home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  1 Bruger, 658 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X360 | PS3 | Wii
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 623 Udprint
Forfatter Emne: X360 | PS3 | Wii  (Læst 299007 gange)
N17
Manager

Sv: Playstation 3 & Xbox 360
« Svar #1320: 26 Nov 2007, 21:24 »

Lige nogle spørgsmål ang. PS3, da jeg meget overvejer at købe den:

Fodboldspil - hvilke er der? Kommer PES til den?
Skate - Er det godt?
Larmer maskinen?
Virker Blu-Ray godt?

Det var lige et par få spørgsmål, håber I vil svare!?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #1321: 26 Nov 2007, 21:32 »

Jeps PES er udkommet, og det er rigtig godt, der er en smule skuffende ikke den store mulighed for edits, men det er jo en bagatel i forhold til gameplayet som stadig er fantastisk.  Thumbs Up
FIFA  har også virklig oppet sig i år, og det er en virkelig virkelig tæt kamp imellem de to i år. Jeg har endnu ikke bestemt mig for hvilken jeg bedst kan lide...  Ubeslutsom

Skate - Er det godt?
Det er fantastisk, lidt svært at vende sig til i starten, ja faktisk helt vildt frustrerende hvis man er vænnet til Tony Hawks, men når du er kommet forbi det. Så er det fantastisk og virkelig, virkelig realistisk. At man bruger højre analog virker helt vildt naturligt når man er kommet ind i det. Jeg elsker simpelthen det spil!  Kys

Larmer maskinen?
Det synes jeg absolut ikke...

Virker Blu-Ray godt?
Det virker fantastisk godt, er man filmnørd er det næsten et must! Utroligt så stor forskel der kan være, men det er der sgu!  Shockeret

Go get it!  Thumbs Up

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

N17
Manager

« Svar #1322: 26 Nov 2007, 21:40 »

Jeps PES er udkommet, og det er rigtig godt, der er en smule skuffende ikke den store mulighed for edits, men det er jo en bagatel i forhold til gameplayet som stadig er fantastisk.  Thumbs Up
FIFA  har også virklig oppet sig i år, og det er en virkelig virkelig tæt kamp imellem de to i år. Jeg har endnu ikke bestemt mig for hvilken jeg bedst kan lide...  Ubeslutsom

Skate - Er det godt?
Det er fantastisk, lidt svært at vende sig til i starten, ja faktisk helt vildt frustrerende hvis man er vænnet til Tony Hawks, men når du er kommet forbi det. Så er det fantastisk og virkelig, virkelig realistisk. At man bruger højre analog virker helt vildt naturligt når man er kommet ind i det. Jeg elsker simpelthen det spil!  Kys

Larmer maskinen?
Det synes jeg absolut ikke...

Virker Blu-Ray godt?
Det virker fantastisk godt, er man filmnørd er det næsten et must! Utroligt så stor forskel der kan være, men det er der sgu!  Shockeret

Go get it!  Thumbs Up

Tak for de gode svar.. Har lige et par mere..

Er det nødvendigt at købe den med 60gb? Nu kan jeg se, at man kan få den 40gb for 3200 eller sådan noget, men den er ikke bagudkompitabel på samme måde, men er det nødvendigt? Jeg har ikke haft Playstation før, så har ikke spil at ligge.. Jeg har kun Xbox, men har ikke rigtig lyst til 360!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

jeppe_nr13
Førsteholdsspiller

« Svar #1323: 26 Nov 2007, 21:42 »

Hej.. jeg har hverken Xbox eller Playstation 3. Da jeg synes de er for dyre, og ikke kan se hvorfor man skal have disse konsoller når man har en computer.. Smiley

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #1324: 26 Nov 2007, 21:51 »

Tak for de gode svar.. Har lige et par mere..

Er det nødvendigt at købe den med 60gb? Nu kan jeg se, at man kan få den 40gb for 3200 eller sådan noget, men den er ikke bagudkompitabel på samme måde, men er det nødvendigt? Jeg har ikke haft Playstation før, så har ikke spil at ligge.. Jeg har kun Xbox, men har ikke rigtig lyst til 360!

