home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 605 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 290658 gange)
Gosser
Manager

Sv: Playstation 3 & Xbox 360
« Svar #540: 21 Aug 2007, 23:26 »

Først og fremmest kan jeg anbefale dig, at tage ud og kigge på nogle LCD'er i nogle butikker, for at se billedet osv.

Dernæst - mener at have hørt at man ikke kan se forskel på alm. HD og Full HD, før man kommer op i 60 tommer o.l.?

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #541: 21 Aug 2007, 23:29 »

Først og fremmest kan jeg anbefale dig, at tage ud og kigge på nogle LCD'er i nogle butikker, for at se billedet osv.

Dernæst - mener at have hørt at man ikke kan se forskel på alm. HD og Full HD, før man kommer op i 60 tommer o.l.?

Så kan det sgu være ligemeget, jeg havde også tænkt mig at tage til Fona på strøget eller sårn. Men ved ikke helt om jeg vil købe det over nettet, der er noget med nogle rettigheder, og så er det nemmere at bytte og sårn hvis det er en "fysisk" butik...

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Gosser
Manager

« Svar #542: 21 Aug 2007, 23:29 »

Men klart billigere, som regel, hvis du vælger nettet! Wink

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #543: 21 Aug 2007, 23:33 »

Skal man have et HD tv før man kan bruge sin PS3?

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #544: 21 Aug 2007, 23:51 »

Nej, men billedet bliver meget bedre! Men det er ikke et must. Men det er klart et plus!  Smiley
Men klart billigere, som regel, hvis du vælger nettet! Wink

MEGET! Jeg overvejer det også meget kraftigt. For det er da trods alt ikke så ofte der er problemer! Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #545: 22 Aug 2007, 05:41 »

Sidder du på et SD fjernsyn, kan du ligeså godt spille på en PS2, du får slet ikke oplevelsen af de kræfter PS3 har, hvis du ikke har et HD fjernsyn, det er egentlig også lidt og lade en Gammel Morfar kører Søndags kørsel på strandvejen i en Audi A6 , det er synd, og bliver aldrig kørt til.

Jeg ville hvis du ikke har et HD tv-  først anskaffe dig dete, og så PS3 derefter, du vil nemlig slet ikke kunne se nogen forskel på PS2 og PS3 så hvis du kører med et SD tv, og dine Blu-Ray film, er til at lukke op at skide  i, kvaliteten bliver ødelagt.

Svend Rugaard
Reserveholdsspiller

« Svar #546: 22 Aug 2007, 05:43 »

Passer ikke helt, grænsen ligger rent faktisk ved 47" .. men man siger 50" er den optimalt minimums grænse, og jeg har et 50" og jeg kan sagtens se forskel på et 32 og et 50" når de kører Full HD ..

Gosser
Manager

« Svar #547: 22 Aug 2007, 17:24 »

http://www.youtube.com/v/OmVrVBmqYaU

Mafia 2 film - ser ikke dårligt ud!

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #548: 22 Aug 2007, 17:32 »

Sidder du på et SD fjernsyn, kan du ligeså godt spille på en PS2, du får slet ikke oplevelsen af de kræfter PS3 har, hvis du ikke har et HD fjernsyn, det er egentlig også lidt og lade en Gammel Morfar kører Søndags kørsel på strandvejen i en Audi A6 , det er synd, og bliver aldrig kørt til.

Jeg ville hvis du ikke har et HD tv-  først anskaffe dig dete, og så PS3 derefter, du vil nemlig slet ikke kunne se nogen forskel på PS2 og PS3 så hvis du kører med et SD tv, og dine Blu-Ray film, er til at lukke op at skide  i, kvaliteten bliver ødelagt.

Arh... Det vil jeg nu ikke give dig ret i! Grafikmæssigt er forskellen ikke ligeså stor som med HD... Men den er dog til at få øje på! Udover det er der jo menge flere muligheder med ps3'en, AI osv. Så jeg vil nu nok mene at man ikke nødvendigvis skal holde sig fra den "bare" fordi man har et normalt TV... Men jeg skal da have et HD fjernsyn når pengene engang slår til...

http://www.youtube.com/v/OmVrVBmqYaU

Mafia 2 film - ser ikke dårligt ud!

WOOW!  Shockeret

Release date?  Rullende Øjne

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #549: 22 Aug 2007, 17:35 »

Passer ikke helt, grænsen ligger rent faktisk ved 47" .. men man siger 50" er den optimalt minimums grænse, og jeg har et 50" og jeg kan sagtens se forskel på et 32 og et 50" når de kører Full HD ..

Men er det alle pengene værd hvis man nu vil have et 40 tommer?

Er forskellen så stor så det simpelthen ville være dumt ikke at købe Full HD?

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Gosser
Manager

« Svar #550: 22 Aug 2007, 17:39 »

WOOW!  Shockeret

Release date?  Rullende Øjne

Lige mine ord, og skulle eftersigende være in-game grafik! Shockeret

Release date står til TBA.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #551: 22 Aug 2007, 17:45 »

Lige mine ord, og skulle eftersigende være in-game grafik! Shockeret

Release date står til TBA.

Vildt! Det kan man jo kun glæde sig til...

Der er ret mange spændende titler undervejs synes jeg, det er for tiden også en smule sløvt synes jeg, men mon ikke der snart sker noget?  Wink

Nu kommer Madden imorgen, så er jeg da fanget et pænt stykke tid ihvertfald, så er der PES 2008, Assassins Creed og ja jeg kunne jo egentligt blive ved. Men der er bare længe til!  Sur

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #552: 22 Aug 2007, 18:00 »

Hvordan ved man at det er HD tv:S?

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #553: 22 Aug 2007, 18:58 »

Hvordan ved man at det er HD tv:S?

Jeg mener at billedformatet skal være over 720p og 1080p hvis det er fullHD.

Correct me if I'm wrong...  Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

United-styrer
Gæst

« Svar #554: 22 Aug 2007, 19:00 »

Hvis Mafia 2 bare er halvt så godt som sin forgænger, så er det absolut værd at smide 500 kroner efter. Nummer et var helt suverænt.

Og så har jeg i øvrigt - pga. arsenalistics indlæg - prøvet demoen til Bioshock - dog ganske kort, og jeg er dybt imponeret. Det skal jeg helt sikkert have.

Sider: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010