home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 684 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Din klub - Din vurdering! 2011
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Din klub - Din vurdering! 2011  (Læst 15003 gange)
TheisHansen v.2
Gæst

Sv: Din klub - Din vurdering! 2011
« Svar #15: 12 Jul 2011, 16:03 »

Hvem af spillerne rammer målet på langskud? Tunge Enig der Mike løber jo til tider rundt oppe på modstanderes banehalvdel og jagter bolden, som en forvirret struds. Men han må nu godt stramme lidt op. Smiley

Newton Heath
Manager

« Svar #16: 12 Jul 2011, 16:10 »

Rigtig fint initiativ! :-)

Hold: Manchester United

Sæsonen Generelt: Rigtig fin sæson, det blev til det fantastiske mesterskab nummer 19 der gør at vi langt om længe distancerer de bitre naboer fra Liverpool. Derudover formåede vi at spille os i Champions League-finalen og i FA Cup-semifinalen. Klart godkendt.

Trænerens indsats: Hvad er der at sige? Fergie formåede endnu engang at lave et par fremragende køb inden sæsonen i ukendte spillere som Hernandez og Smalling der begge slog til i debutsæsonen. Derudover var han som altid inde over holdet med en masse rotation og til tider underlige opstillinger, men som regel fungerer det jo for den skotske troldmand. Endnu en godkendt sæson fra hans side.

Bedste spiller: Tjaa tjoo, den er lidt svær, navne som Nemanja Vidic, Nani og Dimitar Berbatov popper umiddelbart op i hovedet, men da sidstnævnte måtte tilbringe den sidste kvarte sæson på bænken efter et par ustabile præstationer og en opblomstring fra Hernandez, mens Nani havde svært ved at levere i hele sæsonen trods mange gode momenter specielt i efteråret, må jeg sige Vidic. Forsvaret vakler uden den bomstærke serber, og han er uhyre stabil. Premier Leagues i særklasse bedste forsvarsspiller efter min mening.

Værste spiller: Puha, værste spiller, den er svær, jeg synes egentlig ikke at der har været en spiller der har skildt sig negativt ud. Jonny Evans skuffede mig en del efter sin flotte 09/10 sæson mens Brown også har været set bedre, men Bebe må løbe med den. Det blev til få kampe for vores hjemløse rekrut, men ikke desto mindre husker jeg ham som en omvandrende katastrofe der ikke kunne slå et indlæg.

Bedste køb: Javier Hernandez. Med 20 mål i sin debutsæson som total ukendt må han sige at have været et fantastisk køb. Chris Smalling har såmænd også gjort det godt og spillede blandt andet et upåklageligt Manchester-derby, men jeg ser Hernandez som årets indkøb.

Værste køb: Bebe klart. Mange millioner røg efter den hjemløse portugiser, og nu er han så skibbet videre til tyrkisk fodbold efter at have gjort et halvskidt indtryk i sine få kampe. Han lavede et par fine mål for reserveholdet, men har langt fra været prisen værd. En misser fra Fergies side.

Mest forbedrede spiller i forhold til sidste sæson: Her er der også et par oplagte muligheder i Fabio og Nani, men jeg vælger alligevel at sige Berbatov. 09/10 sæsonen var ikke specielt vellykket for bulgareren og mange United-fans ønskede ham væk sidste sommer, men han gik i den grad ud og forbedrede sig og blev PL-topscorer sammen med Tevez. Imponerende udvikling fra den teknisk stærke angriber.

Mest mindeværdige kamp: Puha, den er svær. Comebacket i Blackpool, den afgørende sejr over Chelsea i PL, 7-1 afklapsningen af Blackburn, men jeg synes at den må gå til 2-1 sejren i Manchester-derbyet. En nervepirrende kamp med to rigtig gode United-mål, først det flotte mål fra Nani inden Rooney afgjorde det til 2-1 med sit fantastiske saksespark. Dette mål skulle også vise sig at blive vendepunktet for Rooney, der sluttede sæsonen rigtig flot af.

Mest pinlige kamp: 1-3 nederlaget på Anfield. En skammelig kamp der bare skal i glemmebogen med det samme.

Værste/sjoveste øjeblik i en kamp: Et af mine værste øjeblikke var da Suarez krøllede hele vores forsvar inden han spilled Kuyt fri på stregen - det var da pinligt at se på. Ellers var det også tragikomisk at se Hargo udgå 6 minutter inde i sit comeback mod Wolves i hvad der skulle vise sig at blive hans sidste 6 minutter i United-trøjen.

Forventninger til næste sæson: Et nyt mesterskab - det bliver sværere end nogensinde med Chelsea tørstige efter revanche, City med alle milliarderne og Liverpool med den kraftige oprustning. Men det er klart mesterskabet der vil gøre mig mest glad. Ellers forventer/håber jeg at de nye indkøb De Gea, Jones og Young slår igennem, forhåbentligt sammen med en ny central midtbanespiller der bliver hentet senere på sommeren. :-)

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #17: 12 Jul 2011, 18:50 »

Bayern fan!!!!!!!! Endelig fandt jeg en!

Haha, har jeg været i mange år Opstemt og jeg kender også 1 anden her på siden der også er det.

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #18: 12 Jul 2011, 19:29 »

MAN UTD

Sæsonen Generelt: En rigtig fin sæson hvor det 19. mesterskab endelig kom i hus. Semifinale i FA Cuppen var også godkendt, selvom det ikke var rart at ryge ud til rivalerne fra City. Og så selvfølgelig finale i CL mod Barcelona. Synes holdet spillede rigtig godt i Champions League i denne sæson, og man må bare erkende at Barcelona var bedre end os i CL finalen.

Trænerens indsats: SAF igen igen. Hvad kan man sige. Fantastisk til at rotere med spillerne, og så også et fantastisk indkøb i form af "Chicharito". Så helt klart en rigtig god indsats af SAF igen i år.

Bedste spiller: Vil sige at Chicharito og Vidic var de bedste gennem hele sæsonen. Dog mener jeg at Vidic var den klart mest soliden spiller genne hele sæsonen, og derfor mener jeg han var den bedste spiller. Og jeg mener også han var PL's bedste gennem hele sæsonen.

