home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Sep 2025, 19:55 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
19 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  0 Brugere, 713 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 329509 gange)
Demonwar
Reserveholdsspiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2250: 17 Feb 2008, 20:18 »

Jeg har ikke en router, så det er bare direkte forbindelse fra fibernet kassen til PS3'eren, men det kan være, at PS og PC ikke kan bruge den samme IP-adrese  Ubeslutsom

.
det kan den godt, køre selv sådan. så det er ikke det der er problemet for dig.
men mail til sony, andet tror jeg ikke du kan gøre lige nu.

Thore
Manager

« Svar #2251: 17 Feb 2008, 20:38 »

Det vil jeg gøre.

Jeg mener kun, at jeg har en dynamisk IP-adresse, tror du, at det kan være det??

Jeg har ikke en router, så det er bare direkte forbindelse fra fibernet kassen til PS3'eren, men det kan være, at PS og PC ikke kan bruge den samme IP-adrese  Ubeslutsom

Jeg ved det ikke, det burde vel stadig ikk få internettet til og forsvinde bagefter  Ubeslutsom
Det kan også være det er noget med sikkerheden, altså hvis jeg kører udenom min router med computeren, så får jeg en masse spyware på computeren, for har en firewall i routeren der ordner det, så måske er der en sikkerheds risiko for playstationen

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Metsu1
Manager

« Svar #2252: 17 Feb 2008, 20:43 »

Jeg ved det ikke, det burde vel stadig ikk få internettet til og forsvinde bagefter  Ubeslutsom
Det kan også være det er noget med sikkerheden, altså hvis jeg kører udenom min router med computeren, så får jeg en masse spyware på computeren, for har en firewall i routeren der ordner det, så måske er der en sikkerheds risiko for playstationen

Det kunne godt tænkes, at det er derfor, men hvad fanden gør man ved det, man kan jo ikke ligefrem installere et anti-virus program på Playstationen  Ubeslutsom

Thore
Manager

« Svar #2253: 17 Feb 2008, 20:54 »

Det kunne godt tænkes, at det er derfor, men hvad fanden gør man ved det, man kan jo ikke ligefrem installere et anti-virus program på Playstationen  Ubeslutsom

Nej det er jo det, altså mener godt nok den har et, men hvor godt det er ved jeg ikke. Du må bare håbe på noget godt kunde service fra de forskellige steder  Wink

Men i øvrigt tillykke med købet, det var et fornuftig valg må jeg sige  Thumbs Up, hvad for nogle spil har du?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Metsu1
Manager

« Svar #2254: 17 Feb 2008, 21:01 »

Nej det er jo det, altså mener godt nok den har et, men hvor godt det er ved jeg ikke. Du må bare håbe på noget godt kunde service fra de forskellige steder  Wink

Men i øvrigt tillykke med købet, det var et fornuftig valg må jeg sige  Thumbs Up, hvad for nogle spil har du?

Der er der problemet er, jeg fik den i fødselsdagsgave i weekenden af konen (har først fødselsdag på fredag), men der var ingen spil med.

Så jeg vil meget gerne på nettet og hente et par demoer bare for at prøve den  Græder

Metsu1
Manager

« Svar #2255: 17 Feb 2008, 21:11 »

Dumt spørgsmål  Tunge
Hvordan får man fat i Sony's kundeservice. Har været på den officielle PS hjemmeside, men kunne ikke finde noget med support/kundeservice

Gosser
Manager

« Svar #2256: 17 Feb 2008, 22:40 »

ARGH!

Er kommet til delen "Udbudne gæster" i Uncharted, hvor man møder tonsvis af zombie monster ting. Havde skudt en masse af dem i et kvarter, og så vælger en af dem at dræbe mig. Så må jeg så starte forfra, men det orker jeg sgu ikke nu.

MLL
Manager

« Svar #2257: 17 Feb 2008, 22:44 »

ARGH!

