home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:23:17 andersnomanni Blogs SAF Challenge
12 Mar 2025, 23:26 g00n Træningsbanen Fm Tweak
12 Mar 2025, 23:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
Antal Registrerede Brugere: 23540
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Kerniol
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Nogen der har haft held til at købe Messi???
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Nogen der har haft held til at købe Messi???  (Læst 3720 gange)
kimdanmark
Lilleputspiller
*

Nogen der har haft held til at købe Messi???
« : 12 Jul 2011, 18:29 »

Vi er 3 der har gang i et spil.
En er City, en anden er Arsenal og en tredje er Real Madrid.. Smiley
Vi har alle prøvet at købe Messi i 4 sæsoner nu, men det er umuligt...!!!
Man kan sagtens få accepteret sit bud af Barca, men Messi vil bare ikke.. Han vil ikke engang forhandle om det..
Er der nogen der har haft held til at købe ham uden snyd??? Opstemt

nln777
Reserveholdsspiller

Sv: Nogen der har haft held til at købe Messi???
« Svar #1: 12 Jul 2011, 18:32 »

Har set nogen som har fået ham på fri transfer. Har dog aldrig selv fået fat i ham. Har heller ikke set nogen få accepteret et bud på ham, hvor han gerne ville væk Smiley

Ariana Grande
Manager

« Svar #2: 12 Jul 2011, 18:37 »

Har også haft mulighed for at få ham på fri transfer eftersom han var blevet gammel.
Men jeg nægtede satme at betale hans lønkrav. Er du vimmer han ville have meget.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #3: 12 Jul 2011, 19:45 »

Jeg er Betis i 2017, og i følge min talentspejder ville Messi ekstremt gerne til min klub, jeg ville dog hverken betale den sum Barcelona forlangte eller den løn Messi ville have. Men altså, det var kun i følge min spejder.

Vuelve la ilusión

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 12 Jul 2011, 19:56 »

Jeg er Betis i 2017, og i følge min talentspejder ville Messi ekstremt gerne til min klub, jeg ville dog hverken betale den sum Barcelona forlangte eller den løn Messi ville have. Men altså, det var kun i følge min spejder.
Så tror jeg godt du kan få ham. Hvis talentspejderen siger at spilleren gerne vil til klubben, synes jeg altid det passer Smiley

korzika
Gæst

« Svar #5: 12 Jul 2011, 19:58 »

I mit HSV-spil var der i en kort periode mulighed for at nappe Messi på en bosman-aftale. Hans kontrakt ville udløbe 1-07-2016, og det ville altså være en 28-årig Messi i sin prime. Han gad desværre ikke til HSV, men jeg tror, at det ville have være muligt for mere prestigefyldte og pengestærke klubber at hente ham.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #6: 12 Jul 2011, 20:19 »

Så tror jeg godt du kan få ham. Hvis talentspejderen siger at spilleren gerne vil til klubben, synes jeg altid det passer Smiley

Det tror jeg skam også, men jeg nægter da at give +500 mio for en 30-årig Messi, der vil have på den grådige side af 2 mio om ugen Wink

Vuelve la ilusión

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 12 Jul 2011, 20:22 »

Det tror jeg skam også, men jeg nægter da at give +500 mio for en 30-årig Messi, der vil have på den grådige side af 2 mio om ugen Wink
Ja det er self. klart. Når du er så langt henne i spillet begynder der jo nok også at komme regens der er/kan blive lige så gode som Messi Smiley

qwetdk
Gæst

« Svar #8: 13 Jul 2011, 11:25 »

fik Messi til United på fri sæseon 16/17 til en løn på 1,25 mio om ugen, hentede ham som 28 årig så synes selv det er okay løn for en spiller af han kaliber
første sæson spillede han 38 kampe, scorede 7 og lagde op til 15 mål, med en gennemsnits bedømmelse på 7,40 på højre midt

Drillo
Gæst

« Svar #9: 13 Jul 2011, 12:32 »

Jeg har fået et bud på messi accepteret, og han ville gerne forhandle kontrakt men den løn han vil have er jo sindsyg, så jeg købte Cristiano Ronaldo i stedet for:)

Skipper
Gæst

« Svar #10: 13 Jul 2011, 12:37 »

Fik købt ham i starten af tredje sæson i mit Liverpool spil. Det skal siges at jeg havde vundet alt med Liverpool sæsonen før og derfor var en rigtig attraktiv klub at komme til.
Jeg havde rost ham i pressen et par gange og så bød jeg på ham. Men jeg ville ikke gå over 500 mio. Så jeg droppede det, men så et par uger efter fik han en ny kontrakt hvor han havde en frikøbeklausul på 270 mio crazy Så kunne jeg ikke lade være, og så købte jeg ham Cool
Det skal siges at det var i update 9.1.0 så det var måske en bug eller noget....

Dahllie
Lilleputspiller
*

« Svar #11: 24 Aug 2011, 14:01 »

Kan se der er flere der har fået ham omkring 2016/17 på en fri transfer. Der fik jeg ham også til Arsenal, også på en fri transfer. Jeg er Arsenal og har vundet stort set alt, samtidig med det går skidt for Barcelona. Så fik ham som 28 årig, men skal man købe ham, så tror jeg næsten det er umuligt Smiley

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #12: 24 Aug 2011, 20:24 »

Jeg har endnu ikke købt ham i FM11, fik ham i 10'ern med City forholdvis nemt Smiley

Men jeg oplever ofte at spillere som absolut ikke er interesserede i din klub, bliver langt mere interesserede hvis du netop har vundet over hans klub eller at du lige har vundet CL, oftest det først.

Vil dog personligt sige at jeg har LANGT bedre erfaringer med Cristiano Ronaldo i FM, han er klasse og han scorer mål på samlebånd!

MichaelPaw
Gæst

« Svar #13: 24 Aug 2011, 21:46 »

Ja har fået ham gratis til liverpool 2016 Smiley

MichaelPaw
Gæst

« Svar #14: 24 Aug 2011, 21:49 »

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010