Værste spiller: Her bliver det nok Johnny Evans. Forrige sæson var en rigtig god sæson for ham, og den netop overståede sæson skulle have været sæsonen hvor han virkelig slog igennem, men det skete bare aldrig.

Bedste køb: Javer "Chicharito" Hernandez. Helt fantastisk indkøb for så få penge. Rigtig mange mål i debutsæsonen, og en mand der kun er 23 år tror jeg nok. SAF laver godt nok mange gode indkøb, men det her er virkelig godt, og kan ikke vente med at se Chicharito i næste sæson.

Værste køb: Hmmmmm.... pas :-)

Mest forbedrede spiller i forhold til sidste sæson: Tror jeg siger Dimitar Berbatov her. Synes det er ret godt at kunne blive PL topscorer efter to rigtige flopsæsoner.

Mest mindeværdige kamp: Enten 3-2 sejren over Liverpool hvor Berbatov lavede hattrick og et rigtig flot saksesparksmål. Og så selvfølgelig 2-1 sejren over City med Rooneys helt fantastiske mål.

Mest pinlige kamp: 3-1 nederlaget til Liverpool på anfield. 'Nuff said.

Værste/sjoveste øjeblik i en kamp: Sjoveste øjeblik må helt klart være da Tottenhams målmand Gomes tror dommeren har fløjtet for frispark og Nani løber hen og skyder bolden i det tomme mål.

Forventninger til næste sæson:
Endnu en PL sejr. Kunne dog godt blive svært da City nok køber stort ind. Det samme med Liverpool selvom jeg ikke tror de rigtig kan true os. Arsenal får nok en rigtig flot 3. plads igen næste år hvis de ikke køber ordentligt ind, og hvis de heller ikke kan holde på Nasri og Fabregas ser det ikke godt ud for dem. Chelsea bliver selvfølgelig også en rigtig stor trussel, da de sikkert køber meget stort ind.
FA Cuppen, Charity Shield og Ligacuppen mener jeg ikke der bør fokuseres helt vildt på, så der regner jeg ikke med det store.
I CL håber jeg da selvfølgelig på en sejr. Barcelona må helst ikke blive det første hold der vinder den 2 år i træk Smiley

TheisHansen v.2
Gæst

« Svar #19: 12 Jul 2011, 19:40 »

Forstår ikke det du siger? I kan da på ingen både eller du kan da på ingen måde være tilfreds med at i røg ud af FA cuppen og så oven i købet til os.. Det må da være pinligt og yderst nervepirende at røge ud til jeres rivaler. Grin

Synes da klart at portugisiske Bebe har været jeres værste køb! Så godt han er sendt videre.

''Arsenal får nok en flot 3.plads igen næste år'' De kom ikke på tredjepladsen i år? Det gjorde Manchester City. Smiley

nln777
Reserveholdsspiller

« Svar #20: 12 Jul 2011, 19:55 »

Forstår ikke det du siger? I kan da på ingen både eller du kan da på ingen måde være tilfreds med at i røg ud af FA cuppen og så oven i købet til os.. Det må da være pinligt og yderst nervepirende at røge ud til jeres rivaler. Grin

Synes da klart at portugisiske Bebe har været jeres værste køb! Så godt han er sendt videre.

''Arsenal får nok en flot 3.plads igen næste år'' De kom ikke på tredjepladsen i år? Det gjorde Manchester City. Smiley
Skriver nu også at det heller ikke var rart at ryge ud til City. Og hovsa. Havde helt glemt Arsenal røg helt ned på en 4. plads Opstemt

Ariana Grande
Manager

« Svar #21: 12 Jul 2011, 20:04 »

Hold: Silkeborg IF

Sæsonen Generelt: Bestemt godkendt. Ville da gerne have set os Europæisk, men det er vidst også lidt for meget at forlange. Dog kan man jo ikke sige særligt meget negativt om sæsonen. Det har sgu været fantastisk det meste af tiden.

Trænerens indsats: Troels har gjort det fint. Dog synes jeg bare at vi er utroligt ustabile af og til, om det så skal klandres på ham eller spillerne ved jeg sgu ikke lige. Det er jo nok en blanding af begge dele. Indkøb er der jo ikke et hav af, men dem der var har da gjort det fint sammen med resten af holdet. Salget af Rajko Lekic er jeg utroligt glad for. Salget af Jim Larsen var jeg godt nok ked af. Men vi fik sgu en god sjat penge for ham og vi fik sgu egentlig ikke problemer efter.

Bedste spiller: puha. Jeg har altid godt kunne li Martin Svensson i de minutter han nu får lov til at være på banen. Jeg synes sgu han gør det godt.

Værste spiller: Dennis Flinta. Jeg synes han er en klovn at se på af og til. Han skøjter fandme tit rundt i bolden og laver fejlafleveringer og hvad ved jeg. Derudover skal Rajko Lekic også nævnes. Hold kæft en spade. Han er umotiveret fordi han gerne vil væk fra klubben og har også været utrolig ringe. Man skulle satme tro det var en anden spiller end forrige sæson. Godt vi fik ham solgt.

Bedste køb: Christopher Poulsen har sgu gjort det fint imo.

Værste køb: Pas.

Mest forbedrede spiller i forhold til sidste sæson: Jeg synes Martin Svensson udvikler sig godt. Men også Simon Skibsted og hvem fanden vi nu ellers har til at rende rundt af unge spillere, synes jeg bliver bedre.

Mest mindeværdige kamp: 4-3 sejren over Aab. Fantastisk kamp med underholdning hele vejen igennem.

Mest pinlige kamp: Synes ikke rigtigt der har været noget i sæsonen som jeg lige kan huske der har været pinligt.

Værste/sjoveste øjeblik i en kamp
: Her skal vi tilbage til Aab kampen for at finde det sjoveste. Fantastisk kamp! Var kommet for sent ind på stadion fordi en af mine venner der havde billetterne kom 5 minutter for sent. Da vi så endelig kommer ind og får udstyret os selv med en fadøl og bevæger os op mod tribunen, så scorer Aab fandme lige da vi er oppe. Vi sætter os ned med vores øl og jeg husker ligeså tydeligt at jeg tænkte "Fuck det bliver en lang aften det her". Men det nåede jeg ikke tænke særligt længe eftersom vi udligner 1 minut senere! 7 minutter senere kommer Aab så foran igen og vi udligner hurtigt igen. Derefter kommer vi foran ekstremt kort før halvleg! Christian Holst ser ud til at sikre os sejren efter 78 minutter da han scorede, men vi skulle have spænding til det sidste eftersom Aab udligner 2 minutter senere. Derefter skete der heldigvis ikke mere.