Hvis ikke du har nogle PS2 spil kan det med bagudkompatibilet nok være ligegyldigt. Udover det erder kun to USB porte, og så er der ingen kortlæser i den lille heller... Så der er et eller andet sted ikke nogen grund til at købe den store hvis ikke man mener man skal bruge alle 60 GB...  Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Thore
Manager

« Svar #1325: 26 Nov 2007, 21:55 »

Nej hvis man ikke har gamle playstation spil, så skulle det ikke være nødvendigt med den store, på den anden side kan man jo købe den store i en pakke med to spil og en ekstra controller, for kun 1.000 kr. ekstra, hvilket da trods alt er fair nok.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

N17
Manager

« Svar #1326: 26 Nov 2007, 21:55 »

hvad bruges kortlæseren til??

USB porte er vel heller ikk det man bruger mest?

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #1327: 26 Nov 2007, 21:56 »

Nej hvis man ikke har gamle playstation spil, så skulle det ikke være nødvendigt med den store, på den anden side kan man jo købe den store i en pakke med to spil og en ekstra controller, for kun 1.000 kr. ekstra, hvilket da trods alt er fair nok.

Ok det har jeg ikke set, hvor er det henne?? Og hvilke spil er med der?

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Thore
Manager

« Svar #1328: 26 Nov 2007, 22:00 »

hvad bruges kortlæseren til??

USB porte er vel heller ikk det man bruger mest?

Kortlæser kan være til et kamera kort, så du kan ligge billeder ind på harddisken.
altså USB portene kan jo bruges til, ja for det første opladeren til ens controller, også ting som mus, keyboard, og andet tilbehør, andre harddiske.. men det er nok næppe noget man har den store brug for, i hvert falde ikke 4 porte på en gang.

Ok det har jeg ikke set, hvor er det henne?? Og hvilke spil er med der?

De har kørt med det i Elgiganten, Merlin, Toys'r us og sikkert nogle andre steder.
Det er med Motorstorm og Resistance: Fall of man. To spil der varmt kan anbefales, selvom det var lancerings titler.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

N17
Manager

« Svar #1329: 26 Nov 2007, 22:34 »

man kan købe 40gb maskinen i Elgiganten nu for bare 2999,-

TOTTENHAM HOTSPUR FC

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #1330: 26 Nov 2007, 22:35 »

man kan købe 40gb maskinen i Elgiganten nu for bare 2999,-
er det med 1 eller 2 controller?...

Gosser
Manager

« Svar #1331: 26 Nov 2007, 22:37 »

Jæn enkelt.

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #1332: 26 Nov 2007, 22:45 »

Til alle der bor i Københavnsområdet: I Gamestop i Valby har de et tilbud der siger "Kommed to af dine Xbox360 eller PS3 spil og få et nyt for en krone, eller kom med tre af dine gamle PS2, Xbox eller Gamecube spil og få et PS3 eller Xbox360 spil for en krone. Det er et ret vildt tilbud! Eftersom man kan købe brugte PS2 spil ret billigt i Blockbuster osv. for så at gå ned og få et nyt PS3 spil... Og det er altså hvilket som helst spil, de kræver bare at det er engelsk eller nordisk! Og at det ikke er ens spil... Wink

Jeg skal helt sikkert derned imorgen... Wink

PS. Det gælder kun til d. 1.  Smiley
« Seneste Redigering: 26 Nov 2007, 22:46 af Netrom89 » Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #1333: 26 Nov 2007, 22:46 »

nice nok...

N17
Manager

« Svar #1334: 26 Nov 2007, 22:54 »

Til alle der bor i Københavnsområdet: I Gamestop i Valby har de et tilbud der siger "Kommed to af dine Xbox360 eller PS3 spil og få et nyt for en krone, eller kom med tre af dine gamle PS2, Xbox eller Gamecube spil og få et PS3 eller Xbox360 spil for en krone. Det er et ret vildt tilbud! Eftersom man kan købe brugte PS2 spil ret billigt i Blockbuster osv. for så at gå ned og få et nyt PS3 spil... Og det er altså hvilket som helst spil, de kræver bare at det er engelsk eller nordisk! Og at det ikke er ens spil... Wink

Jeg skal helt sikkert derned imorgen... Wink

PS. Det gælder kun til d. 1.  Smiley

Uden at sige for meget, så tvivler jeg på, at det gælder hvilket som helst spil. Ved godt du skriver at det er det, men det har de sagt før, og når man så er kommet med spillene, så må de kun have en vis alder, og så er det kun bestemte spil!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 623 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010