home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1169 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  (SLUT) 77 - Bayer Leverkusen (Tidl. Standard Liége, FCN, Aberdeen & West Ham)
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: (SLUT) 77 - Bayer Leverkusen (Tidl. Standard Liége, FCN, Aberdeen & West Ham)  (Læst 60527 gange)
Guldbrand
Blogmester

Sv: 44 - FC Nordsjælland (Tidl. Standard Liége)
« Svar #120: 03 Sep 2011, 20:18 »

Dejligt at se at du er med helt fremme, og selvom det næstbedste er at se dig ligge nr. 1, så er det bedste nu at se OB gøre det..   Cool

Så hold du bare dig under OB, men sørg for at FCK ikke overhaler dig.. Hehe

Ellers ser det jo godt ud for dig. Der er kommet mere stabilitet ind på holde, og du er godt på vej mod finalen i pokalen. Desværre blev det dog ikke til den store succes europæisk, men det er også svært når ikke man er seedet, og derfor kan se frem til nogle hårde modstandere.

Edit: iøvrigt, et stort tillykke med den fortjente titel som månedens blog..  Thumbs Up

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #121: 03 Sep 2011, 20:23 »

Dejligt at se at du er med helt fremme, og selvom det næstbedste er at se dig ligge nr. 1, så er det bedste nu at se OB gøre det..   Cool

Så hold du bare dig under OB, men sørg for at FCK ikke overhaler dig.. Hehe

Ellers ser det jo godt ud for dig. Der er kommet mere stabilitet ind på holde, og du er godt på vej mod finalen i pokalen. Desværre blev det dog ikke til den store succes europæisk, men det er også svært når ikke man er seedet, og derfor kan se frem til nogle hårde modstandere.

Edit: iøvrigt, et stort tillykke med den fortjente titel som månedens blog..  Thumbs Up

Jeg kan desværre ikke love dig, at jeg holder mig under OB. Wink

Ja det ser ud til, at spillerne har lært at spille mere end to gode kampe i træk, og det er jo rimelig udslagsgivende, når man vil kæmpe med om mesterskabet. Smiley

TAK!!!!  Thumbs Up

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #122: 04 Sep 2011, 11:18 »

45

FOOTBALL CLUB NORDSJÆLLAND

23.   A P R I L   2 0 1 8

EKSTREMT TÆT AFSLUTNING
Der er nu spillet 28 kampe i SAS Ligaen, og det betyder, at pokalen skal uddeles om bare fem spillerunder. Jeg kan afsløre, at der stadigvæk er tre hold med i mesterskabskampen, og det er den tætteste mesterskabskamp siden sæsonen 10/11, hvor både FCM, OB og FCK endte inden for tre point af hinanden. Det samme kan i øvrigt meget vel ende med at gøre sig gældende i år, medmindre et af holdene går ned.

Vi startede foråret med en direkte duel med OB, som vi det meste af sæsonen har kæmpet med i toppen af rækken. Så meget spænding var der dog ikke i selve kampen. Vi dominerede fra start til slut, og da dommeren fløjtede for sidste gang, stod der 3-1 på måltavlen, vel at mærke i vores favør. Vi fortsatte herefter vores fremmarch mod mesterskabet med sikre sejre i de efterfølgende fem kampe. Det blev til 2 gange 4-0 og 3 gange 2-0, og altså fem clean sheats i streg, hvilket defensiven får stor kredit for.

I starten af april ramte vi et lille resultatsmæssigt dyk, da vi mødte Brøndby. Vi kom ellers planmæssigt foran efter 48 minutter, men takket være et Jesper Hansen selvmål og en scoring i 3 minutters overtid, tabte vi kampen med 1-2. Nederlaget ramte muligvis spilerne mentalt. I hvert fald tabte vi også den efterfølgende kamp mod Randers. Herefter fik vi heldigvis ændret på tingene, og med sejre over AGF og Esbjerg i de to seneste kampe indtager vi stadigvæk ligaens førsteplads.

Det hele er dog stadigvæk meget tæt, og både OB og FCK har i mine øjne en realistisk chance for at snuppe mesterskabet. Vi skal i øvrigt møde dem begge i de to næste kampe, så allerede her kan der blive sat nogle ting på plads.