Det værste var uden tvivl 2 kamp i sæsonen, mod FCM hvor vi var taget på away. FCM vinder 2-0. jeg blev gal. Kastede en fadøl. Fik en bøde på 1000 kr. Nuff said.

Forventninger til næste sæson: Den er svær. Hvad kan vi forvente? Alt andet end nedrykning vil jeg sådanset sige for ikke at skuffe mig selv. Men Europæisk kvalifikation må være mit mål. Selvom klubben nok ikke er enig og det nok også er højt sat.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #22: 14 Jul 2011, 12:27 »

Hold: Borussia Dortmund

Sæsonen Generelt: En helt igennem fantastisk sæson, der udmønstrede sig i et mesterskab og Champions League til næste sæson. Hvad der er endnu mere imponerende, er at dette mesterskab er hentet hjem med en masse unge og up-comming talenter, der dog mere eller mindre har slået deres navn fast i Europa nu. Nuri Sahin (nu i Real Madrid) Neven Subotic, Hummels, Mario Götze og Kagawa har været nogle af de mest iøjnefaldende spillere, og så er den ældste af disse spillere blot 22 år - Imponerende !!

Trænerens indsats: Uden tvivl en af de væsentligste årsager til dette mesterskab. Han har en fremragende mandskabspleje, og dette har virkelig været synligt i denne sæson. Jeg er slet ikke i tvivl om at Jürgen Klopp er utrolig vellidt blandt alle spillerne i Dortmund. For mig at se er Klopp en af sæsonens absolutte højdepunkter, og jeg vil ikke være overrasket hvis han snart topper mange af de store klubbers ønskeliste.

Bedste spiller: Nuri Sahin er nok den spiller der må betragtes som den bedste, og han vil uden tvivl blive savnet nu hvor han er skiftet til Real Madrid (Kæmpe scoop af dem) Dog har rigtig mange spillere leveret en fantastisk præstation, men jeg har altid ment at Nuri Sahin har været bindeledet på holdet, og han vil derfor blive savnet meget.

Værste spiller: Den er meget svær, specielt i en sæson der har budt på et mesterskab. Faktisk har jeg ikke rigtig nogen at give denne titel til, men en spiller som Mohammed Zidan ønsker jeg snart væk fra klubben, og hans præstationer har heller ikke overbevist mig om andet - Dog har han været meget skadesplaget, hvorfor det er lidt urimeligt at give ham denne titel.

Bedste køb: Kagawa må betragtes som det bedste køb, da han var fænomenal inden han blev skadet for Japan, og måtte sidde ude hele forårssæsonen. Dog har jeg stor tiltro til ham i næste sæson, og bare det at Barcelona har været inde i billedet, siger lidt om det talent Kagawa besidder.

Værste køb: Ingen

Mest forbedrede spiller i forhold til sidste sæson: Denne er selvfølgelig meget svær, men umiddelbart vil jeg mene at det er Mario Götze. Han fik sit gennembrud i denne sæson, og må betragtes som et af Europas største talenter. En utrolig spændende spiller der virkelig har løftet sit niveau i sidste sæson. 

Mest mindeværdige kamp: Jeg har desværre ikke set så mange kampe med dem, men kampene mod Bayern og Schalke er altid mindeværdige - Specielt når man vinder over dem. Derfor bliver det nok 3-0 sejren over Schalke der fremstår som den mest mindeværdige.

Værste/sjoveste øjeblik i en kamp: Om det er den værste eller sjoveste ved jeg ikke om man kan kalde den. Men Jakub Blaszcykowski formåede at prikke bolden under målmanden og have et helt frit mål og alligevel formå at skyde over målet. Uden tvivl et af de absolutte største afbrændere jeg har set igennem tiderne (dog ikke den største)

Forventninger til næste sæson: Jeg vil selvfølgelig gerne sige at jeg forventer et mesterskab, men i mine øjne er der stadig langt op til Bayern. Jeg tror at hvis vi kan spille med om Champions League billetterne, så skal vi være fuldt ud tilfredse. Vi har formået at holde på langt de fleste af vores profiler, men det bliver nervepirrende at se hvor stor en betydning Nuri Sahin har haft på dette hold.

Men kan vi slutte blandt de tre bedste, så vil jeg være glad. Som minimum skal vi dog kvalificere os til Euro League for at det skal være tilfredsstillende. I Champions League har jeg ikke de store forventninger. Hvordan vi er seedet tror jeg får stor betydning, da jeg tror vi vil ende i 3. seedingslag, og derfor kan se frem til nogle svære modstandere. Men kan vi komme videre fra gruppespillet, så vil jeg være tilfreds.

patrick J
Manager

« Svar #23: 14 Jul 2011, 13:13 »

Bayern fan!!!!!!!! Endelig fandt jeg en!
Bare få dig nogle bosniske venner, her hvor jeg bor, er ALLE bosniere simpelthen Bayern fans. Opstemt

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #24: 01 Aug 2011, 22:01 »

Fantastisk tråd Fernando, som jeg (desværre) først ser nu. Jeg tager Valencia fremfor FCK her, da det giver lidt bedre mening med et hold hvis sæson ikke er gået igang. Smiley

Hold:
Valencia CF

Sæsonen Generelt:
En rigtig fornuftig sæson. Jeg var bekymret før sæsonen, men samtidig også meget spændt. Silva og Villa var fortid, og mange mente at det ville betyde et meget anonymt Valencia-hold, og det forstod man egentlig godt. Der blev heldigvis hentet nogle gode spillere ind, især Soldado skulle vise sig at blive vigtig i angrebet. Målet for sæsonen var officielt at klubben skulle i top 4, og dermed kunne komme i CL, men det så vanskeligt ud da konkurrenterne formåede at holde på deres profiler i højere grad. Heldigvis endte sæsonen med endnu en 3. plads, som for alvor blev slået fast i en af de mest fantastiske oplevelser jeg har haft som fan igennem 6-7 år, nemlig 5-0 afklapsningen af rivalerne og konkurrenterne til 3. pladsen, Villarreal. Villarreal havde ellers spillet fantastisk i den første halvdel af sæsonen, og på et tidspunkt var 3. pladsen helt uden for rækkevidde, men heldigvis kom vi bedre op i gear, mens det gik den anden vej for Villarreal.

