home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 751 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  FmF's Sommerupdate (Afsluttet)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Bør videreførslen af FmF's sommerupdate endes pga. de mange crash dumps?
Ja
- 39 (41,9%)
Nej
- 54 (58,1%)
Antal Stemmer: 93

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19 Udprint
Forfatter Emne: FmF's Sommerupdate (Afsluttet)  (Læst 72112 gange)
Møller
Reserveholdsspiller

Sv: FmF's Sommerupdate
« Svar #225: 01 Aug 2011, 23:02 »

Lige for at nævne det har jeg nu spillet 2 spil med jeres nye opdatering, flot arbejde men jeg crasher hver gang omkring slutningen af Maj 2012. Rigtig fedt efter man har kæmpet sig op i Superligaen igen, vunder Pokalen første sæson og så hentet hhv. sølv og bronze i anden sæson. Så får jeg en crash dump report. Jeg ved ikke om det er denne opdatering der gør det.

Men andre må gerne meddele om de har samme problem, tak!

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #226: 01 Aug 2011, 23:21 »

Lige for at nævne det har jeg nu spillet 2 spil med jeres nye opdatering, flot arbejde men jeg crasher hver gang omkring slutningen af Maj 2012. Rigtig fedt efter man har kæmpet sig op i Superligaen igen, vunder Pokalen første sæson og så hentet hhv. sølv og bronze i anden sæson. Så får jeg en crash dump report. Jeg ved ikke om det er denne opdatering der gør det.

Men andre må gerne meddele om de har samme problem, tak!

Der er tidligere i tråden erfaret om crash dumps 10/11/11 og januar/2012.

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Møller
Reserveholdsspiller

« Svar #227: 02 Aug 2011, 16:16 »

Ok nu kan det også erfares det sker omkring slutningen af Maj 2012.

Lige et link til dem som laver opdateringen, Fodbold-Transfers.dk bragte følgende nyttige nyhed: http://www.fodbold-transfers.dk/sommeren-2011-premier-league-spillere-pa-fri-transfer/

TMP
Førsteholdsspiller

« Svar #228: 02 Aug 2011, 17:32 »

Crasher også den 10. november /11.. Havde ellers gang i et super fedt save.. Bahhh!  Rullende Øjne

Swizz CataR
Manager

« Svar #229: 02 Aug 2011, 21:02 »

Har I forsøgt jer med guiden på de forrige sider?

Omkring crash dumps, så kender jeg endnu ikke løsningen. Formentlig er det en fejl et eller andet sted, men den highlighter jo ikke sig selv, hvorfor den vil være så godt som umulig at finde. Generelt lader opfattelsen til at være, at man bare er på røven når det opstår.

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

The Captain
Reserveholdsspiller

« Svar #230: 02 Aug 2011, 21:42 »

Jeg har også lige fået crash dump d. 6/12/11. Skuffet

sponix
Lilleputspiller
*

« Svar #231: 03 Aug 2011, 16:36 »

Tænkte på om Lucas Andersen (aab) er blevet lavet? Smiley

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #232: 03 Aug 2011, 16:47 »

Sponix Smiley:
Jeg har ikke oprettet spillere af nogen art, og jeg har heller ikke modificeret eksisterende spilleres egenskaber.
Jeg vil ikke ændre på disse ting, da det ikke er noget jeg kan stå inde for, ved blot at se et par enkelte kampe. Dette laves der ikke om på.

I skal dog som brugere være velkomne til at give jer i kast med opgaven, og jeg er sikker på, at vi også gerne lægger det op på siden, såfremt der er lavet et godt stykke arbejde.

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Swizz CataR
Manager

« Svar #233: 03 Aug 2011, 17:05 »

Jeg har lige lagt en afstemning op omkring crash dumps'ne. Jeg vil gerne høre, om I stadig har i sinde at forsøge med nyere databaser selvom I ved der meget muligt kommer crash dumps.

