home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23477
  2 Brugere, 553 Gæster Online.

Nyeste Bruger: rune.saksager
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]  (Læst 75452 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: Videregivende spil v.2.0 [Southampton]
« Svar #150: 29 Jun 2011, 22:02 »

Har du lavet ny taktik TheX eller køre du videre med min??

jeg kører videre med din. Det gider jeg sgu ikke pille ved. Jeg fucker bare det hele op, hvis jeg begynder at lave om på det crazy

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #151: 29 Jun 2011, 22:08 »

Hehe okay Wink den ser også ud til at være ok indtil videre Smiley

Ariana Grande
Manager

« Svar #152: 30 Jun 2011, 16:42 »

#5 Vinter opdatering

Så har vi rundet vinter vinduet og det er uden at købe en eneste spiller og ligeledes uden at sælge en eneste. Midlerne er ikke til det og det er i den grad heller ikke nødvendigt. Indtil videre har sæsonen i ligaen været ikke mindre end fremragende. Mens vi derimod i samtlige cups har været utroligt ringe. Derfor synes jeg ligeså godt vi kan starte ud med det værste og slutte med det bedste. Det værste består i at vi i FA Cuppens tredje runde trak Southend. Southend er en klub som befinder sig i midten af League 2, og er dermed en klub vi burde slå uden nogle problemer overhovedet. Det viste sig så at være lettere sagt end gjort. Southend slår os 2-1 i en kamp hvor vi virkelig spillede som en pose nødder. Det var ganske enkelt ikke held at de vandt, de var simpelthen bedre end os!

Derefter har vi jo den kære League cup. Vi vandt den sidste år og jeg var opsat på at vi skulle overraske igen i år. Det var spillerne dog ikke helt med på. Everton var modstanderen i 3 runde og de vandt da også fortjent men jeg synes vi kæmpede godt. Grimi bliver nemlig vist ud efter 19 minutter og så ser det jo allerede der rimeligt sort ud. Dog kommer vi faktisk i front lige før halvleg, men vi kan ikke klare presset fra de rutinerede Everton spillere og derfor taber vi desværre 2-1.

Så til noget rigtigt positivt! I ligaen har det gået ufatteligt godt! Vi ligger lige nu på en utrolig flot 5 plads og dermed til playoff! Dog er der stadig en del tid før sæsonen er slut så meget kan ske. Vi har faktisk ligefrem været oppe og snuse til 2 pladsen, men det var kun ganske kort. Det er utroligt flot af os, men alligevel står jeg med en skuffende følelse inden i pga. 2 ting. For det første har vi haft ufatteligt mange skader hvilket jeg tror har påvirket vores spil meget. For det andet tror jeg vi har spillet 10 kampe ca, hvor jeg fører ved halvleg, men hvor vi enten taber eller spiller uafgjort da vi mister det hele efter pausen. Det er selvfølgelig irriterende, men det laver nu ikke om på at vi har været fantastiske indtil videre i sæsonen!

Hvem har så været fantastiske i sæsonen og hvem har været ringe? Jeg synes faktisk ikke der er en eneste spiller der decideret har været fantastisk! Lambert må være en af de bedre imo. Han har virkelig kæmpet og han har da også scoret flest mål. Men når 12 mål er flest mål, så tyder det altså også på at det halter lidt i vores angreb. Ismael Miller har også gjort det godt i de kampe hvor han endelig ikke har været skadet. Han har først fået spilletid her i de seneste kampe eftersom han har været langtidsskadet.