I Champions League var det op og ned. Mit hovedmål som jeg gerne så holdet opfylde i CL, var bare at gå videre fra gruppen, og på den måde vaske den pinlige plet fra sæsonen hvor klubben sidst var i Champions League væk. Her blev de til to nederlag til Rosenborg og en 4. plads i gruppen, så bare det at gå videre ville være et godt signal at sende. Det gjorde holdet også ganske sikkert, man slog de tyrkiske mestre Bursaspor med 10-1 samlet og havde helt styr på Rangers da de gjaldt. Derudover spillede man lige op med United, hvilket var opløftende. Modstanderen i 1/8-delsfinalen var Schalke, den nok bedste lodtrækning, og det så også godt ud mange gange. På hjemmebane fik Valencia en drømmestart, men gik i stå i 2. halvleg, og så kunne Raul sikre Schalke 1-1. I kampen i Tyskland kom Valencia også foran, men på Schalkes måske eneste farlige skud i 1. halvleg kom de tilbage. Et frispark fra Farfan kort før pausen, og så var alt lige. I 2. halvleg faldt holdet sammen og tabte kampen 3-1, på trods af bl.a. en friløber. Et meget kedeligt exit fra CL, hvor man sad tilbage med en fornemmelse af at man let kunne have slået det hold. Så selvom holdet opfyldte mit overordnede krav, så var det stadig en lidt blandet kampagne.

Trænerens indsats:
Unai Emery har gjort det godt! Jeg har ikke altid været fan af hans rotations-princip, men det viste sig at være en rigtig klog ting. Truppen havde mere bredde i 10/11 end i 09/10, og det udnyttede Emery så spillerne aldrig blev helt flade. Omvendt kunne jeg godt tænke mig at der var en stamme som spillede hver gang, da det nok ville mindske antallet af fadæser.

Bedste spiller:
Den er godt nok svær. Det må nok være Mata, som i mange år har været en stor profil, og som tager mere og mere ansvar. Han bidrager med så meget i det offensive, og han er ret stabil i sine præstationer synes jeg. Derudover siger det sig selv at vi er afhængige af Soldados mange kasser.

Værste spiller:
Lidt fjollet post synes jeg. Han er nok ikke den værste, men jeg kan virkelig ikke lide Ricardo Costa. Jeg synes slet ikke han er en god nok forsvarsspiller, og han har også en andel i at forsvaret aldrig blev rigtig stabilt. Ham og Navarro som konstellation i midterforsvaret var Emery underligt nok meget vild med. Jeg synes det var en mindre katastrofe, men nu er Navarro jo også væk.

Bedste køb:
Pablo Piatti glæder jeg mig meget til at se for os! Han kommer så vidt jeg husker fra samme by som legender som Pablo Aimar, Claudio Lopez og Kempes, og selvom det ikke betyder noget for Piatti, så er det da lidt sjovt. Han har vist sit værd for Almeria, og jeg tror han vil passe godt ind i Valencia. Jeg elskede Aimar, og jeg kommer til at elske Piatti. Men overordnet set må det bedste indkøb helt klart være Adil Rami! Han er franske landsholdsspiller, og de er jo begyndt at spille godt igen. Han var profil for de franske mestre, og det var præcis i forsvaret hvor vi havde de største kvaler. Det er bare et fantastisk og nødvendigt indkøb!

Værste køb:
Vi har ikke gjort nogle dårlige indkøb.

Mest forbedrede spiller i forhold til sidste sæson:
Den er svær, men der er da et par spillere som har forbedret sig. Mathieu fik længere og længere mellem sine katastrofekampe(selvom de bestemt stadig forekom), men han må nok se sig overhalet af en gut på målmandsposten. Vicente Guaita, en af klubbens unge talenter, måtte pludselig ind på mål, efter både 1. målmand Cesar og 2. målmand Moya blev skadede, og han gjorde det så godt at ingen af de to kunne vinde pladsen tilbage. Guaita blev bedre og bedre, og bliver meget spændende at følge i næste sæson.

Mest mindeværdige kamp:
Helt klart 5-0-sejren over Villarreal! Villarreal synes jeg tit vi har haft godt styr på, for så at smide det hele til sidst(undtagen en 4-1 sejr sidste sæson), og derfor var det skønt endelig at give dem tørt på, især efter de havde ligget på 3. pladsen i lang tid, og slået os ud af pokalen. Det var en kamp hvor jeg havde virkelig mange nerver på, og heldigvis fik vi en god start med Soldados hurtige mål. Villarreal var meget tæt på at udligne efter et mega forsvarskiks, men den stod heldigvis 1-0 ved pausen. Hvad der pludselig gik galt for Villarreal i anden halvleg ved jeg ikke, men det ramlede fuldstændig. Godt nok havde deres forsvar været usikkert i 1. halvleg, men det var intet imod den massakre der ventede i 2. halvleg. 2, 3, 4 og 5-0, og jeg kunne ikke forstå det, jeg hoppede bare rundt og grinede fjoget. Det var mindeværdigt.

http://www.youtube.com/v/ncNZDNsTbCU

Mest pinlige kamp:
Puha, der er 3 kandidater. Den første er Real Madrid-kampen på hjemmebane til sidst på sæsonen, hvor vi skulle vise at der ikke var langt mellem nummer 3 og 2 i Spanien. Vi kommer bagud 0-5 og taber 3-6, i sådan en kamp, hvor jeg virkelig frygtede et 0-10-nederlag. Det var som at se en gut spille Fifa på amatør, det var helt vildt. Heldigvis nossede holdet sig sammen til sidst og det blev ved et 3-målsnederlag.

