|
Demonwar
|
|
nogen der har bestilt via game.co.uk før ? er den god og "sikker" altså i har ikke haft problemer ?
har lige bestilt der fra den 26 og den 28 fik jeg en mail om at nu var mine spil sendt  og har også læst om andre, der har bestilt derfra og fået deres spil uden problemer  men jeg melder tilbage når jeg selv har fået mine spil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
hvorn ser kviteringen ud ? kommer der VAT og alt muligt ekstra oveni ? eller kan man stole på: Subtotal £24.98 Delivery £2.95 Total £27.93  og tak for hjælpen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
sådan har ser min mail "order confirmation" ud Item Product Quantity Price Total ---------------------------------------------------------- 1 Far Cry 2 1 17.98 17.98 2 Mirrors Edge 1 17.98 17.98 3 Prince of Persia 1 22.98 22.98 ---------------------------------------------------------- Delivery: 2.95 GBP Order Total: 61.89 GBP så der kommer ikke noget oveni  udover din fragt self 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 01 Jan 2009, 17:05 af Demonwar »
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
ja okay  kanon.. det er lige med at lære de forskellige steder at kende jo.. amazon kommer der jo gerne VAT oveni.. men tak for hjælpen så er racedriver: grid på vej til mig..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
sådan har ser min mail "order confirmation" ud Item Product Quantity Price Total ---------------------------------------------------------- 1 Far Cry 2 1 17.98 17.98 2 Mirrors Edge 1 17.98 17.98 3 Prince of Persia 1 22.98 22.98 ---------------------------------------------------------- Delivery: 2.95 GBP Order Total: 61.89 GBP så der kommer ikke noget oveni  udover din fragt self  Ved ikk om du har fået de spil der, men vil du ikk smide en bedømmelse af Mirrors Edge, når du har fået spillet det. Gerne både her, men også meget gerne i en PB til mig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Demonwar
|
|
Ved ikk om du har fået de spil der, men vil du ikk smide en bedømmelse af Mirrors Edge, når du har fået spillet det. Gerne både her, men også meget gerne i en PB til mig  har ikke fået dem i nu  det kunne da godt være jeg smider en bedømmelse op af spillet  men du kunne også tjekke gamereactor.dk og læse deres anmeldelse af spillet  eller spørge på deres forum.....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreas93
Gæst
|
|
jeg har selv mirros edge og jeg synes at det er et superfedt spil, og så synes jeg også at det er fedt at det skiller sig sådan lidt ud fra de andre spil. Jeg vil give det 8/10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
jeg har selv mirros edge og jeg synes at det er et superfedt spil, og så synes jeg også at det er fedt at det skiller sig sådan lidt ud fra de andre spil. Jeg vil give det 8/10
jeg er helt enig.. det er super godt lavet.. og så er det noget for sig selv.. 8/10 passer helt godt ja.. det er dog en smule kompliveret.. men ja det gør jo ikke noget..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mlarsen
|
|
Jeg har ikke gennemført Mirrors Edge endnu, men som jeg har skrevet tidligere er det et ganske underholdende spil. Og hvis jeg skulle give det en bedømmelse ligesom på Playstadium.dk ville det få:
Levetid: 8/10 Grafik:8/10 Gameplay: 9/10 Lyd: 9/10 Samlet score: 9/10
Så ja, det er et spil værd at have i sin PS3/XBOX
|
|
|
|
|
|
Echoes, Silence, Patience and Grace
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Jeg bestilte min PS3 d. 30. december, og i dag er den i Köln - det er sgu godt klaret!  Af spil fik jeg Resistance - Fall of Man, FIFA 2009 og Call of Duty: world at war - jeg er ganske godt tilfreds! 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 01 Jan 2009, 18:00 af JosepGuardiola »
|
|
|
|
|
|
|
CR9
|
|
Jeg bestilte min PS3 d. 30. september, og i dag er den i Köln - det er sgu godt klaret!  Er man stadig halvstiv? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Jeg bestilte min PS3 d. 30. september, og i dag er den i Köln - det er sgu godt klaret!  Af spil fik jeg Resistance - Fall of Man, FIFA 2009 og Call of Duty: world at war - jeg er ganske godt tilfreds!  Det synes jeg nu ikke du skal være! ;-) Hvad meget blev du opkrævet? Selv bestilte jeg min PS3 d. 30 DECEMBER og er en nu i Køln som din. Af spil købte jeg Fifa09, Little Big Planet og Midnight Club LA.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Er man stadig halvstiv?  Shh  Det synes jeg nu ikke du skal være! ;-)
Hvad meget blev du opkrævet?
3200
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Det var satme meget i forhold til mig. 2550kr ca. blev jeg opkrævet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Det var satme meget i forhold til mig. 2550kr ca. blev jeg opkrævet.
I bund og grund kom jeg egentligt også af med 2600 for PS3 + 3 spil + 1 Blu Ray - fragten var så de sidste 600 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|