home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 15:43:13 DichaelHiz Baren cykeltøj/cykelbutikker
I går kl. 17:46:45 EarnestGet Baren NBA
21 Jun 2026, 17:41 JG v25 Fodbold VM2026 - Holdet.dk
15 Jun 2026, 19:34 g00n Baren Spiller du på et instr...
10 Jun 2026, 15:20 Broen13 Blogs #74 Youth to Gold
10 Jun 2026, 10:11 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
26 Maj 2026, 18:10 szukizek Challenges The real Sir Alex Ferg...
Antal Registrerede Brugere: 23539
  0 Brugere, 1052 Gæster Online.

Indlæg: 1133930 over 31467 Emner
Nyeste Bruger: godrejcoimbatore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 447555 gange)
Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2130: 05 Feb 2008, 15:47 »

Ih, så er mit Burnout Paradise fra Polen, kommet med pakkeposten mens jeg var i skole. Der var ingen hjemme til at tage imod det Skuffet Så kan hente det imorgen, hvor jeg regner med at holde en vild pjækkedag.
Logged


AMRDK
Gæst
 
Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2131: 05 Feb 2008, 15:50 »

Hehe, lucky you GOSSER.

Ja, jeg har fået FIFA 08 til XBOX 360... WOOW en grafik for 350 kr.
Logged

Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2132: 05 Feb 2008, 15:54 »

Hej jeg er en uheldig ejer af en Xbox 360...min Xbox har fået Ring of Death. Ved I om jeg kan få pengene tilbage eller evt. få den byttet til en ny pga. af "sygdommen"
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2133: 05 Feb 2008, 16:00 »

Hej jeg er en uheldig ejer af en Xbox 360...min Xbox har fået Ring of Death. Ved I om jeg kan få pengene tilbage eller evt. få den byttet til en ny pga. af "sygdommen"



Du skal bare ringe hertil. Tror også snart min får RROD.
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2134: 05 Feb 2008, 16:02 »

Ih, så er mit Burnout Paradise fra Polen, kommet med pakkeposten mens jeg var i skole. Der var ingen hjemme til at tage imod det Skuffet Så kan hente det imorgen, hvor jeg regner med at holde en vild pjækkedag.

Har du købt det fra en polsk side? det lyder rimelig crazy..
Jeg fik da fra Gamehubs sidste torsdag

Hehe, lucky you GOSSER.

Ja, jeg har fået FIFA 08 til XBOX 360... WOOW en grafik for 350 kr.

Jeg har lige bestilt det til ps3 for 350 kr., skal jo have noget og lave i vinterferien  Opstemt
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2135: 05 Feb 2008, 16:05 »

Har du købt det fra en polsk side? det lyder rimelig crazy..
Jeg fik da fra Gamehubs sidste torsdag

Købte det på eBay Smiley 300 kroner.
Logged


Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2136: 05 Feb 2008, 16:19 »

Hvad skal jeg sige til dem jeg skulle ringe til?
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2137: 05 Feb 2008, 16:24 »

At din Xbox 360 har fået ring of death, og at den skal repareres. Du skal ikke give noget for det, da det går under garantien.
Logged


Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2138: 05 Feb 2008, 16:27 »

Men min garanti er udløbet:(
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2139: 05 Feb 2008, 16:28 »

Har du haft den i to år?
Logged


Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2140: 05 Feb 2008, 16:36 »

I mere end to år.
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2141: 05 Feb 2008, 16:42 »

Okay, så er der ikke noget at gøre.
Logged


Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2142: 05 Feb 2008, 16:44 »

Ved du om man kan forlænge sin garanti?
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2143: 05 Feb 2008, 16:46 »

Det kan man ikke.
Logged


Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #2144: 05 Feb 2008, 16:52 »

OK. Nogen der ved hvaden PS3 koster ?
Logged

Sider: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 623 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010