Det er mig uvist, hvad der præcist forårsager fejlene, men det er dog helt sikkert, at det er nogle af de ændringer der er foretaget.
Jeg har ikke mulighed for at gå dem alle igennem, da det drejer sig om ca. 15.000 stk.

Derfor kan jeg med næsten 100 % sikkerhed sige, at fejlene også vil være til stede i de nye updates.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #234: 03 Aug 2011, 17:12 »

Jeg hopper nok på senere på måneden når der er faldet lidt flere handler på plads.

Så oplever jeg formentlig et crashdump og så må jeg prøve det der tidligere er linket til i tråden. Smiley

Alternativt måske skulle jeg forsøge at bare lave et spil hvor den simulerer frem til en eller anden dato. Så hvis den fremkommer, så prøver jeg den løsning.

...ved du hvad? Jeg prøver lige 'projektet' senere idag. Smiley Det er sgu heller ikke sjovt for dig at du bruger så fandens meget tid på at lave, for så at det ikke fungerer. Ligesom det heller ikke er sjovt for os at spille og så den crasher.

Du hører nærmere.  Thumbs Up

edit: jeg gør det sgu bare nu - jeg har masser af tid eftersom jeg har et problem med min dør.

Edit 2: kører spillet med de storeligaer samt skandinavien, brasilien og argentina. Aner ikke om det har noget at sige, men det var den opsætning jeg oplevede crashdump sidst, så det er bare for god ordens skyld Smiley
« Seneste Redigering: 03 Aug 2011, 17:16 af Nove » Logged

Smukke ord

imlegendary
Ynglingespiller

« Svar #235: 03 Aug 2011, 17:26 »

Ved ikke om det er relevant for sommerupdaten, men Brøndby har skiftet anfører fra Max Von Schlebrügge til Clarence Goodson Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #236: 03 Aug 2011, 17:31 »

@Nove:
Mange tak.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #237: 03 Aug 2011, 21:54 »

Ja, jeg løb ind i en crashdump 10/11/11 igen.

Jeg kigger på om det kan fixes. Du hører nærmere.  Thumbs Up

edit: øretæver til mig. Jeg har ikke tænkt på at den ikke blev gemt..... spiiildt arbejde - argh! Jeg må gøre det igen imorgen.
edit edit: ahh Smiley Nu er jeg glad igen - den havde oprettet et save med som blev navngivet 'autosave' Thumbs Up  Så skal jeg bare finde den sidst gemte.

Forsøg på fix:
http://www.fm-base.co.uk/forum/fm-2011-general-discussion/50917-how-fix-crash-dumps.html
Virkede ikke. Samme problem opstod.
http://www.hitthepost.co.uk/topic/1056-1130f178533-error/
Virkede heller ikke. Da fejlmeddelsen var en 11.3.0f178533 Error så fandt jeg frem til den tråd.

Nå... jeg kan ikke lige finde andre fix metoder umiddelbart Skuffet Skriv endelig hvis der er nogle i kan finde for så kan jeg lige forsøge mig.
.goddamnit!
« Seneste Redigering: 03 Aug 2011, 22:55 af Nove » Logged

Smukke ord

jeg-mig
Lilleputspiller
*

« Svar #238: 04 Aug 2011, 09:59 »

Jeg synes det er kanon fedt du gider lave de opdateringer her jeg har endu ikke oplevet crash dumps (staves).... hvornår kommer den næste opdatering Opstemt kanon stykke arbejde Opstemt

Swizz CataR
Manager

« Svar #239: 04 Aug 2011, 17:01 »

Næste update bliver først i begyndelsen af næste uge. Tidligere sagde jeg i dag, men tvivlen om videreførslen har udskudt det.

Jeg må dog erkende, at min motivation lige pt. er i bund. Crash dumps'ne ser ud til at være uundgåelige og jeg ved med 99% sikkerhed, at jeg ikke kan fikse fejlen. Så længe stemningen er for, at jeg fortsætter, så gør jeg dog det, men lige pt. er stillingen blot 14 for fortsættelse mod 11 for afslutning.

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010