Af dårlige spillere er Hoskins en oplagt kandidat. Han har været sensationelt ringe. Han har blot scoret 2 mål i 17 (2) kampe, hvilket overhovedet ikke er acceptabelt for en angriber! I den anden ende vil jeg gerne nævne forsvarsspilleren  Meite som vi købte i sommers. Han har ikke gjort det for godt, hvilket hans karakter på 6,77 også viser.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #153: 30 Jun 2011, 16:48 »

God update TheX.. Lidt surt med FA + Liga cuppen kunne ha været lækkert at kunne have overrasket igen Smiley Men rigtig flot i ligaen, håber virkelig du kan holde den plads så vi kan komme i play off Smiley

Men hensyn til de kampe du har været foran ved halvleg og så modstanderen er kommet tilbage, ændre du så i taktikken, altså går mere defensivt eller offensivt?? F.eks hvis du bliver meget presset kan det være en god ide at satse offensivt at du derved vil overtage spillet og få et større overtag i kampen. Smiley

Ariana Grande
Manager

« Svar #154: 30 Jun 2011, 16:52 »

Men hensyn til de kampe du har været foran ved halvleg og så modstanderen er kommet tilbage, ændre du så i taktikken, altså går mere defensivt eller offensivt?? F.eks hvis du bliver meget presset kan det være en god ide at satse offensivt at du derved vil overtage spillet og få et større overtag i kampen. Smiley

Altså den står jo på "Kontroller"
Jeg har prøvet "Kontra" og "defensivt" men ikke at gå mere offensivt Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #155: 30 Jun 2011, 16:53 »

Du kunne jo prøve hvis du i en kamp bliver presset meget tilbage og det andet hold har mange chancer så prøv at spil offensivt, kunne jo være det hjalp lidt Smiley Hehe..

Glæder mig til at høre mere fra dig Wink

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #156: 30 Jun 2011, 16:56 »

Lækker update TheX (Ret lækkert Avatar btw Wink )
Det er lidt aveligt at vi er ude af cupperne allerede men sådan er fodbold nu engang
glæder mig til at se om du kan holde playoff pladsen resten af sæsonen Smiley

Ariana Grande
Manager

« Svar #157: 30 Jun 2011, 16:57 »

Lækker update TheX (Ret lækkert Avatar btw Wink )
Det er lidt aveligt at vi er ude af cupperne allerede men sådan er fodbold nu engang
glæder mig til at se om du kan holde playoff pladsen resten af sæsonen Smiley

Tak. Jeg er også helt tosset med det.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #158: 01 Jul 2011, 13:26 »

Hvornår får vi næste update TheX? kan næsten ikke vente Peace

Ariana Grande
Manager

« Svar #159: 01 Jul 2011, 15:32 »

Hvornår får vi næste update TheX? kan næsten ikke vente Peace

Det USB stik hvor savet ligger på har jeg glemt og derfor kan jeg først fortsætte på Mandag. Så Mandag aften Smiley

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #160: 01 Jul 2011, 16:06 »

Helt iorden TheX Smiley Så bliver det en lang weekend uden updates Skuffet Snøft snøft.. hihi

Ariana Grande
Manager

« Svar #161: 01 Jul 2011, 16:07 »

Helt iorden TheX Smiley Så bliver det en lang weekend uden updates Skuffet Snøft snøft.. hihi

Jep hehe.
Men med Benzin til 1 krone lige pludselig så gik det hele sgu lidt stærkt med at komme ud af døren Tunge

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #162: 01 Jul 2011, 16:13 »

Kan en af jer give et lille resume af bedrifterne indtil nu? Jeg vil gerne følge en smule med, jeg er dog bare ikke interesseret i at læse 11 sider tilbage. Smiley

If you can't join them, beat them.

LukasPodolski
Landsholdsspiller

« Svar #163: 01 Jul 2011, 16:14 »

Frederik hvis du går frem til først side er det direkte links til alle updates Smiley Så kan du læse dem der Wink

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #164: 01 Jul 2011, 16:15 »

Frederik hvis du går frem til først side er det direkte links til alle updates Smiley Så kan du læse dem der Wink

Men så skal jeg alligevel læse samtlige updates, og det magter jeg simpelthen ikke. Smiley

EDIT: Jeg kan se der kun er 4 updates, og så doven er jeg heller ikke, så dem læser jeg da. Tak for hjælpen, homie. Smiley

If you can't join them, beat them.

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 29 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010