|
Altid FCK
|
|
Kan man egentlig på en måde ikke gemme sine spil på ps3'en så man ikke behøver at tage dem ud og ind hele tiden? Det gør de nemlig i alle forretningerne
Hvis man kan med film og musik kan man så ikke med spil
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
Beee
|
|
rumble er very importante boys !!!!!!!
bla. i gran turismo bliver jeg glad for det... giver en del bedre føling med spillet..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Tjaa køber da osse Dualshock stikket men først når et af dem jeg har i forvejen er ved at dø  haha Har ikk tænkt mig at gå ud og købe nye stik bare pga. "rumble" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sehested47
|
|
Jeg køber den med 40gb, også køber jeg et dual shock stik. Så tager jeg dual shock stikket, mens ham jeg spiller imod får det dårligere. Perfekt. 
|
|
|
|
|
|
Hvad skal der stå her? 
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Hehe det er en god plan, men det er synd at sige at det almindelige stik er dårligt  haha Altså i FIFA ka det fx være helt underordnet om du har "rumble" i stikket ..  haha eller ej ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kamds
|
|
Nej, det er meget vigtigt i FIFA at have rumble. For den bruger det når man rammer stolpen  haha...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Uhadadada..  haha mon ikk man kan overleve uden rumblen hahahaahahaha Har ik brug for at blive mindet om at jeg ramte stolpen .. Det plejer for det meste bare at gøre mig pisse sur  hahahahaa Mener stadig det "rumble" er totalt overvurderet haha 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Wow .. Det ser super nice ud.. Godt det osse kommer til PS3'eren  haha
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ZiDaNe5
|
|
Er der det der rumble i Xbox 360 ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
er der en end dato på det der tilbud i EB games.. med at aflevere 2 spil + penge for saints row  for ville gerne vente til næste månede.. da jeg får midnight club i næste uge også..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
er der en end dato på det der tilbud i EB games.. med at aflevere 2 spil + penge for saints row  for ville gerne vente til næste månede.. da jeg får midnight club i næste uge også.. Det skal vidst senest gøres i morgen eller torsdag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
øvv bøv.. nånå men så må deet vente lidt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Good choice ..  Så ka du osse bestille det på coolshop til billigere penge end EB Games på et senere tidspunkt .. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beee
|
|
ja nemlig  det er sgu det jeg gør.. novmber/december må prisen falde lidt, når vi nærmer os juletiden.. og så burde midnight club LA være gennemført by that time..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|