Den anden kamp er 4-0-nederlaget ude mod Zaragoza, som så vidt jeg husker lå meget tæt på nedrykning på det tidspunkt. En typisk Valencia-fadæse, hvor forsvaret viste at det stadig kunne have massive udfald. Rystende præstation. Sidste kamp er den føromtalte Schalke-kamp, hvor vi taber 3-1. Jeg fatter stadig ikke hvordan vi ikke kunne slå det hold ud, men vi kendte ikke vores besøgelsestid.

Værste/sjoveste øjeblik i en kamp:
Hmm, måske Soldados 5-0-mål mod Villarreal, hvor en Villarreal-spiller prøver at cleare en bold, men istedet losser den ind i en medspiller, hvorefter Soldado får en tilfældig chance og chipper den ind. Øjeblikket det sker i, og selve det der sker, gør det bare så hysterisk morsomt.

Forventningerne er endnu en top 4 placering! Man har ikke mistet markante profiler som i 2010, og stærke navne er kommet ind. Diego Alves, Pablo Piatti, Dani Parejo og Adil Rami er allerede hentet til klubben, og Sergio Canales meldes snart klar for Valencia. Jeg forventer ikke at man kan komme i nærheden af Barcelona og Real Madrid, men hvis ikke holdet kommer i top 4, bliver jeg svært skuffet. Omvendt er der jo altid en risiko for en Atletico-agtig sæson, og det frygter jeg også. Jeg tror dog på at Emery kan blive ved med at gøre det godt, og at han kan mindske antallet af skandale-kampe. Derudover forventer jeg også at forsvaret bliver mere sikkert med fantastiske Rami på plads. Med hensyn til CL, så kunne det være fedt at komme blandt de sidste 8, men lad os se lodtrækningen for gruppen og en evt. 1/8-delsfinale først. Jeg tror ikke at der bliver lagt så meget vægt på Copaen næste sæson, ligesom i sidste sæson, men det er nok vores bedste chance for en titel uanset hvad, så det er synd ikke at give den et skud.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #25: 01 Aug 2011, 23:28 »

Først må jeg sige, at jeg synes det er et fantastisk initiativ, hvor det er mindst lige så fantastisk at folk gider at bruge et godt stykke tid på at beskrive deres sæson. Det er dejligt at se. :-)

Hold: Chelsea FC

Sæsonen generelt:
Det er klart, at når man er en klub af Chelseas kaliber, så vil man gerne vinde så meget som muligt, især Premier League, og specielt Champions League. Når man så efter sæsonen kan evaluere op, og sige at 0 ud af 4 trofæer blev vundet, er det selvfølgelig ikke tilfredsstillende. Dog synes jeg, at vi i den grad redder vores ære i form at et flot comeback, som så til sidst ikke bliver til noget. Chelsea var midtvejs i sæsonen, ramt af den største krise i over et årti, pointmæssigt, og i den tid var det hårdt at være Chelsea-fan, mens det i starten af sæsonen var en lang optur. Sådan er fodbold, og det skal man acceptere. Men alt i alt kan jeg selvfølgelig ikke være tilfreds. Jeg er glødende Chelsea-fan, og det gør ondt, når man ikke vinder noget.

I Premier League startede vi ellers helt suverænt, og ødelagde enhver modstand. Det holdte dog stille og roligt op, og nedturen startede i starten af november mod Liverpool, hvor vi blev sendt hjem med et 2-0-nederlag. To kampe efter, rev Sunderland os så rundt, hjemme på Stamford Bridge, og så var krisen for alvor i gang. Den tog måneder at komme ud af, og selv om resultaterne langsomt blev bedre, må jeg nævnte 2-1-sejren over Manchester United som et vendepunkt. Derefter satte vi kursen ind efter et comeback, men det lykkedes som sagt ikke. Sølvet fik vi dog, og det var vist ikke hvad alle havde regnet med omkring juletid. Tilfreds er jeg dog ikke.

Så var der jo også Champions League. Den pokal vi allerhelst vil have i Chelsea. Det hele startede jo meget godt, og da vi så havde trukket Marseille, Spartak Moskva og Zilina i gruppespillet, var vejen til 1/8-finalerne meget overskuelige. Vi vandt da også gruppen sikkert, og så ventede danske FC København. Det var stort for mig, at møde et dansk hold. Jeg må som AaB-fan sige, at jeg har dyb respekt for det FC København havde lavet i Champions League, og derfor tog jeg det heller ikke som nogle walkover. Frygten for at katastrofen skulle ske, og at vi skulle sendes ud af et dansk hold, var til stede, og derfor var det også en forløsning, da vi så godt som sikrede os videre avancement i Parken, med en 2-0-sejr. FC København var dog fremragende på Stamford, og de fik fortjent et point. Så var kvartfinalerne nået og Manchester United ventede. Et hold, jeg vil gøre alt for at slå ud. Det endte dog brat. Vi tabte 1-0 og 2-1, og røg fortjent ud af Champions League. Følelse af tomhed og ingenting, når man forlader Champions League som Chelsea-fan er så deprimerende og nedtrykkende, som noget overhovedet kan være. Men fortjent, kom vi ikke længere.

Pokalturneringen vil jeg ikke skrive om, men i FA Cuppen måtte vi lade livet i straffesparkskonkur rence til Everton, mens vi hurtigt røg ud til Newcastle i Carling Cuppen. Det er bestemt ikke turneringer jeg er ligeglade med, og præstationerne i disse, var heller ikke acceptable.

Alt i alt, kan jeg ikke være tilfreds med ikke at vinde noget, men jeg er yderst stolt af det comeback vi forsøgte os på efter krisen.

Trænerens indsats:
Jeg ved sgu ikke helt, hvad jeg skal sige her. Jeg elsker Ancelotti, og jeg synes han er en fantastisk træner, som ufortjent blev fyret i Chelsea. Der skal ikke herske tvivl om at jeg synes det var en kæmpe brøler. Jeg synes at Ancelotti spillede noget fremragende offensiv fodbold med Chelsea, som man ikke havde set før. Han vandt The Double i hans første sæson som træner for klubben, og det er en fantastisk bedrift. Derudover elsker jeg ham, for hans ydmyghed. Han er utrolig ydmyg, og taber holdet, tager han gerne skylden. Han er ikke som Wenger, Ferguson osv, som oftest langer ud efter dommerne. Det kan jeg godt lide ved Ancelotti, og han virker utrolig sympatisk. Da han blev fyret, var han heller ikke spor sur. Han ønskede derimod spillerne, klubben og staben held og lykke i fremtiden.

