home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 09:55:45 Broen13 Blogs Minimalistic 2020
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23483
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: ErnestaErnesta
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  #7 Din Vej - Baloo38
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: #7 Din Vej - Baloo38  (Læst 33688 gange)
fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

Sv: #4 Din Vej - Baloo38
« Svar #120: 30 Jun 2011, 02:03 »

Løverne <3

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #121: 30 Jun 2011, 11:11 »

Håber på en udlejning ved januar, ihvertfald går jeg efter at få nogle ligacup kampe for Newcastle.

Det ser stadig fint ud Baloo, selvom du godt kunne gøre en lille smule mere ud af dine updates med hensyn til koder osv, selve teksten behøver ikke at være længere.

Fortsæt det gode arbjede. Smiley

FCK

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #122: 30 Jun 2011, 11:23 »

Håber på en udlejning ved januar, ihvertfald går jeg efter at få nogle ligacup kampe for Newcastle.

Det ser stadig fint ud Baloo, selvom du godt kunne gøre en lille smule mere ud af dine updates med hensyn til koder osv, selve teksten behøver ikke at være længere.

Fortsæt det gode arbjede. Smiley

til det med koderne regner jeg med at du mener at linket til SS evt. kunne være jeres navn, det gjorde jeg sidste gang men synes simpelthen det tog for lang tid, som også var en af grundene til at jeg stoppede den

Tidligere: Baloo38

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #123: 30 Jun 2011, 11:27 »

til det med koderne regner jeg med at du mener at linket til SS evt. kunne være jeres navn, det gjorde jeg sidste gang men synes simpelthen det tog for lang tid, som også var en af grundene til at jeg stoppede den

Det tager jo altid lidt tid at gøre noget ud af tingene, syntes det er en lidt dårlig indstilling at have når man kaster sig ud i et projekt som dette, men fair nok. Det er nu stadig imponerende at du allerede har lavet fire updates.

FCK

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #124: 30 Jun 2011, 11:32 »

er lige kommet i tanke om en nemmere måde at skrive dem på hurtigt de der koder, så i får den i næste update som kommer om 30 min - 1 time

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #125: 30 Jun 2011, 11:33 »

er lige kommet i tanke om en nemmere måde at skrive dem på hurtigt de der koder, så i får den i næste update som kommer om 30 min - 1 time

Lækkert. Wink

FCK

Schmidt
Førsteholdsspiller

« Svar #126: 30 Jun 2011, 11:41 »

Øv. Jeg vil ikke til Chelsea Skuffet

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #127: 30 Jun 2011, 11:42 »

Lækkert. Wink

det er sådan noget nyt magisk noget der hedder copy paste  Shockeret

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #128: 30 Jun 2011, 11:44 »

Øv. Jeg vil ikke til Chelsea Skuffet

undskyld Wink

a-fonne
Ynglingespiller

« Svar #129: 30 Jun 2011, 11:59 »

Dejligt med en ny update snart Smiley

Gazza
Juniorspiller
**

« Svar #130: 30 Jun 2011, 12:27 »

Jeg ser også frem til det. Go go go!

It's Not A Game - It's A Lifestyle!
Audere Est Facere!

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #131: 30 Jun 2011, 12:28 »

mangler at skrive om de sidste to også SS

HRz
Gæst

« Svar #132: 30 Jun 2011, 12:34 »

Pas på med for hurtige updates, så kan man osse miste lysten lidt jo.

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller

« Svar #133: 30 Jun 2011, 12:38 »

Hvis han selv mener han har tiden og lysten, så er det jo bare at fyrer en masse updates af sted.

FCK

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #134: 30 Jun 2011, 12:42 »

Svaret på sidste rundes spørgsmål var selvfølgelig 21 mio.

John Johnson
er stadig i Chelsea på deres reservehold, men har fået debut i 2 cupkampe, han er stadig på udlejningslisten hvor der er 2 klubber der gerne vil have ham, John er stadig en af de første der bliver udtaget til Englands U19 når det skal gøres.