Er kommet til delen "Udbudne gæster" i Uncharted, hvor man møder tonsvis af zombie monster ting. Havde skudt en masse af dem i et kvarter, og så vælger en af dem at dræbe mig. Så må jeg så starte forfra, men det orker jeg sgu ikke nu.

Kender godt den fornemmelse, man har det bare herrer dårligt lige bagefter

Tilbage på FmF Opstemt

Mac
Ynglingespiller

« Svar #2258: 17 Feb 2008, 23:26 »

Jeg har spillet Racket and Clank hele dagen og shit, jeg er blevet syg! Render rundt med en syg rustning, en masse våben og 57 i liv! (Man starter med 10 eller 12)

Mit yndlingsvåben er klart den strømpisk man får ret tidligt. Den er virkelig effektiv og især når den er i V5. Jeg har opgraderet nærmest alle mine våben lidt. Dog er det kun Brænder, Tornado og strømpisken som er fuldt udviklet.

Køb den! Jeg kan kun sige gode ting om det!

Cesc.

Hehe, det er jo ingenting Opstemt

Bare vent til du ligesom mig, får 999 liv, en tirilium rustning (65%) og en Omega-Klir IV For Altid VX. Se så sker der ting og sager Grin

Thore
Manager

« Svar #2259: 17 Feb 2008, 23:38 »

Dumt spørgsmål  Tunge
Hvordan får man fat i Sony's kundeservice. Har været på den officielle PS hjemmeside, men kunne ikke finde noget med support/kundeservice

Har ingen ide hehe  Wink, hvad med i de bøger du fik med til din playstation? Det kan være der står noget der.

ARGH!

Det er en fed del i spillet  Thumbs Up
Der blev det et rigtig eventyr for mig, sad hele tiden og ventede på, at der skulle komme andre fjender en de sædvanlige skurke. Det er faktisk også en lidt spooky stemning der bliver skabt.

Er der i øvrigt nogen herinde der ved hvad for nogle ps3 controller der er billigst? Man kan vidst også få nogle ting, så du kan bruge dine gamle playstation stik, syntes bare dem fra Sony er lidt dyr, nogen der kender andre?
Med spil som Smackdown vs. Raw og FIFA 2008, bliver jeg nød til minimum og have 4 stik, så det kan blive ekstra sjovt og spille med gutterne  Thumbs Up Thumbs Up

Mac
Ynglingespiller

« Svar #2260: 18 Feb 2008, 14:40 »

Er der i øvrigt nogen herinde der ved hvad for nogle ps3 controller der er billigst? Man kan vidst også få nogle ting, så du kan bruge dine gamle playstation stik, syntes bare dem fra Sony er lidt dyr, nogen der kender andre?
Med spil som Smackdown vs. Raw og FIFA 2008, bliver jeg nød til minimum og have 4 stik, så det kan blive ekstra sjovt og spille med gutterne  Thumbs Up Thumbs Up

Du vil da ikke bruge de gamle?
Med ledning og uden PS-knappen? Smiley

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #2261: 18 Feb 2008, 14:43 »

www.pricerunner.dk

og søg på ps3 controllere så kan du se nogle muligheder...

claus-vest
Landsholdsspiller

« Svar #2262: 18 Feb 2008, 14:45 »

ellers brug dine gamle http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_144&products_id=52439 sådan en skal der dog købes så Smiley

Thore
Manager

« Svar #2263: 18 Feb 2008, 14:51 »

Du vil da ikke bruge de gamle?
Med ledning og uden PS-knappen? Smiley

Jo da, det er alligevel ikke mig der skal bruge dem   Wink

@Claus-vest
Tak, jeg kigger på det.

Thore
Manager

« Svar #2264: 18 Feb 2008, 14:57 »

Fandt lige denne her:
http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?cPath=139_143&products_id=54699
Det var da en fair pris for en controller der bare skal bruges en gang i mellem.

Sider: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010