home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 580 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  CFR Cluj
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: CFR Cluj  (Læst 1303 gange)
fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
CFR Cluj
« : 12 Jul 2011, 12:24 »




Hej Freaks nu hvor jeg er begyndt på et nyt spil tænkte jeg lidt hvilket hold skal jeg mon vælge. Så jeg tænkte lidt på hvor jeg kom fra og min familie og fandt ud af at jeg er jo halv Rumæner og har familie i Cluj og er endda fan af klubben så jeg valgte CFR Cluj som den klub jeg vil spille med. Jeg håber at flere vil tage udfordringer op med dette fantastiske hold og prøve at gøre noget ud af det. Jeg kan fortælle at jeg undervejs i mit save vil skrive et par små updates om hvad der er sket og om vi har vundet noget også selvfølgelig også transfers. Så håber i endten vil kigge med eller også selv begynde at spille med dem.


- Fckfanen4ever
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CFR Cluj
« Svar #1: 12 Jul 2011, 13:31 »

Hmm, kan du komme med nogle grunde til at vi skulle spille med netop CFR Cluj? Er de noget specielt i forhold til så mange andre hold?

Klubben har en masse historie bag sig og har en masse unge talenter og ældre talenter som mange herinde på Fmfreaks ikke har fået øje på endnu åbenbart. Cfr Cluj er også anderledes fremfor andre klubber selvom den er i Rumænien, er den ikke helt rumænsk. Klubben blev nemlig til i 1907 i det østlige Ungarn. Derudover er det en klub med mindre økonomi selvom det er en top klub i Rumænien og ikke alle deres spillere ligger på flere millioner kroner så der er lidt at kæmpe med. Talentet Lacina Traore har jeg aldrig set blive nævnt herinde skulle jeg mene, men han er faktisk en angriber på Lukakus niveau. Selv har jeg spillet med Cfr Cluj i et stykke tid og har modtaget tilbud fra disse klubber: Ac Milan, Barcelona, Benfica, Lyon, Real Madrid, Manchester United og Chelsea. Stor interesse er der fra klubberne. Og ikke mindst er Cfr Cluj et sjovt hold at spille med der er ikke bare 200 muligheder der er nærmest 2 millioner muligheder i klubben. Også skal det siges at truppen er rimelig bred så der kan også være problemer med lønninger som også hører til under økonomien.
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: CFR Cluj
« Svar #2: 12 Jul 2011, 13:35 »

Talentet Lacina Traore har jeg aldrig set blive nævnt herinde skulle jeg mene, men han er faktisk en angriber på Lukakus niveau.

Lacina Traore er et kendt talent, og også herinde Smiley
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: CFR Cluj
« Svar #3: 12 Jul 2011, 13:37 »

Lacina Traore er et kendt talent, og også herinde Smiley


Har bare aldrig set en tråd hvor folk har nævnt hamm Smiley
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010