh!!! DEN FORBANEDE TOLD!! Utroligt at de i det mindste ikke kan få fingeren ud og få sendt det spil videre. Skuffet 

Mht. joystick vil jeg også klart sige at Xbox's controller er langt langt bedre.. Ligger meget bedre i hånden, efter min mening ihvertfald.

Thore
Manager

« Svar #1220: 20 Nov 2007, 18:35 »

Her er jeg meget, meget, uenig Wink Xbox 360 joysticket er så meget bedre, og er også blevet kåret som det bedste. Virkelig dejlig joystick.

Jeg vil nu også sige at playstation har klart det bedste joystick, bryder mig slet ikke om det til xbox. Men det er måske også fordi man har brugt et playstation stik i en 12-13 år efterhånden  Wink

Men de kan vel nogenlunde det samme , en PS3 er bare meget dyre !

host Blue-ray afspiller host. Hvis man er film nørd er den i hvert falde rigeligt de ekstra penge værd  Smiley

Men ja i brund og grund er det jo meget det samme, det med spillene vil altid være en smags sag.
Man skal se på hvad for en maskine der passer bedst til ens behov, også træffe en beslutning derud fra  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Niko
Gæst

« Svar #1221: 20 Nov 2007, 19:16 »

Det kommer nu også til PC på et tidspunkt  Smiley

Altså jeg kender nogle stykker der har en xbox, men for mig var valget klar, selvfølgelig en playstation 3. Jeg har prøvet en xbox, men den kommer slet ikke op siden af playstation 3  Smiley
Plus de eksklusive titler på ps3 også tiltaler mig utrolig meget.

Thore har talt. Smiley

Jeg har også alt hvad der står Playstation på. Har sgu snart spillet i 7 år. Xbox er jeg heller ikke så god til.  Forlegen Smiley

Førsteholdsspiller

« Svar #1222: 20 Nov 2007, 19:20 »

Jeg vil nu også sige at playstation har klart det bedste joystick, bryder mig slet ikke om det til xbox. Men det er måske også fordi man har brugt et playstation stik i en 12-13 år efterhånden  Wink

host Blue-ray afspiller host. Hvis man er film nørd er den i hvert falde rigeligt de ekstra penge værd  Smiley

Men ja i brund og grund er det jo meget det samme, det med spillene vil altid være en smags sag.
Man skal se på hvad for en maskine der passer bedst til ens behov, også træffe en beslutning derud fra  Smiley

Når ja , Blue-ray havde jeg glemt , men det er jo ikke alle der har brug for det , og så kan man jo lige så godt spare næsten 1500 kr .

Niicklas12
Ynglingespiller

« Svar #1223: 20 Nov 2007, 19:23 »

Når ja , Blue-ray havde jeg glemt , men det er jo ikke alle der har brug for det , og så kan man jo lige så godt spare næsten 1500 kr .

Nej, men vi kan jo håbe at alle FÅR brug for det Opstemt for det er super kvalitet.. altså blue-ray Wink

Førsteholdsspiller

« Svar #1224: 20 Nov 2007, 19:23 »

Thore har talt. Smiley

Jeg har også alt hvad der står Playstation på. Har sgu snart spillet i 7 år. Xbox er jeg heller ikke så god til.  Forlegen Smiley

Hvordan kan man ikke være godt til Xbox når man er god til Playstation ?

Hvis du mener jotsticket , så er det jo bare et spørgsmål om tilvæning . Eller det er det i mine øjne  Wink

Førsteholdsspiller

« Svar #1225: 20 Nov 2007, 19:28 »

Nej, men vi kan jo håbe at alle FÅR brug for det Opstemt for det er super kvalitet.. altså blue-ray Wink

Hvis vi nu forstiller os at DVD udgår om fem år og overtages af Blue-ray , så skal man jo alligevel til at købe en ny konsol , da der jo nok til den tid er kommet konsol , og spillene nok ikke længe bliver lavet til Xbox 360 eller PS3 .

Og tvivler på at en Blue-ray afspiller koster næsten 1500 kr til den tid Smiley

Håber I forstår min lidt indviklede forklaring .

Thore
Manager

« Svar #1226: 20 Nov 2007, 20:18 »

Hvis vi nu forstiller os at DVD udgår om fem år og overtages af Blue-ray , så skal man jo alligevel til at købe en ny konsol , da der jo nok til den tid er kommet konsol , og spillene nok ikke længe bliver lavet til Xbox 360 eller PS3 .

Og tvivler på at en Blue-ray afspiller koster næsten 1500 kr til den tid Smiley

Håber I forstår min lidt indviklede forklaring .

Ja Det er sikkert rigtig nok, men tror nu ikke der går 5 år før Blue-ray markedet er stort. Jeg tror rimelig hurtig det vokser sig rigtig stort.
Men igen har man ingen planer om investere i en blue-ray afspiller inden for de næste par år. Ja så kan det være lige meget.
Jeg går personligt rigtig meget op i film, og har en ordenlig samling både af VHS'er og DVD'er, så for mig er en blue-ray afspiller et must  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Førsteholdsspiller

« Svar #1227: 20 Nov 2007, 20:38 »

Ja Det er sikkert rigtig nok, men tror nu ikke der går 5 år før Blue-ray markedet er stort. Jeg tror rimelig hurtig det vokser sig rigtig stort.
Men igen har man ingen planer om investere i en blue-ray afspiller inden for de næste par år. Ja så kan det være lige meget.
Jeg går personligt rigtig meget op i film, og har en ordenlig samling både af VHS'er og DVD'er, så for mig er en blue-ray afspiller et must  Smiley

Jamen , det er da også iorden Smiley

Men jeg har bare ikke brug for den .

GudenEricsson
Gæst

« Svar #1228: 20 Nov 2007, 21:15 »

Hey

Har lige bestilt XBOX/ LIVE måneder på Gamehubs, og har fået tilsendt koden. Når jeg taster koden ind kan jeg se min bestilling, det er fint nok, nej problemet ligger i at når jeg trykker "redeem code", kommer der en meddelelse frem, hvor der står: "Can't retrieve information from Xbox live. Plaese try again later." Nogen der har fået samme besked - i så fald, hvor lang tid skal jeg vente ? Den har sagt det hele dagen. Savner at spille over nettet  Wink

Gosser
Manager

« Svar #1229: 20 Nov 2007, 21:16 »

Lyder mærkeligt Huh Hvis det ikke virker i morgen, så kontakt Gamehubs.

Sider: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010