Ronaldinho jr.
Så har Ronaldinho jr. skiftet Santos ud med Lyon, han nåede at få 4 kampe for Santos' førstehold inden skiftet, nu er det blevet til 3 kampe for U19 holdet i Frankrig, Jr. er på udlejningslisten og håber den vej at få noget europæisk erfaring, Santos fik 1,3 for det unge talent.

Adebayo Jeas
spiller stadig i Fredericia hvor det er blevet til i alt 13 kampe for førsteholdet og har lavet 4 mål, den store nigerianer med det endnu større temperament, har fået den status i klubben "uundværlig for klubben" som må man sige er noget af en præstation som 18-årig.

Andrés Jensen
Andrés har fået debut for Monaco i en cupkamp, hvor han fik alle 90 min. og kvitterede for tilliden med et mål, derudover har han fået 16 kampe for U19 holdet i denne sæson hvor det også er blevet til et mål, han er stadig på udlejningslisten, i håb om at få mere spilletid.

Mikkel Larsson
er stadig i Randers hvor det er blevet til 9 Sasligakampe og 2 pokalkampe, Mikkel har fået 2 kampe på U21 landsholdet og er en af Keld Bordinggaards faste, og er efterhånden meget god på de 2 wingbackspladser.

Nicolaj Tolstrup
Nicolaj, vores egne  landsholdsspiller, 11 kampe for Færøerne, det kan godt være der ikke er så stor konkurrence, men det er stadig godt klaret som 19-årig, i Newcastle er han stadig på reserveholdet hvor det i denne sæson kun er blevet til 1 kamp, og derfor kommer det ikke som en stor overraskelse at han er på udlejningslisten hvor en klub er interesseret.

Andreas Høgsberg
Spiller stadig for Byens hold, hvor han har spillet 12 kampe for ungdomsholdet, og lavet 2 mål og kåret som kampens spiller 3 gange, og er ved at blive vejledt af Martin Vingaard og er også på udlejningslisten.

Paul Gascoigne
29 kampe for Gateshead hvor han har lavet 5 mål hvor 2 af dem har været på straffe også pokalkampe har han selvfølgelig været med i hele 5 af slagsen, og har faktisk kun misset 2 kampe i hele sæsonen for Gateshead, som har gjort at Portsmouth har fået øjne op for ham, og det har Gateshead opdaget og forlænget Pauls kontrakt med et år så Portsmouth ikke kan få ham gratis.

Andreas Fonnesbæk
Så skal vi til en dansker i en klub med en dansk assistent manager, Blackburn, men Faxe har åbenbart ikke lagt et godt ord ind for Andreas, for det er kun blevet til kampe på reserveholdet i denne sæson, men Andreas kan derimod glæde sig over at have fået debut for Danmarks U21 hold, Rotherham vil i følge rygterne gerne leje denne unge dansker med stor fremtid.

Frederik Andersen
er tilbage i Liverpool, efter en ophold i Carlisle hvor det blev til 8 kampe, lige nu er Frederik i gang med at modtage behandling for sit brækket ben som han fik i kam den 3.12.2011 mod Manchester City i en U18 kamp, Frederik har fået 2 kampe for U21 landsholdet, og bliver i medierne sammenlignet med holdkammeraten Borja Valero.

Oliver Fogh
Oliver spiller fast på Romas U20 hold, hvor det er blevet til 14 kampe og 4 mål, også han har fået 2 kampe for U21 landsholdet, og er netop nu ved at blive oplært af ingen andre end Snotti, men er også på udlejningslisten.

Jonas Petersen
spiller stadig i Mallorca hvor han har fået debut i Copa del Rey, og har ellers spillet 13 kampe for U19 holdet og fået en kamp for U21 landsholdet.

Rundens spiller: stod mellem to spillere som har fået prisen en gang før, Paul Gascoigne for at have slået sig så fast, eller Mikkel Larsson også fordi han har spillet så mange kampe i superligaen.... men jeg er kommet frem til at Paul Gascoigne vinder prisen igen stort tillykke herfra.

Rundens spørgsmål: hvilken engelsk klub er interesseret i Nicolaj Tolstrup (hint navnet som en statsleder): A: Q.P.R B: Lincoln

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010