|
Gosser
|
|
Nej, kun X360 og PS3 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Kun mig der glæder mig? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Kun mig der glæder mig?  Af os to, ja. Jeg synes efterhånden, at spillene ligner hinanden lidt for meget. Samme spil, samme opbygning, samme slags missioner. Den eneste forskel er stedet, det foregår. En ny grafikmotor ændrer næppe dette.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Grafisk kommer de ikke til at ligne hinanden  Der kommer en helt ny game-engine. Ligesom da det gik fra at se det oppe fra, til det blev 3D. Satme om det ikke var tider! Selv synes jeg stadig spillet er fedt - jeg kan ikke finde noget at klage over. GTA FTW 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Er jeg den eneste der synes PS3 bliver sindsygt dyr..  så den i en reklame hvor man kunne forud bestille med 2 spil.. 5499.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Du er ikke den eneste der synes det..
4750,- ca i Bilka så jeg den til - med en Blue Ray film! Det er mange penge (for mange penge) og derfor købte jeg også en X360!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Du er ikke den eneste der synes det..
4750,- ca i Bilka så jeg den til - med en Blue Ray film! Det er mange penge (for mange penge) og derfor købte jeg også en X360!
Regner heller ikk med at købe den..  For tror ikk der er så stor forskel fra PS3 til Wii og 360.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Der er stor forskel på X360/PS3 vs. Wii Wii er slet ikke med samme grafik i spillene 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Der er stor forskel på X360/PS3 vs. Wii Wii er slet ikke med samme grafik i spillene  Nå okay..  hvad ved jeg med min PSP og PS2.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AMRDK
Gæst
|
|
Jeg har en Xbox 360 og den er også sindsyg god .. Den er heller ikk i nærheden af den vandvittige pris for PS3.. Og i Xboxen kan du jo også få Xbox Live !!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Hvad kommer der egentlig af net til PS3?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Hvad kommer der egentlig af net til PS3?
Kan være det er ekstraudstyr ligesom ved PS2 i starten..  indtil den lille ps2 kom.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gosser
|
|
Tænker bare på: ved Xbox er der Xbox Live (noget som man betaler for). Er det mon gratis ved PS3?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Tænker bare på: ved Xbox er der Xbox Live (noget som man betaler for). Er det mon gratis ved PS3?
Tjah.. med den pris burde det.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Jeg er rimelig sikker på, at Sonys er gratis.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|