|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Personligt ka jeg ikke lide burnout .. Men det er fordi jeg ikke kan lide bilspil hvor der ik er "rigtige" bilmærker og modeller med.. Det synes jeg ikke er fedt.. Bare min personlige holdning til det.. MEn der er mange der synes det er fedt..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Personligt ka jeg ikke lide burnout .. Men det er fordi jeg ikke kan lide bilspil hvor der ik er "rigtige" bilmærker og modeller med.. Det synes jeg ikke er fedt.. Bare min personlige holdning til det.. MEn der er mange der synes det er fedt..
Spillede det også på min ps2 for to eller tre år siden.. Har ikke rørt min ps2 siden fordi både Burnout og FIFA blev væk .. 
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Haha okay. Ærgeligt. Hvorfor køber du ikke en PS3 istedet så?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Haha okay. Ærgeligt. Hvorfor køber du ikke en PS3 istedet så?
Også det jeg gør nu. Men har egentlig ikke tænkt over at købe en, indtil alle herinde bare begyndte at snakke om FIFA til ps3 
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Hmm lige meget hvad så køb en PS3.. Den er meget bedre end Xbox 360'eren og så er online delen specielt i FIFA09 super nice.. Det er gratis osv.. Får sportspil til at holde længere tid da man tit kører død i player vs. AI .. (computer)
Lidt latterligt at sige det uden grund. Giv en forklaring i stedet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Også det jeg gør nu. Men har egentlig ikke tænkt over at købe en, indtil alle herinde bare begyndte at snakke om FIFA til ps3  Hehe, godt valg champ  . Bar skriv en PB til mig, hvis du har probs med Ps3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Også det jeg gør nu. Men har egentlig ikke tænkt over at købe en, indtil alle herinde bare begyndte at snakke om FIFA til ps3  FIFA 09 er et klasse spil.. Jeg nægter at tro på at PES09 kan blive bedre end FIFA.. Målmændene i PES er latterligt dårlige.. De er simpelthen til grin.. Har aldrig været den store fan af PES09 ! Og det sidste spil i serien har jo osse været et tegneserie spil.. Ingen realisme over det overhovedet.. FIFA er og bliver bedst.. Har prøvet demoen af PES09 og er mildest talt ik imponeret..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
alek9000
|
|
Hehe, godt valg champ  . Bar skriv en PB til mig, hvis du har probs med Ps3. Hehe, skal jeg nok m8  . Så kan det være vi skal have en kamp i FIFA når jeg engang får det her en af dagene 
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
alek9000
|
|
FIFA 09 er et klasse spil.. Jeg nægter at tro på at PES09 kan blive bedre end FIFA.. Målmændene i PES er latterligt dårlige.. De er simpelthen til grin.. Har aldrig været den store fan af PES09 ! Og det sidste spil i serien har jo osse været et tegneserie spil.. Ingen realisme over det overhovedet.. FIFA er og bliver bedst.. Har prøvet demoen af PES09 og er mildest talt ik imponeret..
Har heller aldrig været til PES. FIFA og FM 4 life 
|
|
|
|
|
|
Alek er gud!

|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Hehe, skal jeg nok m8  . Så kan det være vi skal have en kamp i FIFA når jeg engang får det her en af dagene  Du kommer bare 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Lidt latterligt at sige det uden grund. Giv en forklaring i stedet!
Okay.. Jeg synes PS3'eren er meget bedre end Xbox'en.. Lige pt ligger de nogenlunde tæt grafisk så der kan man ikke sætte en finger.. Synes personligt PS3'eren kører meget mere lydløst en xbox'en.. Ved ik med de nyeste versioner af xbox'en men de har jo haft super mange problemer med dem, og de har været for ustabile.. PS3'eren har blu-ray drev indbygget og som vi alle ved har blu-ray jo mere eller mindre vundet fremtidens dvd-krig.. På xbox'en ska man købe det som tilbehør.. Derudover er online delen gratis på PS3 .. eneste forudsætning er man har internet derhjemme (hvilket alle jo har går jeg udfra).. hos xbox ska man betale for det... Xbox'ens fordele er billigere end ps3'eren og flere spiltitler.. Men den sidste er jo snart forbi med alle de nye spil der bliver udgivet til PS3'eren .. Så er der lige en rent smagssag og det er at selve ps3' kontrolleren ligger meget bedre i hånden end xbox'ens men det er jo ik et egentligt argument .. EDIT: Havde selv en xbox 360 og den brændte sammen på 4 måneder .. så fik jeg mine penge tilbage og valgte istedet at købe ps3'eren .. nok en af de bedste valg jeg har truffet længe der.. Kan godt være man ska lægge ca. det dobbelte for den .. Men så har man osse noget man er sikker på der virker .. og over en periode bliver den billigere når man tænker over at man ska betale for xbox live.. og evt. et blu-ray drev..
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 13 Okt 2008, 01:36 af DimitarBerbatov »
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
Har heller aldrig været til PES. FIFA og FM 4 life  Præcis .. FIFA og FM er de eneste to fodboldspil/managerspil der holder  haha Jeg er osse fresh på at rive dig rundt i FIFA en dag 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Online delen skulle være bedre på XBox, har jeg hørt. Så meget larmer den heller ikke, hvis man bare har en smule lyd på så kan man ikke høre det, og man tænker heller ikke på det midt i en vigtig FIFA-kamp.. ;-)
EDIT: Jeg kan heller ikke lide PES, synes det er mærkeligt. Har de fået rettigheder til navnene?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Dimirtar Berbatov - Hvad er dit gamertag i PS3? Er ved at hente PES 2009 demo, så giver lige min mening på det, når jeg har prøvet det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
Xbox-Live koster kun 200 kr. om året, det er jo ingen penge. Hvem siger at mans SKAL have en blu-ray disk? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|