SAS LIGAEN EFTER 28 KAMPE          -          KAMPPROGRAM

Daniel Nordentoft
Manager

Sv: 45 - FC Nordsjælland (Tidl. Standard Liége)
« Svar #123: 04 Sep 2011, 12:00 »

Rigtig flot blog!

Højt skriftligt niveau, samt et ekstremt flot og stilrent layout! Flotte resultater med Nordsjælland, som er en klub jeg kun ønsker det bedste for i virkeligheden! Fortsæt det gode arbejde, og jeg følger med her!  Thumbs Up

Jona8366
Ynglingespiller

« Svar #124: 04 Sep 2011, 12:22 »

Dejlig blog! Håber du vinder over OB g FCK!

Jeg synes bare at han er dansk statsborger i starten. Smiley

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #125: 04 Sep 2011, 18:01 »

Rigtig flot blog!

Højt skriftligt niveau, samt et ekstremt flot og stilrent layout! Flotte resultater med Nordsjælland, som er en klub jeg kun ønsker det bedste for i virkeligheden! Fortsæt det gode arbejde, og jeg følger med her!  Thumbs Up

Mange tak! Smiley

Som Lyngby-fan er det måske ikke acceptabelt, men jeg har det lidt på samme måde mht. FC Nordsjælland. Jeg kan rigtig godt lide, at de forsøger at satse på unge spillere og spille flot fodbold. Det ville være godt for dansk fodbold, hvis de kunne blive en del af toppen. (At halvdelen af deres talenter kommer fra Lyngby er så en anden sag. Wink)

Dejlig blog! Håber du vinder over OB g FCK!

Jeg synes bare at han er dansk statsborger i starten. Smiley

Det er han også, men han kan jo godt skifte statsborgerskab, hvis han nu ikke har spillet for det danske landshold og samtidig har en eller anden relation til at andet land. Præcis som Baskhim Kadrii, inden han fik debut for landsholdet selvfølgelig. Smiley

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #126: 04 Sep 2011, 21:12 »

46

FOOTBALL CLUB NORDSJÆLLAND

2 5.   M A J   2 0 1 8

SPÆNDENDE AFSLUTNING
Inden sæsonens sidste fem kampe, lå tre hold inden for tre point i toppen af SAS Ligaen. Med kampe mod både FCK og OB, kunne vi selv være med til at afgøre mesterskabskampen, hvis vi altså formåede at holde begge hold under os i tabellen.

I 29. spillerunde var vi en tur i Parken for at møde de forsvarende mestre, som for første gang i flere år havde lukket andre hold ind i mesterskabskampen. På trods af det store spændingsniveau endte kampen dog uden scoringer. Da OB samtidig vandt deres kamp, overtog de førstepladsen. Vi havde dog muligheden for at tage den tilbage allerede runden efter, da OB kom på besøg på Farum Park. Kampen tegnede længe til igen at blive en kedelig 0-0 kamp, men heldigvis lykkedes jeg med en offensiv satsning i kampens afgørende fase, og tre minutter inde i overtiden scorede Davit Tsintsadze kampens eneste mål.

Med sejren over OB satte vi os igen på førstepladsen, og herefter så vi os ikke tilbage. Vi vandt de to næste kampe mod henholdsvis FC Midtjylland og Lyngby, og da OB samtidig mistede point til Silkeborg, havde vi inden sidste spillerunde fire points forspring til OB, og derfor kunne vi ikke hentes. Holdet var dog professionelle nok til at vinde 3-1 over Silkeborg i den sidste spillerunde. Med ligatitlen i hus er endnu et mål nået, og jeg er virkelig tilfreds med at have klaret det.

