home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:52:59 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 13:46:09 Bubbles Blogkonkur... #17 - Danish Viking Wa...
08 Jun 2024, 20:32 szukizek Blogkonkur... 12# Hjertet banker kun...
03 Jun 2024, 20:58 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23327
  0 Brugere, 584 Gæster Online.

Indlæg: 1132830 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: milesy1991
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  #7 Din Vej - Baloo38
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint
Forfatter Emne: #7 Din Vej - Baloo38  (Læst 30775 gange)
Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Din Vej - Baloo38
« Svar #165: 01 Jul 2011, 14:55 »

Det er netop jer 4 jeg altid hører fra(det er ikke negativt) og nogle gange A-fonne, så hvis I fire gider skrive jeres spiller navn så kommer der en update med os 6 kun, så slår jeg de andre af, eller er jeg for hård?
Logged

Tidligere: Baloo38

HRz
Gæst
 
Sv: #6 Din Vej - Baloo38
« Svar #166: 01 Jul 2011, 14:57 »

Jeg er Adebayo Jeas Wink
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Din Vej - Baloo38
« Svar #167: 01 Jul 2011, 14:59 »

I går skrev nicolajtmadsen, elmander9, Gazza og fckfanen4ever en kommentar, så jeg vil nok sige du er lidt for hård. Men mit navn er Ronaldinho Jr.
Logged

HRz
Gæst
 
Sv: #6 Din Vej - Baloo38
« Svar #168: 01 Jul 2011, 15:01 »

Det jo også ferie. Du kan ikke regne med folk er på hele ferien..
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Din Vej - Baloo38
« Svar #169: 01 Jul 2011, 15:01 »

Det kan jo også være at folk har været offline et par dage, og/eller bare har været lidt stille læsere. Måske er det lidt for hårdt at smide dem ud allerede, når du jo har skrevet 6 updates på 2 dage Peace
Men du får gerne mit navn hvis du vil have det: Oliver Fogh.
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Din Vej - Baloo38
« Svar #170: 01 Jul 2011, 15:06 »

nogen der har set en kommentar fra Tash= Mikkel Larsson?
Logged

Tidligere: Baloo38

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Din Vej - Baloo38
« Svar #171: 01 Jul 2011, 15:09 »

nogen der har set en kommentar fra Tash= Mikkel Larsson?
Ferie? Ej jeg kan se han er ret ny, og han lavede sin profil for 5 dage siden... det er lidt op til dig Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Din Vej - Baloo38
« Svar #172: 01 Jul 2011, 15:15 »

men det er lidt underligt melde sig til sådan noget her også tage på ferie
Logged

Tidligere: Baloo38

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Din Vej - Baloo38
« Svar #173: 01 Jul 2011, 15:19 »

Mit navn er Frederik Andersen Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #6 Din Vej - Baloo38
« Svar #174: 01 Jul 2011, 17:00 »

Svaret på sidste spørgsmål var…. OB

John Johnson
John har fået 1 kamp for Chelsea indtil videre og det var en cupkamp hvor han lavede et mål. 5 klubber er efter John men det er alle samme på lån, John nåede at få 25 kampe for Dag & Red i sidste sæson.

Ronaldinho jr.
Er blevet lejet ud fra Lyon til FC Istres, men har ikke været I brug endnu. Ronaldinho, har endnu ikke været inde omkring landsholdet fra Brasilien.

Adebayo Jeas
Er også blevet udlejet fra sin klub denne gang er der tale om Lille til Vannes OC og i Ligue 2, men har kun fået en kamp og det var en venskabskamp hvor han lavede et mål, er stadig fast udtaget til Nigerias U20 landshold, men har også kun fået en kamp men har også lavet et mål der.

Andrés Sanchez
Spiller stadig I OB hvor det er blevet til 4 ligakampe men to mål, en cupkamp og 2 europakamp hvor han har lavet et mål, men Andrés er fast udtaget til OBs kampe men er placeret på bænken og derfor er det begrænset hvor mange kampe han får.