Når det så er sagt, så gik der jo noget galt i den her sæson. Det kan man ikke komme udenom. Det var en fejl at fyre ham, for han kunne bygge noget stort op med Chelsea, men i denne sæson præsterende han ikke. Derfor kan jeg ikke helt være tilfreds med hans indsats i denne sæson.

Bedste spiller:
Tja, det var lidt en sæson, hvor det var svært at pege en ud. I sidste sæson var Drogba og Lampard outstanding, men sådan skulle det ikke være i år. Lampard var ude i 4 måneder, mens han sidste 3-4 måneder af sæsonen, var rigtige gode. Det vinder man dog ikke 'sæsonens spiller' på. Drogba virkede oftest væk, og en blanding mellem sygdom og det, var skyld i at han kun lavede 11 mål i Premier League i år. Til forskel fra sidste år, hvor han f.eks. lavede 29. Terry har spillet sig op, efter hans personlige skandale, mens David Luiz har vist sig, som et fremragende køb. Florent Malouda blev vores topscorer i Premier League, men svingende niveau gør, at han ikke får prisen.

Jeg er dog egentlig ikke i tvivl, om hvem jeg synes har været bedst. Det har vores kære tjekke mellem stænger nemlig. Cech har i den grad spillet sig op, og jeg synes han er tilbage som den bedste målmand i Premier League, og i den konkurrence tælles også Van der Sar, som er stoppet. Jeg synes Cech har stået en fantastisk sæson, og han kan i den grad være sin indsats bekendt, i forhold til så mange andre. Vi har sammen med City lukket færrest mål ind i den nu afsluttede sæson, og det har han en stor del af æren for. Så den pris, vil jeg gerne give til ham.

Værste spiller:
Tja, det ville jo være nemt at sige Fernando Torres, men da han skal bruges som 'værste indkøb', vil jeg gerne finde en anden. Jeg synes prisen skal gå til Nicolas Anelka. Oftest virker han ugidelig og hans attitude er på højde med Balotellis. Han er yderst arrogant, og kører det ikke for holdet, gider Anelka ikke. Så vil han hellere hjem og se film. Det kan jeg ikke arbejde med, og jeg ser alt for ofte det scenerie. Derfor får han prisen. Anelka laver også geniale ting, men det kan desværre ikke overskygge hans dårlige attitude og arrogance. Desværre Anelka.

Bedste køb:
Det må klart være David Luiz. Ingen tvivl om det. Da vi hentede ham i januar sammen med Torres, var det Torres der tog alt opmærksomheden. Det fik Luiz hurtigt ændret, og han blev på ingen tid en yndlingsspiller, blandt tilskuerne. Han har vist sig, at være alle 170 mio værd, og i form af fremragende forsvarsspil, blændende teknik, og fantastiske mål, har han vundet alle Chelsea-fans hjerter.

Værste køb:
Ja, det har jeg vist afsløret. Jeg er ked af at sige det, men det var sgu være Fernando Torres. Vi har brugt 430 mio på manden og han lavede 1 mål i 18 kampe. Citér mig gerne for at det ikke er godkendt, for det er det ikke, men jeg har stadig dyb tiltro til Torres, og her i pre-season virker han skarp. Dog kommer vi ikke udenom, at hans spillemæssig so far, er langt under den pris vi gav for ham.

Den er svær, for jeg synes egentlig de fleste har været ringere end sidste sæson. Nu nævnte jeg vist Cech som et lyspunkt, men også Malouda har udviklet sig, som en klassespiller. Han virker på hans gode dage, som en af verdens bedste på hans position, mens han desværre for mange gange, og oftest sammen med hele holdet, faldte ud af kampene. Dog vil jeg godt give ham den titel alligevel, da han også har været outstanding i mange kampe. Han blev trods alt, vores Premier League-topscorer. Så må I bestemme om det siger noget om holdet, eller Maloudas færdigheder.

Dog er han skarpt forfulgt af Cech og Mikel.

Mest mindeværdige kamp:Helt klart vores 2-1-sejr over Manchester United, hvor Lampard blev matchwinner. I pausen mod United, var bagud 1-0 og virtuelt bagud med 18 point. Derefter har jeg hørt rygter om, at Lampard og Terry i fælleskab skulle have gejlet sine medspillere op i omklædningsrummet, og i 2. halvleg vender vi det fortjent og vinder kampen. Det var sgu stort for mig, i en sæson, hvor der ellers ikke var meget at juble af. Følelsen efter sejren, var ubeskrivelig, og jeg tror, jeg kunne løbe et marathon på ingen tid i et ren adrenalinkick. Det var fantastisk.

Værste kamp i sæsonen:
Ja, det var så også mod United. Bare i Champions League. De rev os rundt, og selv om vi kun tabte med 2-1 og 1-0, var det så nedtrykkende at se, at man bare ikke kunne gøre noget mod det hold, som man hader allermest. Frustrende og deprimerende. Vores Champions League-sæson sluttede igen brat, og som jeg tidligere skrev er følelsen af ydmygelse og tomhed noget af det værste. Så kan folk sige, at det bare er fodbold, men jeg var sgu langt nede i kulkælderen. Klart det værste i denne sæson, selv om det heller ikke er fedt at tabe til Liverpool to gange, samt at blive rullet af Arsenal.

Til den kommende sæson, forventer jeg da klart at vi tager kampen op med United, og hvem der ellers vi lege med. Det bliver uhyggelig svært, for som jeg så Newton Heath skrev, er Manchester, Arsenal og Liverpool meget stærke, mens Tottenham bestemt ikke skal undervurderes. Manchester United er selvfølgelig den helt store rival, men jeg har fuld tiltro til at Villas-Boas tager kamp op, og vinder Premier League-guld til os. Det er min forventning, og den kan faktisk ikke være anderledes.

