home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:52:37 Broen13 Blogs #47 Youth to Gold
I går kl. 21:50:59 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
I går kl. 14:26:45 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
I går kl. 12:57:36 warmon Blogs [24] Mit AS Roma-event...
I går kl. 08:32:49 Broen13 Klubsøgnin... FC Basel
26 Feb 2026, 10:39 Broen13 Klubsøgnin... FC Schalke 04
25 Feb 2026, 08:05 Broen13 Klubsøgnin... Chivas Guadalajara
Antal Registrerede Brugere: 23316
  0 Brugere, 598 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Darrellper
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 256 257 [258] 259 260 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 371907 gange)
Thore
Manager

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #3855: 01 Okt 2008, 11:23 »

EB Games tilbud:

Lyder næsten for godt til at være sandt! Shockeret Så kan man jo bare købe fire spil fra UK, til en samlet pris af ca. 200,- og så få begge spil til 358,- Huh Thumbs Up

Ringer lige til EB Games Kolding engang, og hører om jeg virkelig kan bytte alle spil, undtagen dem som er nævnt.

Ja det må da siges og være en fair deal  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #3856: 01 Okt 2008, 11:29 »

Jeg bestilte Fifa09 fra Coolshop igår kl.4 Opstemt
Burde det så ikke komme imorgen?

Du kan gå ind på fanen "Din Konto" og se om det er sendt, jeg var lige derinde, for at se efter min ordre på Guitar Hero World Tour, da jeg så det, mit er sendt idag, det skulle jo så gerne betyde at jeg har skidtet imorgen... Damn, jeg glæder mig til det! Opstemt

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Thore
Manager

« Svar #3857: 01 Okt 2008, 11:32 »

Med hensyn til afstemningen ser min liste efter prioritet sådan her ud:
1. Fallout 3
2. Red alert 3
3. Motorstorm 2
4. WipEout (er købt)
5. FIFA 2009

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager

« Svar #3858: 01 Okt 2008, 18:36 »

NICE! Mit er i dag sendt fra TheHut.com, på trods af at releasedatoen i UK først er på fredag Smiley

Men så har jeg det nok 'allerede' fredag eller lørdag, i stedet for mandag Smiley

Mac
Ynglingespiller

« Svar #3859: 01 Okt 2008, 19:44 »

Du kan gå ind på fanen "Din Konto" og se om det er sendt, jeg var lige derinde, for at se efter min ordre på Guitar Hero World Tour, da jeg så det, mit er sendt idag, det skulle jo så gerne betyde at jeg har skidtet imorgen... Damn, jeg glæder mig til det! Opstemt

Ifølge Coolshops hjemmeside, skulle World Tour da først udkomme 21. november? :/

motZ
Gæst

« Svar #3860: 01 Okt 2008, 20:01 »

Nøj hvor jeg glæder mig til FIFA 08 imorgen.
Skal ned og købe det lige efter skole. Smiley

Cesc
Gæst

« Svar #3861: 01 Okt 2008, 20:09 »

Jeg skal og så ned og købe det efter skole, og jeg glæder mig rigtig meget til at bombe med Adebayor. Generelt bliver det bare voldsomt fedt at kunne smadre alle jer andre online - hvilket er det jeg glæder mig allermest til. Altså bare at hygge os sammen online med FIFA.

Vi kunne måske samle et FmFreaks hold, for er det ikke noget med at man kan være 10 på samme hold? Så kunne det være monster sjovt, hvis vi miksede et hold sammen og spillede mod andre. Online-delen er meget hyggelig, men der bliver sikkert også meget andet godt!

Jeg glæder mig også meget til at se hvordan spillerne er vurderet! Nasri håber jeg er lige så god som i 08'eren, men Fàbregas må gerne forbedres en smule, måske bryde skalaen?

Men tror I at det bliver lige så hurtigt udsolgt som GTA? Kan huske at jeg kørte ind i byen i regnvejr, men det var udsolgt alle steder. Vil det samme ske med FIFA i morgen?

motZ
Gæst

« Svar #3862: 01 Okt 2008, 20:14 »

Jeg skal og så ned og købe det efter skole, og jeg glæder mig rigtig meget til at bombe med Adebayor. Generelt bliver det bare voldsomt fedt at kunne smadre alle jer andre online - hvilket er det jeg glæder mig allermest til. Altså bare at hygge os sammen online med FIFA.

Vi kunne måske samle et FmFreaks hold, for er det ikke noget med at man kan være 10 på samme hold? Så kunne det være monster sjovt, hvis vi miksede et hold sammen og spillede mod andre. Online-delen er meget hyggelig, men der bliver sikkert også meget andet godt!

Jeg glæder mig også meget til at se hvordan spillerne er vurderet! Nasri håber jeg er lige så god som i 08'eren, men Fàbregas må gerne forbedres en smule, måske bryde skalaen?

Men tror I at det bliver lige så hurtigt udsolgt som GTA? Kan huske at jeg kørte ind i byen i regnvejr, men det var udsolgt alle steder. Vil det samme ske med FIFA i morgen?

Man skulle jo tro at det ville blive revet væk, men tror ikke det bliver et problem at få et eksemplar i en butik.

Og jo, man skulle vidst kunne spille 10 vs 10 online.

Og vi skal da vidst også have en kamp engang, Cesc?  crazy

Gosser
Manager

« Svar #3863: 01 Okt 2008, 20:14 »

Havde helt glemt online-aspektet i spillet! Opstemt Bliver uden tvivl rigtig fedt, at få nogle gode kampe med alle jer freaks Smiley

Kunne også være rigtig fedt med vores eget hold, tror bare det er meget tidskrævende?