Mikkel Larsson
Er skiftet fra Randers hvor han havde stor success med 28 kampe på 2 sæsoner før nyrige Manchester City smed 13 mio på bordet for det danske talent, men har endnu ikke fået debut for klubben men rygtes på vej til Notts Co på leje, Mikkel har også fået 7 kampe for U21 landsholdet og lavet et enkelt mål.

Nicolaj Tolstrup
Er stadig I AAB som lejespiller, hvor han har fået 3 kampe I alt, en cup, en liga og en europæisk hvor han lavede et mål, og er nu oppe på hele 16 kampe for Færøerne og har lavet 2 mål. Men er blevet sat til salg for Newcastle, men der er ikke nogle klubber der vil købe ham som det ser ud lige nu.

Andreas Høgsberg
Andreas er skiftet fra FCK til Liverpool for 8,25 mio, Andreas har ikke fået debut for Liverpool, men nåede i sin lejeperiode i Hammarsby 20 kampe hvor han lavede et mål, også Andreas meldes på vej mod Notts co også på leje.

Paul Gascoigne
Nåede i sin 4-måneders udlejning I Wycombe 25 kampe og 3 mål, efter den 4.1. hvor han kom tilbage til Portsmouth har han spillet 2 kampe, begge dog indskiftninger.

Andreas Fonnesbæk
Er stadig i Brøndby hvor det er blevet til 18 ligakampe med 6 mål hvor et af dem har været på straffe, han har også spillet en kamp i landspokalturnering en hvor han spillede til 6.3.

Frederik Andersen
Blev købt fra Liverpool til Fulham som gav 3 mio til Liverpool, indtil videre har han ikke fået kamp og er også placeret på klubbens 2.hold, men ifølge rygterne kan han være på vej tilbage til Lincoln på lejeaftale.

Oliver Fogh
Er også stadig i sin udlejningsklub men her er der jo tale om GF hvor han har fået 20 kampe i ligaen og 5 i pokalturneringerne, og er på vej mod en lys fremtid

Jonas Petersen
Spiller i Modena hvor det ikke er blevet til succes, Jonas har kun spillet i alt 3 kampe hvor to af dem har været i Serie B. Men hvad han ikke har gjort for klubben har han gjort på landsholdet 7 kampe og 5 mål for U21 landsholdet, det må da være tilfredsstillende.

Rundens Spiller: Andreas Fonnesbæk for mange kampe for Brøndby men mange kunne være blandt der

Spillets spiller: Den må gå til jer alle sammen for at have tilmeldt jer og fulgt med.

Jeg er ked af at meddele at dette bliver den sidste update, da jeg får ny computer og skal spille lidt pro cycling manager, jeg er ked af at jeg ikke har kørt den så længe men er glade for at I har fulgt med. Farvel og tak for spillet. BTW hvis nogen vil have spillet og kører videre på det har jeg det gemt lidt endnu
Logged

Tidligere: Baloo38

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 Din Vej - Baloo38
« Svar #175: 01 Jul 2011, 17:12 »

Trist at den allerede dør nu..
Kunne være fedt med en sidste update hvor du simulere langt frem til omkring år 2020, og kommer med et ss af spillerne samt historie, kan selvfølgelig godt forstå hvis du ikke magter det.
Smiley
Logged

FCK

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #7 Din Vej - Baloo38
« Svar #176: 01 Jul 2011, 17:13 »

jeg havde faktisk selv den tanke nicolaj, hvor jeg simulere langt frem
Logged

Tidligere: Baloo38

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 Din Vej - Baloo38
« Svar #177: 01 Jul 2011, 17:22 »

Du skal være så velkommen til at gøre det. Thumbs Up
Logged

FCK

HRz
Gæst
 
Sv: #7 Din Vej - Baloo38
« Svar #178: 01 Jul 2011, 17:25 »

Gør det! Wink
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #7 Din Vej - Baloo38
« Svar #179: 01 Jul 2011, 17:28 »

Ærgerligt med den sidste update, men ville være så fedt, hvis du simulerede til 2020 og gav to ss: et af spillerne og et af deres historier Smiley
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010