home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 586 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 301132 gange)
Buschaka
Landsholdsspiller

Sv: X360 | PS3 | Wii
« Svar #1755: 07 Jan 2008, 18:35 »

Love AC, er kommet et godt stykke ind i det, og a det er lidt ensformig, men fuck jeg elsker at komme højt op og så se mig omkring, og for at gøre det godt så bare at springe ud og få et sug i maven over det fald, kan bare ikke få nok af det, kan rende rundt i byerne i mega lang tid uden at tænke på de opgaver man får.... til tvivlere KØB det.. håber der kommer en 2'er på et tidspunkt... og for lige at starte noget, AC er 10 gange bedre end CoD4

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Thore
Manager

« Svar #1756: 07 Jan 2008, 18:41 »

og for lige at starte noget, AC er 10 gange bedre end CoD4

Det er i hvert falde en holdning  Smiley
Skulle jeg spille CoD4 til ps3 ville jeg sikkert være enig, men til PC er CoD4 virkelig suverænt. Et af de bedste skydespil på markedet.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

C^Ronaldo
Reserveholdsspiller

« Svar #1757: 07 Jan 2008, 18:46 »

nu fandt jeg lige denne debat, og jeg er i et dilemma - hvad skal jeg købe for en konsol?
Mit behov er mest:
- at spille med vennerne og have det sjovt der.
- samtidig må der dog gerne være underholdning i at spille det single, da jeg godt kunne få lidt tid, hvor jeg bare ville koncentrere mig om at gennemføre et spil?

Jeg har tænkt på Wii, da det er mega sjovt at spille Wii Sports mod en anden - men mit problem er bare, at hvis man så får lyst til at spille det selv virker det ret kedeligt/svært med den mærkelige controller..
Der kommer PS3 ind i billedet, da Gran Turismo har den syge grafik og kun kommer til PS3, mens der også er Fifa 08 eller PES 2008, som både er gode multi- og singleplayer imo ?
.. er der nogen der kan hjælpe mig ? Opstemt

Med venlig hilsen
C^Ronaldo.

In the scene since approx. 2000.

Ben92
Gæst

« Svar #1758: 07 Jan 2008, 18:48 »

Hey.. Jeg stå i et dillema... Jeg har en xbox360 og skal ud at købe et nyt spil... Jeg har tænkts mig at købe Assassins Creed eller Madden 08... Men jeg ved ikke helt hvilket spil jeg skal købe, så nu ber' jeg jer om hjælp... Skriv gerne hvilket spil jeg skal købe og jeres mening om spillet...

Tak på forhånd...

Thore
Manager

« Svar #1759: 07 Jan 2008, 18:53 »

nu fandt jeg lige denne debat, og jeg er i et dilemma - hvad skal jeg købe for en konsol?
Mit behov er mest:
- at spille med vennerne og have det sjovt der.
- samtidig må der dog gerne være underholdning i at spille det single, da jeg godt kunne få lidt tid, hvor jeg bare ville koncentrere mig om at gennemføre et spil?

Jeg har tænkt på Wii, da det er mega sjovt at spille Wii Sports mod en anden - men mit problem er bare, at hvis man så får lyst til at spille det selv virker det ret kedeligt/svært med den mærkelige controller..
Der kommer PS3 ind i billedet, da Gran Turismo har den syge grafik og kun kommer til PS3, mens der også er Fifa 08 eller PES 2008, som både er gode multi- og singleplayer imo ?
.. er der nogen der kan hjælpe mig ? Opstemt

Altså jeg vil anbefale playstation 3  Smiley
Nu har jeg aldrig prøvet Wii, men skal jeg sammenligne Xbox med Playstation, så er jeg klart til Playstation. Men det er jo meget en smags sag, for der er jo ikke kæmpe forskel på de to. Du skal måske tænke over hvilket stik der ligger bedst i din hånd.
Jeg valgte også playstation 3 på grund af titler som Final Fantasy, Gran Turismo, Metal Gear Solid som kun kommer til ps3. De serier elsker jeg utrolig meget, hvilket sikkert hænger sammen med at jeg altid har været til playstation.

Derudover har playstation 3 også en rigtig god blue-ray afspiller. Der er jo krig mellem Blue-ray formattet og HD-DVD formattet. Jeg mener Blue-ray pt sidder på omkring 70% af ny udgivende film på verdensplan, og i Japan har man omkring 95% af markedet. Så vil du stå godt rustet til fremtidens film, så er playstation 3 også et godt valg  Smiley

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gosser
Manager

« Svar #1760: 07 Jan 2008, 18:59 »

Jeg vil anbefale PS3 eller Xbox 360. Ikke Wii.. Tror sgu ikke den holder i længden.