Szczesny
Manager

« Svar #3864: 01 Okt 2008, 20:15 »

Sidste år var det stort set umuligt for mig at finde det på release. Fandt det det allersidste sted jeg kiggede: Sallings legetøjsafdeling!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Cesc
Gæst

« Svar #3865: 01 Okt 2008, 20:21 »

motZ
Vi skal helt sikkert have en kamp mod hinanden! Arsenal vs. Real Madrid - Henry får en flad aflevering af Fàbregas på midten af banen, hvorefter han styrer forbi 4 Real-spillere og skyder bolden fladt ind bag Casillas! Eller, det var vidst et par år siden...

Glæder mig hvert fald til at spille FIFA mod jer andre! Men har fri klokken 13, så kan jo rimelig hurtig komme i byen efter det. Kvickly, Bilka, Fona, Merlin? Tror I at de sælger det i Kvickly i morgen?

Gosser
Vi skal helt sikkert også have en kamp! AC Horsens - Brøndby (der kommer ikke et flashback, for dem er der mange af!). Måske vil det blive en smule tidskrævende, men det ville da være sjovt at have! Tror bare det ville være monster svært, både fordi man ikke ved hvad hinanden vil gøre og man kan ikke snakke sammen. Jeg har altid lettest ved at spille selv, fordi jeg ved hvad jeg vil, det bliver jo straks sværere når man er flere. Det kunne hvert fald være sjovt at prøve, hvilket jeg også er sikker på vi får gjort!

Der er vidst stor enighed om at det bliver fedt, rigtig fedt!

StormQ
Nedern, men man skal jo forsøge, så jeg tager helt klart ind og kigger efter det! Jeg kunne fint tage ind og købe det i kvickly sidste år, men det var til Play Station 2 - men det var jo mest populær på det tidspunkt. Tror jeg får det i morgen - skal jeg!

Gosser
Manager

« Svar #3866: 01 Okt 2008, 20:21 »

Hvis i regner med at skulle spille FIFA09 online, og gerne vil spille mod andre fra FmFreaks, så kig her!

dasmessi
Gæst

« Svar #3867: 01 Okt 2008, 20:27 »

Det bliver også mega fedt Fifa 09. Syntes det er generelt mega fedt det med Adidas Live Season, hvor statsne bliver bedre hvis de scorer mange mål, og dårligere ved dårlige præstationer. Og online-delen. Den glæder jeg mig også til. Skal spille nogle kamp mod jer Fmfreaks. Skal nok blive sjovt. Og gameplayet og grafikken er jo perfekt, så jeg glæder mig meget.
Ps. Coolshop har lige skrevet til mig 19:30 at de har sendt min pakke. Så jeg får det nok imorgen!
Hurra for Coolshop.

motZ
Gæst

« Svar #3868: 01 Okt 2008, 20:31 »

motZ
Vi skal helt sikkert have en kamp mod hinanden! Arsenal vs. Real Madrid - Henry får en flad aflevering af Fàbregas på midten af banen, hvorefter han styrer forbi 4 Real-spillere og skyder bolden fladt ind bag Casillas! Eller, det var vidst et par år siden...

Glæder mig hvert fald til at spille FIFA mod jer andre! Men har fri klokken 13, så kan jo rimelig hurtig komme i byen efter det. Kvickly, Bilka, Fona, Merlin? Tror I at de sælger det i Kvickly i morgen?

Gosser
Vi skal helt sikkert også have en kamp! AC Horsens - Brøndby (der kommer ikke et flashback, for dem er der mange af!). Måske vil det blive en smule tidskrævende, men det ville da være sjovt at have! Tror bare det ville være monster svært, både fordi man ikke ved hvad hinanden vil gøre og man kan ikke snakke sammen. Jeg har altid lettest ved at spille selv, fordi jeg ved hvad jeg vil, det bliver jo straks sværere når man er flere. Det kunne hvert fald være sjovt at prøve, hvilket jeg også er sikker på vi får gjort!

Der er vidst stor enighed om at det bliver fedt, rigtig fedt!

StormQ
Nedern, men man skal jo forsøge, så jeg tager helt klart ind og kigger efter det! Jeg kunne fint tage ind og købe det i kvickly sidste år, men det var til Play Station 2 - men det var jo mest populær på det tidspunkt. Tror jeg får det i morgen - skal jeg!

I fona koster det 500 kr.
Blockbuster: 530 kr.

Det var lige et par stykker.

Jeg vil selv købe det i Blockbuster, hvor jeg kan få det til 430 ,- fordi jeg har 100 kr på mit Blockbuster kort også kan den gode hovedregner, regne ud at jeg får 100 kroners rabat.

Cesc
Gæst

« Svar #3869: 01 Okt 2008, 20:37 »

FONA i Horsens ligger midt inde på gågaden, så regner med at det hurtigt bliver udsolgt i morgen. I øvrigt ligger der tre skoler tæt på byen, så der er sikkert nogen som måske tager ned og køber det i frikvarteret.

Men tjekker da lige forbi FONA først, for 500 kr. er jo ikke så meget i forhold til hvad det ellers kan komme op at koste. Skal dog have det i morgen, uanset prisen, for glæder mig sådan! Det samme gælder med Little Big Planet, det skal bare i hus!

Men nu handler det kun om FIFA - og hvis FONA har det, bliver det omgående investeret i!

Sider: 1 ... 256 257 [258] 259 260 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010