I cupperne forventer jeg, at vi bruger en masse af de unge, men samtidig sikrer os, ikke at ryge ud for tidligt, som det skete i Carling Cuppen mod Newcastle i år. Et FA Cup-trofæ er der altid prestige i, og vi har også gode traditioner i FA Cuppen, men fokus skal primært være på Champions- og Premier League.

Champions League tør jeg snart ikke spå om mere. Jeg kan selvfølgelig sige, at i år er vores år, men det er jo et rent gæt. Selvfølgelig har vi en chance for at vinde, og også en bedre chance end så mange andre hold, men derfra og så til at vi gør det, er der uhyggelig langt. Vinder vi Champions League, er jeg næsten ligeglad med resten. Jeg har i mange år, vil gøre alt for dette trofæ, og vi har været tæt på, så mange gange. Det er mit største ønske at vi vinder det, men det kan tiden kun vise om vi gør. Vi har en chance som alle andre.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #26: 02 Aug 2011, 00:14 »

Hvis jeg orker, kommer der noget lignede om AaB i morgen, men jeg vil ikke love noget.

styleez-o2
Reserveholdsspiller

« Svar #27: 02 Aug 2011, 00:29 »

Hold: AC Horsens

Sæsonen Generelt: Sæsonen gik som forventet, mål sætningen var at blive oppe i superligaen og det gjorde de jo. Dog var mine forventninger til bunden af den midterste halvdel som det længe så ud til at blive... men skidt pyt med det. En af min forventninger var også at de skulle spille lidt mere attraktivt fodbold, og det må man sige de gjorde! Man kan tydeligt se at Mølby har en god indflydelse på spillerne og er klar på at satse lidt offensivt. Det er ihvertfald blevet mere seværdigt!

Trænerens indsats: Generelt set har Jhonny Mølby været helt fantastisk for Horsens! - hans indkøb har været rigtig gode med køb som Martin Retov, Kenan og Mads Agesen - samtiddig var Sebastian Andersen lejet til klubben og han gjorde det strålende! Dog kan man sige at disse indkøb er nok mest vores sportschef Jesper Hansen der har sørget for det, og der er stor begejstring for ham her i Horsens!
Hans taktik har som sagt været possitiv og offensiv fodbold, hvilket man har savnet meget i klubben. Kent Nielsen gjorde os gode defensiv, Mølby har gjort os gode offensiv!  I medierne har han taget det stille og roligt og opført sig som en rigtig Horsens mand - skønt at se!

Bedste spiller: Valget står mellem Martin Spellmann, Niels Lodberg og Martin Retov. Retov fordi han med det samme trådte i karekter og blev spilstyrende på midtbanen. En fantastisk mand at have og nørjh hvor han gør det godt! - Lodberg fordi han virkelig har taget anfører bindet til sig, han har vist stor leder evne og så har han været kold og kynisk igennem hele sæsonen. Også da han blev rykket ned i forsvaret var han helt fantastisk!  Valget fader dog efter min mening på Martin Spellmann. Han er synonym med ordet fighter hvilket han virkelig har vidst på banen! han har løbet rigtig mange meter hvoraf de 90 % af løbene var de rigtige løb. En dygtig ung spiller som heldigvis har skrevet under på en ny kontrakt for Horsens Smiley

Værste spiller:
Jimmy Mayasi..... forfærdlig spiller med en fed attitude. Problemet er at han tror han er den bedst, men det er han langt fra. De få kampe vi har set ham har det været pinligt at kigge på, selvom han faktisk scroede nogle mål og endda et mod FCK!

Bedste køb:
Martin Retov uden tvivl! som beskrevet ovenover er han en fantastisk mand for klubben!

Værste køb:
Allan K. Jeppesen: En mand som alt i alt bare skulle være gået på pension istedet for at skifte. Har virket træt og afkræftet igennem hele sæsonen og selvom manden har en kæmpe rutine har han lavet fejl gang på gang. Godt vi har erhverede os en ny venstre back i Søren Jensen i år.

Den er svær men vil nok sige en Anders Nøhr. Det aldrende klub ikon har virkelig vidst sit værd hvor han i 1. division haltede lidt. Nu er han igen en vigtig del af holdet!

Mest mindeværdige kamp:
Pokal kampen imod FCK helt sikkert. At være det første hold i sæsonen der slår de suverene mestre på Dansk grund - imponerende!
En sejr på 4-2 og så endda i Løvernes egen hule hvor Horsens egentlig tog meget ansvar i spillet, og fik noget offensivt spil igang! Kan godt sige jer at da blev hoppet og danset hjemme i stuen da Gilberto Macena scorede målet til 4-2 - fantastisk følelse!

Mest pinlige kamp:
3-0 nederlaget til Esbjerg i 9. spillerunde

Værste/sjoveste øjeblik i en kamp:
http://www.youtube.com/v/yCj4Vm8ybVc&feature=related

At de begynder at bide sig fast som midterhold i suppen. mere offensivt fodbold, Højere placering end AGF og Toft score flere mål end Søren Larsen.. Opstemt
2-1 indtil videre Wink

Liverpool FC!

"If Everton were playing at the bottom of the garden, I'd pull the curtains."
- Citat; Bill Shankly

Batigol
Manager

« Svar #28: 02 Aug 2011, 12:24 »

Hold: FC Barcelona

Sæsonen generelt: Fantastisk! Intet mindre. Den tabte finale i Copa del Rey kunne absolut ikke betyde mindre - omvendt betød den rigtig meget, da spillerne ved at tabe den, på ingen måde fik lov til at hvile på laurbærrene. Det blev tydeligt for dem at der skulle leveres en stor indsats i de to semifinaler i Champions League, og det blev der også gjort. Især stor cadeau til Mascherano, der virkelig gjorde det fantastisk i en ellers uvant position, i nogle af sæsonens absolut vigtigste kampe. Endnu en titel i ligaen og sågar også pokalen med de store ører. Hvad mere kunne man ønske sig?

Trænerens indsats: Pep gjorde det ligesom han har gjort de to forudgående sæsoner: Fantastisk. Han formåede at benytte alternativer til de pladser, hvor vi blev hårdt prøvet i løbet af året - og så endda alternativer der rent faktisk fungerede. Adriano gjorde super fin figur, mens Abidal kom sig efter sin operation, og både Busquets og Mascherano viste at de sagtens kan spille i midterforsvaret.