Pt. ville jeg vælge Xbox 360 hvis jeg var dig, da spiludvalget er større og bedre, og ved de spil der er til begge konsoller, synes jeg altid de er bedst til 360. Der er tit og ofte framedrops ved PS3 spillene (har jeg læst ved sammenligninger) og grafikken er imo også pænere.

Men mest af alt, er det på grund af prisen. Du sparer trods alt ca. 1000 kroner ved at købe en konsol der er på samme niveau (eller endda bedre - i hvert fald pt.), som den der er dyrere.

Edit: Hvis du ser meget film, så vælg PS3 som Thore siger, da den har blu-ray.

Thore
Manager

« Svar #1761: 07 Jan 2008, 19:29 »

Hey.. Jeg stå i et dillema... Jeg har en xbox360 og skal ud at købe et nyt spil... Jeg har tænkts mig at købe Assassins Creed eller Madden 08... Men jeg ved ikke helt hvilket spil jeg skal købe, så nu ber' jeg jer om hjælp... Skriv gerne hvilket spil jeg skal købe og jeres mening om spillet...

Tak på forhånd...

Nu har jeg Assassin's Creed (dog til ps3), og det er efter min mening et okay spil. Det træder lidt i vande, da det hele tiden er det samme man skal gøre. Det gør dog ikke spillet kedeligt, da de ting man skal gøre er sjove nok.
Men læser du de sidste 4-5 sider igennem så tror jeg der står en del om Assassin's Creed.
Madden 08 har jeg ikke prøvet  Smiley

Ben92
Gæst

« Svar #1762: 07 Jan 2008, 19:30 »

Nu har jeg Assassin's Creed (dog til ps3), og det er efter min mening et okay spil. Det træder lidt i vande, da det hele tiden er det samme man skal gøre. Det gør dog ikke spillet kedeligt, da de ting man skal gøre er sjove nok.
Men læser du de sidste 4-5 sider igennem så tror jeg der står en del om Assassin's Creed.
Madden 08 har jeg ikke prøvet  Smiley

Okay... tak for det...

Buschaka
Landsholdsspiller

« Svar #1763: 07 Jan 2008, 19:37 »

Tak på forhånd...

uden tvilv vil jeg sige AC, nu er der en der skriver han har det til ps3 hvor han spiller det, men du har en x360 og det gør bare grafikken mega federe og ja gameplayet blir ensformigt, men for helved hvor er det et fedt og sjovt spil...

BRØNDBY IF - Liverpool - Barca - A.C. Milan

Ben92
Gæst

« Svar #1764: 07 Jan 2008, 19:38 »

uden tvilv vil jeg sige AC, nu er der en der skriver han har det til ps3 hvor han spiller det, men du har en x360 og det gør bare grafikken mega federe og ja gameplayet blir ensformigt, men for helved hvor er det et fedt og sjovt spil...
Så blir det AC... Tak for det  Wink Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #1765: 07 Jan 2008, 20:12 »

Nu skriver jeg ikke noget om grafikken, og det kommer meget an på fjernsynet og hvordan det er instillet når det gælder bedst grafik.
Så mega federe grafik på xbox360? nej, højest en smule bedre
Og hvis det var på mit fjernsyn? Ikke den fjerneste forskel.

Tietze
Førsteholdsspiller

« Svar #1766: 07 Jan 2008, 23:11 »

Hvad koster en ps3 nu om dage?

Gosser
Manager

« Svar #1767: 07 Jan 2008, 23:13 »

3000 kroner for 40GB modellen i Fona Smiley 60GB produceres ikke mere.

Thore
Manager

« Svar #1768: 07 Jan 2008, 23:14 »

Hvad koster en ps3 nu om dage?

Du kan få den store version inklusiv et spil fra nettet til 2.500 kr.
Men det er så en amerikansk.

Gosser
Manager

« Svar #1769: 07 Jan 2008, 23:16 »

"Den store version" - mener du 60 eller 80GB?

Edit: Må være 80GB Smiley http://www.amazon.com/dp/B000TVT8PI?smid=ATVPDKIKX0DER&tag=dealtime-vg-20&linkCode=asn

Det er saftsuseme billigt! Var det ikke fordi, at der nok kommer told på, havde jeg købt en.
« Seneste Redigering: 07 Jan 2008, 23:21 af Gosser » Logged

Sider: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010