For også lige at runde pokalturneringen, var vi som bekendt nået til semifinalen. Her skulle vi igennem to opgør mod Lyngby, inden vi kunne få adgang til finalen for tredje år i træk. Kampene lå midt mellem de afgørende SAS Liga-kampe, så jeg valgte at give flere af stamspillerne pause fra de to pokalkampe, så de var skarpe i ligakampene. Om dette var grunden vides ikke, men vi formåede ikke at finde vores sædvanlige spil frem i de to kampe, og det kostede i sidste ende. Vi tabte 0.2 på Lyngby Stadion, og da vi kun vandt 1-0 på hjemmebane, formåede vi ikke at avancere til finalen. Jeg er dog ikke skuffet, da jeg til enhver tid ville have solgt pokalfinalen for en ligatitel.

KAMPPROGRAM       -       SAS LIGAEN EFTER 33 KAMPE       -       STATISTIK

T1de
Førsteholdsspiller

Sv: 46 - FC Nordsjælland (Tidl. Standard Liége)
« Svar #127: 04 Sep 2011, 21:17 »

*Karriereoversigten er opdateret

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #128: 04 Sep 2011, 21:19 »

Tillykke med mesterskabet! Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #129: 04 Sep 2011, 21:23 »

Rigtig flot resultat, tillykke med det Smiley

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #130: 04 Sep 2011, 21:36 »

Stort tillykke, både med mesterskab og "Månedens Blog"-prisen! Fuldt fortjent, selvom jeg må erkende, at jeg endnu ikke har fået læst hele bloggen - det er dog noget, jeg snart må have gjort. :-)

Som Lyngby-fan er det måske ikke acceptabelt, men jeg har det lidt på samme måde mht. FC Nordsjælland. Jeg kan rigtig godt lide, at de forsøger at satse på unge spillere og spille flot fodbold. Det ville være godt for dansk fodbold, hvis de kunne blive en del af toppen. (At halvdelen af deres talenter kommer fra Lyngby er så en anden sag. Wink)

Hah. Mente nok, at du var Lyngby-fan, og undrede mig derfor også over, at du valgte at spille med FCN. Må dog sige, at jeg har det på samme måde ifht Nordsjælland (selvom Lyngby blot er min "nummer to" i Danmark). Alligevel er det dog dejligt at se, at du lod Lyngby slå dig ud af pokalturneringen! crazy Endte de med at vinde turneringen, eller tabte de finalen?

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #131: 04 Sep 2011, 21:48 »

Tillykke med mesterskabet! Smiley
Rigtig flot resultat, tillykke med det Smiley

Tak.  Thumbs Up

Stort tillykke, både med mesterskab og "Månedens Blog"-prisen! Fuldt fortjent, selvom jeg må erkende, at jeg endnu ikke har fået læst hele bloggen - det er dog noget, jeg snart må have gjort. :-)

Hah. Mente nok, at du var Lyngby-fan, og undrede mig derfor også over, at du valgte at spille med FCN. Må dog sige, at jeg har det på samme måde ifht Nordsjælland (selvom Lyngby blot er min "nummer to" i Danmark). Alligevel er det dog dejligt at se, at du lod Lyngby slå dig ud af pokalturneringen! crazy Endte de med at vinde turneringen, eller tabte de finalen?

Uden at lyde for selvglad, så burde du tage og læse den hele.  Hævet Øjenbryn         Wink

Tja, der er heldigvis forskel på spil og virkelighed, og jeg har normalt ingen problemer med at spille med mine favoritters rivaler i FM. Smiley

Og det var selvfølgelig med fuldt overlæg at jeg lod Lyngby slå mig ud. Rullende Øjne Desværre tabte de 2-3 til Brøndby efter forlænget spilletid.  Skuffet

T1de
Førsteholdsspiller

« Svar #132: 04 Sep 2011, 22:17 »

Jeg har lige smidt en afstemning op. Der er egentlig ikke den store tanke bag, andet end, at i brugere kan få lov til at gætte lidt med i, hvad der kommer til at ske i fremtiden! Smiley

darkalf
Manager

« Svar #133: 04 Sep 2011, 22:24 »

har stemt men håber jeg har stemt forkert. Peace

Philips
Gæst

« Svar #134: 05 Sep 2011, 12:54 »

har fulgt med som silent reader siden du kom til FCN er vild med din blog og hvis du absolut skal forlade fcn hvilket jeg ikke håber så er landstræner også godt da jeg godt kan lide landsholdblogs Smiley

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010