Bedste spiller: Der er rift om dette mærkat. Der er mange spillere kan nævnes, men igen var det naturligvis Messi der skilte sig ud. Med 53 mål og 24 assists i 55 kampe kan der vidst ikke herske megen tvivl om, at prisen som årets bedste spiller må gå til ham. Han var tilstede da der var brug for ham, først i en svær udebane-semifinale mod Real Madrid, og dernæst i Champions League finalen. Han overstrålede alle, men fik virkelig kamp til stregen af Xavi og Iniesta, mens også Valdés igen leverede en fantastisk sæson - en sæson der var så godt som fejlfri fra hans side, hvis man ser bort fra en enkelt kamp i London, hvor en rødklædt hollænder fik lov at sparke bolden ind fra en meget mistænkelig vinkel. Udover den enkelte episode kan jeg simpelthen ikke sætte en finger på Valdés' sæson. Jeg har længe været af den overbevisning at han er en bedre målmand end Pepe Reina, der i mange år har været andetvalg på det spanske landshold, og med tre Zamora-trofæer på stribe, må del Bosque efterhånden have indset at Valdés fortjener en plads i den spanske landsholdstrup - en plads han endte med at vinde i den spanske landsholdstrup sidste sommer, for kort efter at få sin debut i en træningskamp mod Sverige. Den bedste spiller kan der dog ikke være nogen tvivl om. Messi.

Værste spiller: Det er svært rigtigt at vælge nogen, og så alligevel ikke. Milito er uden tvivl den spiller der præsterede dårligst i løbet af sæsonen. Med Milito på banen blev der i snit lukket 0,80 mål ind pr. kamp, sammenlignet med 0,46 mål pr. kamp, uden argentineren på banen. Alderen trykker desværre og det drilske højre knæ har ikke ligefrem gjort karrieren lettere - helt skidt bliver det da også, når man fejlagtigt får underkendt et mål mod Real Sociedad, efter endelig at være kommet sig helt, for i samme øjeblik at pådrage sig en skade i læggen. Det er aldrig sjovt at se en spiller spille så skidt som Milito gjorde i den forgangne sæson, men på trods af at alt pegede i retning af et klubskifte, er Milito endnu at finde i klubben - og rygter involverende Milito har der ikke været mange af i løbet af sommeren.

Bedste køb: Villa, Mascherano, Adriano og Afellay bidrog alle til de to titler. Villa med 23 scoringer og et fantastisk samarbejde med Messi, Mascherano med en alsidig, hårdtarbejdende og fornufts-præget præstation, Adriano med sin tiltræden i Abidal's fravær og Afellay med friske pust i diverse kampe, der blandt andet resulterede i Messi's første scoring i Champions League-semifinalen i Madrid. I sidste ende må Mascherano dog være det bedste køb, da han virkelig kæmpede sig til en plads på mange favoritlister, med vigtige indgreb, imponerende sideskift og sin alsidighed, hvilken der blev brug for, da Puyol sad ude på ubestemt tid.

Værste køb: Ingen.

Mest forbedrede spillere: Abidal. Det lyder umiddelbart utroligt at man skulle kunne udvikle sig voldsomt meget som 31-årig, men Abidal var simpelthen utrolig fra sæsonstarten og helt frem til sin sygdom. Han var simpelthen usvigeligt sikker, hvad enten han spillede på venstrebacken eller i midterforsvaret. Det så nærmest arrogant ud, når han i eget felt valgte at lave en skudfinte som bageste mand, eller overfor Álvaro Negredo, valgte at den letteste løsning måtte være at få bolden ned på jorden, kaste sig ned i græsset og sætte hovedet på bolden. Desuden fik han endelig scoret sit første mål for Barcelona - og et vigtigt et af slagsen. Han var en fryd at følge og det var lidt af et slag i ansigtet at få nyheden om hans svulst i leveren.

Mest mindeværdige kamp: Det er ikke hver sæson, at man slår Real Madrid 5-0. Desuden vil Champions League finalen aldrig blive glemt. To fantastiske kampe, hvor Pep virkelig viste at han i sandhed er af Cruyff's skole.

Mest pinlige kamp: Sæsonens anden ligakamp mod Hércules var en frygtelig dårlig kamp. At tabe på Camp Nou til et oprykkerhold er skidt nok i sig selv, men præstation i kampen var også ganske forfærdelig. Det er dog svært for alvor at brokke sig over sådan en kamp, når man nu kender til resten af sæsonen.

Værste/sjoveste øjeblik i en kamp: Det værste øjeblik må være da Messi skulle bæres fra banen på Vicente Calderón, efter Ujfalusi havde trukket i nødbremsen og stillet sig på Messi's venstre ankel. Skidt så det ud, men heldigvis var det ikke halvt så slemt som jeg først antog hjemme i stuen. Det sjoveste øjeblik må unægteligt være da Abidal scorede. Det måtte naturligvis komme på et eller andet tidspunkt, men overraskelsen var alligevel så stor og så glædelig, da det så endelig skete.

Forventninger til næste sæson: Ligaen skal forsvares. Alt andet vil være en sidegevinst.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #29: 04 Aug 2011, 15:58 »

Klasse gennemgang, FC Barcelona! :-)

Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvad du synes om Sergio Busquets og hans sæson? Jeg har i lang tid synes at Busquets måske spillede på en billig baggrund, og at han reelt ikke havde hverken niveau til Barcelona eller det spanske landshold. Men jeg har skiftet mening. Jeg må sige at jeg synes Busquets er blevet klasse, og er en meget vigtig spiller for jer. Hans evne som balancespiller, mens han samtidig også er en god boldspiller, synes jeg er suveræne. Men det kan godt være det bare er mig.

Derefter skal det siges, at jeg egentlig synes Busquets er en usympatisk spiller, som diver for meget, og brokker sig konstant til dommerne. Jeg kan faktisk ikke lide ham, men det skal selvfølgelig ikke tage noget fra hans fodboldmæssige kvaliteter.

Derfor er jeg lidt interesseret i din mening, da du selvfølgelig har meget mere indsigt i klubben og omkring spillerne end jeg har. Wink

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010